Ապրիլի 7-ը Երևանում երբեք դեռ այսքան թեժ չէր անցել։ Մի քանի տասնյակ կանայք հավաքվել էին Շառլ Ազնավուրի անվան հրապարակում և երթով հասել կառավարության շենք` պահանջելով Նիկոլ Փաշինյանի հրաժարականը։
Կանայք թուրքական ֆես էին վերցրել, որպեսզի այն նվիրեն գործող իշխանությանը։ Նրանք ձվեր նետեցին կառավարության շենքի ուղղությամբ։
Ոստիկանները սկսեցին բերման ենթարկել շարժման մասնակիցներից որոշներին, և ոստիկանների ու ակցիայի մասնակիցների միջև հրմշտոց սկսվեց։ Բերման ենթարկվածների թվում նաև պատերազմի զոհերի հարազատներ կային։
Բողոքի ակցիայից բերման է ենթարկվել նաև ազգային հերոս Տիրան Խաչատրյանի կինը
Կանանց բողոքի ակցիա
Կանայք թուրքական ֆես էին վերցրել, որպեսզի այն նվիրեն գործող իշխանությանը։
Կանայք պահանջում էին Նիկոլ Փաշինյանի հրաժարականը
Ոստիկաններ
Ոստիկաններ
Բողոքի ակցիա Երևանում
Ոստիկաններ
Կառավարության շենքի դիմաց կանգնած ոստիկանները
Բողոքի ակցիա
Ոստիկանները բերման են ենթարկում կանանց
Ոստիկանները բերման են ենթարկում կանանց
Ոստիկանները բերման են ենթարկում կանանց
Բողոքի ակցիա
Ոստիկաններ
Բողոքի ակցիա
Ոստիկանները բերման ենթարկում կանանց
Ոստիկաններ
Ապրիլի 7-ին էլ՝ Մայրության ու գեղեցկության տոնին, մի խումբ կանայք որոշեցին իրենց բողոքն արտահայտել Կառավարության շենքի մոտ։ Կարմիր ներկ, հավկիթներ, թուրքական ֆես․ կանայք եկել էին պահանջելու վարչապետի հրաժարականը։ Մայրության ու գեղեցկության տոնին շնորհավորանքների փոխարեն ոստիկանները նրանց ձեռքերը ոլորեցին, քաշքշեցին, մեքենաները նստեցրեցին ու բերման ենթարկեցին։ Ավելի ուշ Հայաստանի ՄԻՊ Արման Թաթոյանը հայտարարեց՝ կանանց նկատմամբ ոստիկանները ոչ համաչափ ուժ են կիրառել։
Շաբաթվա ամենացավալին հայ գերիների վերադարձի մասին ապատեղեկատվությունն էր։
Այս շաբաթ մեր քաղաքում նոր, սկանդալային «դեմք հայտնվեց»՝ «Անվախ աղջիկը» կանգնեց Կառավարության N3 շենքի առջև։ Չնայած աջից ու ձախից թափվող քննադատություններին՝ բրոնզաձույլ արձանը տեղում մնաց։
Լրագրությունը մարդու մասին է ու մարդու համար․ անօթևան մնացած տիկին Գայանեն Sputnik Արմենիայի լուսաբանման շնորհիվ գլխին տանիք ունեցավ։
Անցնող շաբաթվա մյուս իրադարձություններն ու հետաքրքիր դրվագները՝ Sputnik Արմենիայի լուսանկարիչների աչքերով։
Կանանց ակցիան Կառավարության շենքի մոտ (ապրիլի 7, 2021թ, Երևան)
Կանանց ակցիան Կառավարության շենքի մոտ (ապրիլի 7, 2021թ, Երևան)
Իրավիճակը «Սուրմալու» առևտրի կենտրոնում հրդեհից հետո (ապրիլի 6, 2021թ., Երևան)
Իրավիճակը «Սուրմալու» առևտրի կենտրոնում հրդեհից հետո (ապրիլի 6, 2021թ., Երևան)
Անօթևան մնացած Գայանե Սարգսյանը բակում՝ հարևանների հետ
«Էրեբունի» օդանավայանի մոտ հավաքված քաղաքացիները (ապրիլի 8, 2021թ., Երևան)
