Հրաչյա Պետրոսյան

Պետրոսյան․ «Ախուրյանի ջրամբարը չէր կարող Սպիտակի երկրաշարժի պատճառ դառնալ»

206
ԱԻՆ Սեյսմիկ պաշտպանության տարածքային ծառայության տնօրենի գլխավոր խորհրդական Հրաչյա Պետրոսյանը Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում խոսել է Սպիտակի երկրաշարժի առաջացման պատճառի՝ շրջանառության մեջ դրված նոր վարկածի մասին։

Հրաչյա Պետրոսյանը կարծում է, որ Ախուրյանի ջրամբարը` Սպիտակի երկրաշարժի պատճառ լինելու վարկածն իրավունք ունի գոյություն ունենալու, բայց չի նշանակում, որ փաստ է։

Գլոբալ մոնիթորինգի և սեյսմիկ եղանակի կանխատեսման միջազգային կենտրոնի գլխավոր տնօրեն, Ռուսաստանի Երկրաֆիզիկայի ինստիտուտի կոորդինացիոն-կանխատեսման կենտրոնի ավագ գիտաշխատող Սամվել Հակոբյանն օրերս ՌԻԱ Նովոստիին հայտնել էր, որ Սպիտակի երկրաշարժի առաջացման պատճառ է դարձել Ախուրյանի ջրամբարի շահագործումը։

Զոհեր, ավերածություններ, կորուստներ. Սպիտակի երկրաշարժի մասշտաբները

«Ախուրյանի ջրամբարը չէր կարող առաջացնել Սպիտակի երկրաշարժը»,– վստահեցնում է Պետրոսյանը։

Գաղտնիքը բացահայտվեց. Սպիտակի երկրաշարժից առաջ բնությունը հուշում էր, բայց նրան չէին «լսում»

Նրա խոսքով` եթե կտրուկ փոփոխություններ են լինում լճերից կամ ջրամբարներից, դրանք կարող են ցնցումներ առաջացնել, բայց դրանք շատ թույլ են։ Իսկ 7 և ավելի մագնիտուդով երկրաշարժ (ինչպիսին Սպիտակինն էր) կարող են առաջացնել միայն երկրակեղևում ընթացող սեյսմոտեկտոնական պրոցեսները, դրանք լուրջ ուժեր են, լուրջ պրոցեսներ, որոնք հարուցում են ամենաուժեղ և ամենավտանգավոր երկրաշարժերը։

Ի՞նչն էր Սպիտակի երկրաշարժի զոհերի ու վիրավորների մեծ թվի պատճառը. փրկարարի հուշերը

206
թեգերը:
Սպիտակի երկրաշարժ 1988, Երկրաշարժ, Հայաստան
Ըստ թեմայի
Հայաստանի բարեկամները. Սպիտակի երկրաշարժը` ականատեսների աչքերով
Սպիտակի երկրաշարժի հետքերով. ռուս կինը 28 տարի փնտրում էր հայ ընկերուհուն
Ինչպես Ռիժկովը բարկացավ Գորբաչովի վրա` Սպիտակի երկրաշարժի օրերին
Ղարիբյանի հիշողության ֆենոմենը. Սպիտակի երկրաշարժից հետո նա հիշում էր կորածների տվյալները
Դավիթ Գյուրջյան

Ինչու է ՄԻԵԴ–ը մերժել Թովմասյանին ու մյուսներին. դիմումի ճակատագիրն ի սկզբանե վճռվա՞ծ էր

174
(Թարմացված է 21:51 09.07.2020)
Փաստաբան Դավիթ Գյուրջյանը Sputnik Արմենիայի եթերում անդրադարձել է Մարդու իրավունքների եվրոպական դատարանի որոշմանը, որն առնչվում է ՀՀ Սահմանադրական դատարանի նախկին նախագահին ու երեք դատավորներին:
Գյուրջյան. «ՄԻԵԴ-ի կողմից 39-րդ կանոնն առհասարակ կիրառվում է շատ բացառիկ դեպքերում»

Դավիթ Գյուրջյանը վստահեցնում է, որ ՄԻԵԴ-ի որոշման տակ քողարկված իրողություններ փնտրելու կարիք չկա։

