Ատոմ Ջանջուղազյան

Ֆինանսների նախարարը մեկնաբանեց իր հրաժարականի մասին լուրերը

209
(Թարմացված է 14:30 17.11.2020)
Ֆինանսների նախարար Ատոմ Ջանջուղազյանն ԱԺ-ում է: Նա ներկայացնում է հաջորդ տարվա բյուջեի նախագիծը:

ԵՐԵՎԱՆ, 17 նոյեմբերի — Sputnik. ՀՀ ֆինանսների նախարար Ատոմ Ջանջուղազյանը քիչ առաջ ԱԺ ամբիոնից հայտարարեց, որ շարունակում է իրականացնել իր պարտականությունները:

«Ես հավատարիմ եմ մնալու իմ երդմանը և բարեխղճորեն  կատարելու եմ իմ պարտականությունները, որոնք ստանձնել եմ»,- ասաց նախարարը: Այս հայտարարությունից հետո Ջանջուղազյանը սկսեց ներկայացնել 2021 թ-ի բյուջեի նախագիծը:

Նախարարը վերահաստատեց՝ բյուջեի նախագիծը մշակվել է պատերազմից առաջ՝ սեպտեմբերին: Բայց վստահեցրեց, որ այն այսօր ընդունելն այնքան կարևոր է, որքան մարդու նորմալ կենսագործունեության համար սիրտ-անոթային համակարգը:

«Մենք ունենք ստանձնած պարտավորություններ՝ միջազգային համաձայնագրերով, մենք ունենք ստանձնած պարտավորություններ, որոնք սահմանված են օրենքով, մենք ունենք ստանձնած պարտավորություններ, որոնք սահմանված են կառավարության լիազորությունների շրջանակներում: Քանի դեռ այս պարտավորությունների շրջանակը չի վերանայվել, իրողությունների փոփոխություններով պայմանավորված՝ բյուջեի փոփոխության մասին խոսակցություններն առնվազն խնդրահարույց են»,- ասա Ջանջուղազյանը:

Հիշեցնենք, ԱԺ հերթական նիստի օրակարգում այսօր 2 հարց կա՝ Հայաստանի Հանրապետության 2021 թվականի պետական բյուջեի մասին նախագիծն ու «Կովկասյան էլեկտրահաղորդման ցանց I - Հայաստան-Վրաստան հաղորդիչ գիծ/ենթակայաններ» վարկային համաձայնագրի մասհանումների ժամկետի երկարաձգման ու հետվճարման փոփոխված ժամանակացույցի համաձայնագիրը վավերացնելու հարցը:

ՀԿԾՀ անդամը պաշտոնից ազատվելու դիմում է ներկայացրել ԱԺ նախագահին

Ընդդիմությունը բոյկոտեց նիստն ու հայտարարեց, որ նախաձեռնում է ԱԺ արտահերթ նիստ՝ այսօր 18:30-ին՝ արտակարգ դրության իրավական ռեժիմի չեղարկման հարցով:

Բանն այն է, որ ՀՀ վարչապետին անվստահություն հայտնելու իրավական գործընթացը նախատեսված է ՀՀ Սահմանադրության 115-րդ հոդվածով, որի վերջին` 4-րդ կետը, սակայն, արգելում է ռազմական դրության ժամանակ վարչապետին անվստահություն հայտնելու մասին Ազգային ժողովի որոշման նախագիծ ներկայացնելն ու քննարկելը։

209
թեգերը:
Հրաժարական, բյուջե, ՀՀ ֆինանսների նախարարություն, Նախարար, Ատոմ Ջանջուղազյան
Ըստ թեմայի
2020–ին տնտեսական անկումը կկազմի 6.8%` 2–ի փոխարեն. ԱԺ–ն ընդունեց բյուջեի փոփոխությունը
Մեզ լարված տարի է սպասում. ԱԺ–ն քննարկում է 2021թ.–ի բյուջեի նախագիծը
Սոցապ բյուջեն ավելացել է, բայց կբավարարի՞ այն պատերազմի առաջացրած խնդիրների լուծմանը
Դավիթ Նահապետյան

ԵԱՏՄ օրակարգում միասնական արժույթի հարց չկա. ԿԲ ներկայացուցիչ

45
(Թարմացված է 13:05 01.12.2020)
ԵԱՏՄ անդամ պետություններն այս պահին ներդաշնակեցնում են իրենց ֆինանսատնտեսական օրենսդրությունները: Այս գործընթացի ավարտից հետո ԵԱՏՄ-ում գործելու է ֆինանսական համակարգի միասնական լիցենզիայի համակարգ:

ԵՐԵՎԱՆ, 1 դեկտեմբերի – Sputnik. Մինչև 2025թ-ը միասնական արժույթի անցնելու հարցը ԵԱՏՄ օրակարգում դրված չէ: Այս մասին այսօր ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստում հայտնեց ՀՀ ԿԲ գլխավոր քարտուղար, գործադիր կոմիտեի անդամ Դավիթ Նահապետյանը, որին ԱԺ «Իմ քայլը» խմբակցությունն առաջադրել է Կենտրոնական բանկի խորհրդի անդամի թափուր տեղի համար:

«Միասնական արժույթի մասով եղել է անդամ պետությունների ԿԲ նախագահների հայտարարությունը՝ առնվազն մինչև 2025թ-ը՝ մինչև ֆինանսական շուկաների օրենսդրությունը չհարմոնիզացվի, այդ մասին խոսելը ժամանակավրեպ է: Մինչև 2025թ-ը օրակարգում նման հարց նույնիսկ դրված չէ»,- ասաց Նահապետյանը:

Նա նաև նշեց, որ օրենսդրությունների ներդաշնակեցումն ավարտելուց հետո ԵԱՏՄ-ում գործելու է նաև ֆինանսական համակարգի միասնական լիցենզիա:

«Իմ քայլի» թեկնածուն այսօր հանդիպում ունեցավ ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամներին, պատասխանեց նրանց հարցերին ու ստացավ դրական եզրակացություն, որպեսզի իր ընտրության հարցն ընդգրկվի ԱԺ հերթական նիստերի օրակարգում:

ԵԱՏՄ–ում միասնական արժույթ ստեղծելու մասին խոսք լինել չի կարող. Վալովայա

Դավիթ Նահապետյանն 2006թ-ից առ այսօր աշխատում է ԿԲ-ում: Վերջին մեկ տարում զբաղեցնում է ԿԲ գլխավոր քարտուղարի, գործադիր կոմիտեի անդամի պաշտոնը:

1995-2006թթ-ն աշխատել է մասնավոր ֆինանսական համակարգում:

1999թ-ին ավարտել է Երևանի պետական համալսարանը, 2001-2003թթ-ին սովորել է. Մ.Վ.Լոմոնոսովի անվան Մոսկվայի պետական համալսարանի ասպիրանտուրայի բաժնում, 2010թ.-ին՝ սովորել է ԱՄՆ Թաֆթս համալսարանի Ֆլետչերի իրավունքի և դիվանագիտության դպրոցում՝ հանրային կառավարում մասնագիտությամբ: Կենտրոնական բանկի խորհուրդը կազմված է Կենտրոնական բանկի նախագահից, նրա երկու տեղակալներից, խորհրդի հինգ անդամներից: Կենտրոնական բանկի խորհրդի հինգ անդամներին ընտրում է Հայաստանի Հանրապետության Ազգային Ժողովը` վեց տարի ժամկետով: Կենտրոնական բանկի խորհրդի անդամները չեն կարող Կենտրոնական բանկում այլ պաշտոն զբաղեցնել:

ԵԱՏՄ–ն ներուժ է կուտակում. Կուդրինը խոսել է ԵԱՏՄ–ում միասնական արժույթ սահմանելու մասին

45
թեգերը:
Եվրասիական տնտեսական միություն (ԵԱՏՄ), Հայաստան
ՀՀ կենտրոնական բանկ

«Իմ քայլը» ԿԲ խորհրդի անդամի թափուր տեղի համար առաջադրել է իր թեկնածուին

35
(Թարմացված է 12:42 01.12.2020)
Իշխող քաղաքական ուժի թեկնածուն արդեն շուրջ 15 տարի աշխատում է Կենտրոնական բանկում:

ԵՐԵՎԱՆ, 1 դեկտեմբերի - Sputnik. Կենտրոնական բանկի խորհրդի անդամի թափուր տեղի համար ԱԺ «Իմ քայլը» խմբակցությունն առաջարկում է Դավիթ Նահապետյանի թեկնածությունը:

Նա այսօր ներկա է ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստին և պատասխանեց պատգամավորների հարցերին:

Նահապետյանն անդրադարձավ նաև ՀՀ ֆինանսական շուկայում գրանցված դրամի արժեզրկմանն ու դրա հետևանքով հնարավոր գնաճին: Նա հայտնեց, որ ԿԲ-ը անհրաժեշտ չափով միջամտում է շուկային՝ որոշ քանակով արտարժույթ ներմուծելով: Թե որքան է առ այսօր կազմել այդ միջամտությունը, Նահապետյանը չհստակեցրեց՝ ասելով, որ դա կարտահայտվի ԿԲ-ի ամսական հաշվետվության մեջ: Այդուհանդերձ, թեկնածուն վստահեցրեց, որ գնաճն այս պահին կառավարելի մակարդակում է:

Խոսելով կորոնավիրուսի համավարակի հետևանքով առաջացած ու դեռ կանխատեսվող տնտեսական ճգնաժամերի մասին՝ Նահապետյանն ասաց. «Մենք այս տարի կորոնավիրուսի հետ կապված վերանայեցինք շուրջ 1 տրիլիոնից ավելի վարկային պորտֆել, որի արդյունքում ավելի քան 100 մլրդ դրամ համակարգ չմտավ»:

Նա նաև շեշտեց, որ բանկերը նման դեպքերում հիմնականում իրենք են վերանայում վարկառուների հետ իրենց պայմանագրերը:

«Մենք այսօր լրջագույն խնդիր ունենք նաև մեր հերոսների, զինծառայողների վարկային պարտականությունների հետ կապված: Այսօր այդ տվյալները հավաքագրվում են: Մենք աշխատում ենք ինչպես ՊՆ-ի, այնպես էլ ֆինանսական կազմակերպությունների հետ՝ տեղեկատվությունն ավելի արագ փոխանցելու համար»,- ասաց Նահապետյանը՝ հայտարարելով, որ բանկերը պատրաստակամ են անել բոլոր հնարավոր զիջումները՝ վարկային բեռը նշված խումբ քաղաքացիների համար տանելի դարձնելու համար:

Նահապետյանի թեկնածությունը միաձայն հավանության արժանացավ հանձնաժողովում: Այն դեռ պետք է հաստատվի Ազգային ժողովի լիագումար նիստում։

Դավիթ Նահապետյանն 2006թ-ից աշխատում է ԿԲ-ում: Վերջին մեկ տարում զբաղեցնում է ԿԲ գլխավոր քարտուղարի, գործադիր կոմիտեի անդամի պաշտոնը:

1995-2006թթ-ն աշխատել է մասնավոր ֆինանսական համակարգում:

1999թ-ին ավարտել է Երևանի պետական համալսարանը, 2001-2003թթ-ին սովորել է. Մ.Վ.Լոմոնոսովի անվան Մոսկվայի պետական համալսարանի ասպիրանտուրայի բաժնում, 2010թ.-ին սովորել է ԱՄՆ «Թաֆթս» համալսարանի Ֆլետչերի իրավունքի և դիվանագիտության դպրոցում՝ «Հանրային կառավարում» մասնագիտությամբ:

35
թեգերը:
թեկնածու, Կենտրոնական բանկ (ԿԲ)
Ըստ թեմայի
Դրամի փոխարժեքն ընկնում է, բայց անհանգստանալ պետք չէ․ Արամյանը բացատրում է` ինչու
Դրամի արժեզրկումը ոչ թե տնտեսական, այլ հոգեբանական հիմք ունի. Թունյան
Բանկերը հաճախորդներին խաբելու համար կարող են ավելի խիստ տուգանվել
Ստեփանակերտի օդանավակայան. արխիվային լուսանկար

Իրավիճակ է փոխվել. հնարավո՞ր է արդյոք Ստեփանակերտի օդանավակայանի վերագործարկումը

163
Լեռնային Ղարաբաղում ստորաբաժանումների, տեխնիկայի ու բեռների փոխադրումը հարյուրավոր կիլոմետրեր` վերածվում է բարդ զորքային գործողության։ Տարվա մեջ երկու անգամ խաղաղապահների անձնակազմի ռոտացիա է լինելու։

