Զբոսաշրջիկներ

Զբոսաշրջիկների թիվն աճել է. ամենաշատը Հայաստանն ուզում են տեսնել ռուսաստանցիները

126
(Թարմացված է 21:00 26.12.2018)
Հայաստան զբոսաշրջիկների այցելությունների թվով երկրորդ տեղում հարևան Վրաստանն է։

ԵՐԵՎԱՆ, 26 դեկտեմբերի — Sputnik. Հայաստանի Հանրապետության անցման կետերով Հայաստան ներգնա զբոսաշրջային այցելությունների թիվը 2018 թվականի հունվար-սեպտեմբեր ամիսներին աճել է 8,8 տոկոսով:

Այս մասին այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասել է ՀՀ տնտեսական զարգացման եւ ներդրումների նախարարության Զբոսաշրջության կոմիտեի նախագահ Հռիփսիմե Գրիգորյանը։

«Եթե 2017 թվականին Հայաստան է այցելել 1 միլիոն 172 հազար 402 այցելու, ապա 2018 թվականի նույն ժամանակահատվածում այցելուների թիվը կազմել է 1 միլիոն 275 հազար 209: Զբոսաշրջիկներից 525 հազար 423-ը Հայաստան են այցելել Ռուսաստանի Դաշնությունից»,-ամփոփելով տարին` ասաց պատասխանատուն:

Եթե Հայաստան զբոսաշրջիկների այցելությունների թվով 1–ին տեղում Ռուսաստանն է, ապա երկրորդ տեղում Վրաստանն է, որտեղից Հայաստան է ժամանել 233 հազար 125 այցելու: Երրորդ տեղում Իրանն է` 132 հազար 839 այցելուով, չորրորդում` ԱՄՆ-ն` 46 հազար 138 այցելուով եւ հինգերորդ տեղում` Ուկրաինան է` 24 հազար 308 այցելուով:

Հռիփսիմե Գրիգորյանի հավաստմամբ` 2018 թվականի հունվար-սեպտեմբեր ամիսներին մեր երկիր զբոսաշրջիկների կտրուկ աճ ապահովել են Հնդկաստանը, Չինաստանն ու Ղազախստանը:

126
թեգերը:
Հայաստան
Հյուրատուն

Ճանապարհորդե՞լ Հայաստանում, թե՞ սպասել սահմանների բացմանը. հայկական զբոսաշրջության ներկան

340
(Թարմացված է 20:09 27.06.2020)
Հայաստանը կորոնավիրուսի համարավարակի պատճառով փակել է սահմանները։ Արձակուրդն առայժմ կարելի է անցկացնել միայն երկրի ներսում, բայց չափազանցություն կլիներ ասել, որ այդ ֆոնին աճել է ներքին զբոսաշրջությունը։

ԵՐԵՎԱՆ, 27 հունիսի – Sputnik, Նանա Մարտիրոսյան․ Սոցիալական ցանցերի հայկական տիրույթում ակտիվ քննարկվում է առաջիկա արձակուրդների թեման։ Քաղաքացիների մի մասը համառորեն մտադիր է սպասել օդային սահմանների բացմանն ու արտասահման մեկնելու հնարավորությանը, մյուսներն արդեն իրենց հանգիստը ծրագրել են Հայաստանի տարածքում։ Վերջիններս, ի դեպ, համարում են, որ ստեղծված իրավիճակը սեփական հայրենիքը ճանաչելու և զբոսաշրջային նոր ուղղություններ հայտնագործելու հիանալի հնարավորություն է։

Լուսինե Քարամյանը նրանցից մեկն է։ Վերջին շաբաթների ընթացքում նա հասցրել է լինել Հայաստանի մարզերից մի քանիսում, նոր տեսարժան վայրեր տեսնել ու մոտավոր ծրագրել մեղրամիսը, որը ստեղծված իրավիճակի պատճառով զույգը մտադիր է անցկացնել Հայաստանում։ Լուսինեն և նրա ապագա ամուսինը հյուրանոցների և հյուրատների հարմար տարբերակներ են փնտրում տարբեր մարզերում։ Երիտասարդները նշում են, որ գները, սպասումներին հակառակ, ոչ միայն չեն նվազել, այլև շոգերն ընկնելուն պես անգամ բարձրացել են․ դա հատկապես վերաբերում է լողավազանով հյուրանոցային համալիրներին։

