Լամպեր

Անապահովների հարցը լուծվեց, մնացին ապահովները. ե՞րբ կնվազի էլեկտրաէներգիայի գինը

150
(Թարմացված է 17:43 20.06.2018)
Անապահովները էժան էլեկտրաէներգիա կստանան հուլիսի 1-ից, մյուսները դեռ պետք է սպասեն։

ԵՐԵՎԱՆ, 8 hունիսի — Sputnik. Հայաստանի անապահով ընտանիքների համար էլեկտրաէներգիայի սակագնի էժանացումն ուժի մեջ կմտնի ս.թ. հուլիսի 1-ից։ Այս մասին այսօր կառավարության նիստից հետ լրագրողների հետ զրույցում հայտնեց Հայաստանի էներգետիկ ենթակառուցվածքների և բնական պաշարների նախարար Արթուր Գրիգորյանը։

Նախարարը նաև նշեց, որ կառավարության հետ քննարկումների արդյունքում ՀԷՑ–ը համաձայնել է իր շահույթի հաշվին նման նվազեցում կատարել, իսկ թե ինչու նախկինում նման բան չէր արվում, նախարարը դժվարացավ պատասխանել։

«Բանակցել ենք, և ՀԷՑ–ը պատրաստ է գնալ նման նվազեցման։ Դա իր տարեկան շահույթի շուրջ 2 մլրդ դրամն է»,– ասաց Գրիգորյանը։

Հայաստանի մյուս սպառողները էլեկտրաէներգիայի էժանացման հարցում պետք է սպասեն ՀՀ Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի որոշմանը, քանի որ սակագների կարգավորումը պետական այդ մարմնի իրավասության տիրույթում է։

«Մենք ունենք մեր կողմից համապատասխան վերլուծություն։ Ընդամենը մեր վերլուծությունները կտրամադրենք ՀԾԿՀ–ին»,– ասաց նախարարը` հավելելով, որ դա կլինի ոչ շուտ, քան օգոստոսի 1-ին, քանի որ սակագնի վերանայման գործընթացը տեղի է ունենում տարվա մեջ մեկ անգամ։

Բայց էներգետիկայի նախարարը հիշեցրեց` մինչև ատոմակայանի գործարկումը սակագնի նվազեցումը ռիսկային է պետության համար, ուստի սպառողները պետք է ավելի երկար սպասեն։

«Քանի որ նախադեպը չունեցող պրոցես է հիմա տեղի ունենում, ՀԱԷԿ–ի գործարկման 1 օրվա ուշացումը մեզ վրա 220 մլն դրամի վնաս է արժենալու։ Ուստի, այդ հանգամանքից ելնելով` սակագնի վերանայման էներգահամակարգի հնարավորությունները կներկայացնենք տարվա վերջին»,– ասաց նա։

Այսօր կառավարության նիստում հայտարարվեց, որ Հայաստանի անապահով ընտանիքների համար էլեկտրաէներգիայի սակագինը կնվազի 10 դրամով, ներկայիս ցերեկային` 40 և գիշերային 30 դրամ փոխարեն նրանք կվճարեն համապատասխանաբար` 30 և 20 դրամ 1 ԿՎտ/ ժամ էլեկտրաէներգիայի դիմաց։

150
թեգերը:
Հայաստանի Ատոմային էլեկտրակայան (ԱԷԿ), Արթուր Գրիգորյան, Հայաստան
Ըստ թեմայի
Գրիգորյան. «Էլեկտրաէներգիայի սակագնի փոփոխության քննարկում եղել է նախարարությունում»
Երաշտ` էլեկտրաէներգիայի դիմաց. ո՞վ է դատարկում ջրամբարները
Էլեկտրաէներգիայի հերթական անջատումը Երևանում և մարզերում. փողոցների ցանկը հրապարակված է
Ծիրանի վաճառք

Վիրուսից ուժեղ են. հայկական միրգն ու բանջարեղենը չտուժեցին ադրբեջանական բոյկոտից

115
(Թարմացված է 21:36 21.09.2020)
Հայկական միրգն ու բանջարեղենը վաճառվում են ամբողջ Ռուսաստանում, նույնիսկ Սիբիրի հեռավոր անկյուններում։ Իսկ վերջին երկու տարում հայկական արտադրանքը սկսել է որոշակի դիրք գրավել նաև Պարսից ծոցի երկրներում։

ԵՐԵՎԱՆ, 22 սեպտեմբերի – Sputnik. Չնայած կորոնավիրուսային ճգնաժամին` հայկական մրգի ու բանջարեղենի արտահանումը դեռ չի տուժել։ Արտաքին առևտրի վիճակագրության համաձայն` 2020 թվականի առաջին կիսամյակում (վերջին տվյալներ) Հայաստանից 44 մլն դոլարի միրգ ու բանջարեղեն է արտահանվել է` 2019 թվականի առաջին կիսամյակի 38 մլն դոլարի համեմատ։

