Նիկոլ Փաշինյան

Ծառուկյան–Մարուքյան պատերազմը. Փաշինյանը մնաց առանց ընդդիմությա՞ն

964
(Թարմացված է 20:20 17.12.2018)
Երկու կուսակցություններ` «Բարգավաճ Հայաստանն» ու «Լուսավոր Հայաստանը», որոնք խորհրդարան են անցել և զբաղեցրել համապատասխանաբար երկրորդ և երրորդ տեղերը, իսկական պատերազմ են սկսել միմյանց դեմ։

ԵՐԵՎԱՆ, 17 դեկտեմբերի — Sputnik, Աշոտ Սաֆարյան. Հայաստանի ներքաղաքական դաշտը ուրախ ժամանակներ է ապրում։ Երկու կուսակցություններ` «Բարգավաճ Հայաստանն» ու «Լուսավոր Հայաստանը», որոնք խորհրդարան են անցել և զբաղեցրել համապատասխանաբար երկրորդ և երրորդ տեղերը, իսկական պատերազմ են սկսել միմյանց դեմ։ Իրավիճակը նույնքան անհեթեթ է, որքան ողբերգական։ Իրենց ուղիղ գործառույթները կատարելու` գործող իշխանություններին որևէ քաղաքական հակակշիռ ստեղծելու փոխարեն նրանք խորտակում են իրար և միմյանց վրա ցեխ շպրտում անձնական վիրավորանքների, կոմպրոմատների և այլ՝ պակաս քաղաքական մեթոդների տեսքով։

Այս «գզվռտոցի» համար առիթ է հանդիսացել դեկտեմբերի 5-ին տեղի ունեցած հեռուստաբանավեճը, որին ներկա էին ընտրություններին մասնակցող բոլոր քաղաքական ուժերի առաջին դեմքերը։ Հիշեցնենք, որ բանավեճի ընթացքում «Լուսավոր Հայաստան» կուսակցության առաջնորդ Էդմոն Մարուքյանն իր «բարգավաճ» օպոնենտ Գագիկ Ծառուկյանից հարցրեց, թե ինչու է նա, լինելով խոշոր գործարար, մնում քաղաքականության մեջ և, ըստ էության, կարող է տանել այն ձայները, որոնք տեսականորեն կարող էին լինել «Լուսավոր Հայաստանինը»։ Ի պատասխան Ծառուկյանը փորձել էր Մարուքյանին կշտամբել նրանում, որ վերջինս ժամանակին փորձել է օգտվել իր ֆինանսական հնարավորություններից՝ քաղաքական կարիերա կառուցելու համար։ Դրանով երկու առաջնորդների բանավեճն ավարտվեց։ Սակայն ընտրություններից հետո իրենց սրերը խաչեցին Ծառուկյանի և Մարուքյանի համախոհները։

ԲՀԿ ներկայացուցիչ Վահե Էնֆիաջյանը Մարուքյանին հանցագործ էր անվանել, ասելով, որ նա 2012 թվականին փաստաթղթեր է կեղծել՝ նպատակ ունենալով ապացուցել նստակեցության ցենզը։ Դա անհրաժեշտ էր խորհրդարանական ընտրություններին մասնակցելու համար։ Օրենքի համաձայն պատգամավոր պետք է դառնա քաղաքացին, որը վերջին 5 տարին մշտապես բնակվել է Հայաստանում։  Սակայն Մարուքյանը, ինչպես պնդում է ԲՀԿ անդամը, 2009 թվականի հունիսից մինչև 2010 թվականի օգոստոսը ապրել և աշխատել է ԱՄՆ–ում։ Էնֆիաջյանի վարկածով՝ արդարադատությունից Մարուքյանին հաջողվել էր խուսափել  բացառապես նախկին նախագահ Սերժ Սարգսյանի փեսայի`  Միքայել Մինասյանի աջակցության շնորհիվ։ Ցուցաբերած այդ օգնությունը վկայում է, որ Մարուքյանի կուսակցությունը ժամանակին «նախագծվել է» Մինասյանի կողմից։

«Լուսավոր Հայաստանի» առաջնորդը պատասխանը չուշացրեց՝ Facebook-ի ուղիղ եթերում «բարգավաճներին» նախազգուշացնելով զերծ մնալ իր հետ պատերազմելուց։