«Որոշ սրճարաններ զեղչեր առաջարկում են, բայց ոչ բոլորը։ Ամեն ինչ թանկ է, այնպես որ երևի փոքր տուն վարձենք մարզերից մեկում և ինքներս ուտելիք պատրաստենք»,-ասաց աղջիկը։

Փոխարենը, Լուսինեի խոսքով, նկատելիորեն էժանացել են տուրերը։ Այսպես, Գյումրի կամ Ջերմուկ կարելի է հասնել ընդամենը երեք հազար դրամով՝ նախկին 7-8 հազարի փոխարեն։ Գնանկման պատճառները բացատրում է երկար տարիներ ներքին տուրիզմով զբաղվող Շողեր Հակոբյանը։ Նա վստահ է, որ դա դեմպինգի հետևանք է, որը կարող է հանգեցնել զբոսաշրջության ոլորտի փլուզման։ Խոսքն այն մասին է, որ որոշ տրանսպորտային ընկերություններ 50%–ով (նույնիսկ ավելի շատ) իջեցրել են գները, տարբեր մարքեթինգային հնարքների են դիմել հաճախորդներ գրավելու համար։

Հայկ Ստեփանյանը, որը գաստրոբակ ունի Արենի գյուղում, ուսումնասիրելով երկրում տիրող իրավիճակն ու զբոսաշրջային շուկան, անիմաստ է համարում հիմա զեղչեր անել, քանի որ քաղաքացիները միևնույնն է՝ վճարունակ չեն, իսկ նրանք, ովքեր այնուամենայնիվ ճամփորդում են երկրում, գերադասում են «պիկնիկներն» ու ճանապարհամերձ սրճարանները։ Ահա թե ինչու նա չի իջեցրել գները։

«Մենք որոշեցինք ժամանակ չկորցնել, մեր խնայողությունների հաշվին կվերանորոգենք տարածքը, կմեծացնենք բակը, և հուսանք, որ աշնանն ամեն ինչ լավ կլինի։ Ի դեպ, տուրիստական ընկերություններն արդեն տեղեր են ամրագրում հաջորդ տարվա համար»,- նշեց նա։

Գաստրոբակում նա արդեն չորս ամիս է՝ հյուրեր չի ընդունել, ամառվա հաջորդ ամիսներին էլ չի պատրաստվում։ Մոտ կես տարի է, ինչ նրա ընտանիքն ու համագյուղացիներից մի քանիսը, որոնք օգնում էին սպասարկել հյուրերին, փաստացի գումար չեն աշխատում։ Ընտանիքը համավարակի հետևանքների չեզոքացման ծրագրի շրջանակում կառավարությունից փոխհատուցում է ստացել, բայց գումարը համեմատելի չէ նրանց ամսական եկամտի հետ։

Տուրիզմի հայկական ֆեդերացիայի նախագահ Մեխակ Ապրեսյանը համարում է, որ պետական աջակցությունն, իհարկե, կարևոր է, բայց ամենակարևորը, նրա կարծիքով, այն է, որ բիզնեսին 2020 թվականի երկրորդ եռամսյակում ազատել են շահութահարկի կանխավճարից։ Դա թույլ կտա խնայողություններ անել և որոշակի ներդրումներ կատարել բիզնեսին աջակցելու համար։

«Շատ կարևոր է կանխել ընկերությունների փլուզումն ու սնանկացումը, քանի որ համավարակը կանցնի, իսկ զբոսաշրջային բիզնեսը երկրի տնտեսության կարևոր մասն է մնում»,-ասաց Ապրեսյանը։

