Նամակ

Մանթաշյանի գործակալը նամակ է գրել Դրեզդենի օպերային թատրոնի տնօրենին. վեճը շարունակվում է

152
(Թարմացված է 12:04 22.01.2020)
Նա հիշեցրել է SemperOpernball-ի մարդկային ու մշակութային արժեհամակարգի մասին, որտեղ կարևորվում է միջոցառումներին բոլոր ազգերը ներկայացնող կատարողների, այդ թվում` հայերի մասնակցությունը:

ԵՐԵՎԱՆ, 20 հունվարի — Sputnik. Հայ օպերային երգչուհի Ռուզան Մանթաշյանի գործակալ Ռենե Մասիսը կարծում է, որ Դրեզդենում անցկացվող SemperOpernball փառատոնի բացման միջադեպից հետո լավագույն դեպքում առնվազն պետք է ներողություն խնդրեին տիկին Մանթաշյանից:

Նա SEMPER OPERNBALL-ի` մամուլին տված հաղորդագրությանը պատասխան նամակ է գրել, որը հայ երգչուհին հրապարկել է Facebook-ի իր էջում։

«Հարգելի՛ պարոն Ֆրեյ, Ձեր հոդվածում դուք, կարծես թե, միտումնավոր խառնում եք տարբեր խնդիրներ` փաստերը խեղաթյուրելու համար: Դուք նաև միտումնավոր կերպով փորձում եք խրթին ձևով բացատրել արվեստի ոլորտում ներգրավված կազմակերպությունների աշխատանքի եղանակները»,–գրել է Ռենե Մասիսը:

Նա հիշեցրել է, որ մի կողմից անընդհատ խոսվում է SemperOpernball-ի մարդկային ու մշակութային արժեհամակարգի մասին, կարևորվում միջոցառումներին բոլոր ազգերը ներկայացնող կատարողների, այդ թվում` հայերի մասնակցությունը:

Մյուս կողմից, առկա է հակասություն, որը ծագել է պարոն Էյվազովի կողմից տիկին Մանթաշյանի հետ «քաղաքական դրդապատճառներով» ելույթ ունենալուց հրաժարվելու հետևանքով, ինչը հանգեցրել է Մանթաշյանի հետ ձեռք բերված պայմանավորվածության չեղարկմանը:

Ռուզան Մանթաշյանը պիտի երգեր. երգչուհու գործակալը պատասխանել է ադրբեջանցի տենորին

«Կարելի է մտածել, որ դուք ստիպված եք եղել դա անելու ձեր հրավիրյալ կատարողի անդրդվելի դիրքորոշման պատճառով: Սա ձեր ցանկությունը չէ, սակայն փաստն այն է, որ Ռուզան Մանթաշյանի մասնակցությունը նախագծում չեղարկվել է: Լավագույն դեպքում դուք առնվազն պետք է ներողություն խնդրեիք տիկին Մանթաշյանից: Այդ դեպքում մենք կփորձեինք հարթել ստեղծված տհաճ իրավիճակը: Դուք անգամ հարկ չհամարեցիք անձնական կապ հաստատել»,–գրել է Մանթաշյանի գործակալը:

Դու պիտի հիշվես որպես արտիստ, ոչ թե ատելության կրող. Ռենե Պապեն` ադրբեջանցուն

Նա հիշեցրել է, որ Ֆրեյը հունվարի 15-ի իր մամուլի հաղորդագրության մեջ «գոռոզ ու վիրավորական կերպով» մերժել է բերվող կոնկրետ փաստարկները:

«Նման քայլով արդյո՞ք դուք ցանկանում եք, որ մենք լրացուցիչ քայլ կատարենք ու այս վեճը տեղափոխենք այլ հարթակ»,–հարցրել է Ռենեն Մասիսը:

Հիշեցնենք, որ հունվարի 13–ին տեղեկություն տարածվեց, որ օպերային երգչուհի Աննա Նետրեբկոյի ամուսինը` ազգությամբ ադրբեջանցի Յուսիֆ Էյվազովը, հրաժարվել է Դրեզդենի օպերային փառատոնի բացմանը նույն բեմում ելույթ ունենալ սոպրանո Ռուզան Մանթաշյանի հետ` պատճառաբանելով երգչուհու հայ լինելը։ Հայտարարության համաձայն` համերգի կազմակերպիչները հանել են հայ երգչուհու ելույթը։

Փառատոնի կազմակերպիչներն էլ հայտարարություն տարածեցին` վստահեցնելով, որ Էյվազովը նման բան չի ասել, իսկ Մանթաշյանն էլ ընդհանրապես հրավիրված չի եղել փառատոնին։ SemperOpernball–ի կազմկոմիտեն նշեց, որ հավանաբար հայ երգչուհուն ներկայացնող Massis Opèra ֆրանսիական համերգային գործակալության հետ թյուրըմբռնում է եղել։