Արագածոտնի մարզի Վերին Նավեր հնավայրի պեղումները
Արագածոտնի մարզի Վերին Նավեր հնավայրի պեղումները
«Լորիկ» ապրանքանիշի հիմնադիր Մարիամ Դիլբանդյանը
Հայկական զարդանախշը՝ «Լորիկ» ապրանքանիշի պայուսակի վրա
Սուլթանյանները հրաժեշտ են տալիս Sputnik Արմենիայի նկարահանող խմբին
Ալկոհոլային խմիչքների մասնագետ Վլադ Խաչատրյանը Երևանում գինու բարեգործական ցուցահանդես-վաճառքի ժամանակ
Երևանում կայացած գինու բարեգործական ցուցահանդես-վաճառքի ժամանակ
«Անվախ աղջկա» բրոնզաձույլ արձանը՝ Կառավարության N3 շենքի առջև
Մադրիդում կազմակերպված միջոցառման ընթացքում անհավանական ֆուրոր է առաջացրել իսպանացի դիզայներ Անդրես Սարդը, որի հավաքածուն ցուցադրել են կիսամերկ մոդելները։
Իսկ դիզայներ Ագաթա Ռուիս դե լա Պրադան, ինչպես միշտ, աչքի է ընկել իր հագուստների նրբագեղությամբ։ Նրա շոուն ասոցացվել է մանկություն տանող ճանապարհորդության հետ։
Գյումրեցի երիտասարդը «հեղափոխություն» է անում նորաձևության ոլորտում. լուսանկարներ
Հանիբալ Լագունան էլ որոշել է ևս մեկ անգամ հիշեցնել կորոնավիրուսի մասին։ Բոլոր մոդելները բեմ են բարձրացել տարբեր գույների և գործվածքների խորհրդանշական դիմակներով:
Ինչպես Ռուբեն Բաղդասարյանն անփոխարինելի դարձավ նորաձևության աշխարհում. լուսանկարներ
Իսկ դիզայներ Մայա Հանսենը որոշել է օգտագործել բժշկական հատուկ համազգեստի մեկ բաղկացուցիչ, և նրա մոդելների մեծ մասը ներկայացել են պաշտպանիչ ակնոցներով ու վահաններով:
Վայրի և անսպասելի. այս մոդելները գերել են Փարիզի նորաձևության շաբաթվա հանդիսատեսին
Մոդելները ներկայացնում են Անդրես Սարդի հավաքածուն
Մոդելը ներկայացնում է Մայա Հանսենի հավաքածուն
Մոդելը ներկայացնում է Ագաթա Ռուիս դե լա Պրադայի հավաքածուի զգեստներից մեկը
Մոդելները ներկայացնում են Անդրես Սարդի հավաքածուն
Մոդելները ներկայացնում են Մայա Հանսենի հավաքածուն
Մոդելը ներկայացնում են Մայա Հանսենի հավաքածուի հագուստներից մեկը
Մոդելը ներկայացնում են Մայա Հանսենի հավաքածուի հագուստներից մեկը
Մոդելը ներկայացնում են Ագաթա Ռուիս դե լա Պրադայի հավաքածուի հագուստներից մեկը
Մոդելը ներկայացնում են Ֆերնանդո Կլարոյի հավաքածուի հագուստներից մեկը
Մադրիդի նորաձևության շաբաթ
Մայա Հանսենի հավաքածուն
Ագաթա Ռուիս դե լա Պրադայի հավաքածուն ներկայացնող մոդելներից մեկը
Անդրես Սարդի հավաքածուն ներկայացնող մոդել
Մայա Հանսենի հավաքածուն ներկայացնող մոդել
Վերջերս անընդհատ լսում ես՝ Հայաստանի ազգային անվտանգության ծառայությունը հաճախ իր գործով չի զբաղված, լրտեսներին բռնելու, գործակալական ցանցերը վնասազերծելու, սահմանն ու պետական գաղտնիքները փակի տակ պահելու փոխարեն շեղվում է երկրորդական հարցերի վրա, մանր-մունր բաներով է զբաղվում։ Եթե այսպես շարունակվի, ապա, ինչպես պնդում են քննադատները, կարելի է կորցնել նախորդ սերունդների փորձը, ավանդույթները և մոռանալ «մկներին բռնելու» ունակությունը։