Նա կարծում է, որ այս օրերին ներքին զբոսաշրջությունը թեև դանդաղ, բայց այնուամենայնիվ զարգանում է, շատ հարմար պահ է նոր զբոսաշրջային տարբերակ մտածելու և արդեն գոյություն ունեցողներն ավելի ճանաչելի դարձնելու համար։ Այժմ կարևոր է մտածել սահմանների բացման և «զբոսաշրջային արևի տակ» սեփական տեղը պահպանելու մասին։

«Հնարավոր չէ ապրել միայն ներքին տուրիզմի հաշվին, արդեն պետք է մտածել և պատրաստվել սահմանները բացելուն։ Պետք է պատկերացում ունենալ, թե հետո ինչ է լինելու, որպեսզի չուշանանք և չկորցնենք զբոսաշրջիկների հոսքը»,- ընդգծեց Ապրեսյանը։

Այս համատեքստում նա ընդգծեց, որ արդեն իսկ քննարկումներ են ընթանում մասնավոր հատվածի, պարետատան ներկայացուցիչների, Առողջապահության նախարարության, Զբոսաշրջության կոմիտեի և այլ շահագրգիռ կողմերի միջև՝ զբոսաշրջիկների ընդունման կանոններ մշակելու և սահմանների բացման ժամկետները նշելու համար։ Նա չի բացառում, որ դա կարող է տեղի ունենալ հուլիսի 1-15-ն ընկած ժամանակահատվածում։

Զբոսաշրջության կոմիտեից Sputnik Արմենիային հայտնեցին, որ զբոսաշրջային ընկերությունների կորուստների մասին որևէ վիճակագրություն դեռ չկա, ինչպես նաև չկան ընթացիկ տարվա երկրորդ եռամսյակի ներքին զբոսաշրջության մասին հստակ տվյալներ։ Այնուամենայնիվ, առանց որևէ հետազոտության էլ պարզ է, որ համավարակը ոլորտին լուրջ վնաս է հասցրել։

Ավելի վաղ զբոսաշրջության կոմիտեի ղեկավար Սուսաննա Սաֆարյանը հայտնել էր, որ 2020 թվականի առաջին եռամսյակում 2019թ-ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ 175 հազարով քիչ զբոսաշրջիկ է այցելել Հայաստան, և երկիրն այդպիսով զրկվել է 135 միլիոն դոլարից։ Նա չէր բացառել, որ երկրորդ եռամսյակում իրավիճակը կարող է ավելի վատանալ, քանի որ մի շարք երկրների հետ սահմանները փակ են։

2019 թ․-ի առաջին եռամսյակում Հայաստան է այցելել 364 789 զբոսաշրջիկ, 2018թ․-ի նույն ժամանակահատվածում՝ 346 485։ Միայն 2019թ․-ի ինը ամիսների ընթացքում Հայաստան է այցելել 1 միլիոն 459 հազար 200 զբոսաշրջիկ, ինչը 14,4 տոկոսով շատ է 2018թ․-ի ցուցանիշից։

340
Ըստ թեմայի
Հայաստանն այն երկրների շարքում է, որտեղ ռուսաստանցիներն ամենաշատն են ուզում այցելել
Հայաստանի վարկային կազմակերպությունները վիրուսի պատճառով նվազեցրել են տոկոսները
Ծովի փոխարեն` Թբիլիսի, լյուքսի փոխարեն` հոսթել. ի՞նչ է սպասում հայաստանցի զբոսաշրջիկին
Գառնի

Էժան տուրերն անորակ են և հիասթափեցնո՞ւմ են զբոսաշրջիկներին. տուրիզմում գոյի խնդիր է

1061
(Թարմացված է 09:15 24.06.2020)
Ներքին տուրիզմում առաջարկը կտրուկ ավելացել է. տուրեր են առաջարկում ոչ միայն նախկինում արտագնա, ներգնա տուրիզմով զբաղվողները, այլև տրանսպորտային ընկերությունները, որոնք նույնպես մնացել են անգործ, քանի որ Հայաստան եկող զբոսաշրջիկ չկա։

