Երևանի ծայրամասում սփռված է ավտոմեքենաների հսկայական գերեզմանոցը. ֆոտոշարք

351
(Թարմացված է 23:25 18.04.2019)
  • Ավտոմեքենաների ներկրման անհագուրդ աճը աստիճանաբար Հայաստանը հսկայական ավտոգերեզմանոցի է վերածում։
  • Հայաստան բերված հին մեքենաները այստեղ են մնում. դրանց հետագա արտահանումը գրեթե անհնար է։
  • Հայաստան բերված հին մեքենաները այստեղ են մնում. դրանց հետագա արտահանումը գրեթե անհնար է։
  • Nissan Tida–ն արդեն իր դարն ապրել է։
  • Քանդելուց հետո  Nissan Teana–ն հայտնվել է աղբանոցում։
  • Մետաղի ջարդոնի կույտերի հետ պայքարելու համար գրեթե մարդ չկա։
  • Համաձայնեք, որ դեղին թափքը մյուսների շարքում գեղեցիկ է նայվում։
  • Հայաստանում ավտոմեքենաների ուտիլիզացիան չափազանց անեկամտաբեր գործ է։
  • 
Աղբանոցների քանակը շարունակում է աճել ի վնաս բնապահպանությանն ու գեղագիտությանը։
  • Լեգենդար Mercedes W 140-ը լավ ժամանակներ չի ապրում։
  • Այս թափքերը, ամենայն հավանականությամբ, դեռ կարող են պետք գալ։
  • Ուտիլիզացիան անհնար է առանց պետության միջամտության։
  • Կինը բողոքում է մետաղի դուրսբերման խնդիր նկատմամբ տեղական իշխանությունների անտեսումից:
  • Հայաստանում մի քանի ձեռնարկություններ կան, որոնք զբաղվում են ավտոմեքենաների թափքերի հետագա ուտիլիզացիայով և վերամշակմամբ։
  • Դրանցից խոշորագույնը Կոտայքի մարզի Չարենցավանի պողպատաձուլական գործարանն է։
  • Եվս մեկ գործարան գտնվում է Չարբախում (Շենգավիթ):
  • Շարժիչի ժանգոտող կմախք։
  • Խոսքերից ավելի լավ մասշտաբների մասին կպատմի պանորաման։
Մետաղի ջարդոնից տարածքը մաքրելով զբաղվող չկա։ Երբեմն կարող է էվակուատոր մոտենալ` այս աղբանոցում պիտանի թափք գտնելու նպատակով։

Sputnik Արմենիայի նկարահանող խումբն այցելել է Մալաթիա–Սեբաստիա վարչական շրջանում գտնվող ավտոմեքենաների գերեզմանոց։

Սա, կարծես, Երևանի խոշորագույն ավտոգերազմանոցն է։ Բառերից լավ մասշտաբների մասին կպատմեն լուսանկարները։ Տարածքը գրեթե անտեր է, կողքին փոքրիկ տնակ կա, որտեղ մի ընտանիք է ապրում։

Այդ ընտանիքը անասնապահությամբ է զբաղվում։ Ծայրամասում գտնվող այս ամայի ու անտեր տարածությունը հնարավորություն է տալիս մանր եղջերավոր անասուն պահել։

Տարածքը մետաղի ջարդոնից մաքրող չկա։ Ընտանիքն այդ ֆինանսական հնարավորությունները չունի։ Միայն ժամանակ առ ժամանակ է էվակուատոր մոտենում` այս աղբանոցում պիտանի թափք գտնել նպատակով։

351
  • Ավտոմեքենաների ներկրման անհագուրդ աճը աստիճանաբար Հայաստանը հսկայական ավտոգերեզմանոցի է վերածում։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Ավտոմեքենաների ներկրման անհագուրդ աճը աստիճանաբար Հայաստանը հսկայական ավտոգերեզմանոցի է վերածում։

