00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
09:20
46 ր
Ուղիղ եթեր
Մամուլի տեսություն
10:37
17 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
12:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Исторический ликбез
Первая биография Ивана IV. Кто и для кого ее писал?
15:04
24 ր
Исторический ликбез
Тиран или помазанник божий? Кем был Иван Грозный?
15:33
24 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Չեն նեղացել. Ասիական բանկը ֆինանսավորումը չի փակի Հայաստանի խոշորագույն մայրուղու համար

© Photo : official site of the Prime minister of RAПремьер-министр Армении Никол Пашинян принял регионального директора Азиатского банка развития Шейна Розенталя (18 мая 2018). Еревaн
Премьер-министр Армении Никол Пашинян принял регионального директора Азиатского банка развития Шейна Розенталя (18 мая 2018). Еревaн - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Կարևորը հիմա աշխատանքը չդադարեցնելն ու պատշաճ ձևով ավարտել է այն, ինչն արդեն սկսված է, ընդգծեց Շեյն Ռոզենտալը։

ԵՐԵՎԱՆ, 11 հունիսի — Sputnik. Ասիական զարգացման բանկը (ADB) չի դադարեցնի «Հյուսիս–հարավ» ավտոմայրուղու ֆինանսավորումը։ Այս մասին Sputnik Արմենիայի թղթակցին հայտարարեց Հայաստանում ADB ներկայացուցչության ղեկավար Շեյն Ռոզենտալը։

Ավելի վաղ ՊԵԿ հարկային ծառայությունը ֆինանսական խախտումներ էր նկատել ավտոմայրուղու շինարարության ժամանակ և դրանք 23,5 մլրդ դրամ գնահատել։ Քրեական գործ է հարուցվել մի քանի դրվագներով, այդ թվում ենթակապալառուների և պաշտոնատար անձանց անբարեխիղճ պահվածքի մասով։

Дом на улице Ачемян, известный по фильму Танго нашего детства - Sputnik Արմենիա
Իտալացի ինժեներների ծրագրերը Հայաստանում. նոր «օպտիկայից» մինչև Գյումրու հին կենտրոն

Բացի այդ, շինարարության գլխավոր կապալառուներից մեկը, իսպանական Corsan Corviam ընկերությունը, վերջերս սնանկ ճանաչվելու գործընթաց է սկսել։ Ինչպե՞ս կարող էր ֆինանսապես անկայուն ընկերությունը հաղթել միջազգային ֆինանսական կազմակերպության մրցույթներում։

Այստեղ, Ռոզենտալը պարզաբանեց, պետք է սահմանորոշել ADB–ի և կառավարության լիազորությունները։ Բանկը վարկավորում է ճանապարհի շինարարությունը և հետևում, որպեսզի շինարարությունն իրականացվի պատշաճ որակով, չաղտոտի շրջակա միջավայրը, բանվորների համար անվտանգ լինի։ Կան նաև ֆինանսական պարամետրեր, որոնց անհրաժեշտ է համապատասխանել։ Այդ թվում` ընկերության ֆինանսական շրջանառությունը և նրա փորձը այն աշխատանքների իրականացման մեջ, որոնց նա հավակնում է։

Իսկ թե որքանո՞վ են ֆինանսական հաշվետվությունները հուսալի և ինչպե՞ս դրանք ստուգել. այդ հարցերն արդեն կառավարությունն է լուծում։

 «Մեզ հայտնի է կառավարության քրեական հետաքննությունների մասին։ Սակայն մենք ֆինանսավորման դադարեցման հարցը չենք դիտարկում։ Ընդհակառակը, մենք աջակցում ենք ՀՀ իշխանություններին` ծախսերի և աշխատանքների նկատմամբ թափանցիկ վերահսկողություն սահմանելու ցանկության հարցում։ Բանկի ու Հայաստանի միջև ոչ թե մեկ օրվա, այլ երկարատև գործակցություն է ստեղծվել», – հայտարարեց Ռոզենտալը։

Бульдозер - Sputnik Արմենիա
«Հյուսիս-Հարավի» գործով նոր չարաշահումներ են հայտնաբերվել. հարուցվել են 2 նոր քրգործեր

Նշենք, որ «Հյուսիս–Հարավ» նախագծի ամենախոշոր հատվածի համար ֆինանսավորում դեռ չի գտնվել` Արտաշատից մինչև Քաջարան։

ՀՀ կառավարությունը միջոցների որոշակի ծավալ արդեն օգտագործել է, ինչը քննարկվել է ADB–ի հետ։ Այդ իսկ պատճառով այժմ կարևոր է ավարտել սկսած աշխատանքները, իսկ հետո մտածել ապագայի մասին։ Այժմ շինարարությունը շարունակվում է Աշտարակից մինչև Թալին ընկած հատվածում, և դեպի Լանջիկ գյուղ՝ Թալինից Գյումրի ընկած հատվածում։

 «Ապագայում ՀՀ կառավարությունը կարող է ֆինանսավորում խնդրել ավտոմայրուղու նոր հատվածների համար։ Այժմ կարևորը ավարտելն է գործող հատվածների աշխատանքը», – ավելացրեց Ռոզենտալը։

Строители дороги Север-Юг перекрыли участок дорогии Аштрак-Талин (30 мая 2019) - Sputnik Արմենիա
Բողոքող շինարարները բացել են «Հյուսիս–հարավ» ավտոմայրուղու հատվածը, բայց մի պայմանով

«Հյուսիս–Հարավ» տրանսպորտային միջանցքը Հայաստանի համար ռազմավարական նշանակություն ունի։ Այդ ճանապարհը անկախ Հայաստանի պատմության մեջ ամենածավալուն նախագծերից է։ Ճանապարհը կկրճատի տարածությունը Իրանի սահմանից մինչև Վրաստանի սահման՝ 550–ից մինչև 490 կմ, ինչը կհեշտացնի ելքը դեպի Սև ծով ոչ միայն Հայաստանի, այլև Իրանի համար։

Նախագծի գլխավոր վարկատուն դարձավ Ասիական զարգացման բանկը։ Բանկի հետ համաձայնագիրը ստորագրվել է դեռ 2009 թվականի սեպտեմբերին։ Նախատեսվում էր, որ ավտոմայրուղու շինարարությունը կավարտվի մինչև 2016 թվականը։ Սակայն մինչ օրս չի իրականացվել նույնիսկ աշխատանքների 50 տոկոսը։

Ավելի վաղ աշխատանքների արժեքը գնահատվել էր 1 մլրդ դոլար։ Բայց 2017 թվականի աշնանը այն ժամանակվա տրանսպորտի նախարար Վահան Մարտիրոսյանը հայտարարեց, որ ծախսերի ընդհանուր նախահաշիվը կարող է աճել մինչև ավելի քան 2 մլրդ։

Լրահոս
0