152
թեգերը:
հայ, ադրբեջանցի, Սկանդալ, Յուսիֆ Էյվազով, օպերա, Ռուզան Մանթաշյան
Ըստ թեմայի
Ադրբեջանցի երգիչը Ռուզան Մանթաշյանի վերաբերյալ հայտարարություն է արել
Էյվազովի փոքրիկ թուլությունը. ադրբեջանցի տենորը հայկական ժամացույց է նախընտրում. լուսանկար
Արթուր Ալեքսանյանը հաղթել է ադրբեջանցի մարզիկին և ոսկե մեդալ նվաճել
Դոնալդ Թրամփ

Թրամփին պատմել են ռուսական պատվաստանյութի մասին

4
(Թարմացված է 23:25 13.08.2020)
Վաշինգտոնում հուսով են, որ մինչև տարեվերջ կկարողանան ստանալ COVID-19–ի դեմ պատվաստանյութը, որն այժմ թեստավորման երրորդ փուլն է անցնում։

ԵՐԵՎԱՆ, 13 օգոստոսի - Sputnik. ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփին տեղեկացրել են կորոնավիրուսի դեմ ռուսական պատվաստանյութի մասին, ճեպազրույցի ժամանակ հայտնել է Սպիտակ տան մամուլի քարտուղար Քեյլի Մակինանին՝ հրաժարվելով այլ մեկնաբանություններ տալ:

Նրա խոսքով՝ Թրամփին նաև տեղեկացնում են ամերիկյան պատվաստանյութի մշակման գործընթացի մասին. պատվաստանյութն ակտիվ փորձարկումներ է անցնում, որպեսզի արդյունավետ ու անվտանգ լինի:

Վաշինգտոնում հուսով են, որ մինչև տարեվերջ կկարողանան ստանալ COVID-19–ի դեմ պատվաստանյութը, որն այժմ թեստավորման երրորդ փուլն է անցնում։

Հիշեցնենք՝ ՌԴ նախագահ Վլադիմիր Պուտինը օգոստոսի 11-ին ՌԴ կառավարության անդամների հետ խորհրդակցության ժամանակ հայտարարել էր, որ Ռուսաստանում գրանցվել է կորոնավիրուսի դեմ առաջին պատվաստանյութը։ ՌԴ նախագահի խոսքով՝ Ռուսաստանը COVID-19-ի դեմ պատվաստանյութ գրանցած առաջին երկիրն է։ Պատվաստանյութը բավականաչափ արդյունավետ է, ձևավորում է կայուն դիմադրողականություն և անցել է բոլոր անհրաժեշտ փորձարկումները։

Կորոնավիրուսի դեմ պայքարի օպերատիվ շտաբը հայտնել է, որ կորոնավիրուսի դեմ ռուսական պատվաստանյութը քաղաքացիական շրջանառության մեջ կմտնի 2021 թվականի հունվարի 1-ին։ Այն կոչվել է «Սպուտնիկ V»։

Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպությունն էլ հայտարարել է, որ ողջունում է նոր կորոնավիրուսի դեմ պատրաստուկների հետազոտությունների ու մշակումների ոլորտի բոլոր ձեռքբերումները և մտադիր է ստուգել ռուսական պատվաստանյութի փորձարկումների տվյալները:

ԱՀԿ-ն ուզում է համոզվել, որ պատվաստանյութի հետազոտությունն իրականացվել է սահմանված ընթացակարգերին համապատասխան։ Կազմակերպությունը պատրաստ է գնահատել դեղի անվտանգությունն ու արդյունավետությունը: Դրա հետ մեկտեղ ԱՀԿ-ի մասնագետները շփման մեջ են ռուսաստանցի գիտնականների հետ:

 

4
թեգերը:
կորոնավիրուս, պատվաստանյութ, Ռուսաստան, Դոնալդ Թրամփ, ԱՄՆ
Ըստ թեմայի
Ո՞ր երկրներն են Covid-19–ի դեմ պատվաստանյութ մշակել
Պուտինի դուստրը պատվաստվել է կորոնավիրուսի դեմ
Ումի՞ց են կախված «անկախ փորձագետները». բժիշկը խոսել է ռուսական նոր պատվաստանյութի մասին
Բեռնափոխադրում

TRAСECA–ն պետք է ջանք թափի. Հայաստանին պե՞տք է տրանսպորտային միջանցքի մասին համաձայնագիրը

39
(Թարմացված է 22:11 13.08.2020)
Երևանը համոզված է` TRAСECA–ի քարտուղարությանը պետք է մեծ ջանքեր գործադրի, որպեսզի միջանցքը գրավիչ դառնա։

