ՌԴ-ում 10 կմ հեռահարությամբ էլեկտրամագնիսական թնդանոթներ են ստեղծել

Մարտական համակարգերի «մարդասպանը». ՌԴ-ում 10 կմ հեռահարության թնդանոթներ են ստեղծել

361
(Թարմացված է 00:44 07.07.2020)
Առաջատար երկրները բարձր տեխնոլոգիական սպառազինության ոլորտում ակնհայտորեն հետ են մնում Ռուսաստանից։ Դրա վառ ապացույցն է ռուսաստանցի մասնագետների կողմից էլեկտրամագնիսական թնդանոթների ստեղծումը։

Ալեքսանդր Խրոլենկո, ռազմական վերլուծաբան

Ռուսաստանը հաջողությամբ փորձարկում է արհեստական ինտելեկտով հարվածային ԱԹՍ–ներն ու զրահատեխնիկան, ինչպես նաև բարձր տեխնոլոգիական համակարգերի և պոտենցիալ հակառակորդի ռոբոտների ոչնչացման հեռահար միջոցները։

Ռուսաստանի պաշտպանական արդյունաբերության համալիրի աղբյուրները հայտնել են, որ ռուսական էլեկտրամագնիսական թնդանոթների փորձանմուշների կիրառմամբ թիրախի երաշխավորված խոցման հեռահարությունը հասել է 10 կմ–ի։ Դա նշանակում է, որ անմիջական տեսանելիության գոտում թշնամու բարձր տեխնոլոգիական օդային և ցամաքային զենքերը կարող են վայրկենապես վերածվել մետաղաջարդոնի` էլեկտրամագնիսական ազդակներով կառավարման և նշանառման սարքերի բաղադրիչներն այրելու հաշվին։ Անաղմուկ կրակոցը միլիվայրկյաններ է տևում, չկա կրակ, ծուխ կամ հետհարում։ Ռադիոլոկացիոն կամ արբանյակային հետախուզության ստանդարտ միջոցներով էլեկտրամագնիսական թնդանոթի դիրքային հատվածը բացահայտելն անհնար է։

Նախկինում էլեկտրամագնիսական թնդանոթի գործողությունների հեռահարությունը 3 կմ–ի էր հասնում։ Զենքի նոր տեսակի փորձարկումներն իրականացվում են 2015 թվականից, թնդանոթները հաջողությամբ օդում ԱԹՍ–ներ և ցամաքում տարատեսակ սարքեր են «այրում»։

Տեղում դոփելով․ ամերիկյան Patriot ՀՕՊ համալիրների հերթական ձախողումը

Թե սպառազինությունը երբ կհամալրվի նոր էլեկտրամագնիսական թնդանոթներով դեռ հայտնի չէ, այնուամենայնիվ, Ռուսաստանը մոտենում է դրան, և հաջողությունն այդ առումով ակնհայտ է։ Այսօր փորձանմուշները կարող են զգալի հեռավորության վրա խոցել  թշնամու ԱԹՍ–ները, ուղղաթիռները և թևավոր հրթիռները։ Որպես ՀՕՊ միջոց նոր թնդանոթը ռեկորդ է սահմանել` «այրելով» ուսումնական օդային թիրախը 10 կմ հեռավորության վրա։ Եթե հեռահարությունը հաջողվի ավելացնել մինչև 20 կմ, ապա թիրախների շարքում կհայտնվեն նաև ժամանակակից մարտական ինքնաթիռները (բարձրությամբ)։ Կարծում եմ, որ ռուսական  պաշտպանական արդյունաբերության համալիրի նոր ձեռքբերումներն այս ոլորտում երկար չեն սպասեցնի։

