00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:37
23 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
32 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
9 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
09:31
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
46 ր
Վարդան Ոսկանյան
Արցախից խաղաղապահների դուրս գալը հազիվ թե կապակցված լինի օկուպացված տարածքներից Իրանի վրա հարձակման մասին լուրերի հետ։
10:41
7 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
10:47
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Աշխարհի կանայք. հայուհուց մինչև գեյշա

Բաժանորդագրվել
Sputnik Արմենիայի այս ֆոտոշարքում ներկայացված են աշխարհի տարբեր անկյուններում ապրող կանայք

Կանանցից շատերը պահպանում են իրենց ազգին կամ ցեղին բնորոշ ավանդույթները:

Կնոջ սոցիալական վիճակը, նրա դերն ու տեղը հասարակության մեջ, տարբեր մշակույթներում որոշակի պատմական նշանակություն ունեն: Որոշ ավանդապաշտ նահապետական հասարակություններում տղամարդիկ առավելություններ ունեն կանանց նկատմամբ, դա հատկապես ցայտուն է արտահայտված իսլամական երկրներում:

Տղամարդկանց նկատմամբ առավելություններ ունեցող կանանց թիվն աշխարհում անհամեմատ քիչ է: Այս դեպքում թերևս տեղին կլինի հիշել ամազոնուհիներին, որոնք ըստ հին հունական առասպելաբանության՝ միակուրծք կանանց ցեղ էին ներկայացնում և աչքի էին ընկնում իրենց ռազմատենչությամբ։ Ամազոնուհիները չէին հանդուրժում տղամարդու ներկայությունը:

 

 

© Farouk Batiche / AFPՏուարեգ ցեղի ներկայացուցիչ` իմզադ (աֆրիկյան լարային երաժշտական գործիք) պատրաստող վարպետ: Իմզադ նվագելու ավանդույթը հետզհետե վերանում է, քանի որ միայն կանանց է թույլատրվում իմզադ նվագել: Տուարեգների լեգենդի համաձայն՝ իրենք արմատներով սերում են լեգենդար նախամոր և մեծն կառավարիչ, Սահարայի թագուհի Թին Հինանից, որն ամազոնուհի էր և Հոգգար էր եկել իր աղախնի հետ ներկայիս Մարոկկոյի հարավային շրջանից:
Տուարեգ ցեղի ներկայացուցիչ` իմզադ (աֆրիկյան լարային երաժշտական գործիք) պատրաստող վարպետ: Իմզադ նվագելու ավանդույթը հետզհետե վերանում է, քանի որ միայն կանանց է թույլատրվում իմզադ նվագել: Տուարեգների լեգենդի համաձայն՝ իրենք արմատներով սերում են լեգենդար նախամոր և մեծն կառավարիչ, Սահարայի թագուհի Թին Հինանից, որն ամազոնուհի էր և Հոգգար էր եկել իր աղախնի հետ ներկայիս Մարոկկոյի հարավային շրջանից: - Sputnik Արմենիա
1/14
Տուարեգ ցեղի ներկայացուցիչ` իմզադ (աֆրիկյան լարային երաժշտական գործիք) պատրաստող վարպետ: Իմզադ նվագելու ավանդույթը հետզհետե վերանում է, քանի որ միայն կանանց է թույլատրվում իմզադ նվագել: Տուարեգների լեգենդի համաձայն՝ իրենք արմատներով սերում են լեգենդար նախամոր և մեծն կառավարիչ, Սահարայի թագուհի Թին Հինանից, որն ամազոնուհի էր և Հոգգար էր եկել իր աղախնի հետ ներկայիս Մարոկկոյի հարավային շրջանից:
© SEYLLOU DIALLO / AFPԱնիտա Մբենգուե Նդիայեն քաղաքական գործիչ է և Սենեգալի սոցիալիստական կուսակցության կանանց թևի անդամ, նա պայքարում է հանուն կնոջ իրավունքների: Սենեգալի որոշ շրջաններում մինչև այսօր կանանց թլպատում են, ինչը բացի ֆիզիկական վնասից, նաև լուրջ հոգեբանական շեղումներ է առաջացնում:
Անիտա Մբենգուե Նդիայեն քաղաքական գործիչ է և Սենեգալի սոցիալիստական կուսակցության կանանց թևի անդամ, նա պայքարում է հանուն կնոջ իրավունքների: Սենեգալի որոշ շրջաններում մինչև այսօր կանանց թլպատում են, ինչը բացի ֆիզիկական վնասից, նաև լուրջ հոգեբանական շեղումներ է առաջացնում: - Sputnik Արմենիա
2/14
Անիտա Մբենգուե Նդիայեն քաղաքական գործիչ է և Սենեգալի սոցիալիստական կուսակցության կանանց թևի անդամ, նա պայքարում է հանուն կնոջ իրավունքների: Սենեգալի որոշ շրջաններում մինչև այսօր կանանց թլպատում են, ինչը բացի ֆիզիկական վնասից, նաև լուրջ հոգեբանական շեղումներ է առաջացնում:
© PUNIT PARANJPE / AFPԱվանդական հանդերձանքով հնդկուհին մասնակցում է հնդուական Ամանորի տոնակատարությանը: Այդ օրը կանայք և երեխաները տան շքամուտքը զարդարում են ռանգոլիի նրբագեղ նախշազարդերով, որոնց վառ գույները խորհրդանշում են գարնան գեղեցկությունն ու թարմությունը:
Ավանդական հանդերձանքով հնդկուհին մասնակցում է հնդուական Ամանորի տոնակատարությանը: Այդ օրը կանայք և երեխաները տան շքամուտքը զարդարում են ռանգոլիի նրբագեղ նախշազարդերով, որոնց վառ գույները խորհրդանշում են գարնան գեղեցկությունն ու թարմությունը: - Sputnik Արմենիա
3/14
Ավանդական հանդերձանքով հնդկուհին մասնակցում է հնդուական Ամանորի տոնակատարությանը: Այդ օրը կանայք և երեխաները տան շքամուտքը զարդարում են ռանգոլիի նրբագեղ նախշազարդերով, որոնց վառ գույները խորհրդանշում են գարնան գեղեցկությունն ու թարմությունը:
© GABRIEL BOUYS / AFPՀին Հավանայի փողոցներից մեկում կուբացի կինը սիգար է ծխում: Կուբայի կանայք միշտ տարբերվել են յուրօրինակ արտաքինով և ազատությամբ: Մայրաքաղաքի փողոցներում ցերեկվա ժամերին կարելի է գլխաշորով կանանց տեսնել: Նրանց գլխաշորի տակ մազերը խոպոպած փաթթուկներ են, որպեսզի երեկոյան հասարակությանը ներկայանան գեղեցիկ սանրվածքով:
Հին Հավանայի փողոցներից մեկում կուբացի կինը սիգար է ծխում: Կուբայի կանայք միշտ տարբերվել են յուրօրինակ արտաքինով և ազատությամբ: Մայրաքաղաքի փողոցներում ցերեկվա ժամերին կարելի է գլխաշորով կանանց տեսնել: Նրանց գլխաշորի տակ մազերը խոպոպած փաթթուկներ են, որպեսզի երեկոյան հասարակությանը ներկայանան գեղեցիկ սանրվածքով: - Sputnik Արմենիա
4/14
Հին Հավանայի փողոցներից մեկում կուբացի կինը սիգար է ծխում: Կուբայի կանայք միշտ տարբերվել են յուրօրինակ արտաքինով և ազատությամբ: Մայրաքաղաքի փողոցներում ցերեկվա ժամերին կարելի է գլխաշորով կանանց տեսնել: Նրանց գլխաշորի տակ մազերը խոպոպած փաթթուկներ են, որպեսզի երեկոյան հասարակությանը ներկայանան գեղեցիկ սանրվածքով:
© Teruhide TomoriՀրաշալի մայկոն` գեյշայի աշակերտուհին, ավանդական Կիոտո է պարում: Գեյշաների ծառայությունների մատուցման վերաբերյալ տարաբնույթ կարծիքներ կան: Իրականում գեյշայի ու մայկոյի պարտականությունը հյուրերին զբաղեցնելն է: Եթե գեյշա բառը կազմող հիերոգլիֆները բառացի թարգմանենք, կստացվի «արվեստի մարդ»: Հայկական մշակույթում գեյշան կարելի է համեմատել թամադայի հետ:
Հրաշալի մայկոն` գեյշայի աշակերտուհին, ավանդական Կիոտո է պարում: Գեյշաների ծառայությունների մատուցման վերաբերյալ տարաբնույթ կարծիքներ կան: Իրականում գեյշայի ու մայկոյի պարտականությունը հյուրերին զբաղեցնելն է: Եթե գեյշա բառը կազմող հիերոգլիֆները բառացի թարգմանենք, կստացվի «արվեստի մարդ»: Հայկական մշակույթում գեյշան կարելի է համեմատել թամադայի հետ: - Sputnik Արմենիա
5/14
Հրաշալի մայկոն` գեյշայի աշակերտուհին, ավանդական Կիոտո է պարում: Գեյշաների ծառայությունների մատուցման վերաբերյալ տարաբնույթ կարծիքներ կան: Իրականում գեյշայի ու մայկոյի պարտականությունը հյուրերին զբաղեցնելն է: Եթե գեյշա բառը կազմող հիերոգլիֆները բառացի թարգմանենք, կստացվի «արվեստի մարդ»: Հայկական մշակույթում գեյշան կարելի է համեմատել թամադայի հետ:
© AFP 2024 / YASUYOSHI CHIBA / AFPԿինը սամբա է պարում Սամբադրոմի դիմակահանդեսի ժամանակ: Սամբադրոմը Ռիո-դե-Ժանեյրոյի փողոցներից մեկն է, նախատեսված է փողոցային երթերի, զանգվածային միջոցառումների համար: Բրազիլիայի ավանդական դիմակահանդեսը սովորաբար տևում է 4 գիշեր` ժամը 21:00-ից մինչ լուսաբաց:
Կինը սամբա է պարում Սամբադրոմի դիմակահանդեսի ժամանակ: Սամբադրոմը Ռիո-դե-Ժանեյրոյի փողոցներից մեկն է, նախատեսված է փողոցային երթերի, զանգվածային միջոցառումների համար: Բրազիլիայի ավանդական դիմակահանդեսը սովորաբար տևում է 4 գիշեր` ժամը 21:00-ից մինչ լուսաբաց: - Sputnik Արմենիա
6/14
Կինը սամբա է պարում Սամբադրոմի դիմակահանդեսի ժամանակ: Սամբադրոմը Ռիո-դե-Ժանեյրոյի փողոցներից մեկն է, նախատեսված է փողոցային երթերի, զանգվածային միջոցառումների համար: Բրազիլիայի ավանդական դիմակահանդեսը սովորաբար տևում է 4 գիշեր` ժամը 21:00-ից մինչ լուսաբաց:
© Владимир ВяткинՌուսական ազգային հագուստով կինը բարեկենդանի տոնակատարության ժամանակ, Սուզդալի փայտե ճարտարապետության թանգարանի տարածքում: Ռուսաստանում կանանց զգեստի հիմնական բաղկացուցիչը երկար վերնաշապիկն էր, որը զարդարում էին եզերազարդերով կամ ասեղնագործ նախշերով, երբեմն մարգարիտներ էին ամրացնում վրան: Իվան Ահեղի ժամանակաշրջանում հարուստ կանայք մեկը մյուսի վրայից երեք զգեստ էին կրում: Մեկ զգեստ հագնելն անպարկեշտություն էր համարվում: Բոյարուհու զգեստը կարող էր 15-20 կգ կշռել:
Ռուսական ազգային հագուստով կինը բարեկենդանի տոնակատարության ժամանակ, Սուզդալի փայտե ճարտարապետության թանգարանի տարածքում: Ռուսաստանում կանանց զգեստի հիմնական բաղկացուցիչը երկար վերնաշապիկն էր, որը զարդարում էին եզերազարդերով կամ ասեղնագործ նախշերով, երբեմն մարգարիտներ էին ամրացնում վրան: Իվան Ահեղի ժամանակաշրջանում հարուստ կանայք մեկը մյուսի վրայից երեք զգեստ էին կրում: Մեկ զգեստ հագնելն անպարկեշտություն էր համարվում: Բոյարուհու զգեստը կարող էր 15-20 կգ կշռել: - Sputnik Արմենիա