ԵՐԵՎԱՆ, 13 օգոստոսի – Sputnik. Հայաստանը կարիք չունի և գրեթե չի օգտվում ТRАСЕCА–ի (Եվրոպա–Կովկաս–Ասիա միջազգային տրանսպորտային միջանցք) շրջանակում իրեն տրվող թույլտվություններից, և դրա համար մի շարք պատճառներ կան։ Ավելին, Երևանում այդքան էլ չեն հասկանում, ինչի համար է նոր համաձայնագրի մշակումը, եթե դրանով նախատեսված փոփոխությունները կարելի է կիրառել գործող պայմանագրի շրջանակում։ Այս մասին Sputnik Արմենիայի թղթակցի հետ զրույցում ասաց ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների փոխնախարար Արմեն Սիմոնյանը։

Ավելի վաղ TRACECA–ի միջկառավարական հանձնաժողովի մշտական քարտուղարության գլխավոր քարտուղար Ասետ Ասավբաևը հայտարարել էր TRACECA–ի միասնական տարանցման թույլտվության վերաբերյալ նոր համաձայնագիր մշակելու մասին։

Սիմոնյանը նշեց, որ Հայաստանը համապատասխան հարցով արդեն դիմել է Բաքվի քարտուղարությանը։ Նոր փաստաթուղթն ուղարկվել է Հայաստանի բոլոր պրոֆիլային գերատեսչություններ, և դրանք վերլուծելուց հետո Երևանը իր եզրակացությունը կուղարկի քարտուղարությանը։

Ո՞րն է համաձայնագրի էությունը

TRACECA–ի համագործակցության բազմակողմանի ծրագիրը ստեղծվել է ԵՄ–ի նախաձեռնությամբ։ Հենց ԵՄ–ն 1993 թվականին առաջարկեց գործարկել Եվրոպան, Կովկասն ու Ասիան միացնող միջազգային տրանսպորտային միջանցքը։  Նպատակը տնտեսական համագործակցությունն է, առևտուրն ու տրանսպորտային կապերը երկրների միջև, որոնցով անցնում է այն։ Հայաստանն այն ժամանակ դարձավ TRACECA–ի տեխնիկական օգնության անդամ։

Արդեն 1998 թվականին տարածաշրջանի 12 երկրները «Եվրոպա–Կովկաս–Ասիա միջազգային տրանսպորտային միջանցքի զարգացման մասին» բազմակողմանի հիմնարար համաձայնագիր ստորագրեցին (BMLA), ինչով էլ ամրապնդեցին իրավական կարգավիճակը։ Երկու տարի անց ստեղծվեց Միջկառավարական հանձնաժողովը, այնուհետև Հանձնաժողովի գործադիր մարմինը` Բաքվում տեղակայված գլխամասով մշտական քարտուղարություն։

Մինչ օրս միջանցքը գործում է այդ համաձայնագրի շրջանակում։ Այն նախատեսում է ամեն տարի TRACECA անդամ երկրներին թույլտվությունների փաթեթի տրամադրում։ Այդ թույլտվություններով կառույցի անդամները TRACECA–ի սահմաններում կարող են անխափան բեռնափոխադրումներ իրականացնել։

«Նոր համաձայնագիրը թվային տեխնոլոգիաների ներդնում է նախատեսում։ Նախագիծը մշակել է Բաքվում գտնվող քարտուղարությունը։  Առցանց ռեժիմով նախնական քննարկումն արդեն եղել է, որի ժամանակ հայկական կողմը մի շարք հարցեր է բարձրացրել», – ասաց Սիմոնյանը։

Մասնավորապես, Երևանը հետաքրքրվել է, թե ինչու ներդրվող տեխնոլոգիաները չեն կիրառվում գործող համաձայնագրի շրջանակում, այլ նորն է մշակվում։

Վերին Լարսի այլընտրանք. ռուսական ընկերությունը հայկական բիզնեսին լաստանավ է տրամադրել

Ներկա պահին նոր համաձայնագիրն ուղարկվել է ՀՀ ԱԳՆ, ֆինանսների նախարարություն և մյուս շահագրգիռ կողմերին։ Նախ` Երևանը պետք է հասկանա` ինչ ֆինանսական պարտավորություններ են դրվելու հայկական կողմի ուսերին նոր համաձայնագրի գործարկման դեպքում։  Երկրորդ` որքանով է համաձայնագիրն ընդունելի միջազգային տեսանկյունից։ Բոլոր ասպեկտների ուսումնասիրման համալիր աշխատանքից հետո, հայկական կողմն իր եզրակացությունները կուղարկի քարտուղարություն։

Սիմոնյանը նշեց, որ TRAСECA–ում բոլոր որոշումներն ընդունվում են կոնսենսուսով։ Որպեսզի որևէ բան ուժի մեջ մտնի անհրաժեշտ է բոլոր մասնակից երկրների համաձայնությունը։