Էլեկտրամագնիսական թնդանոթներն առաջնագծում

Էլեկտրամագնիսական ճառագայթման տեխնոլոգիայի վրա հիմնված զենքը, իր գործողության սկզբունքով մոտ է ռադիոէլեկտրոնային պայքարի համակարգին։ Վառոդի և մետաղի փոխարեն, ռուսական էլեկտրամագնիսական թնդանոթը բարձր հաճախականության ճառագայթման էներգիա է  օգտագործում։ Էլեկտրամագնիսական խոցող ճառագայթումը տարածվում է լույսի արագությամբ։ Դեռ խնդիր է մնում յուրաքանչյուր կրակոցի համար ծախսած հսկայական էներգիան, սակայն տեխնոլոգիաներն անդադար զարգանում են։ Հեռանկարում էլեկտրամագնիսական թնդանոթները կարող են տեղակայվել 6-րդ սերնդի ծանր կործանիչ ԱԹՍ–ների, ցամաքային զորքերի տեխնիկայի և Ռազմածովային նավատորմի (ՌԾՆ) նավերի վրա։

Էլեկտրամագնիսական թնդանոթը ոչ մահաբեր զենք է համարվում. ոչնչացնում է էլեկտրոնիկան, սակայն խնայում է կենդանի ուժը։ Կոշտ էլեկտրամագնիսական ճառագայթումը վտանգավոր է մարդու առողջության համար, կարող է խոցել նյարդային, իմունային և օրգանիզմի այլ համակարգերը։ Եվ, այնուամենայնիվ, եթե էլեկտրամագնիսական ազդակն «այրի» միկրոսխեման և կանգնեցնի թռչող սարքի շարժիչը, օդաչուն դատապարտված է մահվան` կատապուլտը ևս չի գործի։

Գործընկերները հետ են մնում

Էլեկտրամագնիսական թնդանոթների նախագծերով զբաղվում են ԱՄՆ–ն, Իսրայելը, Թուրքիան, Ֆրանսիան, Չինաստանը։ Այնուամենայնիվ այդ երկրներից ոչ մեկը չի հասել «բարձր հաճախականության կրակի» 10-կիլոմետրանոց արդյունավետ հեռահարության։ Օրինակ՝ ԱՄՆ–ի ՌԾՈւ–ն անցած ամառ փորձարկեց ռելսատրոն թնդանոթը, որի արձակած արկի արագությունը մոտ 2041 մ/վ է։ Նկատենք, որ  այդ ամրակուռ ռազմամթերքը (ոչ թե էլեկտրամագնիսական ազդակը) ամեն դեպքում չի գերազանցել ժամանակակից վառոդային հրետանու արկի առավելագույն` 2500 մ/վ արագությանը։ Հետագա պատերազմների համար արագացումը ակնհայտորեն բավարար չէ։

Սու-57-ի փորձարկումներն ավարտված են. երբ ՌԴ ռազմաօդային ուժերը կստանան առաջին կործանիչները

Ամերիկացիները 2000-ականների սկզբից լաբորատորիայում փորձարկում են 475-մմ ռելսատրոն թնդանոթը  (GeneralAtomics և BAE Systems ընկերությունների մշակում), սակայն հաջողությունն ակնհայտ չէ։ 23 կգ զանգված ունեցող արկը, որը փողից դուրս է թռչում մոտ 2200  մ/վ արագությամբ, կարող է մեծ ավերածությունների հանգեցնել։ Հայտնի չէ, թե ուր և որքան հեռու է այն թռչում։

Նախանձելի ճակատագիր չունի ԱՄՆ ՌԾՈւ ռելսատրոն թնդանոթը։ Մի քանի տասնյակ կրակոցների և հսկայական էներգիա ծախսելու պատճառով հրաժարվել են այն Zumwalt առաջատար ամերիկյան էսկադրոնային ականակրի վրա տեղադրելու գաղափարից։ Նավը չի կարող սեփական զենքի զոհ լինել, իսկ էլեկտրամագնիսական թնդանոթի կիրառումը ենթադրում էր ականակրի գրեթե ողջ էլեկտրոնիկայի անջատում, այդ թվում՝ ՀՕՊ–ՀՀՊ համակարգերի։ Արդյունքում՝ ԱՄՆ ռազմածովային ինստիտուտի մասնագետներն առաջարկեցին Zumwalt տեսակի «սուպոր–ականակիրներն» օգտագործել  ընդամենը որպես թիմային նավեր։ Ուսումնասիրությունները շարունակվում են։ Բարձր տեխնոլոգիական զենքի ոլորտում առաջատար երկրներն ակնհայտորեն հետ են մնում Ռուսաստանից։