Աշնանային մի գեղեցիկ օր Երևանից ոչ հեռու գտնվող Ջանֆիդա գյուղ հեռագիր եկավ․ «Կայծ շեշտ․ Շտապ ծանր ջուր ուղարկի կետ․ Ֆանը կատաղած է կետ․ Շատ ապակե տարաներով բեռնեք կետ․ Ժամկետն անցել է կետ»։ Ստորագրությունը՝ Արթուր, Սերժ։
Այն ժամանակ Թուրքիայի հետ սահմանի մոտ գտնվող գյուղը կոչվում էր Ջանֆիդա։ Տեղի բնակչությունը ապրում էր խիստ սահմանային ռեժիմի կանոններով։ Մուտք գործելուց անցագիր էր հարկավոր, դուրս գալուց՝ հեռանալու թույլտվություն, բնապատկերներ լուսանկարելը խստիվ արգելվում էր, այլ քաղաքներից ժամանած հյուրերին կարելի էր ընդունել միայն ուղեկալի պետի իմացությամբ։ Եվ հանկարծ այդ հեռախոսագիրը։
Հեռագրի հետևանքներն առաջինը զգաց «Կայծը»՝ Ռոբերտ Արամայիսի Կայծունին, Ջանֆիդա գյուղի դպրոցի (այն ժամանակ՝ Հոկտեմբերյանի շրջանի, այժմ՝ Արմավիրի մարզի) ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչը։
«Ձեզ հետևում են»,- գաղտնի նրա ականջին շշնջացել էր հարևան գյուղատնտեսը։
Անտեսելով հաղորդագրությունը՝ Կայծունին շարունակում էր երեխաներին գիր ու գրականություն սովորեցնել, ընդունել գյուղացիների հարսանիքների ու ծննդյան օրերի հրավերներն ու ընկերություն անել ուղեկալի պետի՝ կապիտան Զուբկովի հետ։
Անհանգստության առիթ չունեին նաև այս տարօրինակ հեռագիրն ուղարկողները։ Արթուր Կիրակոսյանն ու «Սերժը» (ձեր սյունակագիրը) ասես ոչինչ չի եղել՝ հաճախում էին Երևանի համալսարանի բանասիրության ֆակուլտետի դասախոսություններին, իսկ երեկոյան գնում էին աշխատանքի։
Աշխատանքի վայրը Հայկական ԽՍՀ կապի նախարարությունն էր, որն այն ժամանակ գտնվում էր ներկայիս Հանրապետության հրապարակում։ Արթուրը երկրորդ հարկում հեռագրիչ էր, ես էլ (մի հարկ վերև) գծային-ապարատային դահլիճում միջքաղաքային հեռախոսային կայանի մոնտյոր էի։ Այնպես չէ, որ լավ էին վարձատրում, բայց կրթաթոշակի հետ գրպանի ծախսերի համար բավականացնում էր։
Հերոսից` հակահերոս, կամ ինչպես կարողացան բռնել Հայկ Բժշկյանցին ու «կոտրել» նրան
... Այն ժամանակ հայերը շատ էին կարդում, իսկ բանասիրական ֆակուլտետի ուսանողները՝ ավելի շատ, և ահա անգլերենից թարգմանաբար լույս տեսավ Ռոբերտ Յունգի «Հազարավոր արևներից պայծառ» գիրքը։ Բոլորը կարդում էին այն։
Յունգը պատմում է նախապատերազմական ֆիզիկայի մեջ ատոմային զենքի գաղափարի զարգացման, հաջողության չհասած գերմանական միջուկային ծրագրի, ԱՄՆ-ում միջուկային զենքի շուրջ բուռն քաղաքական բանավեճով Մանհեթենի նախագծի մասին: Մանրամասն նկարագրված է նաև Ռոբերտ Օպենհեյմերի դատավարությունը։ Մի խոսքով, ընթերցողին ամեն ինչ հետաքրքիր ու ճանաչողական էր, բայց երեք անգամ ավելի հետաքրքիր կլիներ, եթե իմանայինք, որ ծանր ջրի հիմքով ռեակտորի ստեղծման խորհրդային նախագծի ղեկավարը մեր հայրենակից Արտյոմ Ալիխանովն էր։