ՄԻԵԴ–ը երեկ որոշել է մերժել ՍԴ նախկին նախագահ Հրայր Թովմասյանի և ՍԴ 3 նախկին դատավորների դիմումի այն պահանջը, ըստ որի` պետք է սառեցվեր Հայաստանում սահմանադրական փոփոխությունների իրագործումը։

Գյուրջյանի դիտարկմամբ՝ որոշումը շատ լայն մեկնաբանությունների տեղ չի տալիս, ամեն ինչ պարզ է, որովհետև դիմումատուները ՄԻԵԴ-ից խնդրել էին կիրառել 39-րդ կանոնը, մինչդեռ այդ դիմումի ճակատագիրն, ըստ փաստաբանի, ի սկզբանե վճռված էր:

«ՄԻԵԴ-ը 39-րդ կանոնն առհասարակ կիրառում է շատ բացառիկ դեպքերում, երբ խոսքը վերաբերում է այնպիսի իրավունքների խախտմանը, որը կարող է անդառնալի հետևանքներ առաջացնել, օրինակ՝ մահվան ելք, առողջության վնաս, ազատազրկման հետ կապված բացառիկ հարցեր: Նման դեպքերում է, որ ընդունելի է 39-րդ կանոնի կիրառումը, այսինքն՝ դա առնչվում է հրատապ միջանկյալ միջոցներին»,- նշեց փաստաբանը:

Վենետիկի հանձնաժողովի նախագահ Բուքիքիոն պատասխանել է Հրայր Թովմասյանի նամակին

Գյուրջյանի խոսքով՝ մեր ՍԴ-ի պարագայում չկար նման իրավիճակ, հետևաբար ՄԻԵԴ-ը շատ պարզ արձանագրում է արել, ըստ որի՝ չկա կոնվենցիայով պաշտպանվող առանցքային իրավունքի այնպիսի խախտում, որը կառաջացնի անդառնալի հետևանքներ դիմումատուների համար, ուստի մերժել է վերոհիշյալ կանոնի կիրառումը:

Հիշեցնենք, որ հունիսի 22-ին ԱԺ–ն ընդունեց Սահմանադրությունում փոփոխությունների փաթեթ, որն ուժի մեջ մտավ հունիսի 26-ին։

Փոփոխության համաձայն` ՍԴ գործող նախագահ Հրայր Թովմասյանը պաշտոնանկ է արվել, բայց նա շարունակում է աշխատել որպես ՍԴ անդամ, իսկ ՍԴ երեք անդամները` Ալվինա Գյուլումյանը, Հրանտ Նազարյանն ու Ֆելիքս Թոխյանը, որոնք այդ պաշտոնում աշխատել են 12 տարուց ավելի, դադարում են պաշտոնավարել:

174
թեգերը:
Մարդու Իրավունքների Եվրոպական դատարան (ՄԻԵԴ), Սահմանադրական դատարան, Հայաստան, Դավիթ Գյուրջյան
Ըստ թեմայի
Հրայր Թովմասյանի գործով ցուցմունք է տվել Տիգրան Մուկուչյանը. «Ժողովուրդ»
ՄԻԵԴ–ը չի մերժել Սահմանադրական փոփոխությունների գործընթացը կասեցնելու խնդրանքը. Սահակյան
Հրայր Թովմասյանն արձակուրդ է գնացել
Պողոս Շահինյան

Նոր առաջարկ. վարձով տրվող կամ վաճառվող մեքենաների համար ուզում են տարածքներ առանձնացնել

26
(Թարմացված է 17:59 09.07.2020)
«Ճանապարհային անվտանգության ազգային խորհուրդ» ՀԿ ղեկավար Պողոս Շահինյանը Sputnik Արմենիայի եթերում անդրադարձել է «Տեղական ինքնակառավարման մասին» օրենքում և Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքում կատարված փոփոխությունների նախագծին:
Շահինյան. «Վարձու և վաճառքի մեքենաները չպետք է ցիրուցան լինեն քաղաքում՝ այն վերածելով կրպակի»

ԱԺ-ին ներկայացված փոփոխությունների նախագծով առաջարկվում է, որ ՏԻՄ ղեկավարները սահմանեն այն վայրերը, որտեղ թույլատրելի է կայանել վաճառվող կամ վարձույթով տրվող տրանսպորտային միջոցները, սահմանել մեկ ամսվա համար նախատեսված վճարը, որը պետք է մուտքագրվի ՏԻՄ բյուջե: 

