Նորագավիթի ավտոմաքսատուն

Ներկրողները փակուղում են հայտնվել. Ճապոնիան փակել է մեքենաների աճուրդները Հայաստանի համար

545
(Թարմացված է 20:22 02.08.2019)
Ավտոմեքենաների վաճառքով զբաղվող ճապոնական գրասենյակների որոշումը հարվածել է հայ ավտոներկրողների գրպանին։

ԵՐԵՎԱՆ, 2 օգոստոսի — Sputnik. Հայ ավտոներկրողները նոր խնդրի առաջ են կանգնած։ Օգոստոսի 1-ից հայ հաճախորդների համար փակվել են ճապոնական բոլոր ավտոաճուրդները և մեքենաների ձեռքբերումն անհնար է դարձել։ Այս մասին Sputnik  Արմենիայի թղթակցի հետ զրույցում հայտնեց ավտոներկրող Արթուր Հովհաննիսյանը։

«Մեքենաների վաճառքով զբաղվող ճապոնական գրասենյակներն այս որոշումը բացատրում են երկրի նավահանգիստների ծանրաբեռնվածությամբ։ Ճապոնիայում մտավախություն ունեն, որ չեն կարողանա բոլոր ավտոմեքենաները ժամանակին տեղ հասցնել, իսկ հայ ներկրողները չեն կարողանա մինչև 2020 թվականի հունվարի 1-ը մաքսազերծել», – պարզաբանեց  Հովհաննիսյանը։

Ինչպես հայտնի է`2020 թվականի հունվարի 1-ից Հայաստանն անցնում է ավտոմեքենաների համար եվրասիական տուրքերի գանձման համակարգին։  Հայաստանը ԵԱՏՄ անդամ է 2015 թվականից, սակայն բացառության կարգով, մեքենաների ներկրման համար կիրառում էր ազգային տուրքերը, որոնք էապես ցածր են եվրասիականից։ 2020 թվականից մաքսազերծման գները կաճեն երկրաչափական պրոգրեսիայով։

Ճապոնական կողմի որոշմամբ և՛ Հովհաննիսյանը, և՛ ևս մի քանի հազար քաղաքացի, որոնք զբաղվում են մեքենաների ներկրման բիզնեսով, խնդրի առաջ են կանգնել։

«Այդ բիզնեսի շնորհիվ մենք ապրելու գումար ենք վաստակում», – ընդգծեց Հովհաննիսյանը։

Նրա խոսքով` մաքսազերծման նոր կանոնները դեռ օրենքի մեջ չեն մտել, սակայն արդեն հարվածել են շատերի գրպանին։

Հովհաննիսյանի կարծիքով` ավտոմեքենաների տուրքերի բարձրացումը Հայաստանի համար անիմաստ որոշում է, քանի որ բարձր հարկերն ընդունելի են միայն այն երկրների համար, որտեղ քաղաքացիները կայուն և բարձր եկամուտ ունեն։

Նշենք, որ մինչև 2019 թ. դեկտեմբերի 31-ը ներառյալ Հայաստանում մեքենաների մաքսատուրքը կշարունակի մնալ մեքենայի արժեքի 10%–ի մակարդակում, անկախ մեքենայի տարիքից և շարժիչի ծավալից։ 2020 թվականից սկսած մեքենաների տուրքը կկազմի 1,6 եվրո` շարժիչի յուրաքանչյուր խորհանարդ սանտիմետրի համար։ Ստացվում է, որ 1,5 լիտր շարժիչ ունեցող մեքենայի մաքսազերծումը 2400  եվրա կարժենա։ Հայաստանում այսօր հիմնականում 1,5-1,8 լիտր ծավալով շարժիչ ունեցող  մեքենաներ են ներկրվում, որոնք դեռ միջինում արժեն մինչև 3,5 հազար դոլար։

Ներկրողները որոշել էին  խորամանկել և մինչև նոր օրենքի ուժի մեջ մտնելը զանգվածաբար սկսել էին մեքենաներ ներկրել Ճապոնիայից։ Նրանք չէին մտածել նույնիսկ 2019 թվականի մայիսի 1-ից ուժի մեջ  մտած` աջ ղեկով ավտոմեքենաների ներկրման արգելքի մասին։