«Որոշել եք մեզ պատերա՞զմ հայտարարել։ Մենք ձեզ կվերացնենք։ Մոռացե՞լ եք, թե ով եք դուք, և ով մենք... Օրինակ, հիմա մարտի 1-ի գործով քննություն է գնում։ Փոխանակ գնաք և ցուցմունք տաք, այնպես ինչպես մարդկանց համազգեստ էիք բաժանում, «Լուսավոր Հայաստանի» հետ պայքարի վրա եք գումար ծախսում։ Նայեք ձեր և իմ քաղաքական կենսագրությանը», – ասել էր Մարուքյանը։

Սրանով նա ակնարկում էր, որ Ծառուկյանն ու նրա թիկնազորի անդամները մասնակից են եղել Երևանում 2008 թվականի մարտի 1-2-ին ցույցերը ուժային միջոցներով ցրելուն։ Այն ժամանակ զանգվածային անկարգությունների հետևանքով 10 մարդ էր մահացել։

Մարուքյանը խոստացել է նաև Ծառուկյանին հանգիստ չթողնել. նոր խորհրդարանում նա ամեն օր ստուգելու է, թե արդյո՞ք գործարարը ներկայանում է նիստերին, թե ոչ։

Մարուքյան–Ծառուկյան և Մարուքյան–Էնֆիաջյան վեճին զուգահեռ, սոցցանցերում և լրատվամիջոցներում իսկական պատերազմ է ընթանում մանիպուլյացիայի, բամբասանքի և սպեկուլյացիայի ողջ զինանոցի օգտագործմամբ։ Պարզել թե ո՞վ է ճիշտ, ո՞վ մեղավոր, տեղեկատվական այս խառնաշփոթի մեջ անհնար է։

Քաղտեխնոլոգ Արմեն Բադալյանի կարծիքով՝ կուսակցությունների հակադրությունը երկուսին էլ էական հեղինակային և քաղաքական վնաս է հասցնում։

«Պատկերավոր ասած՝ նրանք կռվում են միմյանց հետ, իշխանության հետ պատերազմելու փոխարեն։ Նման պայմաններում երկու ուժերն էլ ավտոմատ կերպով իրենց ընդդիմադիր գործառույթները փոխանցում են արտախորհրդարանական ուժերին, այդ թվում նաև ՀՀԿ–ին։ Ծառուկյան–Մարուքյան դիմակայությունը ուժերի վերականգնման հնարավորություն է տալիս այն ուժերին, որոնք ջախջախիչ պարտություն են կրել խորհրդարանական ընտրություններում», – Sputnik  Արմենիայի հետ զրույցում ասաց փորձագետը։

Եթե խորհրդարանի ներսում չհաջողվի արդյունավետ  և առողջ ընդդիմություն ձևավորել, ապա այն կստեղծվի արտախորհրդարանական ուժերի հաշվին։ Նման իրավիճակ ձեռնտու չէ ո՛չ «մենամարտողներին», ո՛չ իշխանությանը, կարծում է Բադալյանը։

«Այդ մարդիկ չեն հասկանում, որ իրավիճակը հիմա փոխվել է։ Նախկին իշխանության ժամանակ առաջատար ընդդիմադիր ուժի կարգավիճակի համար մղվող նրանց պատերազմը, գուցե, և որևէ իմաստ ունենար։ Բայց հիմա լրիվ այլ հանգամանքներ են և խնդիրներ։ Խաղի կանոններն այլևս այն չեն, և շարունակելով «ոչնչացնել» միմյանց, նրանք ոչնչացնում են իրենք իրենց», – ասում է քաղտեխնոլոգը։

Նա ենթադրում է, որ գործող իշխանությունների և Նիկոլ Փաշինյանի համար իրավիճակը որոշակի առումով շահավետ է։

Բացի այդ «Իմ քայլը» դաշինքը բացարձակ մեծամասնություն է խորհրդարանում, նա նաև գործունեության համար բավական հարմարավետ պայմաններ է ստացել շնորհիվ այն հանգամանքի, որ այն ուժերը, որոնք կոչված են «համակարգային» ընդդիմություն լինելուն, պատերազմում են միմյանց հետ։ Փաշինյանն ու իր համախոհները, համենայնդեպս, այս պահին կարող են չմտահոգվել, որ խորհրդարան անցած մյուս երկու ուժերը իրենց համար կարող են ինչ–որ խնդիրներ ստեղծել։