Սևմաշը պատրաստվում է հանձնել ատոմային սուզանավերը.ինչպես կփոխվի ՌԴ ռազմածովային նավատորմը

361
թեգերը:
թնդանոթ, Զենք, Ռուսաստան
Ըստ թեմայի
Հայաստանին մատակարարած ռուսական զենքը չեզոքացրել է Բաքվի գերազանցությունը․ Եվսեև
Հայաստանը ռուսական նոր զենք ունի. լուսանկարներ
ՀՀ ԶՈւ համալրման հայ–ռուսական նոր գործարք. զենքի մասին չեն խոսելու, այն կցուցադրեն
Հրապարակվել է կուրացնող և հալյուցինացիաներ առաջացնող ռուսական զենքի փորձարկումների վիդեոն
Օրիոն-է ԱԹՍ

ՌԴ ռազմատիեզերական ուժերը 2021-ին մեծ հեռահարության հարվածային դրոններ կթողարկեն

166
(Թարմացված է 01:36 13.08.2020)
Ռուսական բազմաթիրախային անօդաչուները 2021 թ․-ից սկսած՝ կկարողանան  ինքնուրույն օդային հետախուզություն վարել և «խոցել հակառակորդի օբյեկտները բարձր ճշգրտությամբ»:

Ալեքսանդ Խրոլենկո, ռազմական վերլուծաբան

Ռուսաստանի  Օդատիեզերական ուժերը 2021թ․-ից կսկսեն բազմաթիրախային հարվածային ԱԹՍ-ներ ստանալ։ Այս մասին հայտարարել է ՌԴ ՕՏՈՒ գլխավոր քարտուղարի տեղակալ Սերգեյ Դրոնովը «Красная звезда» թերթին տված հարցազրույցում: Զորահրամանատարը նշել է. «Անօդաչու ավիացիայի կիրառման արդյունավետությունը հաստատվել է Սիրիայի Արաբական Հանրապետությունում հատուկ գործողության ընթացքում։ Անօդաչու թռչող սարքերի օգտագործումը ապահովել է ապօրինի զինված կազմավորումների օբյեկտներին հասցված հարվածների բարձր ճշգրտությունը»:

Беспилотный летательный аппарат (БПЛА) Орион-Э
© Sputnik / Алексей Филиппов
ԱԹՍ

 

Ռուսաստանի օդատիատիեզերական ուժերի մերձավոր և միջին հեռահարության ԱԹՍ համալիրները դեռևս «երկրորդական դերեր» են խաղում՝ ծառայելով ավիացիայի հնարավորությունների ընդլայնմանն ու խնդիրների լուծմանը։ Աճում է անօդաչու թռչող սարքերի ինտեգրումը ռազմական օդաչուների հետ միասնական տեղեկատվական տարածքում, և հեռանկարում «խելացի» դրոնները կհասնեն ավելիին: Ռուսական բազմաթիրախային անօդաչուները 2021 թ․-ից սկսած՝ կկարողանան  ինքնուրույն օդային հետախուզություն վարել և «ռազմավարական խորքերում խոցել հակառակորդի օբյեկտները բարձր ճշգրտությամբ»:

Գեներալ Դրոնովը չի նշել այն դրոնների «անունները», որոնք շուտով կընդգրկվեն օդատիեզերական ուժերի մարտական կազմում: Սակայն հայտնի է, որ ծանրաքաշ «Охотник»-ը օպերացիոն պատրաստվածության կհասնի 2024 թվականին, իսկ մեծ հզորություն ունեցող ռուսական մյուս երկու անօդաչու թռչող սարքերը՝ ՌԴ Պաշտպանության նախարարության կողմից 2019 թ․-ին պայմանագրված «Ալտիուսը», ինչպես նաև  «Օրիոնը, Սիրիայում հաջող փորձարկումներից հետո գտնվում են ՌԴ օդատիեզերական ուժերի փորձագիտական-մարտական շահագործման փուլում:

Առաջատար «Օրիոնը»

Անօդաչու «Օրիոնը» գործում է մինչև 8000 մետր բարձրության վրա, առանց լիցքավորման կարող է օդում գտնվել ամբողջ 24 ժամ՝ մինչև 250 կգ օգտակար բեռնվածությամբ (սարքի քաշը՝ 1100 կգ): Ունի 8 մետր երկարություն, թևերի բացվածքը 16 մետր է։ Հագեցած է АПД -110/120 մխոցային շարժիչով՝ 1,9 մետր տրամագիծ ունեցող AB-115 երկթիակ պտուտակով։

«Օրիոնի» (և ռուսական այլ ծանրաքաշ դրոնների) հրթիռա-հրետանային սպառազինությունը բաց աղբյուրներում  նվազագույն չափով է արտացոլված: Սակայն փետրվարին «Մարտավարական հրթիռային սպառազինություն» կորպորացիայի գլխավոր տնօրեն Բորիս Օբնոսովը լրագրողներին պատմել է անօդաչուների համար թեթևացած զինանոցի՝ 50-100 կգ քաշով հատուկ փոքրածավալ զինամթերքի մշակման մասին, որոնք նախատեսված են նպատակների լայն տեսականու համար:

Խոցված դրոնների ուժեղ և թույլ կողմերը. արժե՞ վախենալ թուրքական ԱԹՍ-ներից

Հաշվողական տեխնիկայի հզորության աճի և արհեստական ինտելեկտի բարդ ալգորիթմների զարգացմանը զուգահեռ առաջիկա տարիներին թեթևացված բարձր ճշգրտությամբ սպառազինության արդյունավետությունը կարող է կտրուկ աճել:

«Օրիոն» ԱԹՍ-ն հետազոտությունների և զարգացման զգալի ճանապարհ է հաղթահարել, հաջողությամբ շահագործվում է։ «Օրիոն» նախագիծը ՌԴ ՊՆ-ի պատվերով մեկնարկել է 2011թ․-ին, թռիչքային փորձարկումները սկսվել են 2016թ․-ին, ռումբային սպառազինությամբ՝ 2018թ․-ից սկսած։

«Օրիոն» միջին բարձրության անօդաչու սարքի սերիական արտադրությունը մեկնարկել է 2019 թվականի օգոստոսին: Նախատեսվում է տարեկան մինչև 30 նման մեքենաներ թողարկել (յուրաքանչյուր համալիրի կազմում ՝ երեքից վեց դրոն, կախված դրված խնդիրներից՝ հետախուզական կամ հարվածային):

Արտադրող ընկերությունը («Քրոնշտադտ» Գրուպը) ավելի վաղ հայտարարել էր, որ «Օրիոն» ԱԹՍ-ի արտահանվող տարբերակը կլինի հարվածային: Այս տեղեկությունն արդեն հետաքրքրել է ռազմատեխնիկական համագործակցության ոլորտի ռուս գործընկերներին։ Իհարկե, «Օրիոնի» հաջող մեկնարկը նկատել են նաև Ռուսաստանի թշնամիները։

Ատոմային «Ալտիուսը»