Եթե 2018 թվականին Հայաստան է ներկրվել շուրջ 67 հազար ավտոմեքենա, ապա 2019 թվականի 7 ամիսների ընթացքում այդ ցուցանիշը հասել է մինչև 70 հազարի։

Արդյունքում ճապոնական նավահանգիստները ծանրաբեռնված ռեժիմով են աշխատում։ Եվ եթե նախկինում մեքենաները Փոթի նավահանգիստ էին հասնում միջինում 2-3 ամսվա ընթացքում, ապա այսօր, նավահանգիստների ծանրաբեռնվածության պատճառով այդ ժամկետը ձգվում է մինչև 3-4 ամիս։

545
թեգերը:
Ճապոնիա, մաքսատուրք, ավտոներկրողներ, ավտոներկրող, ավտոմեքենա, Հայաստան
Ըստ թեմայի
ՊԵԿ-ը հորդորում է 48 ժամում մեքենաները դուրս բերել Նորագավիթի ավտոմաքսատան տարածքից
Հին ավտո էլ չես գնի. ի՞նչ կփոխվի Հայաստանի ավտոսիրողների համար 2020 թվականից
Աջ ղեկով մեքենա ներկրողները շարունակում են պայքարը. ամբողջ հույսը Փաշինյա՞նն է
«Մենք հետաձգում չենք խնդրել». աջ ղեկով մեքենա ներկրողները դժգոհ են
 Beeline

Ովքե՞ր են կանգնած Beeline-ը գնել ցանկացող Novatel–ի ընկերության հետևում. մանրամասներ

108
(Թարմացված է 16:09 12.08.2020)
Ինչ ֆինանսական միջոցներով է ընդամենը երկու ամսում ստեղծված ընկերությունը «ՎԵՈՆ Արմենիայի» 100% բաժնեմասն ուզում գնել։ Novatel ՍՊԸ–ի գործադիր տնօրեն Մինաս Երզնկյանը մանրամասներ է հայտնել։

ԵՐԵՎԱՆ, 12 օգոստոսի - Sputnik. Երկու ամիս առաջ բացված Novatel ընկերությունը բանակցություններ է վարում «ՎԵՈՆ Արմենիայի» գլխավոր գրասենյակի հետ ընկերությունը գնելու համար։ Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում տեղեկությունը հայտնեց Novatel ՍՊԸ–ի գործադիր տնօրեն Մինաս Երզնկյանը։

«Արդեն իսկ լուրջ քայլեր ենք արել, բանակցությունները վերջին փուլում են։ Դրանք ընթանում են «Վեոնի»` Ամստերդամում գտնվող գլխամասային գրասենյակի հետ։ Ընկերության հետ գաղտնիության պայմանագիր է կնքվել, ուստի մեր կողմից ներկայացված գնառաջարկի մասին չենք կարող հայտնել»,–ասաց Երզնկյանը։

Նա հայտնեց, որ Novatel ընկերությունը ստեղծվել է երկու ամիս առաջ։ Ընկերության ղեկավարները ընկերներ են, որոնք ծնվել և մեծացել են Երևանում, գործարարությամբ են զբաղվում։  Երզնկյանի խոսքով` իրենք աշխատել են միջազգային համբավ ունեցող հեռահաղորդակցման ընկերություններում, այսինքն` մեծ փորձ ունեն։

Ի դեպ, Novatel-ը, ի տարբերություն Ucom ընկերության նախկին տնօրեն Հայկ Եսայանի նորաստեղծ Team ընկերության, «ՎԵՈՆ»-ի գնման համար չի դիմել Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողով։ Պատճառը, ըստ Երզնկյանի, այն է, որ Եսայանների ընկերությունն ուզում է գնել «ՎԵՈՆ»–ը` իրենց ընկերության հետ միավորելու համար, իսկ Երզնկյանն ուզում է գնել այն` պահպանելով «ՎԵՈՆ»–ի ողջ անձնակազմը։

«Հենց այս պատճառով էլ կարծում ենք, որ ՏՄՊՊՀ–ի հետ որևէ խնդիր չենք ունենալու։  Այն, որ Եսայաններն արդեն իսկ հանձնաժողովի թույլտվությունը ստացել են «ՎԵՈՆ»–ի գնման համար,  դա որևէ առավելություն չի տալիս նրանց։ Եթե կարիք լինի, մենք նույնպես կդիմենք ՏՄՊՊՀ, սակայն գլխամասային գրասենյակի հետ բանակցություններից հետո»,–ասաց Երզնկյանը։