Կարմիր գծերն իրենց սպառել են. փորձագետը` Երևանի վճարովի կայանատեղիներից հրաժարվելու մասին

Պողոս Շահինյանն այս նախաձեռնությունը միանաշանակ դրական է գնահատում՝ հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ մենք ունենք կայանատեղերի հետ կապված լուրջ խնդիր, նույնիսկ կարմիր գծերն են զբաղված, մինչդեռ վարձու և վաճառքի համար նախատեսված մեքենաների կայանատեղերից կարող են օգտվել նրանք, ովքեր կարճ ժամանակով գործ ունեն, բայց մեքենան կանգնեցնելու տեղ չունեն: 

«Եթե մարդն ուզում է իր մեքենան վարձով տալ կամ վաճառել, ապա դրա համար իրոք պետք է լինեն առանձին համապատասխան վայրեր, որոնք պետք է հատկացնի ՏԻՄ-ը և դրանով իսկ լուծի հարցը: Երթևեկության տեսանկյունից այս նախաձեռնությունը նույնպես կունենա դրական արդյունք»,- նշում է «Ճանապարհային անվտանգության ազգային խորհուրդ» ՀԿ–ի ղեկավարը:

Շահինյանը նման դեպքերում միշտ կողմ է եղել ապակենտրոնացված մոտեցմանը և ճիշտ է համարում, որ հարցի լուծմամբ անմիջականորեն զբաղվեն հենց տեղական ինքնակառավարման մարմինները, որովհետև ավելի քաջատեղյակ են իրենց տարածքներին և գիտեն իրենց հնարավորությունների սահմանը: 

«Արտասահմանում նույնիսկ հյուրանոցները, որոնք վարձով տրամադրում են մեքենաներ իրենց հաճախորդներին, ունեն կայանատեղիներ, որոնք սովորաբար գտնվում են կառույցների տակ, կան նաև վարձակալական հիմունքներով աշխատող մասնագիտացված կազմակերպություններ, որոնք նույնպես ունեն առանձին կայանատեղիներ, որոնք չեն խանգարում երթևեկությանը»,- նշում է «Ճանապարհային անվտանգության ազգային խորհուրդ» ՀԿ–ի ղեկավարը:

Պողոս Շահինյանի դիտարկմամբ՝ օրենքը պետք է այնպես մշակվի, որ բացառի չարաշահումները:

Եթե անհատը կամ կազմակերպությունն ունի սեփական տարածք, ապա այդտեղ, ըստ նրա, ՏԻՄ-ը չպետք է որոշի, թե ինչպես պետք է կայանվեն մեքենաները, իսկ եթե խոսքը վերաբերում է հանրային տարածքներին, ապա այստեղ ՏԻՄ-ի միջամտությունը տեղին է:

«Կարմիր գծերին» առնչվող օրենսդրական փոփոխությունը լիարժեք և վերջնական չէ. Ղահրամանյան

ՀԿ ղեկավարը, շատերի պես, քաղաքի տարբեր հատվածներում ականատես է լինում վարձու կամ վաճառքի համար նախատեսված և մայթեզրերին կայանված մեքենաների և կարծում է, որ դրանք չպետք է ցիրուցան լինեն քաղաքում՝ այն վերածելով կրպակի:

26
թեգերը:
ավտոմեքենա, Երևան, Ավտոկայանատեղի, վարձ
Ըստ թեմայի
Ո՞ւմ է հետևելու ոստիկանության ծածուկ ծառայությունը. պարզաբանում
Կայանատեղիներ չկան, երթևեկությունը ծանրաբեռնված է. ՃՈ պետը վիճակագրություն է ներկայացրել
Տուգանքներն ու կայանատեղիները կսպասեն, ԶԼՄ-ներն էլ կարող են շունչ քաշել
Логотип бренда Beeline над входом в офис продаж и обслуживания на улице Амиряна

ՀԾԿՀ-ն ևս դեմ չէ Beeline-ի վաճառքին, բայց ժամանակ է տվել գործարքն իրականացնելու համար

0
Հանձնաժողովի որոշման վավերականության ժամկետը վեց ամիս է: Դա նշանակում է, որ առք ու վաճառքի գործարքը երկու ընկերությունները պարտավոր են ավարտել կես տարվա ընթացքում:

