Անի Սամսոնյան

Երևանի աղմկահարույց նվիրատվություններն ու Սամսոնյանի օրենսդրական առաջարկը

154
(Թարմացված է 16:09 24.03.2020)
ԱԺ «Լուսավոր Հայաստան» խմբակցության պատգամավոր Անի Սամսոնյանը Sputnik Արմենիայի եթերում անդրադարձել է իր օրենսդրական նախաձեռնությանը, որով առաջարկում են լրացում կատարել «Տեղական ինքնակառամարման մասին» ՀՀ օրենքում։
Սամսոնյան. «Կարևոր է, որ ավագանին կարողանա ժամանակին բացահայտել ապօրինի գործարքները»

Նոր նախագծի համաձայն` «Լուսավոր Հայաստան» խմբակցությունը համայնքի ավագանուն առաջարկում է հավանություն տալ նվիրատվության ընդունմանն այն դեպքում, երբ համայնքը նվիրառու է, իսկ նվիրատվությունը գերազանցում է նվազագույն աշխատավարձի 1000–ապատիկը։

Անի Սամսոնյանի փոխանցմամբ` վերջին ամիսների ընթացքում ակնառու դարձավ, որ համայնքը, մասնավորապես, Երևանը, նվիրատվություն և նվիրաբերություններ է վերցնում իրավաբանական անձանցից, և ավագանին, որպես համայնքին, քաղաքապետին վերահսկող մարմին, այդ մասին տեղեկանում է post-factum տարբերակով։

Աննա Հակոբյանը խոսեց նախկին օլիգարխների` իր հիմնադրամին նվիրատվություն տալու մասին

«Այդ դեպքում հնարավոր չի լինում կանխարգելել այն ռիսկերը, որոնք կարող են առաջանալ քաղաքապետարանի և իրավաբանական անձանց, տնտեսվարող սուբյեկտների միջև։ Մենք ասում ենք, որ եթե կա տնտեսվարող սուբյեկտ, որը համայնքին նվիրում է որևէ գույք, ապա պետք է վստահ լինենք, որ այդ սուբյեկտը համայնքից չի ստացել որևէ ծառայություն, օրինակ` շինարարության թույլատրություն կամ ինքնակամ վերցված որևէ տարածքի օրինականացում»,– նշում է պատգամավորը։ 

Քաղաքապետարանը նվիրատվություն է ստացել «Փարկինգ Սիթի Սերվիսը»

Սամսոնյանի դիտարկմամբ` շատ կարևոր է, որպեսզի ավագանին կարողանա ժամանակին բացահայտել նման կապերն ու դրանով կանխարգելել կոռուպցիոն ռիսկերը։ Պատգամավորը հիշատակում է այն ժամանակահատվածը, երբ ընդգրկված էր Երևանի ավագանու կազմում, և վերհիշում այն պրակտիկան, երբ քաղաքապետը մինչև գործարք կնքելն այն ներկայացրել է ավագանու հավանությանը։ Ըստ նրա` դա պետք է ամրագրվի օրենսդրորեն, որպեսզի համայնքի ղեկավարը հայեցողական մոտեցում չցուցաբերի որևէ հարցի նկատմամբ։ 

«Քննարկումն առաջին ընթերցմամբ անցավ։ «Իմ քայլը» խմբակցության որոշ պատգամավորներ «դեմ» քվեարկեցին, ոմանք` «կողմ»։ «Բարգավաճ Հայաստան» խմբակցությունն իր հերթին ներկայացրել էր առաջարկներ, որոնք ընդունեցինք։ Ընդհանուր առմամբ` կա բովանդակային քննարկում։ Բայց այստեղ շատ կարևոր է կամքը։ Արդյո՞ք այս նախագիծն ընդունելի է իշխանության համար, որովհետև այն մեծապես նպաստելու է և ստիպելու է համայնքի ղեկավարին, որպեսզի հաշվետու լինի ավագանուն, որպես կարևոր ինստիտուտի»,– նշում է պատգամավորը։ 

Պատգամավորի կարծիքով` եթե ուզում են, որ գործընթացը լինի թափանցիկ, ուրեմն պետք է կողմ քվերակեն իրենց նախագծին, հակառակ դեպքում՝ կստացվի, որ իշխող ուժը դեմ է այս նախաձեռնությանը, ինչը պատգամավորի համար կլինի տարօրինակ, քանի որ նախկինում Երևանի աղմկահարույց նվիրատվությունների ժամանակ իշխող ուժի ներկայացուցիչներն էին առաջարկում հարցին տալ ինստիտուցիոնալ լուծում։ Ըստ այդմ` պետք է թույլ տալ, որ ավագանին լիարժեքորեն կատարի իր աշխատանքը, որպեսզի մտահոգություններ չլինեն։ 

Տեր-Վարդանյան. «Անցած տարվա նվիրատվությունները քանակային և որակային առումով նշանակալի են»