Beeline-ի վաճառքը հայաստանյան աշխատաշուկայի համար նպաստավոր չէ. Սանդուխչյան

Այս պահին, ըստ նրա, «ՎԵՈՆ»–ը պետք է ընտրություն կատարի երկու ընկերությունների միջև։ Երզնկյանը հերքեց շրջանառվող լուրերը, որ իրենք Ucom–ի սեփականատերերի հետ առնչություն ունեն։ Նա նշեց, որ Ucom–ի ղեկավարների` Խաչատրյանների հետ կապ չունեն, անգամ անձնապես ծանոթ չէ նրանց հետ։ 

Երզկյանը հայտնեց, որ «ՎԵՈՆ Արմենիան» ուզում են գնել ամբողջությամբ, և եթե հնարավորություն լինի մասնակի բաժնետեր լինելու, ապա չեն համաձայնի։ Ինչ վերաբերվում է ֆինանսական միջոցներին, ապա նա վստահեցնում է, որ համաշխարհային համբավ ունեցող ֆինանսական կազմակերպություններն են մասնակից լինելու այդ գործում, որոնց նախնական համաձայնությունն արդեն իսկ ունեն։ Երզնկյանը ասաց, որ այլ մանրամասներ հայտնել չի կարող, քանի որ գոյություն ունի «գաղտնիության պայմանագիր»։

Նրա խոսքով` ընկերությունը ստեղծվել է հատուկ «ՎԵՈՆ Արմենիայի»  գնման գործարքին մասնակցելու համար։

Հիշեցնենք` մի քանի ամիս առաջ Հայկ Եսայանը հայտարարեց Ucom–ը լքելու մասին։ Կարճ ժամանակ անց հայտնի դարձավ, որ Եսայան եղբայրները հիմնադրել են «Թիմ» ընկերությունն ու հայտ ներկայացրել Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողով՝ «ՎԵՈՆ Արմենիան» (ապրանքանիշը` Beeline) գնելու հարցով:

Ucom-ը չի գնի Beeline–ը. քննարկումները դադարեցվել են

Հուլիսի 10-ին ՏՄՊՊՀ–ն թույլ տվեց, որ Եսայան եղբայրների ընկերությունը գնի Beeline-ը: Ինչ վերաբերում է Ucom–ին, ապա ընկերության տնօրենն այժմ Արա Խաչատրյանն է։ Նա եղել է «Գալաքսի ընկերությունների խմբի» գլխավոր ֆինանսական տնօրենը։ Մայիսին Խաչատրյանը ԱԱԾ էր հրավիրվել` ՊԵԿ նախկին նախագահ Գագիկ Խաչատրյանի ու նրա որդիների վերաբերյալ քննվող քրեական գործի շրջանակներում: Գագիկ Խաչատրյանն այս պահին կալանավորված է, իսկ տղաները հետախուզման մեջ են։

108
թեգերը:
Հայկ Եսայան, Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողով (ՏՄՊՊՀ), Beeline Armenia, Անդրեյ Պյատախին («ՎԵՈՆ Արմենիա» ընկերության գլխավոր տնօրեն)
Ըստ թեմայի
ՀԾԿՀ-ն ևս դեմ չէ Beeline-ի վաճառքին, բայց ժամանակ է տվել գործարքն իրականացնելու համար
Եսայան եղբայրների «Թիմը» 500 գիգաբիթ/վայրկյանում թողունակությամբ ցանց է կառուցում
ՏՄՊՊՀ-ն կարճել է «ՎԵՈՆ Արմենիա» և «Յուքոմ» ՓԲԸ-ների համակենտրոնացման մասին վարույթը
Արմավիր

Եթե ձեզ պետք չէ, կվերցնենք. կամ ինչպես են փորձում լուծել անմշակ հողերի չլուծվող հարցը

231
(Թարմացված է 23:29 11.08.2020)
Հայաստանում մոտ 170 հազար հեկտար հող չի մշակվում։ Կան հողամասեր, որոնք տասնամյակներով անհերկ են մնում։ Հարցի լուծման համար քննարկվել է երեք տարբերակ։