Տարեսկզբին, երբ կորոնավիրուսը տարածվեց աշխարհով մեկ, երկրները հերթով փակեցին սահմանները, տուրոլորտի ներկայացուցիչները կանխատեսեցին՝ արտագնա և ներգնա տուրիզմը ժամանակավորապես «մեռնելու է», ուղևորությունների սիրահարները սկսելու են երկրի ներսում ավելի շատ ճամփորդել։ Բայց գոնե հայաստանյան ներքին տուրիզմում զբոսաշրջային«բում» չեղավ։ Փոխարենը շուկայի լճացում սկսվեց. հիմա զբոսաշրջային առաջարկը մի քանի անգամ ավելին է, քան պահանջարկը։

Այլ բան էին սպասում, այլ բան ստացվեց

Երբ իրավիճակը դեռ նոր էր, մտավախություն կար, թե հանկարծ ներքին տուրիզմում արհեստական գնաճ չլինի։ Տուրիզմի հայկական ֆեդերացիայի նախագահ Մեխակ Ապրեսյանն ասում է, որ դեռ այն ժամանակ վստահ էր՝ մասնավոր հատվածը գիտակից է, ճիշտ կգնահատի իրավիճակը և, մարդկանց վճարունակությունը հաշվի առնելով, համապատասխան մոտեցում կցուցաբերի նաև գների հարցում։

«Հիմա ունենք հակառակ իրավիճակը, երբ գներն արդեն շատ են նվազել։ Մենք մասնավոր հատվածի մեր գործընկերներին ասում ենք՝ լավ է, որ իրավիճակը ճիշտ եք գնահատում և փորձում եք մրցունակ, նաև մատչելի գներ առաջարկել, բայց դա պետք է լինի բարեխիղճ մրցակցության սկզբունքներին համապատասխան»,- ասում է Ապրեսյանը։

Տուրիզմում երկարամյա փորձ ունեցող մասնագետի խոսքով՝ իրավիճակը մարդկայնորեն հասկանալի է, մարդիկ այսօր պատրաստ են ցածր գնով, անգամ առանց շահույթի աշխատել, միայն թե օրվա գումարը վաստակեն, տուն տանեն։ Նա վստահ է՝ իրավիճակը մեղմելու համար աջակցման  միջոցառումներն էլ պետք է առավել իրական ու արդյունավետ լինեն, եթե գոյատևելու խնդիրն ինչ-որ չափով լուծվի, ապա դա նաև շուկային կօգնի։ Նրա խոսքով՝ պատասխանատու կողմերի հետ հարցն արդեն քննարկվում է։ Մյուս կողմից պետք է օր առաջ տուրեր իրականացնող ընկերությունների լիցենզավորման հարցը լուծել, որ ցանկացած մեկը դրանով չզբաղվի։ Ապրեսյանը վստահ է՝ եթե լիցենզավորումը լիներ, ճգնաժամային կառավարումն ավելի արդյունավետ կլիներ ։

Շուկան «զարգացնում» են դեմպինգով

Շողեր Հակոբյանը մոտ երեք տարի է, ինչ ներքին տուրիզմում է։ Նորմալ է վերաբերվում, որ արտագնա, ներգնա ընկերություններն ու նույնիսկ տրանսպորտային ընկերությունները որոշեցին  ներքին տուրերով զբաղվել։ Ասում է՝ իրավիճակը հասկանալի է, բայց նույնիսկ այս պայմաններում առողջ մրցակցություն կարող էր լինել, օրինակ՝ հիմնված որակի կամ ծառայությունների բազմազանության, բովանդակության վրա։ Բայց ներքին տուրիզմում հայտնված ընկերությունների մի մասը որոշեց ցածր արժեքով ծառայություններ մատուցել։ Պնդում է՝ նրանց մոտ 70 տոկոսը հենց տրանսպորտային ընկերություններն են։

Կորոնավիրո՞ւս. չեմ վախենում. վրացիներն ինքնամեկուսացումից հետո զանգվածաբար ծով են գնում

