Facebook սոցիալական ցանց

Այ քեզ բան. Facebook-ը մարդուն շփոթում է ուտելիքի հետ, իսկ Photoshop-ի թշնամին էլ տնից է

550
(Թարմացված է 20:15 13.07.2019)
Անցնող շաբաթվա ընթացքում հանրահայտ սոցիալական ցանցը նոր ալգորիթմ է ներկայացրել, որը, ուսումնասիրելով նկարի վրա պատկերված ուտելիքը, հայտնում է դրա բաղադրատոմսը։ Sputnik Արմենիայի թղթակցի փորձարկումը զավեշտի է վերածվել։

ԵՐԵՎԱՆ, 23 հունիսի – Sputnik, Գոռ Մարգարյան. Այս շաբաթվա ընթացքում ևս մեկ անգամ համոզվեցինք , որ ալգորիթմները ոչ միշտ են ծառայում իրենց նպատակին, իսկ էլեկտրոնային սիգարետներն էլ կարող են ակնթարթային վնաս հասցնել մարդուն։

Facebook-ի ալգորիթմն այնքան սխալ է աշխատում, որ եփած հավի ծիծաղն էլ կգա

Facebook-ը ալգորիթմ է մշակել, որն իբր ճանաչում է նկարում պատկերված ուտելիքը, հասկանում է՝ ինչ բաղադրիչներից է կազմված, գցում-բռնում է՝ ինչ ձևով են դրանք մշակել (կտրտել են, խաշել, թե տապակել), որից հետո էլ բաղադրատոմսը մանրամասն ներկայացնում է տեքստի տեսքով: Նեյրոցանցը աշխատեցնող տվյալների բազան պարունակում է մեկ միլիոնից ավելի սննդի նկար: Այս մասին Ցուկերբերգի թիմը խոսել է ընկերության բլոգում։

Հարց կառաջանա, թե ինչու լուրը հայտնելիս օգտագործեցի «իբր» բառը։ Ասե՛մ։ Ես այս նորարարությունը փորձարկեցի, և արդյունքը, մեղմ ասած, չգոհացրեց:

Փորձեցի ալգորիթմի միջոցով պարզել, թե ինչ բաղադրիչներից են կազմված ամենասովորական ձվածեղը, շաուրման և արագ եփվող լապշան: Նեյրոցանցը նշվածներից ոչ մեկը ճիշտ չներկայացրեց:

Իսկ հիմա ամենազավեշտալին. որոշեցի զուտ հետաքրքրության համար որևէ մարդու լուսանկար տրամադրել ալգորիթմին և ոչ մեկին չնեղացնելու համար առաջարկեցի իմ լուսանկարը: Գրեթե լիովին վստահ էի, որ ալգորիթմը այսպես ասած հետ կշպրտի իմ լուսանկարը և կասի՝ տղա ջան, ձե՞ռ ես առնում, ես սրա բաղադրատոմսը քեզ ո՞նց տամ, ախր սա մարդ է: Բայց ֆեյսբուքյան ալգորիթմը հիասթափեցրեց ինձ և լուրջ-լուրջ ներկայացրեց իմ իսկ բաղադրատոմսը։ Պարզվեց, որ ես պատրաստված եմ ժելեից, բեկոնից, սալսա սոուսից և կիտրոնից: Այս խառնաշփոթ համադրությունն ինձ ամենևին դուր չեկավ, այնպես որ առայժմ խորհուրդ չեմ տա օգտվել ընկերության առաջարկած այս նորույթից: Հուսանք, որ ալգորիթմի խնդիրները կվերացվեն, և շուտով այլևս գաղտնի բաղադրատոմսեր չեն լինի:

Եթե ուզում եք ինքներդ ստուգել ալգորիթմը այցելեք այս հղմամբ, սեղմեք Open in Colab–ի վրա, ապա անցեք Runtime-ով, որից հետո էլ սեղմեք Run All-ը։ Այսքանից հետո 22–րդ բլոկում demo_urls-ում գրված հղումների փոխարեն գրեք ձեր նկարի հղումը, որից հետո էլ վերադարձեք Runtime, բայց այս անգամ սեղմեք Run After-ը։