ԵՐԵՎԱՆ, 11 օգոստոսի – Sputnik. Տարիներ շարունակ չլուծվող անմշակ հողերի հարցը նորից քննարկել են ՀՀ Ազգային ժողովում։ Տեղեկությունը Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում հայտնեց Գինու ազգային կենտրոնի նախագահ Ավագ Հարությունյանը։

Նա և ոլորտի ևս մի քանի ներկայացուցիչ հանդիպել են խորհրդարանի ղեկավարության հետ ու մի շարք խնդիրներ են քննարկել։

Չօգտագործվող հողերը խանգարում են գյուղատնտեսական բիզնեսին։ Շատ դեպքերում տասնյակ, հարյուրավոր իսկ երբեմն հազարավոր հեկտար հողամասեր չեն օգտագործվում, ընդ որում՝ ոչ թե մեկ-երկու տարի, այլ 90-ականներին սկզբից։

Այդ խնդրի լուծման համար էկոնոմիկայի նախարարությունը (հիմա այդ նախարարությունն է զբաղվում գյուղատնտեսության հարցերով) հողային օրենսդրության բարեփոխում է պատրաստում, սակայն դեռ չեն ուզում բացել փակագծերը  ու խոստանում են ապագայում մանրամասն ներկայացնել նախագիծը։

Քաղաքացիական օրենսգրքի համաձայն՝ եթե դու չես օգտագործում հողը, այն ազգայնացվում է։ Հարությունյանը նշեց, որ քննարկումների ժամանակ երկու մոտեցում է արտահայտվել։

Մի դեպքում, եթե սեփականատերը երկար ժամանակ չի օգտագործում հողը, այն հարկադիր կերպով վարձակալության են վերցնում։ Այսինքն՝ հողը նրանից չեն խլում, այլ նույնիսկ վարձ  են վճարում, բայց եթե նա չի ուզում աշխատել այդ հողամասում, պետք է համաձայնի, որ մեկ ուրիշն աշխատի այնտեղ։ Պետությունը (կամ մասնավորն ընկերությունը պետության անունից) ցանկացողների համար վարձակալության պայմանագիր է կնքելու նրանց հետ։

Համայնքապետներն ուզում են Մանվել Գրիգորյանից հետ ստանալ իրենց հողերը. 40 գործարք է եղել

Երկրորդ մոտեցման համաձայն՝ պետք է աստիճանաբար բարձրացնել չօգտագործված հողերի հարկը։ Մեկ տարի հողը չես օգտագործում, հարկը բարձրանում է, օրինակ` 10%-ով, ևս մեկ տարի՝ ևս 10% ու այդպես շարունակ։

Երկու դեպքում էլ հողն ուզում են վերցնել չմշակողից, բայց հնարավորություն ստեղծելով, որ գոնե որևէ մեկը հերկի այն։ Եթե հողը չի մշակվում, պետությունը հանրային բարիքներ է կորցնում, և դա պետք է փոխհատուցվի։

Կան նաև կտրուկ մոտեցման կողմնակիցներ.  դատարանի որոշմամբ խոշոր սեփականատերերից բռնագրավում են հողը, այսինքն՝ վերցնում են պետության կարիքների համար։

Եթե վեց հարյուր քմ տարածքով փոքր հողամաս է, ապա կարելի է ենթադրել, որ այն մշակելու համար գումար չունեն։ Սակայն այդ արդարացումն այդքան էլ համոզիչ չի հնչում, երբ մարդն ունի 10 կամ 50 հեկտար հող։ Հարությունյանի խոսքով` կան դեպքեր, երբ հազարավոր հեկտար հողերի տեր մարդիկ ավելի քան 20 տարի դրանց վրա ոչինչ չեն արել։

Նշենք՝ Հայաստանում 513 հազար հեկտար գյուղատնտեսական հող կա։ Դրանցից միայն 389 հազար են մշակմանը ենթակա տարածքներ։ Սակայն այդ 389 հազարից մոտ 220 հազարն է մշակվում, իսկ ոռոգվում է լավագույն դեպքում կեսը։ Գրեթե բոլոր դատարկ հողերը վարելի և արոտային են։ Այգիներ մշակելը շատ ավելի ձեռնտու է, այդ պատճառով դրանք գրեթե անմշակ չեն մնում։ Հարությունյանի գնահատականով՝ հանրապետությունում մոտ 3 հազար հեկտար դատարկ այգի կա։ Սակայն այդ կորուստն էլ պետության համար քիչ չէ։