«Ոչ միայն 50 տոկոսով էժան տուրեր են առաջարկում, այլև աչքիս հայտարարություն  է ընկել անգամ անվճար տուրի։ Մարդիկ ներդրում են անում, որ շուկա գրավեն»,- ասում է Շողերն ու հավելում, որ վերջերս ներքին տուրիզմով զբաղվող 14 կազմակերպություն համախմբվել ու որոշել են միասին քայլեր ձեռնարկել իրավիճակը կարգավորելու համար։ Քայլերից մեկը դարձավ դեմպինգով զբաղվող ընկերությունների հետ հանդիպումը։

Շողերի կարծիքով՝ այս որոշումն ի վերջո կազմաքանդելու է ոլորտը, որովհետև եթե նախկինում ինքը 3000 դրամով Կոնդում էքսկուրսիոն տուր էր անում՝ թեյախմությամբ կամ գինեխմությամբ, ապա հիմա 3000 դրամով մարդիկ Գյումրի կամ Դիլիջան են առաջարկում գնալ։Չի պնդում, որ այդ գնով պարտադիր վատ ծառայություն է մատուցվելու, բայց նաև կարծում է՝ փորձառու ճանապարհորդը տարբերությունն անպայման զգալու է։ Ինչ վերաբերում է իրեն՝ այս տարի 4 էքսկուրսիոն տուր է անցկացրել, խմբերը դժվար են հավաքվում։ Անցյալ տարվա հետ համեմատած մոտ 70 տոկոս անկում ունի։

Վատ փորձառությունը կարծիք է ձևավորում

Գիդ-էքսկուրսավար Սիրանույշ Փիլոյանն աշխատում է ներգնա տուրերով Հայաստան ժամանած օտարերկրացիների խմբերի հետ։ Արդյունքում արդեն գրեթե չորս ամիս է՝ չի աշխատում։ Ներքին տուրերի համար որպես գիդ-էքսկուրսավար աշխատելու առաջարկները դեռ մերժում է, ասում է՝ շատերը եկան ներքին տուրիզմ, արդեն զբաղվողները շատ-շատ են։ Իր ծառայություններն էժան չեն լինելու, արդյունքում թանկ պրոդուկտ է ստացվելու, որի կողքին հիմա մեծ թվով էժան, շատ էժան ու չափազանց էժան առաջարկներ կան։

Առավել տուժած ոլորտների 37 հազար աշխատակիցներ 2-րդ անգամ աջակցություն կստանան պետությունից

Առայժմ կողքից հետևում է շուկայում կատարվող իրադարձություններին ու չի հասկանում, թե ինչպես կարող է երկու հազար դրամով լավ, որակով առաջարկ լինել, եթե, օրինակ, կամավորական սկզբունքով չեն աշխատում։ Սիրանույշը մտավախություն ունի նաև հայ զբոսաշրջիկին հիասթափեցնելու։ Որպես օրինակ ասում է, որ նման պատմությունների կարելի է հանդիպել, երբ ինչ-որ բլոգեր եկել է Հայաստան, վատ վարորդի հետ ճամփա գնացել, հետո գրել, թե Հայաստանում վարորդները լավը չեն, մինչդեռ այդպես չէ։ Ստացվում է՝ վատ փորձառությունը կարծիք է ձևավորում և մի ամբողջ ոլորտի վրա տարածվում։

Դեմպինգ չկա

Ռուբեն Բաղդիշյանը ներքին տուրիզմի հնաբնակներից է, սկսել է մոտ 12 տարի  առաջ՝ դառնալով հայաստանյան ոլորտի հիմնադիրներից մեկը։ Միանգամից ասում է՝ չի տեսնում դեմպինգ, տեսնում է գնիջեցում։ Ասում է՝ դեռ ամիսներ առաջ հնարավոր տարբեր հարթակներում խոսում էր այն մասին, որ խնդիր լինելու է, որովհետև պետական վերահսկողություն չկա, սահմանված կարգ ու կանոններ չկան։ Բացատրում է՝ այսօր զբոսաշրջությամբ զբաղվել կարող է ցանկացած մեկը, դրա համար պետք է ընդամենը, օրինակ որպես «անհատ ձեռնարկատեր» գրանցվել, բանկում հաշվեհամար բացել ու վերջ։