Մի խոսքով, կարդալով ու նույնիսկ վերընթերցելով Յունգի գիրքը, որոշեցինք, որ ատոմային ֆիզիկայի «ծանր ջրի» արժանի անալոգը կենցաղում կարող է լինել թթի օղին, իսկ այն սարքում էին ոչ միայն Քարահունջում, այլև Ջանֆիդայում: Կայծը, որը չնչին գումարով էր գնում այն համագյուղացիներից, ուղարկում էր օղին կամ ինքն էր բերում Երևան։ Բայց հանկարծ սրտամաշ դադար առաջացավ, բջջային հեռախոսներ այն ժամանակ չկային, բայց կար Արթուրը՝ հեռագրի վրա աշխատող ու պատկան մարմիններին վախեցնող մեր ընկերը։
Այստեղ պետք է նշել. ՊԱԿ-ում, իհարկե, հասկանում էին, որ բաց տեքստով նման հաղորդագրություն ուղարկելու համար պետք է ապուշ լինել, իսկ ԿՀՎ-ում կամ այլ օտարերկրյա հետախուզությունում ապուշների դժվար թե պահեն։ Այնուամենայնիվ, հեռագրում «ծանր ջուր» կար, հայկական ԱԷԿ-ը Ջանֆիդայի մոտակայքում է, ֆրանսիական հնչողություն ունեցող «Սերժն» էլ ամեն դեպքում մեր հայկական Սերոժը չէր: Իսկ դա նշանակում է, որ սա այն դեպքն է, երբ ավելի լավ է գերագնահատել, քան թերագնահատել վտանգը։
Արտաքին վերահսկողության որևէ նշան մեզանից ոչ ոք չէր զգացել, բայց նախազգուշացնող «ձեզ հետևում են» արտահայտությունը տեղին էր, ինչի մասին ուղեկալի ղեկավարը, կապիտան Զուբկովը մի անգամ ասել էր Ռոբերտին, քանի որ նրանք հին ընկերներ էին։
Բարեխղճորեն ավարտելով հետաքննությունը՝ պետանվտանգության կոմիտեն պետական դավաճանության փորձի նշաններ չգտավ, պարզվեց՝ «ծանր ջրի» պատմությունը թթի օղու վերաբերյալ հիմարություն էր, սակայն կանխարգելիչ միջոցառումներ ամեն դեպքում ձեռնարկվեցին:
Արթուր Կիրակոսյանին ազատեցին աշխատանքից։
«Երիտասարդները պետք է ոչ թե գիրք կարդան, այլ գործ անեն», - ասաց հեռագրատան տնօրեն, ընկեր Բաչաչյանը՝ ակնարկելով «Հազարավոր արևներից պայծառ» գիրքը:
Իջևանը որպես կանխազգացում, կամ երբ Հայաստանի ճանապարհներին զինվորական պարեկներ չկային
Ինձ չկայացած հանցագործության հանցակից ճանաչելու հիմքեր չկային, ու ես ինչպես միջքաղաքային հեռախոսային կայանի մոնտյոր էի, այդպես էլ մնացի մինչ ուսմանս ավարտը։
Անհրաժեշտ բացատրություն. «ծանր ջրի», հեռագրի և օղու պատմությունն այն բանի մասին է, որ երբ խոսքը վերաբերում է երկրի անվտանգությանը, հատուկ ծառայությունները պարտավոր են հավասարապես լուրջ ու պատասխանատու վերաբերվել ցանկացած տեղեկատվության: Հաստատվեց՝ լավ է, չհաստատվեց՝ նույնպես լավ, գուցե նույնիսկ ավելի լավ է։ Հարցն այլ է՝ որքանով կարող է ԱԱԾ-ն հաջողությամբ հաղթահարել այդ խնդիրը, եթե վերջին երկու տարում հինգ տնօրեն է փոխվել և, ինչպես պնդում են, ուր որ է կնշանակվի վեցերորդը։