«Եթե մեզ որևէ բան դուր չգա, կամ որևէ բանի հետ համաձայն չլինենք, մենք պարզապես «դեմ» կքվեարկենք, և փաստաթուղթը կամ համաձայնագիրը կամ որոշումը չի ընդունվի», – ասաց նա։

Իսկ մեզ դա պե՞տք է

Սիմոնյանը նշեց, որ Հայաստանն այս տարիների ընթացքում ոչ  մի անգամ չի օգտվել TRAСECA–ի շրջանակում ստացվող թույլտվություններից, քանի որ մեծ հաշվով դրա կարիքը չի եղել։ Բանն այն է, որ Հայաստանից և դեպի Հայաստան բեռնափոխադրումների հոսքն անցնում է այն երկրների տարածքով, որոնց հետ Երևանը միջպետական համաձայնագրեր ունի, և այդ հարցը լուծվում է այդ պայմանագրերի շրջանակում։

Օրինակ` նույն Վրաստանը TRAСECA–ի անդամ է, սակայն Երևանին հարևան երկրի տարածքով ապրանքներ տեղափոխելու համար այդ կազմակերպության թույլտվությունն անհրաժեշտ չէ։ Նույնը վերաբերում է Ռուսաստան և Ղազախստան բեռնափոխադրումներին, ինչի համար կա ԵԱՏՄ-ն։ Նմանատիպ իրավիճակ է նաև Եվրոպական ուղղությամբ. այստեղ ելքն ապահովված է երրորդ երկրների միջոցով։ Ավելին, Հայաստանը 2003 թվականից Տրանսպորտի նախարարների եվրոպական կոնֆերանսի  (ЕКМТ) լիիրավ անդամ է։

«Եթե TRAСECA–ն չլիներ և չլինի, Հայաստանի համար ընդհանուր առմամբ ոչինչ չի փոխվում բեռնափոխադրումների առումով։ Միջանցքն իր իմաստը վաղուց է կորցրել ոչ միայն մեզ, այլև մյուսների համար», – ասաց Սիմոնյանը։

Նա նշեց, որ ԵՄ–ն վաղուց արդեն TRAСECA–ին չի ֆինանսավորում, և կազմակերպությունը գոյատևում է անդամ երկրների անդամավճարների հաշվին։ Փոխնախարարի խոսքով`  եթե ԵՄ–ին անդամակցելու ժամանակ տարբեր նախագծեր էին իրականացվում, որում հայ մասնագետները ակտիվ մասնակցություն էին ունենում, ապա ԵՄ–ից դուրս գալուց հետո կազմակերպությունն ըստ էության Հայաստանին ոչինչ չի տալիս։

Եթե կա, կարելի է օգտվել

Սիմոնյանը նշեց, որ անկախ այս ամենից Հայաստանն այսօր դիտարկում և  ուսումնասիրում է, թե որքանով TRAСECA–ն կարող է օգնել մեր երկրին` Չինաստանից և Ղազախստանից Կասպից ծովով, իրանական նավահանգիստներից դեպի Հայաստան միջանցքների գործարկման հարցում։

«Պետք է հասկանալ` որքանով TRAСECA–ի համակարգը թույլ կտա միջանցքներին դառնալ ավելի գրավիչ և դրանցով բեռնափոխադրումներ իրականացնել կամ ինչպես նոր համակարգը կկարողանա Իրանից և հակառակ ուղղությամբ բեռնափոխադրումները թեթևացնել մաքսային ձևակերպումների և այլնի առումով», – ասաց Սիմոնյանը։

Ինչ կտա «կանաչ միջանցքը» հայկական բեռնատարներին. «Վերին Լարսի» հերթերը կմնա՞ն անցյալում

Նա նշեց, որ քարտուղարությունը պետք է ջանքեր գործադրի, ցույց տա և ապացուցի, որ այդ միջանցքը գրավիչ է և հենց դրանով պետք է անցնեն բեռները։

Հիշեցնենք, որ TRACECA նախագիծն ընդունվել է 1993 թվականի մայիսին 8 (Կենտրոնական Ասիայի 5 երկրի և Հարավային Կովկասի 3 հանրապետության) պետությունների մասնակցությամբ Բրյուսելում կայացած կոնֆերանսի ժամանակ։

39
թեգերը:
համաձայնագիր, Հայաստան, Բաքու, տրանսպորտային միջանցք, TRACECA նախագիծ, Տրանսպորտ
Ըստ թեմայի
«Զվարթնոց» օդանավակայանում կվերսկսվեն կանոնավոր բեռնափոխադրումները
Մեղրիի մաքսակետը բնականոն աշխատանքի է անցնում միջազգային բեռնափոխադրումների մասով
ՀԿԵ–ն լուծում է առաջարկում սեպտեմբերին բեռնափոխադրման խնդիրները բացառելու համար