154
թեգերը:
նախագիծ, Օրենք, ՀՀ Ազգային ժողով, ավագանի, Երևանի քաղաքապետարան, երևանցիներ, Երևան, Պատգամավոր, Անի Սամսոնյան
Ըստ թեմայի
Թող դիլերները նվիրատվության միջոցով չխուսափեն հարկերից, եկեք ազնիվ լինենք. Անանյան
Փաշինյանի կնոջ հիմնադրամի նվիրատուների ցանկը հրապարակվեց
Հրապարակվել է «Իմ քայլը» հիմնադրամի նվիրատուների ցուցակը. ովքեր են նրանք
Հայկ եսայան

Beeline-ի մասնագետները, որ պղնձային ցանց են ապահովել, կկարողանան նոր ցանց կառուցել. Եսայան

16
(Թարմացված է 15:34 08.07.2020)
Նոր օպտիկամանրաթելային ցանցի նախագծման աշխատանքները «Թիմ» ընկերությունը մտադիր է իրականացնել հայաստանյան ինժեներական ներուժով ու գումար չվատնել «դրսի» մասնագետների ծառայությունների համար:
«Beeline-ի մասնագետները, որ որը տարիներով պղնձային ցանց են ապահովել, կկարողանան նոր ցանց կառուցել». Եսայան

Հայաստանյան հեռահաղորդակցության ոլորտի նորաստեղծ «Թիմ» ընկերությունը այս պահին 5G ցանց ստեղծելու ծրագիր չունի: Այս մասին Sputnik Արմենիային հայտնեց «Թիմ» ընկերության հիմնադիր Հայկ Եսայանը:

Փոխարենը նոր ընկերությունը մտադիր է գնել Հայաստանում արդեն կայացած Beeline ապրանքանիշի սեփականատեր «Վեոն Արմենիա» ընկերությունն ու դրա հիման վրա ստեղծել նոր NGN (Next Generation Network) ցանց:

«Մենք 10 գիգաբիթ թողունակությամբ ցանց ենք կառուցելու, և վստահ եմ՝ այն ինժեներական ներուժը, որ ունի Beeline ընկերությունը, որը տարիներով պղնձային ցանց է ապահովել, շատ հեշտ կկարողանա ավելի հետաքրքիր, նոր ցանց կառուցել ու միասին ապացուցել, որ այդ ընկերության ցուցանիշները կարելի է շատ արագ լավացնել»,- ասաց Եսայանը:

Ընդ որում, նոր օպտիկամանրաթելային ցանցի նախագծման աշխատանքները «Թիմ» ընկերությունը մտադիր է իրականացնել հայաստանյան ինժեներական ներուժով ու գումար չվատնել «դրսի» մասնագետների ծառայությունների վրա:

«Մենք ուզում ենք հայ ինժեներներն անեն: Այն կապիտալ ծախսերը, որ պիտի անենք, գնան աշխատավարձային ֆոնդին։ Մեր խնդիրը ընկերությունը զարգացնելն է, նոր ծառայություններ առաջարկելը: Մենք ուզում ենք ավելացնել աշխատակիցների քանակը՝ տարիների ընթացքում»,- նշեց Եսայանը:

Beeline–ի վաճառքի շուրջ կրքերը թեժանում են. աշխատակիցները բողոքում են, պետությունը՝ լռում

Իրենց նորաստեղծ ընկերությունը Եսայանները մտադիր են վերածել բաց բաժնետիրական ընկերության, այնպես, ինչպես ժամանակին փորձել էին անել Ucom-ում, բայց չէին ստացել բաժնետերերի համաձայնությունը:

Իսկ առայժմ Եսայանները սպասում են ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի որոշմանը՝ Beeline-ի ակտիվները ձեռք բերելու վերաբերյալ:

Այդ հարցը հուլիսի 7-ին քննարկվել է հանձնաժողովի նիստում, կողմերը ներկայացրել են իրենց դիրքորոշումները: Հանձնաժողովի վերջնական որոշումը կհրապարակվի ավելի ուշ:

Իսկ մինչ այդ՝ հունիսի 26-ին Հայաստանի հանրապետության Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովը դիմել է Ucom ՓԲԸ-ին՝ «Թիմ» ՍՊԸ կողմից «ՎԵՈՆ Արմենիա» ՓԲԸ 100% փայաբաժնի ձեռքբերման միջոցով համակենտրոնացման վերաբերյալ Ucom ընկերության դիրքորոշումը պարզելու նպատակով։

Այս առիթով Ucom–ը երեկ՝ հուլիսի 6-ին, հանդես էր եկել հայտարարությամբ, որտեղ մասնավորապես նշում էր, որ այդ գործարքը ենթակա է արգելման:

Կհայտնվենք կորպորատիվ ստրուկի կարգավիճակում. Beeline–ի աշխատակիցները դիմել են վարչապետին

Ըստ Ucom–ի` «Թիմ» ՍՊԸ-ի ու և նրա ղեկավարության գործողությունները պետք է որակվեն որպես անբարեխիղճ մրցակցություն, քանի որ Եսայանները նոր գործարքի համար բանակցություններում օգտագործել են Ucom ընկերությունում իրենց հասանելի գաղտնի տեղեկությունը:

Հետևաբար՝ քննարկվող գործարքի կնքումը, ըստ Ucom-ի, հակասում է Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության մասին օրենքին, ու այդ առաջարկը ենթակա է արգելման ՏՄՊՊՀ կողմից։

16
թեգերը:
ինտերնետ, համացանց, Հայկ Եսայան, Հայաստան
Ըստ թեմայի
Ucom-ը չի գնի Beeline–ը. քննարկումները դադարեցվել են
Ucom-ի գլխավոր տնօրեն Արա Խաչատրյանը հրավիրվել է ԱԱԾ
Ucom–ի նախկին գործադիր տնօրենը նոր ընկերություն է հիմնել
Ucom ընկերության նոր տնօրենի բնակարանում խուզարկություն է իրականացվում
Տիգրան Քեյան

60 կմ/ժ և ոչ ավելի. Երևանում երթևեկության կանոնների փոփոխությունը՝ ՀԿ խոշորացույցի տակ

777
(Թարմացված է 21:50 07.07.2020)
«Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահ Տիգրան Քեյանը Sputnik Արմենիայի եթերում անդրադարձել է Ճանապարհային ոստիկանության հայտարարությանը, որն առնչվում է Երևանի որոշ ճանապարհահատվածներում երթևեկության կանոնների փոփոխությանը:
Քեյան. «Չեմ կարծում, թե 60 կմ/ժ արագությունը կդանդաղեցնի Երևանի երթևեկությունը»

«Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահ Տիգրան Քեյանի դիտարկմամբ՝ փոփոխությունն ուղղված է երթևեկության անվտանգության բարձրացմանը, քանի որ շատերը մինչև այս թույլատրելի արագության շեմի հաստատումն ավելի արագ էին երթևեկում հատկապես այն հատվածներում, որոնցում Ճանապարհային ոստիկանությունը սահմանափակումներ է մտցրել:

«Մենք շատ ենք տեսել, որ օրինակ, Ծովակալ Իսակովի պողոտայում վթարների քանակը տարեցտարի չի նվազում, ինչի հիմնական պատճառը արագության գերազանցումն է, այդտեղ եղել են նաև մահացու ելքով վթարներ: Իմ կարծիքով՝ բոլոր հատվածներում նույն արագությունը սահմանելը ճիշտ է, վարորդներն էլ չեն մտածի՝ արագ վարեն մեքենան, թե դանդաղ, հետևաբար չեն լինի նաև չարաշահումներ, և կտեսնենք վթարների նվազման միտում»,- Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում ասաց նա: 

Անդրադառնալով այն հարցին, թե ինչպ՞ս կանդրադառնա փոփոխությունը խցանումների խնդրի վրա, Քեյանը նշեց, որ իր հաշվարկով՝ ներկայում Երևան քաղաքի միջին արագությունը չի անցնում 21 կիլոմետրը, և եթե առանձին հատվածներում նախկինում սահմանված էր 70 կամ 80 կմ/ժ արագություն, դա չէր նպաստում խցանումների վերացմանը, հետևաբար ներկա փոփոխությամբ ամբողջ քաղաքի համար սահմանված է նորմալ արագություն:

 Եթե ուղևորը չենթարկվի, վարորդը չի շարունակի ընթացքը. տրանսպորտից օգտվելու նոր կանոնները

Քեյանի հավաստմամբ՝  երբ նախկինում տարբեր հատվածներում սահմանված էր տարբեր արագություն, դրանց սահմանագծին կամ խաչմերուկներում հաճախակի էին լինում վթարներ, հետևաբար «Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահը չի կարծում, որ 60կմ/ժ արագությունը կդանդաղեցնի Երևանի երթևեկությունը, միայն թե ավելի չնվազեցնեն: 

Հիշեցնենք՝ Ճանապարհային ոստիկանության որոշմամբ՝ 2020թ. հուլիսի 18-ից Երևան քաղաքի բոլոր ճանապարհահատվածներում երթևեկության թույլատրելի առավելագույն արագությունը կսահմանվի 60 կմ/ժ:

Փոփոխությունը վերաբերում է մասնավորապես Իսակովի, Մյասնիկյան և Սարալանջի պողոտաներին, Թբիլիսյան և Աշտարակի խճուղիներին, Մոնթե Մելքոնյան, Աճառյան, Դավիթ-Բեկի փողոցներին:

ՃԵԿ օրինախախտներին կհետևեն հեռախոսով. վարչապետը կոչ արեց ներառել նաև դիմակ չկրողներին

777
թեգերը:
որոշում, Ճանապարհային ոստիկանություն(ՃՈ), Երևան, վարորդ, Տիգրան Քեյան
Ըստ թեմայի
Ժամանակավորապես կասեցվում է Երևան-Թբիլիսի-Երևան գնացքների երթևեկությունը
Մյասնիկյան պողոտայի երթևեկությունը ժամանակավորապես կդադարեցվի
Վերին Լարս տանող ճանապարհի որոշ հատվածում կարգելվի կոնկրետ մեքենաների երթևեկությունը
Վրաստանից Ռուսաստան բեռնատար և մարդատար կցորդիչով մեքենաների երթևեկությունը կդադարեցվի