00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:37
23 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
32 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
9 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1
Петербургский международный экономический форум. День первый - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ

Մինասյան. «Էստակադաների և ստորգետնյա ճանապարհների հարցը շատ քաղաքների համար ցավոտ խնդիր է»

© Sputnik / Asatur YesayantsПредседатель Союза архитекторов Армени Мкртич Минасян
Председатель Союза архитекторов Армени Мкртич Минасян - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
ՀՀ ճարտարապետների պալատի նախագահ Մկրտիչ Մինասյանը Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում անդրադարձել է մայրաքաղաքում երթևեկության ծանրաբեռնվածության խնդրին, մասնավորապես, էստակադաների ու ստորգետնյա ուղիների կառուցման հնարավորությանը:
Մինասյան. «Էստակադաների ու ստորգետնյա ուղիների պարագայում որևէ աղավաղում ցանկալի չէ»

Մկրտիչ Մինասյանի փոխանցմամբ՝ արդեն մի քանի տարի է, ինչ շրջանառվում է «Հայրենիք» կինոթատրոնին կից հրապարակում էստակադա և ստորգետնյա անցում կառուցելու նախագիծը, որը ժամանակին ներկայացվեց հանրությանը:

«Էստակադայի դեպքում դա նմանվելու էր «Բարեկամության» մեծ հրապարակին և աղավաղելու էր շենքերի ընդհանուր տեսարանը: Հիմա չեմ կարող ասել, թե դրա կառուցումը որքանով է իրատեսական: Դրա համար անհրաժեշտ է գործնական քննարկում, որպեսզի պարզ լինի, թե ինչ որոշում կարելի է ընդունել այդ հարցի վերաբերյալ, ինչը կապված է մեծ ֆինանսական ծախսերի հետ: Բայց շարունակական երթևեկություն ապահովելու համար անշուշտ պետք է ծրագիրն իրականացվի»,- նշում է Մկրտիչ Մինասյանը:

Улица Абовян (17 апреля 2018). Ереван - Sputnik Արմենիա
Հայաստանի ճանապարհների անվտանգությունը կվստահեն սերբիական ընկերությանը

Էստակադաների ու ստորգետնյա ճանապարհների հարցը շատ քաղաքների համար դարձել է ցավոտ խնդիր: Բոլորն էլ ձգտում են հնարավորինս խուսափել խցանումներից, բայց մյուս կողմից էլ նման կառույցները չպետք է խանգարեն քաղաքի հիմնական հյուսվածքին, որովհետև դրանք, ըստ Մինասյանի, արդեն կայացած ու ճանաչելի հրապարակներ են և որևէ աղավաղում ցանկալի չէ:

«Չնայած դրան մենք ունեցել ենք ճանապարհներ, որոնց կառուցման ժամանակ լուծվել է նաև ռելիեֆի հետ կապված խնդիրը: Պարզապես պետք է մտածվի որևէ ռացիոնալ սխեմա, ինչն հնարավոր է անել: Իսկ եթե քաղաքը կառուցվում է ինքնաբուխ կերպով, միշտ կկանգնենք խնդիրների առջև»,- նշում է Մկրտիչ Մինասյանը:

Երևան–Թբիլիսի նոր ճանապարհ, մատչելի բնակարաններ մարզերում. էլ ինչ է խոստանում Վերմիշյանը

Մասնավորապես, անդրադառնալով Նոր Նորքի զանգվածներ տանող Մյասնիկյանի պողոտային, ճարտարապետների պալատի նախագահը նշեց, որ դա քաղաքից դուրս եկող հիմնական կապն է և մեծ վթարի դեպքում դժվար է որևէ բան անել: Ժամանակին խոսվել է այդ մասին, Մյասնիկյանի պողոտան ուներ մեծ ռեզերվներ, սակայն հետզհետե կառուցեցին հարակից տներ, ռեստորաններ, հյուրանոցներ՝ տեղ-տեղ նույնիսկ մայթ չթողնելով: Սա, ինչ խոսք, սահմանափակեց պողոտայի հետագա ընդլայնման հնարավորությունը: Մինասյանի կարծիքով՝ գուցե պետք է մտածել օդային երկրորդ ճանապարհի մասին, որոհետև գնալով այդտեղ անհնար է դառնում բնականոն երթևեկությունը:   

Լրահոս
0