  • Հայաստան բերված հին մեքենաները այստեղ են մնում. դրանց հետագա արտահանումը գրեթե անհնար է։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Հայաստան բերված հին մեքենաները այստեղ են մնում. դրանց հետագա արտահանումը գրեթե անհնար է։

  • Հայաստան բերված հին մեքենաները այստեղ են մնում. դրանց հետագա արտահանումը գրեթե անհնար է։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Հայաստան բերված հին մեքենաները այստեղ են մնում. դրանց հետագա արտահանումը գրեթե անհնար է։

  • Nissan Tida–ն արդեն իր դարն ապրել է։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Nissan Tida–ն արդեն իր դարն ապրել է։

  • Քանդելուց հետո  Nissan Teana–ն հայտնվել է աղբանոցում։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Քանդելուց հետո Nissan Teana–ն հայտնվել է աղբանոցում։

  • Մետաղի ջարդոնի կույտերի հետ պայքարելու համար գրեթե մարդ չկա։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Մետաղի ջարդոնի կույտերի հետ պայքարելու համար գրեթե մարդ չկա։

  • Համաձայնեք, որ դեղին թափքը մյուսների շարքում գեղեցիկ է նայվում։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Համաձայնեք, որ դեղին թափքը մյուսների շարքում գեղեցիկ է նայվում։

  • Հայաստանում ավտոմեքենաների ուտիլիզացիան չափազանց անեկամտաբեր գործ է։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Հայաստանում ավտոմեքենաների ուտիլիզացիան չափազանց անեկամտաբեր գործ է։

  • 
Աղբանոցների քանակը շարունակում է աճել ի վնաս բնապահպանությանն ու գեղագիտությանը։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,


    Աղբանոցների քանակը շարունակում է աճել ի վնաս բնապահպանությանն ու գեղագիտությանը։

  • Լեգենդար Mercedes W 140-ը լավ ժամանակներ չի ապրում։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Լեգենդար Mercedes W 140-ը լավ ժամանակներ չի ապրում։

  • Այս թափքերը, ամենայն հավանականությամբ, դեռ կարող են պետք գալ։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Այս թափքերը, ամենայն հավանականությամբ, դեռ կարող են պետք գալ։

  • Ուտիլիզացիան անհնար է առանց պետության միջամտության։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Ուտիլիզացիան անհնար է առանց պետության միջամտության։

  • Կինը բողոքում է մետաղի դուրսբերման խնդիր նկատմամբ տեղական իշխանությունների անտեսումից:
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Կինը բողոքում է մետաղի դուրսբերման խնդիր նկատմամբ տեղական իշխանությունների անտեսումից:

  • Հայաստանում մի քանի ձեռնարկություններ կան, որոնք զբաղվում են ավտոմեքենաների թափքերի հետագա ուտիլիզացիայով և վերամշակմամբ։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Հայաստանում մի քանի ձեռնարկություններ կան, որոնք զբաղվում են ավտոմեքենաների թափքերի հետագա ուտիլիզացիայով և վերամշակմամբ։

  • Դրանցից խոշորագույնը Կոտայքի մարզի Չարենցավանի պողպատաձուլական գործարանն է։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Դրանցից խոշորագույնը Կոտայքի մարզի Չարենցավանի պողպատաձուլական գործարանն է։

  • Եվս մեկ գործարան գտնվում է Չարբախում (Շենգավիթ):
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Եվս մեկ գործարան գտնվում է Չարբախում (Շենգավիթ):

  • Շարժիչի ժանգոտող կմախք։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Շարժիչի ժանգոտող կմախք։

  • Խոսքերից ավելի լավ մասշտաբների մասին կպատմի պանորաման։
    © Sputnik / Aram Nersesyan ,

    Խոսքերից ավելի լավ մասշտաբների մասին կպատմի պանորաման։

թեգերը:
Հայաստան

sys_stories