Ամենաֆանտաստիկ երազում չէի տեսնի, որ նախագահը հյուր կգա, կամ հարավամերիկյան այգի Տավուշում

«Տարեկան մեկ հեկտար խաղողի այգուց կարելի է հինգ տոննա բերք ստանալ։ Հաշվեք՝ որքան նույնիսկ ոչ թե գումարից, այլ բերքից է զրկվում պետությունը», - ավելացրեց Հարությունյանը։

Որոշվել է այդ երեք մոտեցումների մասով շարունակել քննարկումը տնտեսական հարցերով պրոֆիլային հանձնաժողովի պատգամավորների հետ։

231
թեգերը:
գյուղացի, Գյուղ, ԱԺ, Այգի, Հող, Հայաստան
Ըստ թեմայի
«Կեղտ չէ, հող է». նախկին պատգամավորը կյանքը «քաղցրացնելու» հետաքրքիր ձև է գտել
Քաղաքապետարանի աշխատակիցը Ռուբեն Հայրապետյանի ծանոթներին «ջրի գնով» հող է վաճառել
Պետությանը և համայնքներին պատճառված վնասից վերականգնվել է 25 մլրդ դրամը
Պուտինն ու Թրամփը

Պուտինին զանգելը փրկեց կործանումից. Թրամփ

0
ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփը պատմել է` ինչպես է ՌԴ նախագահ Վլադիմիր Պուտինի որոշումը փրկել ԱՄՆ էներգետիկան։

ԵՐԵՎԱՆ, 12 օգոստոսի – Sputnik. ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփը խոստովանել է, որ ԱՄՆ էներգետիկան փրկելու համար ստիպված է եղել դիմել ՌԴ նախագահ Վլադիմիր Պուտինին։

«Մենք զանգեցինք Ռուսաստանին` նախագահ Պուտինին, և Սաուդյան Արաբիային, որոնք նավթի արդյունահանումը կրճատեցին օրական 10 մլն բարելով։ Այդպիսով մենք փրկեցինք էներգետիկան», – «Fox News« հեռուստաալիքին տված հարցազրույցի ժամանակ ասել է ԱՄՆ նախագահը։

Նրա խոսքով` կորոնավիրուսի համավարակի պատճառով ԱՄՆ–ի նավթարդյունահանման ոլորտի վիճակը սկսել էր զգալիորեն վատանալ, իրավիճակը բարդացնում էր նաև Ռուսաստանի ու Սաուդյան Արաբիայի միջև ծավալված պատերազմը։

Թրամփն ընդգծել է, որ այս պահին նավթի գները հասնում են մեկ բարելի դիմաց 41 դոլարի։

Ռուսաստանի և Սաուդյան Արաբիայի նավթային պատերազմը

Մարտի կեսերին ձախողվեց ՕՊԵԿ+ երկրների նավթարդյունահանման գործարքը։ Պատճառը Ռուսաստանի (որն առաջարկում էր պահպանել արտադրության ընթացիկ ծավալները) և Սաուդյան Արաբիայի (որը պահանջում էր նվազեցնել ցուցանիշները) տարաձայնություններն էին։

Գործարքի ձախողման պատճառով նավթային շուկայում գնային պատերազմ սկսվեց, որի պատճառով վառելիքի գները նվազեցին` հասնելով 2002 թվականի մակարդակին։

Շուկայում տիրող կրիտիկական իրավիճակը խոշորագույն նավթարտադրողներին, այդ թվում G20–ի անդամներին, ստիպեց նստել բանակցությունների սեղանի շուրջը։ Արդյունքում վառելիքի արդյունահանման վերաբերյալ նոր համաձայնագիր կնքվեց։

Նոր փաստաթղթի համաձայն` ՕՊԵԿ+–ի երկրները ցուցանիշները նվազեցնում են օրական 10 մլն բարելով, իսկ դաշինքում չներառված պետությունները` 5 մլն բարելով։

0