Մեծ հեռահարության «Ալտիուս» ծանրաքաշ տուրբոպտուտակային անօդաչուն առաջին ավտոմատ ռեժիմով թռիչքը կատարել է 2019 թ․-ի օգոստոսին՝ 28,5 մ թևի բացվածքով և 11,6 մ երկարությամբ կորպուսը կարող է 2 օր  մինչև 2 տոննա մարտական բեռ կրել՝ ընթանալով 250 կմ/ժամ արագությամբ, 12 հազար մետր բարձրությամբ և հաղթահարել մինչև 10 հազար կիլոմետր հեռավորություն: Կոմպոզիցիոն նյութերի օգտագործմամբ կառուցված անօդաչու սարքի սեփական քաշը տարբեր տվյալներով կազմում է հինգից վեց տոննա:

Беспилотный летательный аппарат Альтиус-У
Министерство обороны РФ
«Ալտիուս»

 

ՌԴ օդատիեզերական ուժերի «խելացի» հետախուզական-հարվածային անօդաչու ավիացիայի գերակա զարգացումը թույլ կտա զգալիորեն բարձրացնել ավիացիայի գոյություն ունեցող և հեռանկարային խոցող միջոցների արդյունավետությունը, նվազեցնել անձնակազմի հավանական կորուստները:

Իներցիալ նավիգացիոն СП-2 համակարգը նվազեցնում է օդում սարքի հայտնաբերման հնարավորությունները, ապահովում լրացուցիչ կայունություն հակառակորդի կողմից ռադիոէլեկտրոնային հակազդեցության նկատմամբ: Այն ունի արհեստական բանականություն (ամբողջ «ուղեղը» խոստանում են ներդնել մինչեւ 2020 թվականի վերջը), անօդաչու «Ալտիուսը» կարող է ինքնուրույն, առանց օպերատորի մասնակցության փոխգործակցել օդաչուավոր ինքնաթիռների հետ:

Ինչ կլինի այն երկրների հետ, որոնք կուշանան ԱԹՍ-ների մրցավազքից. Վրթանեսյանի տեսակետը

Ռազմածովային նավատորմի և ռազմաօդային ուժերի Գլխավոր շտաբի աղբյուրները հայտնեցին, որ «Ալտիուսի» հետախուզական արդիականցումը կստանա գերձայնային ռադիոլոկատոր և նորագույն օպտիկա-էլեկտրոնային սարքավորումներ, իսկ հարվածային ԱԹՍ-ն կարող է հականավային հրթիռներ կրել։

Ենթադրվում է, որ խոսքը մինչև 260 կմ հեռահարությամբ և մոտ 500 կգ զանգվածով, արբանյակային նավիգացիայի համակարգով և ինքնանշանառության ակտիվ-պասիվ ռադիոլոկացիոն գլխիկով (այս դեպքում «Ալտիուս»-ին կարելի է մինչև 4 հականավային հրթիռով) x-35 ցածրադիր հրթիռի մասին է:

Беспилотный летательный аппарат «Альтиус-У».
Министерство обороны РФ
«Ալտիուս»

 

Նորագույն անօդաչուի սերիական արտադրությունը ծավալվում է Քաղավիացիայի Ուրալի գործարանում («УЗГА» ԲԸ), որի հետ Ռուսաստանի Պաշտպանության նախարարությունը 2019 թվականի դեկտեմբերին պայմանագիր է կնքել «Ալտիուս-ՌՈւ»(այսպես են կոչել ԱԹՍ-ի վերջնական տարբերակը, որին հասել են նախկինում թողարկված բոլոր նախատիպերի՝ «Ալտաիր» տեսակի ԱԹՍ-ների փորձարկումների արդյունքում) անօդաչու թռչող սարքի փորձնական-կոնստրուկտորային աշխատանքների կատարման վերաբերյալ: Միաժամանակ կատարելագործվում է հեռանկարային ավիացիոն համալիրների տեղակայման համակարգը, իսկ դա ավելի քան հարյուր օդանավակայան է։