Դրա համար էլ տրանսպորտային ընկերություններն էլ են սկսել ինքնուրույն ներքին տուրեր անցկացնել։

«Ջունգլիի կանոնն է։ Ներքին տուրիզմի որոշ ընկերություններ հույս ունեին, որ մարդիկ կսկսեն երկրի ներսում ճամփորդել, մի լավ բան կլինի, ես բարձրաձայնում էի՝ վերահսկեք, որ այս ոլորտն էլ չմահանա։ Մենք տասներկու տարի պայքարել ենք, մարդկանց վստահությունն ենք շահել, շուկա ենք ձևավորել։ Մեր բերած վստահությունն իրենք են վայելում, բայց եթե գետնովը տան, ստիպված նորից ենք սկսելու»,- ասում է Ռուբենը։

Ինչ վերաբերում է իրենց՝ ասում է, որ գին չեն իջեցրել կամ աննշան փոփոխություն է եղել շնորհիվ ծախսերը կրճատելու։ Իրենց բիզնես մոտեցումն է, այլ ոչ թե շուկայում արհեստական գնիջեցմանն են հետևում։ Զբոսաշրջիկներն, անշուշտ պակասել են։ Մի կողմից սփյուռքից ժամանած մեր հայրենակիցներն այս տարի չկան, մյուս կողմից՝ հայաստանցիների մի մասը խուսափում է ճամփորդել տարբեր պատճառներով՝ հրաժարվում է դիմակ կրել, արտակարգ դրության պայմաններում չի կողմնորոշվում, վախենում է։ Ռուբենը պնդում է՝ ոլորտը կանոնակարգման ու վերահսկման կարիք ունի, Զբոսաշրջության պետական կոմիտեն էլ կամ պետք է վերահսկման գործիքներ և իրավասություն ունենա, կամ կազմալուծվի, այլապես անհասկանալի է՝ պետական մարմին կա, բայց և չկա։

Հայաստանը պատրաստվում է զբոսաշրջիկներ ընդունել. ինչո՞վ է զբաղված ֆեդերացիան

Ի պատասխան մեր հարցման՝ Զբոսաշրջության պետական կոմիտեից նշեցին, որ կոմիտեն տեսչական ու վերահսկողական գործառույթներ չունի, որևէ կերպ շուկայում տեղի ունեցող երևույթների վրա ազդեցություն ունենալ չի կարող։ Մինչ օրս կոմիտեն պաշտոնապես չի ստացել հակաօրինական գործողությունների մասին այնպիսի ահազանգ, որը կարող էր վերահասցեագրել ՏՄՊՊՀ-ին՝ խնդրի լուծմանն ուղղված քայլերի պահանջով։ Ինչ վերաբերում է լիցենզավորման խնդրին, ապա ՀՀ Զբոսաշրջության մասին օրենքի նոր նախագծով նախատեսվում է զբոսաշրջային սուբյեկտների հաշվառումը կամ որակավորումը։ Օրենքի նախագիծը ներկայումս վերջնականացման փուլում է և սահմանված կարգով շրջանառվելուց հետո կներկայացվի ՀՀ կառավարություն։

1061
թեգերը:
Մեխակ Ապրեսյան, գին, Հայաստան, զբոսաշրջություն, Զբոսաշրջիկ
Ըստ թեմայի
Կորոնավիրուսի հետքը. Ֆրանսիայում մարդիկ վաճառում են իրենց դղյակները
Համավարակն ու տուրիզմը. ի՞նչ կտա ոլորտին կառավարության որոշումը
Ավինյանը նորություն ունի. Ֆիրդուսի թաղամասի վերաբերյալ նոր որոշում է կայացվել
 Ջեններ քույրերը, արխիվային լուսանկար

Կորոնավիրուսային սկանդալ․ Ջեններ քույրերը ժխտել են աշխատակիցների շահագործման մասին լուրերը