ԵՐԵՎԱՆ, 10 հուլիսի — Sputnik. Հանրային ծառայություններ կարգավորող հանձնաժողովը քիչ առաջ հրավիրված արտահերթ նիստում հավանության արժանացրեց «ՎԵՈՆ Արմենիա» փակ բաժնետիրական ընկերության 2020 թվականի հունիսի 8-ի գրությունը, որով վերջինը խնդրել էր համաձայնություն տալ ընկերության բաժնետոմսերի 100 տոկոսի սեփականության իրավունքը «ԹԻՄ» սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերությանը փոխանցելու առաջարկին:

Հանձնաժողովն իր համաձայնությունը հիմնավորեց ՀՀ բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարության 2020 թվականի հուլիսի 8-ի և հուլիսի 9-ի գրություններով, որոնց համաձայն՝ նախարարությունը գործարքի վերաբերյալ առարկություններ չունի:

Նույն որոշմամբ ՀԾԿՀ-ը նաև համաձայնություն տվեց «Վեոն Արմենիայի» 100 տոկոս բաժնետոմսերը նորաստեղծ «ԹԻՄ» սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերությանն օտարելուն:

Ընդ որում, հանձնաժողովի որոշման վավերականության ժամկետը վեց ամիս է: Դա նշանակում է, որ առք ու վաճառքի գործարքը երկու ընկերությունները պարտավոր են ավարտել կես տարվա ընթացքում:

Միաժամանակ «ԹԻՄ» ՍՊԸ-ն պետք է գործարքի կնքումից հետո երկշաբաթյա ժամկետում Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողով ներկայացնի գործարքի մասին հավաստող փաստաթղթերը։

Նշենք, որ այսօր հայտնի դարձավ, որ հուլիսի 9-ին առաջարկվող գործարքը ստացել էր նաև ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի (ՏՄՊՊՀ) թույլատվությունը:

Այս հանձնաժողովի որոշմամբ էլ «Թիմ» սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերությունը պարտավորվել էր համակենտրոնացումը գործողության մեջ դնելուց հետո առնվազն վեց ամսվա ընթացքում աշխատակիցների զանգվածային ազատումներ (աշխատողների ընդհանուր թվի ավելի քան 10 տոկոսը) չիրականացնել:

Հիշեցնենք՝ հունիսի 8-ին Beeline ապրանքանիշի սեփականատեր «ՎԵՈՆ» ընկերության կենտրոնական գրասենյակը տեղեկություն էր տարածել, որ Ucom ընկերության նախկին մենեջերներ Հայկ և Ալեքսանդր Եսայան եղբայրները բանակցություններ են վարում «ՎԵՈՆ Արմենիա» ընկերությունը (Հայաստանում ներկայացված է Beeline ապրանքանիշով) գնելու համար։

Մի քանի ամիս առաջ Եսայան եղբայրները լքեցին Ucom–ը, հիմնադրեցին «Թիմ» ընկերությունն ու հայտ ներկայացրին Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողով՝ «ՎԵՈՆ Արմենիան» գնելու հարցով:

Մինչ այդ, սակայն, «ՎԵՈՆ»-ն իր հայաստանյան ընկերության վաճառքի վերաբերյալ բանակցություններ էր վարում հենց Ucom ընկերության հետ, որն այն ժամանակ Եսայաններն էին ղեկավարում։

Հուլիսի 3-ին Beeline-ի աշխատակիցները նամակով դիմեցին ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանին՝ խնդրելով թույլ չտալ գործարքի կայացումը՝ մտավախություն հայտնելով, որ այդ դեպքում իրենց կարող են զրկել աշխատանքից:

Բանն այն է, որ Եսայանների հետ Ucom-ից հեռացել են ընկերության մի քանի հարյուր աշխատակիցներ, որոնք, Beeline-ի աշխատակիցների համոզմամբ, աշխատանքի են անցնելու ընկերությունում իրենց փոխարեն՝ իբրև իրենց ղեկավարներին հավատարիմ անձինք:

Նշենք, որ հայաստանյան «ՎԵՈՆ Արմենիա» ընկերությունում ներկա պահին աշխատում է շուրջ 1 800 մարդ: Հունիսի 9-ին հայտնի դարձավ, որ Եսայանների հիմնադրած ընկերությունը հեռուստառադիոծրագրերի հեռարձակման լիցենզիա է ստացել։

0
թեգերը:
գործարք, Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողով (ՀԾԿՀ), Beeline Armenia