00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
9 ր
Ուղիղ եթեր
10:10
50 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
9 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:27
7 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
09:44
0 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
10:47
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
11:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Խմբագրից մինչև տաքսիստ. ինչպես է Մարին տապալում ուղևորների ձախ մտքերը

© Sputnik / Aram NersesyanПраворульный автомобиль
Праворульный автомобиль - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Մարի Հովհաննիսյանը Հայաստանի 8 կին տաքսիստներից մեկն է։ Նա շատ է սիրում մեքենա վարել և իր գործունեությամբ կոտրում է հայ հասարակության մեջ կնոջ դերի մասին կարծրատիպերը։ Թե ինչ է կին տաքսու վարորդ լինելը Հայաստանում, նա պատմում է Sputnik Արմենիային։

Մարի Հովհաննիսյանը Հայաստանի 8 կին տաքսիստներից մեկն է։ Նա շատ է սիրում մեքենա վարել և իր գործունեությամբ կոտրում է հայ հասարակության մեջ կնոջ դերի մասին կարծրատիպերը։ Թե ինչ է կին տաքսու վարորդ լինելը Հայաստանում, նա պատմում է Sputnik Արմենիային։

27-ամյա Մարի Հովհաննիսյանը սկսել է տաքսի վարել կես տարի առաջ։ Մինչ այդ աղջիկը երկար տարիներ մեդիաոլորտի ակտիվ ներկայացուցիչ էր։ Այսօր Մարին տղամարդկանցից վատ չէ գլուխ հանում շարժիչի յուղի որակից, կարող է առանց գեոլոկացիայի գտնել ցանկացած հասցե և պատմել աջ և ձախ ղեկ ունեցող ավտոմեքենաների առավելությունների մասին։

 

Իսկ մինչ այդ նա աշխատում էր մեդիայում

 

Մարին մասնագիտությամբ լեզվաբան է, մեդիաոլորտում հայտնվել էր 2011 թվականին` համալսարանն ավարտելուց անմիջապես հետո։ Աշխատում էր «Հայկական երկրորդ հեռուստաալիքում» սկզբում որպես պրոդյուսերի օգնական, այնուհետև թարգմանիչ, Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում պատմեց Մարին։

© Photo : provided by Mari HovhannisyanՄարի Հովհաննիսյան. տաքսու վարորդ
Таксист Мари Ованнисян - Sputnik Արմենիա
Մարի Հովհաննիսյան. տաքսու վարորդ

«Ավելի ուշ ամսագրի խմբագիր դարձա, զուգահեռ հեղինակային հոդվածներ էի գրում տեղի կայքերից մեկի համար, որոշ ժամանակ անց աճեցի մինչև գլխավոր խմբագրի պաշտոնը», – պատմում է աղջիկը։

Զուգահեռաբար սոցցանցերում զբաղվում էր նաև տարբեր հայտնի ապրանքանիշերի էջերի առաջմղմամբ։ Մի քանի տարի այս ոլորտում աշխատելուց հետո, նա հասկացավ, որ զբաղվում է մի բանով, ինչն իրենը չի։

«Մեդիայում ագրեսիան շատ է։ Հոգնեցի ռեյտինգների, ընթերցողների, համար մշտական մրցավազքից, դիտումներ բերող և դատարկ, սենսացիոն և դեղին նյութերից», – պատմեց աղջիկը։

Նրա խոսքով` ինքը չի վախենում էքսպերիմենտներից և կարող է անել այնպիսի աշխատանք, որին ծանոթ չէ։ Մարին միշտ սիրել է մեքենա վարել, հաճախ կատակով մայրիկին ասում էր, որ մեքենա գնելուն պես, անմիջապես սկսելու է տաքսու վարորդ աշխատել։

«Անցյալ տարի վերջապես մեքենա գնեցի, սկսեցի վարել, հասկացա, որ ինձ դուր է գալիս, հաճույք եմ ստանում վարելուց։ Այդպես որոշեցի հոբբին վերածել գումար վաստակելու միջոցի», – պատմեց նա։

Եթե տաքսիստ ես, այն էլ կին, ապա…

Հայաստանում տաքսու վարորդ կանայք քիչ են, այդ պատճառով էլ ուղևորների առաջին արձագանքը տարակուսանքն է լինում, երբ տեսնում են կնոջը ղեկի դիմաց նստած։ Ուղևորները հաճախ մտածում են, որ շփոթել են համարը, կամ վարորդի փոխարեն  զանգին պատասխանել է նրա կինը, պատմում է Մարին։.