964
թեգերը:
Ազգային ժողովի ընտրություններ, Էդմոն Մարուքյան, Գագիկ Ծառուկյան, Նիկոլ Փաշինյան
թեմա:
ԱԺ արտահերթ ընտրություններ 2018 (357)
Ըստ թեմայի
«Բարգավաճ Հայաստանը» լինելու է ժողովրդի ձայնը խորհրդարանում. Ծառուկյան
Կիսաընդդիմություն. ո՞վ կլինի Փաշինյանի օպոնենտը
«Լուսավոր Հայաստանը» կլինի 2-րդ ուժը նոր ԱԺ–ում. Sputnik-ի հյուրն է Էդմոն Մարուքյանը
Նախընտրական մեմերը սոցցանցերում. Գվատեմալայի քաղաքացուց մինչև «կլասիկ» Մարուքյան
«Ես քո կլասիկ ցավը տանեմ». Էդմոն Մարուքյանն անակնալ նվեր է գտել գրասեղանին
Նիկոլ Փաշինյան

ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հեռախոսազրույց է ունեցել ԱՄՆ պետքարտուղարի հետ

130
(Թարմացված է 00:25 06.03.2021)
Կողմերն ընդգծել են ԵԱՀԿ Մինսկի խմբի համանախագահության շրջանակում խաղաղ գործընթացի վերսկսման անհրաժեշտությունը:

ԵՐԵՎԱՆ, 6 մարտի - Sputnik. ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հեռախոսազրույց է ունեցել ԱՄՆ պետքարտուղար Էնթոնի Բլինքենի հետ, տեղեկացնում են վարչապետի աշխատակազմից։

Նիկոլ Փաշինյանը նախ շնորհավորել է զրուցակցին բարձր պաշտոնում նշանակվելու կապակցությամբ: Վարչապետ Փաշինյանը բարձր է գնահատել ԱՄՆ կողմից Հայաստանին տրամադրվող մշտական աջակցությունը և ԵԱՀԿ Մինսկի խմբում ԱՄՆ ունեցած դերակատարումը:

Կողմերն անդրադարձել են պատերազմից հետո տարածաշրջանում տիրող իրավիճակին: Ընդգծվել է ԵԱՀԿ Մինսկի խմբի համանախագահության շրջանակում խաղաղ գործընթացի վերսկսման անհրաժեշտությունը:

«Զրուցակցի ուշադրությունը հատկապես հրավիրվել է Ադրբեջանի կողմից գերիների, պատանդների և այլ պահվող անձանց անհապաղ վերադարձի անհրաժեշտության վրա: Տվյալ համատեքստում ամերիկյան կողմը շեշտել է Մինսկի խմբի համանախագահության գործունեության կարևորությունը և պատրաստակամություն հայտնել շարունակել իր դերակատարումը հակամարտության կարգավորման ուղղությամբ:

Պետքարտուղարն ընդգծել է Հայաստանի հետ գործընկերային հարաբերությունների զարգացման կարևորությունը: Նա բարձր է գնահատել ժողովրդավարության ասպարեզում Հայաստանի արձանագրած ձեռքբերումները և վստահեցրել, որ ԱՄՆ շարունակելու է բարեփոխումների համար Հայաստանին տրամադրվող օժանդակությունը»,-ասված է հաղորդագրության մեջ:

Հավատա՞լ Հայաստանի կորոնավիրուսի պաշտոնական վիճակագրությանը, և ինչ կապ ունի ԱՄՆ–ի ՊՆ–ն

Նշվում է նաև, որ երկուստեք կարևորվել է համագործակցությունը Հայաստանում օրենքի գերակայության ամրապնդման, կոռուպցիայի դեմ պայքարի, արդարադատության համակարգի և ոստիկանության բարեփոխումների ուղղությամբ:

130
թեգերը:
ԵԱՀԿ Մինսկի Խումբ, ԱՄՆ, Նիկոլ Փաշինյան, Հայաստան
Ըստ թեմայի
ԱՄՆ 100 կոնգրեսականներ Բայդենի վարչակազմին կոչ են անում կանգնել Արցախի և Հայաստանի կողքին
ԱՄՆ դեսպանությունն ուշադրությամբ հետևում է հայաստանյան ընթացիկ զարգացումներին
Հայաստանի Զինված ուժերը չպետք է միջամտեն քաղաքականությանը. ԱՄՆ պետդեպ
Համատեղ զորավարժություն, արխիվային լուսանկար