Բարձր թռիչք ապահովող, մեծ հեռահարության և թռիչքի համար երկար ժամանակ ունեցող դրոնների օդային գերիշխանության աճը, հարվածային հետախուզական անօդաչուների ակտիվ օգտագործումն ու «ինտելեկտուալացումը», ռազմական մասնագետների և մարտական ռոբոտների համատեղ գործողությունները դառնում են անշրջելի միտում: ՌԴ Զինված ուժերի զանգվածային զինումը ԱԹՍ-ներով թույլ կտա նկատելիորեն բարձրացնել դրանց մարտական պատրաստության արդյունավետությունը, անհաղթահարելի խոչընդոտներ կստեղծի հավանական ագրեսորի ճանապարհին՝ օդում, ջրում և ցամաքում:

Մինչդեռ Ռուսաստանը նախատեսում է 2022թ․-ին թողարկել ևս մեկ ծանրաքաշ ԱԹՍ։ Դա «Սիրիուսն» է, որն ի վիճակի է օդում մնալ մինչև 40 ժամ, հաղթահարել մինչև 10 հազար կմ՝ 295 կմ/ժ արագությամբ, 12 հազար մետր բարձրությամբ և մեկ տոննա օգտակար բեռնվածությամբ։

ՌԴ օդատիեզերական ուժերի «խելացի» հետախուզական-հարվածային անօդաչու ավիացիայի գերակա զարգացումը թույլ կտա զգալիորեն բարձրացնել ավիացիայի՝ գոյություն ունեցող և հեռանկարային խոցող միջոցների արդյունավետությունը, նվազեցնել անձնակազմի հավանական կորուստները:Այդ մասին հայտարարել է ՌԴ օդատիեզերական ուժերի «խելացի» հետախուզական-հարվածային անօդաչու ավիացիայի գլխավոր վարչության ղեկավար Սերգեյ Լեբեդևը:

Ոչ այնքան հեռավոր ապագայի պատերազմների ընթացքն ու ելքը կախված կլինի արհեստական բանականությամբ մարտական ռոբոտների արդյունավետությունից, որն այսօր ինտենսիվ ձևավորվում և կատարելագործվում է բոլոր ոլորտներում։ Անխռով և «անխոցելի» ռոբոտացված դրոնները օրինաչափորեն իրենց վրա են վերցնում օդաչուավոր ավիացիայի ավելի ու ավելի շատ գործառույթներ:

 

166
թեգերը:
Զենք, Ռուսաստան, անօդաչու թռչող սարք
Ըստ թեմայի
Ռուսական զենք․ «Տյուլպանն» աշխարհի ամենահզոր ականանետն է
Հայաստանը ռուսական նոր զենք ունի. լուսանկարներ
Հրապարակվել է կուրացնող և հալյուցինացիաներ առաջացնող ռուսական զենքի փորձարկումների վիդեոն
Ռուսական նոր զենք. «Ստրելա» զրահամեքենան շարժվում է աննկարագրելի արագությամբ
Դաշնային խորհուրդը բացառել է New START պայմանագրում ռուսական նոր զենքի ներառումը
Самолет с аэропорту Звартноц

Երևան- Դոնի Ռոստով չվերթ կիրականացվի

132
(Թարմացված է 20:18 12.08.2020)
Այս չվերթից կարող են օգտվել բացառապես Ռուսաստանի Դաշնության քաղաքացիները՝ անկախ բնակության վայրից։

ԵՐԵՎԱՆ, 12 օգոստոսի - Sputnik. Երևանից Դոնի Ռոստով չվերթ կիրականցվի օգոստոսի 14-ին։ Լուրը հայտնում է Հայաստանում Ռուսաստանի դեսպանությունը Facebook-ի պաշտոնական էջում։