Photoshop-ի թշնամին տնից է

Photoshop-ի և լուսանկարների այլ խմբագրիչների միջոցով մարդկանց խաբելը նորություն չէ, և տեխնոլոգիաների զարգացման շնորհիվ այսօր «ֆոտոշոփել» կարող է գրեթե յուրաքանչյուրը: Սակայն աշխարհն առավել մտահոգ է տեխնոլոգիական նորությունով, որն արհեստական բանականության միջոցով արդեն կարողանում է կեղծ լուսանկարներ ստեղծել կամ պատրաստել տեսանյութեր, որում հերոսն ասում է այն, ինչը ցանկանում է խմբագիրը:

Բայց այս շաբաթ Adobe ընկերությունը, որը հեղինակել է լավագույն վիդեո և ֆոտո մոնտաժային ծրագրերը, հայտարարեց, որ իր մասնագետները, միավորելով ուժերը Վաշինգտոնյան համալսարանի աշխատակիցների հետ, փորձելու են ստեղծել արհեստական բանականության վրա հիմնված մի համակարգ, որն ի զորու կլինի բարձր ճշգրտությամբ հայտնաբերել լուսանկարների վրա կատարված միջամտությունները: Adobe-ն այս մասին խոսեց իր պաշտոնական բլոգում։

Պարզվեց` հետազոտողները փորձարկել են իրենց ծրագիրը՝ արհեստական բանականությանը տրամադրելով փոփոխված 1000 լուսանկար:

Հետաքրքիրն այն է, որ տեխնածին մեթոդը շատ ավելի արդյունավետ է, քան մարդկային աչքը: Եթե հարցված մարդկանց միայն 53%-ն է կարողացել հասկանալ, որ նկարը փոփոխության է ենթարկված, ապա Adobe-ի ալգորիթմը 99% դեպքերում հայտնաբերել է մանիպուլացված նկարը: Պետք է խոստովանել, որ իրոք զգալի ցուցանիշ է:

Ընկերությունը խոստանում է զարգացնել ծրագիրը, որպեսզի այն, նկարներից բացի, կարողանա նաև աշխատել տեսանյութերի, ձայների և փաստաթղթերի հետ: Փաստորեն Adobe-ը ստեղծեց նաև իր իսկ զավակի թշնամուն կամ, ժողովրդական լեզվով ասած, թշնամին տնից է լինում:

Էլեկտրոնային սիգարետները այդքան էլ ապահով չեն

Եթե որևէ մեկը երբևէ ասի ձեզ, որ էլեկտրոնային սիգարետ ծխելն ավելի անվտանգ է, քան ավանդականը, ուղղակի պատմեք նրան այս պատմությունը:

Ոմն ամերիկացի` Օստին Ադամս անունով, 17-ամյա երիտասարդ, չգիտես՝ որտեղից, ձեռք էր բերել էլեկտրոնային սիգարետ: Վերոնշյալ սարքերի մեծամասնությունն աշխատում են լիթիում-իոնային մարտկոցներով, որոնք սկսում են տաքանալ, եթե երկար սեղմած ես պահում հեղուկի տաքացման համար նախատեսված կոճակը:

Դե, երևի հասկացաք, որ նման տաքացման պատճառով, պատանու էլեկտրասիգարետը պայթել է հենց բերանում՝ զրկելով նրան մի քանի ատամներից և կոտրելով ծնոտը: Այս մասին հայտնում է New England Journal-ը։