2020–ի աշնան դասերը. ինչու են Հայաստանն ու Ռուսաստանը համատեղ զորավարժություն անցկացնում

349
Տարածաշրջանում նոր զինված հակամարտությունների առաջացման բարձր հավանականությունը պահպանվում է։ Այդ ֆոնին ավելանում է ՀՀ–ի ու ՌԴ–ի զորքերի միացյալ խմբավորման դերը, որի հիմնական նպատակը այդ երկրներից մեկի վրա հարձակման կանխարգելումն է և պետական սահմանի պաշտպանությունը։

Ալեքսանդր Խրոլենկո, ռազմական մեկնաբան

Հայաստանն ու Ռուսաստանը հավատարիմ են իրենց դաշնակցային պարտավորություններին և շարունակում են ամրապնդել Հարավային Կովկասի անվտանգության ընդհանուր սահմանագիծը՝ երկու երկրների զորքերի միացյալ խմբավորման զորավարժությունների ձևաչափով:

Մարտի 2-4-ը ՀՀ ԶՈւ և ՌԴ ԶՈւ զորքերի (ուժերի) միացյալ խմբավորման հրամանատար, գեներալ-լեյտենանտ Տիգրան Փարվանյանի ղեկավարությամբ անցկացվել է համատեղ հրամանատարաշտաբային զորավարժություն, որում ընդգրկված են եղել Հայաստանի և Ռուսաստանի զորքերի (ուժերի) միացյալ խմբավորման (ԶՄԽ) զորամասերը, ՌԴ ԶՈւ 102-րդ ռազմակայանը, ՀՀ-ում ՌԴ դաշնային անվտանգության ծառայության սահմանապահ վարչության վարչակազմերը։ Զորամասերի մշտական տեղակայման վայրերում անցկացված վարժանքի նպատակն էր խաղաղ ժամանակահատվածից պատերազմականի անցնելիս զորամիավորումների, զորամասերի և ստորաբաժանումների պատրաստության կատարելագործումը։ Բացի այդ, վարժանքի նպատակն էր նպաստել հրամանատարական հմտությունների զարգացմանը, ինչպես նաև մարտական գործողությունների ընթացքում կառավարման մարմինների ներդաշնակ աշխատանքի ապահովմանը։

Դրան զուգահեռ ՀՀ ԶՈւ գլխավոր շտաբը մարտի 3-5-ը ճշգրտել է մարտական պատրաստականության պլանները և զորքերի կիրառման հավանական տարբերակները, ազգային բանակի բարեփոխումները, ինչը ենթադրում է կոնկրետ իրավիճակներ և նպատակներ: Օրինաչափ հարց է առաջանում՝ ո՞ր հակառակորդի դեմ են զորավարժություններ կազմակերպվում և մարտական կիրառման պլաններ մշակվում։

Պատճառը դժվար թե ՀՀ նախկին նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանի բացասական կանխատեսումը լինի, այն է` Ղարաբաղում պատերազմն անխուսափելի է խաղաղության ոչ շահավետ պայմանների պատճառով, բայց Կովկասում, անշուշտ, պետք է վառոդը չոր պահել։ Իսկ Հայաստանում տարաբաղադրիչ խմբավորման զորքերը պետք է լինեն մարտունակ, լավ պատրաստված և ամենաժամանակակից սպառազինություններով ու տեխնիկայով հագեցած։ Զորքերի միացյալ խմբավորման (ԶՄԽ) ամրապնդման լավագույն մեթոդը համատեղ զորավարժություններն են միասնական տեղեկատվական տարածքում, նույնատիպ սպառազինությամբ, ռազմական տեխնիկայով և կապի միջոցներով մարտավարական փոխգործակցության մշակումը:

Հայ-ռուսական համատեղ ռազմական և ռազմատեխնիկական համագործակցության ծրագիրն ինտեգրված է Հավաքական անվտանգության պայմանագրի կազմակերպության (ՀԱՊԿ) ամենամյա զորավարժություններին և ներառում է տասնյակ համատեղ միջոցառումներ: ՀԱՊԿ զորավարժություններին հայկական ստորաբաժանումների իրավահավասար մասնակցությունը հաստատում է ազգային բանակի աճող մարտական հնարավորությունները:

Պետք է հաշվի առնել, որ Հյուսիսատլանտյան դաշինքն իր աշխարհաքաղաքական խաղում ձգտում է տարբեր ձևերով օգտագործել Կովկասում առկա խնդիրներն ու հակասությունները, ցանկացած հարմար պատրվակով սրել ռազմաքաղաքական իրավիճակը տարածաշրջանում (դրա հաստատումն է Թուրքիայի վերջին «եղբայրական» մասնակցությունը Ղարաբաղում ռազմական գործողություններին)։

2020 թվականի աշնան դասերը

Լեռնային Ղարաբաղի իրադարձությունները բացահայտեցին հայկական բանակի և ՀՀ արտաքին քաղաքականության մի շարք խոցելի կետերը։ Մեծ քանակով արդյունավետ զենք և ժամանակակից տեխնիկա ունենալը (ՀՀ ԶՈւ-ն ստանում է ՌԴ արտադրության ամենաժամանակակից զենքերը ներռուսական գներով) դեռ բավարար չէ, պետք է կարողանալ այդ ամենին պրոֆեսիոնալ կերպով տիրապետել, բարձրացնել կատարողական և ֆինանսական կարգապահությունը, զորքերի ընդհանուր կազմակերպվածությունը (ներառյալ կազմակերպչական-զորահավաքային ոլորտը)։

Անհրաժեշտ է հստակ վերլուծել արտաքին քաղաքական իրադրությունը և ժամանակին կատարել վերադաս հրամանատարության հրամանները, առանց ինքնագործունեության և ինքնավստահության իրականացնել այն ծրագրերը, որոնք նախապես և հանգամանորեն մշակվել են իրադրության սրման բոլոր դեպքերի համար: Ցանկացած պատերազմ 90%-ով բաղկացած է լոգիստիկայից և նախնական կազմակերպչական միջոցառումներից (զորավարժություններից)։

Տարածաշրջանում նոր զինված հակամարտությունների առաջացման բարձր հավանականությունը պահպանվում է։ Այդ դեպքի համար Հայաստանն ու Ռուսաստանն ունեն զորքերի հատուկ (միացյալ) խմբավորում՝ միավորված կառավարման համակարգով և գործողությունների պլաններով, ինչը թույլ է տալիս ավելի առավել ճշգրիտ և բազմատարբերակ ձևով հետ մղել սպառնալիքները։ Ռուսական 102-րդ ռազմակայանի ստորաբաժանումները կանոնավոր կերպով տագնապի ազդանշանով հարյուր կմ-անոց երթեր են կատարում դեպի Բաղրամյան զորավարժարան՝ ՀՀ ՊՆ զորքերի հետ համատեղ զորավարժությունների անցկացման վայր:

Ինչու է ՆԱՏՕ-ն սադրում, իսկ Ռուսաստանը կանխարգելում ռազմական միջադեպերը

Զորավարժությունների համար սցենարներ հորինել պետք չէ, չէ՞ որ հարևանությամբ պարբերաբար անցկացվում են ադրբեջանա-թուրքական «Մուստաֆա Քեմալ Աթաթուրքի», «Ձմեռ-2021»-ի տիպի զորավարժություններ, որոնց նպատակն է շտաբային պլանավորման համատեղելիության հասնելը, Ադրբեջանի և Թուրքիայի ստորաբաժանումների համակարգումը զրահատեխնիկայի, հրետանու, հարվածային և տրանսպորտային ուղղաթիռների, երկու երկրների ՀՕՊ ստորաբաժանումների ներգրավմամբ գործողություններում: Ադրբեջանա-թուրքական նման փոխգործակցությունը վառ արտահայտված հակահայկական ուղղվածություն ունի և շատ մտահոգիչ է Ռուսաստանի համար։ Ազգային անվտանգության խնդիրների լուծման ուղիների մասին Երևանի և Բաքվի պատկերացումները տարբեր են, և հնարավոր են ողբերգական անցյալի կրկնություններ։

Հայաստանի և Ռուսաստանի պաշտպանական փոխգործակցությունը բազմաչափ է։ Երևանը Մոսկվայից խոշորագույն ռազմական օգնություն ստացողների եռյակում է, և միայն այդ պատճառով է, որ տիրապետում է սպառազինությունների նորագույն նմուշներին՝ բարձր ճշգտության և 100 տոկոսով հուսալի «Իսկանդեր-Մ» ՕՏՏՀ, ՏՕՍ-1Ա «Սոլնցեպեկ» համակարգեր, «Սմերչ» համազարկային կրակի համակարգեր, 9Մ113Մ կառավարվող հրթիռներ, ռադիոտեխնիկական հետախուզության վերգետնյա համալիրներ և կապի միջոցներ:

Դաշնակցային հարաբերություններ

Հայաստանի և Ռուսաստանի զինված ուժերի միացյալ խմբավորումը ստեղծվել է 2016 թ․-ին՝ կովկասյան տարածաշրջանում հավաքական անվտանգության առկա և հեռանկարային սպառնալիքները հետ մղելու համար: Միացյալ խմբավորման հիմնական նպատակը Ռուսաստանի կամ Հայաստանի վրա հարձակման կանխարգելումն է, պետական սահմանի պաշտպանությունը։

Խմբավորումը ղեկավարում է միացյալ հրամանատարությունը։ Զորքերի ծավալման և կիրառման որոշումը համատեղ ընդունում են երկու երկրների զինված ուժերի գերագույն գլխավոր հրամանատարները: Խաղաղ ժամանակ խմբավորման հրամանատարը ենթարկվում է ՀՀ ԶՈւ գլխավոր շտաբի պետին, իսկ ագրեսիայի անմիջական սպառնալիքի և պատերազմի ժամանակ՝ ռուսական բանակի հարավային ռազմական շրջանի զորքերի հրամանատարին կամ ՌԴ ԶՈւ գլխավոր շտաբի պետին (Ռուսաստանի և Հայաստանի գերագույն գլխավոր հրամանատարների որոշմամբ)։

Զորքերի համատեղ խմբավորման մասին համաձայնագիրը կարգավորում է կողմերի պատասխանատվությունն ու լիազորությունները պաշտպանության և անվտանգության ընդհանուր տարածքում, վերաբերում է ուժային կառույցներին, սահմանային, մաքսային կառույցներին և չի դիպչում Հայաստանի պետական անկախությանը, քաղաքական ինստիտուտներին: ԶՄԽ-ի կազմում ներառված ստորաբաժանումներն ապահովվում (ֆինանսավորվում) են այն պետությունների միջոցների հաշվին, որոնց բանակներին նրանք պատկանում են։

Տարվա արդյունքները. «ցիրկոնապատում» և ՌԴ ռազմածովային նավատորմի 40 նոր նավ

ԶՄԽ-ի արդյունավետությունը հսկայական նախնական աշխատանքի օրինաչափ շարունակությունն է։ Նկատենք, որ Ռուսաստանի և Հայաստանի փոխհարաբերությունների իրավապայմանագրային բազայում շուրջ 200 համաձայնագիր կա, որոնց նպատակներն են երկու պետությունների համաձայնեցված արտաքին քաղաքականությունը, միջազգային կապերի զարգացումը, ուժային կառույցների միասնական օպերատիվ տարածքը։

ԶՄԽ-ի մասին համաձայնագիրն ուղղված չէ երրորդ երկրների դեմ, չի վերաբերում այլ միջազգային պայմանագրերով Մոսկվայի և Երևանի ստանձնած պարտավորություններին։ Ավելի վաղ փոխգործակցության այս համակարգը ստուգվել է Աբխազիայում և Հարավային Օսեթիայում։

349
թեգերը:
զորք, Զորավարժություններ, Ռուսաստան, Հայաստան
Ըստ թեմայի
Ինչու է ԱՄՆ-ին անհանգստացնում ռուսական Սու-57-ի «բարելավումը»
Որտեղի՞ց է առաջացել Ղարաբաղում թուրքական ԱԹՍ-ների արդյունավետության մասին միֆը
Ռուսական զենքը կարողանում է անշեղորեն խոցել. 2020 թվականի նախնական արդյունքները
Президент Армен Саркисян в рамках совещаний с парламентскими и внепарламентскими партиями, принял руководителя партии Отечество Артура Ванецяна (10 ноября 2020). Еревaн

Հայաստանի նախագահը շատ հարցերում է լռում. Արա Զոհրաբյան

0
(Թարմացված է 15:11 06.03.2021)
ՀՀ փաստաբանների պալատի նախագահը կարծում է, որ ՀՀ նախագահ Արմեն Սարգսյանը շատ հարցերում է լռում։