Ալեքսանդր Խրոլենկո, ռազմական վերլուծաբան

Ռուսական խաղաղապահ առաքելությունը Լեռնային Ղարաբաղում առանձնանում է բարդագույն լոգիստիկայով։ Ստեփանակերտի օդանավակայանի վերականգնումն ու արդիականացումը թույլ կտա ընդունել Ռուսաստանի ՌՏՈւ ռազմատրանսպորտային ինքնաթիռները, նոր գործողությունների հնարավորություն կտա, զորախմբի մատակարարման հետ կապված բազում խնդիրներ կլուծի։

Ղարաբաղը Հայաստանին կապում է միայն հինգ կիլոմետր լայնություն ունեցող Լաչինի միջանցքը։ Ճանապարհն այժմ ռուս խաղապահաների հսկողության տակ է, բայց ամեն դեպքում տարածաշրջանում իրավիճակի հնարավոր սրման դեպքում այն չափազանց խոցելի է։ Ադրբեջանին Լաչինի փոխանցումից հետո հեռանկարում նոր ճանապարհի (միջանցքի) շինարարություն է։ Սակայն մարդկանց ու բեռների օպերատիվ մատակարարումն արդեն այսօր է անհրաժեշտ։

Ստեփանակերտից Երևան («Էրեբունի» ավիաբազա, «Զվարթնոց») ավտոմեքենայի ճանապարհը 320 կմ է։ Գործողության առաջին օրերին խաղաղապահները հենց այդ ճանապարհով էին Ստեփանակերտ շարժվում։ Հետո՝ նոյեմբերի 28-ին, խառը երթուղի յուրացրին․ բեռներով ու տեխնիկայով վագոնները Ռուսաստանից ժամանում են Բարդա ադրբեջանական երկաթուղային կայարան, որից հետո մեքենաներով ուղղվում են Բարդա – Աղդամ – Ստեփանակերտ երթուղով։ Ամեն դեպքում ճանապարհը երկար է։

Լեռնային Ղարաբաղում ստորաբաժանումների, տեխնիկայի ու բեռների փոխադրումը հարյուրավոր կիլոմետրեր` վերածվում է բարդ զորքային գործողության։ Տարվա մեջ երկու անգամ խաղաղապահների անձնակազմի ռոտացիա է լինելու։ Տարածաշրջանում իրավիճակի բարդացումը կարող է լրացուցիչ ուժեր ու միջոցներ պահանջել։ Միաժամանակ Ստեփանակերտից ինը կիլմետր հեռավորության վրա կա օդանավակայան, որը տեսականորեն կարող է ծանր ռազմատրանսպորտային ավիացիա ընդունել։

Որքա՞ն ժամանակ կպահանջվի Լեռնային Ղարաբաղն ականազերծելու համար

Այստեղ չվերթերը դադարել են 1990-ականների սկզբին՝ մարտական գործողությունների պատճառով։ Օդանավակայանի ենթակառուցվածքը տուժել է Ադրբեջանի կողմից հրթիռակոծության հետևանքով 2020 թվականի սեպտեմբերին ու հոկտեմբերին։ Թռիչքուղու երկարությունը 2200 մետր է։ Տեղանքի ռելիեֆը թույլ է տալիս անհրաժեշտության դեպքում ևս 1000 կիլոմետրով երկրարացնել այն ու կողքին նորը կառուցել։ Կարող է պարզվել, որ Ստեփանակերտի օդանավակայանի վերակենդանացմումն ու արդիականացումն ավելի թանկ չէ, քան տարիներ շարունակ երկար չվերթերի գինը, ժամանակի և ուժերի ահռելի ծախսը։ Օդանավակայանը կարող է նաև քաղաքացիական բեռների տեղափոխման լոգիստիկ կենտրոն դառնալ ու ապագայում կարևոր բաղադրիչ լինել Լեռնային Ղարաբաղի տնտեսական աճի համար։

Երկար ու վտանգավոր ճանապարհ

Ռուս խաղաղապահները 23 դիտորդական կետում շուրջօրյա ռեժիմով հսկում են Ղարաբաղում հրադադարի ռեժիմի պահպանումը, ապահովում են Լաչինի միջանցքով ավտոտրանսպորտի երթևեկության ու տեղի բնակչության տեղափոխության անվտանգությունը։ Նոյեմբերի 14-ից սկսած` ավելի քան 26 հազար փախստական իրենց տուն են վերադարձել։ Տարածաշրջանում ակտիվորեն աշխատում են ռուս սակրավորները, ռազմական բժիշկներն ու ԱԻՆ աշխատակիցները։