0
(Թարմացված է 00:50 07.07.2020)
Ակտիվիստներն ու իրավապաշտպանները կարծում են, որ ինչ-որ բան այն չէ և այս գործի բոլոր մասնակիցները ինչ-որ բան են թաքցնում։ Նրանք պահանջում են թույլ տալ իրենց մուտք գործել Բանգլադեշում գտնվող գործարաններ։

ԵՐԵՎԱՆ, 7 հուլիսի – Sputnik. Աշխարհահռչակ Քիմ Քարդաշյանը քույրերը՝ սուպերմոդել Քենդալ Ջենները և աշխարհի ամենաերիտասարդ միլիարդատեր Քայլի Ջենները պատասխանել են իրավապաշտպանների մեղադրանքներին։

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Kendall + Kylie (@kendallandkylie)

Բանն այն է, որ հունիսին ԶԼՄ-ներում տեղեկություն հայտնվեց, որի համաձայն Kendall + Kylie ապրանքանիշն իբրև թե պատկանում է Global Brands Group (GBG)-ին, որը Բանգլադեշի իր ֆաբրիկաների աշխատակիցներին չի վճարում փետրվար ամսից՝ կորոնավիրուսի համավարակի պատճառով սկսված ճգնաժամի պատճառով։

Նշվում էր, որ GBG-ի հետ բրենդները շահագործում են աշխատողներին։ Միաժամանակ Ջեններ քույրերի ապրանքանիշը ներկայացված է եղել GBG-ի կայքում։ Այժմ Քենդալն ու Քայլին որոշել են հանդես գալ հայտարարությամբ։ Քիմ Քարդաշյանի քույրերը ժխտում են, թե որևէ կապ ունեն GBG-ի հետ։

«Kendall + Kylie ապրանքանիշը պատկանում է Canada Inc.-ին։ Նախկինում բրենդը համագործակցել է GBG-ի հետ, բայց միմիայն վաճառքի և բիզնեսի զարգացման ոլորտներում»,-հայտարարել են քույրերը։

Այդ ընթացքում GBG-ն իր կայքից հեռացրել է Ջեններ քույրերի ապրանքանիշի լոգոտիպը։ ԶԼՄ-ների տվյալներով՝ լոգոն հեռացրել են հունիսի 24-ին։ Դրա հետևանքով սկանդալն ավելի է բորբոքվել, քանի որ ակտիվիստները և իրավապաշտպանները կարծում են, որ ինչ-որ բան այստեղ այն չէ և այս գործի բոլոր մասնակիցներն էլ թաքցնելու բան ունեն։ Նրանք պահանջում են իրավապաշտպան ընկերությունների ակտիվիստներին թույլ տակ մուտք գործել Բանգլադեշում գտնվող ֆաբրիկաներ։

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Kendall + Kylie (@kendallandkylie)

Հիշեցնենք, որ Քայլի Ջեններն ունի սեփական Kylie Cosmetics բրենդը, որը հիմնել է 2016թ․-ին։ Կարճ ժամանակում նա վաստակել է մեկ միլիարդ դոլար։ 2019թ․-ի մարտի 5-ին Forbes պարբերականը Քայլիին ճանաչեց աշխարհի ամենաերիտասարդ միլիարդատեր։ Այդպիսով 21-ամյա Ջեններն առաջ անցավ Facebook սոցիալական ցանցի հիմնադիր Մարկ Ցուկերբերգից, որը միլիարդատեր էր դարձել 23 տարեկանում։

0
թեգերը:
աշխատավարձ, կորոնավիրուս, ապրանքանիշ, գործարան, Քիմ Քարդաշյան
թեմա:
Կորոնավիրուսը Չինաստանում և աշխարհում
Ըստ թեմայի
Քիմ Քարդաշյանը կթողարկի իր սեփական պոդկաստը․ այն գլամուր կյանքի մասին չի լինելու
Քիմ Քարդաշյանի քրոջ` Քայլի Ջենների ավտոմեքենաների տեսականին
Քիմ Քարդաշյանի ամուսինը «Արարատ» անվանումով կոշիկ է արտադրել. լուսանկար
Քիմ Քարդաշյանի ու նրա քրոջ ռեփեր ամուսինները տեսահոլովակ են նկարահանել