7/14
Ռուսական ազգային հագուստով կինը բարեկենդանի տոնակատարության ժամանակ, Սուզդալի փայտե ճարտարապետության թանգարանի տարածքում: Ռուսաստանում կանանց զգեստի հիմնական բաղկացուցիչը երկար վերնաշապիկն էր, որը զարդարում էին եզերազարդերով կամ ասեղնագործ նախշերով, երբեմն մարգարիտներ էին ամրացնում վրան: Իվան Ահեղի ժամանակաշրջանում հարուստ կանայք մեկը մյուսի վրայից երեք զգեստ էին կրում: Մեկ զգեստ հագնելն անպարկեշտություն էր համարվում: Բոյարուհու զգեստը կարող էր 15-20 կգ կշռել:
© Irene BeckerՖուլա ցեղի ներկայացուցիչ: Ֆուլաները քոչվոր անասնապահներ են եղել, որոնք իրենց հոտը տանում էին Արևմտյան Աֆրիկայի անապատներ: Ֆուլաները հայտնի են իրենց զարմանալի զգեստներով և վառ արտաքինով: Կանանց ոսկյա ականջօղերը խոսում են հարստության և որոշակի կարգավիճակի մասին:
Ֆուլա ցեղի ներկայացուցիչ: Ֆուլաները քոչվոր անասնապահներ են եղել, որոնք իրենց հոտը տանում էին Արևմտյան Աֆրիկայի անապատներ: Ֆուլաները հայտնի են իրենց զարմանալի զգեստներով և վառ արտաքինով: Կանանց ոսկյա ականջօղերը խոսում են հարստության և որոշակի կարգավիճակի մասին: - Sputnik Արմենիա
8/14
Ֆուլա ցեղի ներկայացուցիչ: Ֆուլաները քոչվոր անասնապահներ են եղել, որոնք իրենց հոտը տանում էին Արևմտյան Աֆրիկայի անապատներ: Ֆուլաները հայտնի են իրենց զարմանալի զգեստներով և վառ արտաքինով: Կանանց ոսկյա ականջօղերը խոսում են հարստության և որոշակի կարգավիճակի մասին:
© Jody OverstreetՅուպիկ: Այս մշակույթը կրող կանայք ու տղամարդիկ իրարից առանձին են ապրում: Նրանց տները մոտ էին գտնվում, երբեմն միմյանց կապվում էին թունելի միջոցով: Կանայք աղջիկներին սովորեցնում էին մորթի մշակել, կարել, ձուկ և այլ որսամիս պատրաստել, գործել: Ամեն ձմեռ 3-6 շաբաթ աղջիկներն ուսանում էին տղամարդկանց տանը, իսկ տղաները` կանանց: Աղջիկներին սովորեցնում էին որսի գնալ և գործիքներ պատրաստել, իսկ տղաներին` եփել ու կարել:
Յուպիկ: Այս մշակույթը կրող կանայք ու տղամարդիկ իրարից առանձին են ապրում: Նրանց տները մոտ էին գտնվում, երբեմն միմյանց կապվում էին թունելի միջոցով: Կանայք աղջիկներին սովորեցնում էին մորթի մշակել, կարել, ձուկ և այլ որսամիս պատրաստել, գործել: Ամեն ձմեռ 3-6 շաբաթ աղջիկներն ուսանում էին տղամարդկանց տանը, իսկ տղաները` կանանց: Աղջիկներին սովորեցնում էին որսի գնալ և գործիքներ պատրաստել, իսկ տղաներին` եփել ու կարել: - Sputnik Արմենիա
9/14
Յուպիկ: Այս մշակույթը կրող կանայք ու տղամարդիկ իրարից առանձին են ապրում: Նրանց տները մոտ էին գտնվում, երբեմն միմյանց կապվում էին թունելի միջոցով: Կանայք աղջիկներին սովորեցնում էին մորթի մշակել, կարել, ձուկ և այլ որսամիս պատրաստել, գործել: Ամեն ձմեռ 3-6 շաբաթ աղջիկներն ուսանում էին տղամարդկանց տանը, իսկ տղաները` կանանց: Աղջիկներին սովորեցնում էին որսի գնալ և գործիքներ պատրաստել, իսկ տղաներին` եփել ու կարել:
© Ye Aung Thu / AFPՊադաունգ կանայք 5 տարեկանից վզին պղնձյա օղակներ են կրում: Հետզհետե օղակների քանակն ավելանում է: Կանայք վստահեցնում են, որ սա իրենց ցեղին բնորոշող ավանդույթ է, որը ժառանգել են մայրերից: Բացի այդ, երկար վիզը գեղեցկության և բարեկեցության չափանիշ է համարվում:
Պադաունգ կանայք 5 տարեկանից վզին պղնձյա օղակներ են կրում: Հետզհետե օղակների քանակն ավելանում է: Կանայք վստահեցնում են, որ սա իրենց ցեղին բնորոշող ավանդույթ է, որը ժառանգել են մայրերից: Բացի այդ, երկար վիզը գեղեցկության և բարեկեցության չափանիշ է համարվում: - Sputnik Արմենիա
10/14
Պադաունգ կանայք 5 տարեկանից վզին պղնձյա օղակներ են կրում: Հետզհետե օղակների քանակն ավելանում է: Կանայք վստահեցնում են, որ սա իրենց ցեղին բնորոշող ավանդույթ է, որը ժառանգել են մայրերից: Բացի այդ, երկար վիզը գեղեցկության և բարեկեցության չափանիշ է համարվում:
© Donatella Venturi/FlickrՆեպալցի կինը Կատմանդուում: Թեև 2005 թվականին կառավարությունը օրենքով արգելել է դաշտանի շրջանում կնոջը մեկուսացնելու պրակտիկան, այնուհանդերձ մինչ օրս այն կիրառվում է: Կանայք և աղջիկներն այդ շրջանում տեղափոխվում են գոմ, քարանձավ կամ մեկ մարդու համար նախատեսված հատուկ տնակ: Մի շաբաթ շարունակ նրանց արգելվում է հպվել մարդկանց, կաթնամթերք և մսից պատրաստված կերակուրներ ուտել, ինչպես նաև հասարակական վայրեր այցելել և լվացվել ջրի ընդհանուր աղբյուրից:
Նեպալցի կինը Կատմանդուում: Թեև 2005 թվականին կառավարությունը օրենքով արգելել է դաշտանի շրջանում կնոջը մեկուսացնելու պրակտիկան, այնուհանդերձ մինչ օրս այն կիրառվում է: Կանայք և աղջիկներն այդ շրջանում տեղափոխվում են գոմ, քարանձավ կամ մեկ մարդու համար նախատեսված հատուկ տնակ: Մի շաբաթ շարունակ նրանց արգելվում է հպվել մարդկանց, կաթնամթերք և մսից պատրաստված կերակուրներ ուտել, ինչպես նաև հասարակական վայրեր այցելել և լվացվել ջրի ընդհանուր աղբյուրից: - Sputnik Արմենիա
11/14
Նեպալցի կինը Կատմանդուում: Թեև 2005 թվականին կառավարությունը օրենքով արգելել է դաշտանի շրջանում կնոջը մեկուսացնելու պրակտիկան, այնուհանդերձ մինչ օրս այն կիրառվում է: Կանայք և աղջիկներն այդ շրջանում տեղափոխվում են գոմ, քարանձավ կամ մեկ մարդու համար նախատեսված հատուկ տնակ: Մի շաբաթ շարունակ նրանց արգելվում է հպվել մարդկանց, կաթնամթերք և մսից պատրաստված կերակուրներ ուտել, ինչպես նաև հասարակական վայրեր այցելել և լվացվել ջրի ընդհանուր աղբյուրից:
© ChumminRob/FlickrԳերմանացի կանայք Օքթոբերֆեստ գարեջրի փառատոնի ժամանակ: Փառատոնի մասնակիցներից շատերը չեն կարողանում ճիշտ հաշվարկել իրենց ուժերն ու արբած վիճակում անվայել արարքներ են թույլ տալիս: Բռնության դեպքերը կանխելու համար Օքթոբերֆեստի կազմակերպիչները հատուկ ուղեցույց են կազմել կանանց համար, որպեսզի նրանք կարողանան խուսափել գինովցած տղամարդկանցից:
Գերմանացի կանայք Օքթոբերֆեստ գարեջրի փառատոնի ժամանակ: Փառատոնի մասնակիցներից շատերը չեն կարողանում ճիշտ հաշվարկել իրենց ուժերն ու արբած վիճակում անվայել արարքներ են թույլ տալիս: Բռնության դեպքերը կանխելու համար Օքթոբերֆեստի կազմակերպիչները հատուկ ուղեցույց են կազմել կանանց համար, որպեսզի նրանք կարողանան խուսափել գինովցած տղամարդկանցից: - Sputnik Արմենիա
12/14
Գերմանացի կանայք Օքթոբերֆեստ գարեջրի փառատոնի ժամանակ: Փառատոնի մասնակիցներից շատերը չեն կարողանում ճիշտ հաշվարկել իրենց ուժերն ու արբած վիճակում անվայել արարքներ են թույլ տալիս: Բռնության դեպքերը կանխելու համար Օքթոբերֆեստի կազմակերպիչները հատուկ ուղեցույց են կազմել կանանց համար, որպեսզի նրանք կարողանան խուսափել գինովցած տղամարդկանցից:
© AHMAD AL-RUBAYE / AFPՇիադավան աղջիկները Իրաքից: Մուսուլմանական ավանդույթների համաձայն՝ կինը լիովին ենթարկվում է ամուսնուն: Կնոջ հիմնական գործը ընտանիքի հոգսն է, այն դեպքում, երբ տղամարդը պետք է լուծի ֆինանսական խնդիրները: Սակայն եթե կինը ցանկանա, ապա կարող է իր խնամակալի թույլտվությամբ կրթություն ստանալ և աշխատել:
Շիադավան աղջիկները Իրաքից: Մուսուլմանական ավանդույթների համաձայն՝ կինը լիովին ենթարկվում է ամուսնուն: Կնոջ հիմնական գործը ընտանիքի հոգսն է, այն դեպքում, երբ տղամարդը պետք է լուծի ֆինանսական խնդիրները: Սակայն եթե կինը ցանկանա, ապա կարող է իր խնամակալի թույլտվությամբ կրթություն ստանալ և աշխատել: - Sputnik Արմենիա
13/14
Շիադավան աղջիկները Իրաքից: Մուսուլմանական ավանդույթների համաձայն՝ կինը լիովին ենթարկվում է ամուսնուն: Կնոջ հիմնական գործը ընտանիքի հոգսն է, այն դեպքում, երբ տղամարդը պետք է լուծի ֆինանսական խնդիրները: Սակայն եթե կինը ցանկանա, ապա կարող է իր խնամակալի թույլտվությամբ կրթություն ստանալ և աշխատել:
© Sputnik / Асатур ЕсаянцՀայուհի: Հայկական տարազի մեջ գերակշռում են չորս տարերքի գույները, որոնք 14-րդ դարի հայ փիլիսոփա Գրիգոր Տաթևացու վկայությամբ, արտահայտում են երկրի սևությունը, ջրի սպիտակությունը, օդի կարմիրը և հրո դեղինը։ Ծիրանին խորհրդանշում է խոհեմություն և ողջախոհություն, կարմիրը՝ արիություն և մարտիրոսություն, կապույտը՝ երկնավոր արդարություն, սպիտակը՝ մաքրություն։
Հայուհի: Հայկական տարազի մեջ գերակշռում են չորս տարերքի գույները, որոնք 14-րդ դարի հայ փիլիսոփա Գրիգոր Տաթևացու վկայությամբ, արտահայտում են երկրի սևությունը, ջրի սպիտակությունը, օդի կարմիրը և հրո դեղինը։ Ծիրանին խորհրդանշում է խոհեմություն և ողջախոհություն, կարմիրը՝ արիություն և մարտիրոսություն, կապույտը՝ երկնավոր արդարություն, սպիտակը՝ մաքրություն։ - Sputnik Արմենիա
14/14
Հայուհի: Հայկական տարազի մեջ գերակշռում են չորս տարերքի գույները, որոնք 14-րդ դարի հայ փիլիսոփա Գրիգոր Տաթևացու վկայությամբ, արտահայտում են երկրի սևությունը, ջրի սպիտակությունը, օդի կարմիրը և հրո դեղինը։ Ծիրանին խորհրդանշում է խոհեմություն և ողջախոհություն, կարմիրը՝ արիություն և մարտիրոսություն, կապույտը՝ երկնավոր արդարություն, սպիտակը՝ մաքրություն։
Լրահոս
0