Мировые бренды

Աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշների ցանկը

14
(Թարմացված է 16:26 09.06.2016)
Վերջին տարիներին համաշխարհային ճանաչում ունեցող ապրանքանիշներն անվերջ բողոքում են, որ այսօր դժվար է օգտատերերին համոզել հավատարիմ մնալ որևէ կոնկրետ ապրանքանիշի

ԵՐԵՎԱՆ, 9 հունիսի – Sputnik. Եթե ժամանակին գնորդը նախընտրում էր իրեն ծանոթ ու ստուգված ապրանքանիշները, ապա այսօր երիտասարդությունն անընդհատ նորին է ձգտում: Այդ պատճառով ընկերությունների համար դժվարացել է ապրանքի ու ծառայությունների վաճառքը:

Այնուհանդերձ, շուկայի մեծ մասը կառավարում են աշխարհի խոշորագույն ապրանքանիշները, որոնց արժեքը մեկ տարվա ընթացքում բարձրացել է 3 %- ով: Millward Brown հետազոտական գործակալությունը հերթական BrandZ վարկանիշային ցանկն է կազմել Financial Times-ի համար։

Այս տարի առաջին հորիզոնականները զբաղեցրել են ՏՏ ոլորտի կազմակերպությունները`Google-ը (229 մլրդ դոլար), Apple-ը (228 մլրդ դոլար), Microsoft-ը (122 մլրդ դոլար) և Facebook-ը (103 մլրդ դոլար):

Coca-Cola-ն առաջին անգամ դուրս է մնացել լավագույն տասնյակից և զբաղեցրել 13-րդ հորիզոնականը: Ապրանքանիշի արժեքը չորս տոկոսով նվազել է, քանի որ իշխանությունը պայքար է սկսել շաքարի մեծ քանակություն պարունակող ըմպելիքների դեմ:

14