00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:24
5 ր
Ուղիղ եթեր
12:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
14:01
6 ր
Исторический ликбез
Первая биография Ивана IV. Кто и для кого ее писал?
15:04
24 ր
Исторический ликбез
Тиран или помазанник божий? Кем был Иван Грозный?
15:33
24 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Երևանում վճարովի կայանատեղերի մեծամասնությունն անօրինական է. փաստաբան

© Sputnik / Arpi BeglaryanКрасные линии, парковка
Красные линии, парковка - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Երևանում ճանապարհային գծանշանները հաճախ կատարվում են անօրինական տեղերում, երբեմն հասնում են մինչև խաչմերուկ։

ԵՐԵՎԱՆ, 19 փետրվարի — Sputnik. Երևանում վճարովի կայանատեղերի մեծամասնությունը պարզապես անօրինական են։ Այդ մասին այսօր լրագրողներին ասաց փաստաբան Արտակ Խաչատրյանը։

Նրա խոսքով` կարմիր գծերը երբեմն հասնում են մինչև խաչմերուկ, թեև ճանապարհային երթևեկության կանոններով չի կարելի այնտեղ կայանել։

«Նման դեպքերում վարորդն իրավունք ունի չվճարելու։ Կայանատեղերի օպերատորը հայց է ներկայացնում չվճարելու համար, բայց մենք գրեթե միշտ հաղթում ենք` ապացուցելով, որ կայանատեղին գտնվում է անօրինական վայրում», — ասաց Խաչատրյանը։

Ոստիկանությունը ջնջում է անօրինական վայրերում գծված նշանները, բայց օպերատորը նորից է գծում։

«Ամեն դեպքում մեզ այդպես է բացատրում ոստիկանությունը»,- ասաց նա։

Запущен пилотный автобусный маршрут из центра Еревана в международный аэропорт Звартноц - Sputnik Արմենիա
Հույս կա. հնարավոր է` երևանցիներին հայկական վառելիքով ավտոբուս նստեցնեն

Տնտեսագետ, «Տնտեսական իրավունքի կենտրոն» հասարակական կազմակերպության նախագահ Մովսես Արիստակեսյանը հիշեցրեց, որ օպերատորը գումար է վերցնում, բայց ոչ մի ծառայություն չի տրամադրում։

«Նրանք ոչ մի կերպ չեն երաշխավորում մեքենաների անվտանգությունը ո՛չ գողանալուց, ո՛չ վանդալիզմից։ Հարց է ծագում` նրանք ինչի համար են փող վերցնում», — նշեց տնտեսագետը։

Նշենք, որ Երևանում վճարովի կայանատեղերը պատկանում են քաղաքապետարանին։ Դրանք կառավարում և վարորդներից վճարներ է գանձում «Փարկինթ Սիթի Սերվիս» ընկերությունը։

Լրահոս
0