Քանի որ տղայի ընտանիքն ապրում է գյուղում, Ադամսի մայրը 5 ժամում է կարողացել որդուն հասցնել մոտակա հիվանդանոց: Բժիշկները հաստատել են, որ տղայի ներքին ծնոտը լրջորեն վնասվել է, իսկ շրթունքների շուրջ այրվածքներ կան: Չեմ վախենա ասել, որ 17-ամյա Ադամսը իրոք փրկվել է, որովհետև այս տարվա հունվարին Տեխասում էլեկտրական սիգարետի պայթունի պատճառով մի տղամարդ մահացել էր, երբ գրչանման սարքի երկաթե մասը հայտնվել էր պարանոցի մեջ` վնասելով զարկերակը:

Հատկանշական է, որ 2015-2017 թվականների ընթացքում ԱՄՆ-ի անհետաձգելի օգնության բաժին են դիմել էլեկտրասիգարետի պատճառով տուժած 2035 մարդ: Առակս ի՞նչ կցուցանե: Մի ծխեք, վերացրեք այդ սովորությունը, մի ծխեք նույնիսկ այդ թույնի էլեկտրական տարբերակը: Եթե մնացած դեպքերում տեխնոլոգիաները մեզ օգնում են, ապա այստեղ դրանք հակառակ գործով են զբաղված:

Telegram-ն իր օգտատերերի համար նորույթ է պատրաստել

Հայաստանում տելեգրամն արդեն բավականին զարգացել է ու իր երկրպագուների կայուն ու ավելացող բանակ է հավաքել: Վստահ եմ, որ նրանց շատ կուրախացնի «ամենագաղտնապահ» մեսենջերի խոստացած նորարարությունը:

Առաջիկայում Telegram մեսենջերում գործելու է նոր ֆունկցիա, որի միջոցով օգտատերը կարող է մոտակայքում գտնվող անծանոթ մարդուն նամակ ուղարկել կամ էլ խմբային չատեր ստեղծել՝ նշելով տեղանքը, թեման և մինչև որքան հեռավորության վրա գտնվող մարդկանց է դա վերաբերում: Այս մասին տեղեկացնում է Код Дурова պարբերականը։

Գեոչատերը լինելու են ինչպես բոլորին հասանելի, այնպես էլ՝ մասնավոր, որտեղ հնարավոր կլինի հայտնվել միայն հրավերի միջոցով: Չատերի մասնակիցների քանակն անսահմանափակ է լինելու:

Հավատարիմ մնալով իր սկզբունքներին` տելեգրամ–մեսսենջերը խոստանում է չպահպանել գեոչատերի նամակագրությունները և այլ տվյալներ: Կարճ ասած՝ ստանում ենք ինչ-որ սթորիանման չատ, որտեղ մարդիկ ֆեյսբուքում «կոֆե-կենտրոն» բովանդակությամբ գրառում կատարելու փոխարեն, կարող են շատ արագ գտնել այնպիսի մեկին, ով արդեն կենտրոնում է և կհամաձայնի իրենց հետ այցելել մոտակա սրճարան կամ ուղղակի զրուցել:

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և նորարարությունների ոլորտում շաբաթվա ընթացքում այլ իրադարձություններ էլ են տեղի ունեցել, որոնց մասին մենք արդեն գրել ենք, այնպես որ խորհուրդ կտամ կարդալ ևս մի քանի լուր, որոնք չեն վրիպել մեր աչքից։

«Խելացի» բարձրախոսը կփրկի մարդու կյանքը. սարքը կարողանում է զգալ շնչառությունը

Չինական ընկերությունը ծաղրում է «մազափնջով» սմարթֆոնները

Huawei-ն իր սմարթֆոնների Android-ը մեկ անգամ էլ կթարմացնի

Apple-ը 2020 թվականին կներկայացնի 5G ցանցում սպասարկվող երկու սմարթֆոն

Google-ը վիդեոխաղեր ստեղծելու համար... վիդեոխաղ է ստեղծել

550
թեգերը:
Ծխել, էլեկտրոնային սիգարետ, Photoshop, Telegram, Facebook, Հայաստան
թեմա:
Տեխնիկա և նորարարություններ (147)