«ՌԴ քաղաքացիների՝ արտասահմանից Ռուսաստանի Դաշնություն վերադարձնելու նախնական ժամանակացույցի համաձայն ՝ NGT B735 Երևան-Դոնի Ռոստով չվերթը կիրականացվի օգոստոսի 14-ին՝ տեղական ժամանակով 10:00- ին»,- նշված է հաղորդագրության մեջ:

Չվերթից կարող են օգտվել  Ռուսաստանի բնակիչները։

Գրանցվելու համար անհրաժեշտ է անցնել հղումով։

Ինքնաթիռի տեղերը սահմանափակ են։

Երգիչները կերգեն, սահմանները կբացվեն. պարետը ներկայացրեց արտակարգ դրության նոր պայմանները

Ցուցակները կձևավորվեն պետծառայություններում առկա գրանցման հիման վրա։

Ավելի վաղ հայտնի էր դարձել, որ Երևանն ու Մոսկվան քննարկում են ավիահաղորդակցության վերաբացման հարցը։

132
թեգերը:
չվերթ, թռիչք, Ռուսաստան, Երևան
Ըստ թեմայի
Բնության գրկում ու սեփական ավտոմեքենայում դիմակ դնելու արգելքը կվերանա
Հայաստանի ցամաքային սահմանը կշարունակի փակ մնալ. Իրանի ու Վրաստանի հետ թեման չի քննարկվում
Սիրիան լքելու պատճառները տխուր և ցավալի են, բայց սիրիահայերը գնալու տեղ ունեն. Սարգսյան
ՀՀ ոստիկանություն. արխիվային լուսանկար

Երևան-Երասխ ավտոճանապարհին 5 մեքենա բախվել են իրար. կա տուժած

0
(Թարմացված է 10:06 13.08.2020)
Մ-2 ավտոճանապարհին տեղի ունեցած շղթայական ավտովթարի հետևանքով մեկ աղջիկ է տեղափոխվել «Էրեբունի» ԲԿ։

ԵՐԵՎԱՆ, 13 Օգոստոս — Sputnik. ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարությունը տեղեկացնում է, որ օգոստոսի 12-ին, ժամը 23։15-ին Մ-2 ավտոճանապարհի Տափերական գյուղի մոտակայքում տեղի է ունեցել ՃՏՊ. 5 մեքենա են բախվել իրար։

«Պարզվել է, որ Երևան-Երասխ ավտոճանապարհի 35-րդ կմ-ին բախվել են BMW (վարորդ՝ Վահագն Հ․, ծնված 1980 թ.), Renault (վարորդ՝ Գևորգ Ի․, ծնված 1992 թ.), ZIL (վարորդ՝ Լյուդվիգ Հ․, ծնված 1990 թ.), ZIL (վարորդ՝ Հովհաննես Ե․, ծնված 1977 թ.) և Opel Аstra G (վարորդ՝ Սարգիս Ա․, ծնված 1993 թ.) մակնիշների ավտոմեքենաները»,–նշված է հաղորդագրության մեջ։

Մինչ փրկարարների՝ կանչի վայր հասնելը «BMW» մակնիշի ավտոմեքենայի ուղևոր Քրիստինե Ա․-ն (ծնված 1978 թ.) հոսպիտալացվել է «Էրեբունի» ԲԿ։

Փրկարարները հոսանքազրկել են ավտոմեքենաները, փակել գազի բալոնների փականները և կատարել ճանապարհի լվացման աշխատանքներ։

Արցախում ևս արտակարգ դրությունը երկարաձգվեց մեկ ամսով. ինչ փոփոխություններ են արվել

0
թեգերը:
Վիրավոր, Հայաստան, ավտովթար
թեմա:
Վթար, պատահար, սպանություն, գողություն
Ըստ թեմայի
Դպրոցների բացվելը կարող է համաճարակի 2-րդ ալիքի պատճառ դառնալ. ի՞նչ կանի կառավարությունը
Աշտարակում կամրջից 53-ամյա տղամարդ է նետվել