Գուգլ ընկերություն

Արևմուտքի առաջատար երկրների բնակիչները կողմ են ինտերնետ–հսկաների հավելյալ հարկմանը

26
(Թարմացված է 09:07 27.06.2019)
Sputnik–ը փորձել է ճշտել, թե որ երկրների բնակիչներն են կողմ, որ տեխնոհսկաների համար հավելյալ հարկ սահմանվի։

ԵՐԵՎԱՆ, 27 հունիսի — Sputnik. Ֆրանսիացիների, գերմանացիների, բրիտանացիների և ամերիկացիների մեծամասնությունը կարծում են, որ տեխնոլոգիական հսկա ընկերությունները` Amazon–ը, Facebook–ը և Google–ը, պետք է լրացուցիչ հարկեր մուծեն։ Այս մասին վկայում են Sputnik.կարծիք հարցման տվյալները։

2019 թվականի ապրիլի 9-ից 15–ն ընկած ժամանակահատվածում Sputnik գործակալության ու ռադիոկայանի պատվիրած հարցման տվյալների համաձայն` առցանց տեխնոլոգիաների ոլորտում փաստացի մենաշնորհային դիրք զբաղեցնող ընկերությունների համար հավելյալ հարկ սահմանելուն կողմ են ֆրանսիացիների 79%–ը, գերմանացիների 72%–ը, բրիտանացիների 71%–ը և ամերիկացիների 53%–ը։ Այդ քայլին դեմ են ԱՄՆ քաղաքացիների 33%–ը, ԳԴՀ քաղաքացիների 19%–ը, Մեծ Բրիտանիայի հպատակների 17%–ը և Ֆրանսիայի բնակիչների 13%–ը։ Ընդ որում, հարկ է նշել, որ Ֆրանսիայի խորհրդարանը մայիսին առաջինն էր «Մեծ յոթնյակի» երկրների բարձրագույն օրենսդիր մարմիններից, որ կողմ էր քվեարկել 750 մլն եվրոյից ոչ պակաս տարեկան եկամուտ ունեցող տեխնոլոգիական ընկերությունների համար 3%–անոց հարկ սահմանելուն։

Կո՞ղմ եք, որ Facebook, Google, Amazon, Apple ընկերությունները հավելյալ հարկեն:
Կո՞ղմ եք, որ Facebook, Google, Amazon, Apple ընկերությունները հավելյալ հարկեն:

Հարցումը ցույց է տվել, որ Ֆրանսիայում, Մեծ Բրիտանիայում և Գերմանիայում բարձրագույն կրթություն ունեցող մարդիկ ավելի հաճախ են կողմ հանդես գալիս թվային հսկաների նկատմամբ հավելյալ հարկ կիրառելու ն, քան միջին և ցածր կրթություն ունեցողները։ Ֆրանսիայում և Բրիտանիայում 35 տարեկանից բարձր անձինք երիտասարդներից ավելի հաճախ են աջակցում այս միջոցի կիրառմանը (81% 71%-ի դեմ և 74% 67%–ի դեմ, համապատասխանաբար), ԳԴՀ–ում այս առումով բացարձակ հավասարություն է մ (71% և 71%), իսկ ահա ԱՄՆ–ում 35 տարեկանից ցածր քաղաքացիներն են ավելի շատ համարում, որ հավելյալ հարկ մտցնելու անհրաժեշտություն կա ինտերնետ–մենաշնորհ ունեցող ընկերությունների համար (66% և 48%)։

Հարցումն անցկացրել է Ifop ընկերությունը Sputnik լրատվական գործակալության համար։ Հարցմանը մասնակցել են 18 տարեկանից բարձր 4010 մարդ։ Տվյալների անճշտության առավելագույն մակարդակը կազմում է +/-3,1 տոկոս` 95 տոկոս վստահության հավանականությամբ:

Sputnik-ը լրատվական գործակալություն և ռադիոկայան է` տասնյակ երկրներում մուլտիմեդիոն տեղեկատվական ներկայացուցչություններով: Sputnik-ը ներառում է ավելի քան 32 լեզվով կայքեր, անալոգային և թվային ռադիոհեռարձակում, բջջային հավելվածներ և էջեր սոցիալական կայքերում։ Sputnik-ի լուրերը շուրջօրյա ռեժիմով թողարկվում են անգլերեն, արաբերեն, իսպաներեն և չինարեն տարբերակներով:

Sputnik տեղեկատվական ռեսուրսների լսարանն ամսական ավելի քան 60 միլիոն է կազմում, Վեյբոյում Sputnik China–ի էջի բաժանորդների թիվը գրեթե հասնում է 9 միլիոնի։ Ամբողջ աշխարհում`Պեկինից Մոնտենեգրո, սփռված 22 խմբագրական կենտրոնում աշխատում են տասնյակ ազգությունների ավելի քան հազար մարդ։ Sputnik–ն ընդգրկված է «Ռոսիա սեգոդնյա» մեդիախմբում։ Sputnik–ի գլխավոր գրասենյակը գտնվում է Մոսկվայում։

Հասարակական կարծիքի ուսումնասիրման միջազգային նախագիծը մեկնարկել է 2015 թվականի հունվարին։ Գործընկերն են Populus, Ifop և Forsa հայտնի հետազոտական ընկերությունները: Sputnik.Կարծիք նախագծի շրջանակում կանոնավոր կերպով հասարակական կարծիքի ուսումնասիրություններ են անցկացվում Եվրոպայի և ԱՄՆ-ի երկրներում առավել արդի սոցիալական և քաղաքական թեմաների վերաբերյալ։

26
թեգերը:
հարկեր, համացանց, Google, Facebook