ԵՐԵՎԱՆ, 6 մարտի - Sputnik. ՀՀ նախագահ Արմեն Սարգսյանը մինչև մարտի 9-ն իրավունք ունի ԳՇ պետ Օնիկ Գասպարյանի ազատման հարցով դիմել Սահմանադրական դատարան։ ՀՀ պաշտպանության նախարարության դիմաց լրագրողների հետ զրույցում ասաց փաստաբանների պալատի նախագահ Արա Զոհրաբյանը։

«Այս փուլում իրավիճակն այսպիսին է` նախագահը կա՛մ պետք է դիմի Սահմանադրական դատարան, կա՛մ ստորագրի հրամանագիրը և համաձայնի վարչապետի հետ։ Մենք նախագահին ուզում ենք ասել, թե ինչո՞ւ է նա երկու մարմինների միջև ծագած վեճը թողնում, որ նրանք էլ լուծեն` ՍԴ–ից լավ հարթակ կա՞»,–ասաց Զոհրաբյանը։

Նրա խոսքով` Արմեն Սարգսյանը շատ հարցերում է լռում։ Զոհրաբյանը նշեց, որ նախագահն արդեն հայտնել է, որ կա խնդիր, և հիմա զարմանալի է` ինչո՞ւ է վարանում ՍԴ դիմել։ ՓՊ նախագահն ասաց, որ մի խումբ մարդկանցով դիմելու են նախագահին, որ սահմանադրականության շրջանակում լուծվեն առկա խնդիրները։

Հիշեցնենք, որ քիչ առաջ ՊՆ–ի մոտ զինվորականներ, տարբեր ոլորտի մարդիկ և շարքային քաղաքացիներ էին հավաքվել` ի աջակցություն ԳՇ պետ Օնիկ Գասպարյանի։

Նրանք ակցիայի վերջում ավտոերթով գնացին Բաղրամյան 26` նախագահին դիմելու, որպեսզի ՍԴ դիմի Գասպարյանին աշխատանքից ազատելու վերաբերյալ։

Հիշեցնենք նաև, որ ՀՀ ԶՈւ Գլխավոր շտաբը փետրվարի 25-ին պահանջեց ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի հրաժարականը, ասելով, որ քաղաքական ղեկավարությունը պետությունը տանում է դեպի վտանգավոր սահմանագիծ։ Դա տեղի ունեցավ այն բանից հետո, երբ վարչապետը պաշտոնից հեռացրեց Գլխավոր շտաբի պետի առաջին տեղակալ Տիրան Խաչատրյանին։

Ի պատասխան Նիկոլ Փաշինյանը հայտարարեց ռազմական հեղաշրջման փորձի մասին և քաղաքացիներին կոչ արեց հավաքվել Հանրապետության հրապարակում՝ «հեղափոխությունը պաշտպանելու» համար։

Նա հայտնեց նաև, ստորագրել է Գլխավոր շտաբի պետ Օնիկ Գասպարյանին պաշտոնից հեռացնելու փաստաթուղթը, որը, սակայն, ՀՀ նախագահ Արմեն Սարգսյանը չստորագրեց և հետ ուղարկեց փետրվարի 27–ին։ Նույն օրը վարչապետը կրկին առաջարկությունն ուղարկեց ՀՀ նախագահին։

Գլխավոր շտաբը մարտի 1-ին նոր հայտարարություն տարածեց նշելով, որ կրկին հաստատում է ստեղծված իրավիճակի վերաբերյալ իր գնահատականները և շեշտում, որ, անկախ Զինված ուժերը քաղաքական գործընթացների մեջ ներքաշելու փորձերից, մնում Է անդրդվելի, կշռադատված և հաստատակամ։

Մարտի 2-ին հայտնի դարձավ, որ նախագահը չի ստորագրել Օնիկ Գասպարյանին ԳՇ պետի պաշտոնից ազատելու հրամանագիրը, բայց ՍԴ դիմելու է ոչ թե Նիկոլ Փաշինյանի ներկայացրած հրամանագրի նախագծի սահմանադրականության հարցը պարզելու համար, այլ «Զինվորական ծառայության և զինծառայողի կարգավիճակի մասին» 2017թ. նոյեմբերի 15-ի ՀՀ օրենքի՝ Սահմանադրությանը համապատասխանելու հարցը որոշելու խնդրանքով:

0