Խաղաղապահ խնդիրների լուծումը մշտական շարժունակություն է պահանջում։ Ղարաբաղյան պատերազմի դադարեցման մասին Ռուսաստան-Ադրբեջան-Հայաստան եռակողմ հայտարարության հիման վրա Մոսկվայի և Բաքվի ստորագրած հատուկ արձանագրությունը նախատեսում է Ադրբեջանի ու Հայաստանի միջև տրանսպորտային շփման ապաարգելափակումը։ Ակնհայտ է, որ այդ փաստաթուղթը հանում է արգելքները ոչ միայն երկրի վրա, այլև երկնքում` նկատի ունենալով չվերթերը Ստեփանակերտի օդանավակայան։ Ուղիղ չվերթը Ռուսաստանից կարող էր վերացնել լոգիստիկայի ու մատակարարման շատ խնդիրներ, նոր գործողությունների հնարավորություն կտար խաղաղապահների 15-րդ զորախմբավորման համար։

Արցախում խաղաղությունը երերուն է, կամ «նոր աշխարհի» վտանգավոր անորոշությունները

Ավելի վաղ Վրաստանն Ադրբեջանի ու Հայաստանի խնդրանքով բացել է իր օդային տարածքը ռուսական ռազմատրանսպորտային ավիացիայի համար։ Ռազմատրանսպորտային ավիացիայի ինքնաթիռները չվերթեր էին իրականացնում դեպի Երևան, հետո՝ տեխնիկայով անխուսափելի ու երկար երթ դեպի Ստեփանակերտ։ Այժմ ճիշտ ժամանակն է ամբողջովին ապաարգելափակելու տարածաշրջանի երկինքը։ Դա կարող է օգտակար լինել նաև Ադրբեջանին` Նախիջևան տանող ճանապարհի կառուցման համար։

Փակ երկինք

Ստեփանակերտի օդանավակայանը վերանորոգվում էր և պատրաստ էր արդեն 2012 թվականին ինքնաթիռներ ընդունելու։ Դա տեղի չունեցավ Բաքվի դիմակայության պատճառով։ Սակայն եռակողմ հայտարարության ստորագրումից և ռուսական խաղաղարար գործողությունների մեկնարկից հետո իրավիճակը տարածաշրջանում արմատապես փոխվեց։

Ժամանակն է վերանայել մոտեցումները թռիչքների անվտանգության նկատմամբ և չեղարկել արգելքները։ Առավել ևս, որ ադրբեջանահայկական «փոխադարձ ստուգարքի» նախադեպեր կան. Բաքվից Նախիջևան չվերթերն իրականացվում են միջազգային միջանցքերով Հայաստանի երկնքում, հայկական ավիաընկերությունները էլ օգտագործում են Ադրբեջանի տարածքի վրայով անցնող միջազգայնորեն պաշտպանված օդային միջանցքները։

Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիևը դեկտեմբերի 1–ին հայտարարեց. «Կգա օրը, երբ ԼՂ–ում այսօր բնակվող հայերն ու ադրբեջանցիները, որոնք անպայման այնտեղ կվերադառնան, կրկին կապրեն բարիդրացիականության պայմաններում։ Այստեղ լոգիստիկ հարցեր կան, տրանսպորտային հարցեր, էներգետիկ անվտանգություն։ Կդիտարկենք բոլոր այդ հարցերը»։

Սա հուսադրող է։ Եվ եթե բարձրադիր լեռնային տեղանքում գտնվող օդանավակայանը շուտով բացի իր թևերը, դա կօգնի տարածաշրջանային խաղաղությանն ու կայունությանը։

Ղարաբաղում խաղաղապահ գործողության գինն ու վարկանիշը. թվերն ավելի քան խոսուն են

163
թեգերը:
Ադրբեջան, Ռուսաստան, Լեռնային Ղարաբաղ, Արցախ, Ստեփանակերտի օդանավակայան
թեմա:
Իրադրությունը Հայաստանում և Արցախում հայտարարության ստորագրումից հետո
Ըստ թեմայի
Պուտինը Ղարաբաղում տեղակայված խաղաղապահների թեման քննարկել է ՌԴ ԱԽ–ի հետ
Ռուս խաղաղապահների աջակցությամբ գրեթե 19 հազար մարդ է վերադարձել Ղարաբաղ
Ռուս խաղաղապահներն ապահովել են ավելի քան 26 հազար փախստականների անվտանգ վերադարձն Արցախ