«Ամենից շատ կին վարորդ տեսնելիս զարմանում են 40-ն անց տղամարդիկ։ Երիտասարդ տղաների 70%-ը ամբողջ ճանապարհն անցնում են լուռ և հեռախոսների մեջ ինչ-որ բան փորփրելով։ Հետաքրքրվում են բոլոր տարիքի կանայք», – պատմեց աղջիկը։

© Photo : provided by Mari HovhannisyanՄարի Հովհաննիսյան. տաքսու վարորդ
Таксист Мари Ованнисян - Sputnik Արմենիա
Մարի Հովհաննիսյան. տաքսու վարորդ

Լինում են ուղևորները, որոնք չեն սահմանափակվում այն հարցով, թե ինչու է Մարին որոշել մեքենա վարել։ Շատերին հետաքրքրում է, թե որքան գումար է վաստակում աղջիկը մեկ օրվա ընթացքում։ Որոշ տղամարդիկ էլ հակատակը, փորձում են ինքնահաստատվել և սկսում են սովորեցնել, թե ինչպես է պետք վարել, ուր թեքվել և այլն։

«Իրականում ինձ դա նյարդայնացնում է, սակայն խեղդում եմ դա իմ ներսում, քանի որ ուղևորների հետ պետք է  քաղաքավարի լինել», – ասում է Մարին` ընդգծելով, որ ուղևորի հետ ճիշտ կոնտակտի մեջ մտնելն ամենադժվարն է։

Ուղևորները տարբեր են լինում…

Մարիի աշխատանքային օրը սկսվում է առավոտյան ժամը 08:00-ին և հաճախ ավարտվում կեսգիշերին կամ նույնիսկ առավոտյան ժամը 03:00–ին։ Օրվա ընթացքում Մարին մեկ ժամով տուն է գնում ընդմիջման, այնուհետև կրկին վերադառնում սիրելի աշխատանքին։

«Սկզբում աշխատում էի գիշերը, սակայն քանի որ պատվերները քիչ էին, որոշեցի անցնել ցերեկային ռեժիմի։ Ի դեպ, ինձ չի վախեցնում գիշերն աշխատելը», – ասաց Մարին։

Նա հաճախ է հիշում իր առաջին պատվերը։  Սկզբում վախեցած է եղել, չի պատկերացրել, թե ուր և ինչպես է պետք հասնի։ Ուղևորը երիտասարդ աղջիկ է եղել, որը ոչ միայն օգնել է Մարիին գտնել ճիշտ հասցեն, այլև ոգեշնչել ու ոգևորել նրան։

Տհաճ դեպքերը Մարին նախընտրում է չհիշել. մի օր առավոտյան Մարին փոքր աղջնակի հետ մի կնոջ սպասարկելիս  մի փոքր շեղվում է երթուղուց և սխալ տեղ մտնում։

«Դա զայրացրեց ուղևորին, սակայն ես դա վերագրեցի այն հանգամանքին, որ առավոտյան մարդիկ դեռ լավ արթնացած չեն լինում, այսինքն ավելի ագրեսիվ են լինում», – ասաց Մարին։

Մարին աջ ղեկ ունեցող ավտոմեքենա է վարում գազով, և կարծում է, որ ցանկացած աջ ղեկով մեքենա ավելի ապահով է, քան ձախ ղեկին նստած ոչ ադեկվատ տղամարդ վարորդ։ Նա նաև խորհուրդ է տալիս մեքենա վարելու ցանկություն ունեցող բոլոր աղջիկներին չվախենալ, փորձել և սկսել աշխատել։

Լրահոս
0