«Spayka» ընկերության նախագծերի զարգացման գծով մենեջեր Կարեն Բաղդասարյանը Sputnik Արմենիայի թղթակցի հետ զրույցում հայտնեց, որ համավարակի առաջին ամիսներին ընկերությունը մի քանի միլիոն դոլար է կորցրել։

«Գարնանը, երբ մենք ջերմոցային բանջարեղեն էինք աճեցնում, ստիպված եղանք աշխատակիցների մի մասին տուն ուղարկել և արտադրությունը ժամանակավորապես կրճատել մի քանի հազար տոննայով։ Բացի այդ, ապրիլին, երբ Վրաստանը փակվեց ճանապարհները, մենք ևս հազար տոննայից ավել կորցրինք», – հավելեց Բաղդասարյանը։

Բայց Ռուսաստանի ուղղությամբ բեռնափոխադրումների դժվարություններն ամբողջությամբ լուծվեցին ամռանն ընդառաջ։ Ըստ Բաղդասարյանի` այդ հարցում չի կարելի չնշել Հայաստանի իշխանության բանակցային աշխատանքը ռուսաստանյան և վրաստանյան գործընկերների հետ։

Ռուսական շուկաներում և ադրբեջանական կապիտալով գործող առևտրի կենտրոններում հայկական մրգերի բոյկոտը ոչ մի կերպ չխանգարեց վաճառքին. ավելի շատ լրացուցիչ գովազդ արեց։ Բաղդասարյանի խոսքով` այդ կենտրոնները վաճառքների ծավալների առումով ռուսական հսկայական շուկայի համեմատ ոչինչ են։

Ծիրանի բերքն ավելի քիչ էր անցած տարվա համեմատ, սակայն մյուս մրգերը, ընդ` որում լավ որակի, բավարար էին։ Եթե խոսենք խաղողի մասին, ապա անցած տարվա համեմատ այդքան էլ շատ չէր, բայց բերքը շատ որակյալ էր։ Ընկերությունը կգներ նաև ունիվերսալ տեսակների խաղող (այսինքն և՛ գինու, և թարմ վիճակում օգտագործելու համար), եթե գործարանները վերցնեին։

«Աշխարհում խաղողի գները շատ ցածր են, և շահում են նրանք, ովքեր կարող են բերքը պահել մինչև խոր աշուն և ձմեռ։ Բայց մենք վճարում ենք նախկինի պես։ Պատահում էր, որ գործարանը գյուղացուց 130 դրամով չէր վերցնում, մենք վերցնում էինք 180-200 դրամով, իսկ սեղանի սորտերը` 250-400 դրամով», – նշեց մենեջերը։

Արտահանմանը նպաստեց նաև կառավարության նոր որոշումը, համաձայն որի` բերքի գնման արտոնյալ վարկերը կտարածվեն նաև սեղանի սորտերի վրա։ 2017 թվականից Հայաստանում գործող սխեմայի համաձայն` բերքի սեզոնին բիզնեսը պետական սուբսիդավորմամբ արտոնյալ վարկ է ստանում գյուղացիներին անմիջապես վճարելու համար (գումարն անմիջապես գյուղացիներին է փոխանցվում)։ Այդպիսով բիզնեսի համար լուծվում է շրջանառու միջոցների խնդիրը, իսկ գյուղացին գումարն անմիջապես է ստանում։ Սակայն նախկինում այս սխեման գործել է միայն գինու և պահածոների գործարանների համար, իսկ այս տարի այն տարածվում է նաև խաղողի սեղանի տեսակների վրա (հետագայում պետությունը կքննարկի այն նաև այլ թարմ միրգ ու բանջարեղենի վրա տարածելու հնարավորությունը)։

«Դա շատ կօգնի մեր արտահանմանը, առավել ևս, որ արտաքին շուկաներում գները տատանվում են, և դժվար է հիմնվել որևէ կանխատեսման վրա», – նշեց Բաղդասարյանը։

Ռուսաստան հայկական միրգն ու բանջարեղենը վաղուց և հաջողությամբ են արտահանվում, ընդ որում` ոչ միայն Կրասնոդար և Մոսկվա, այլև հյուսիս և Սիբիր։ Մատակարարման շառավիղը 7 հազար կմ է, նման հեռավորություններին չեն կարողանում «դիմանալ» որոշ հարևան երկրների ապրանքները։ Սակայն դրանից բացի, Հայաստանն ամրապնդում է դիրքերը նաև Պարսից ծոցի երկրների շուկաներում։

Ընկերությունն այնտեղ է արտահանում իր ջերմոցներից ու այգիներից ստացած բերքը, որոնց համար Global G. A. P. միջազգային սերտիֆիկատ է ստացել։

Հայաստանը կարող է միրգ ու բանջարեղեն արտահանել աշխարհի ամենատարբեր տարածաշրջաններ, պարզապես պետք է բավարարի որակի պահանջները։ Բաղդասարյանն ընդգծեց` սերտիֆիկատները երկնքից չեն ընկնում, և հենց այնպես, գումարի դիմաց դրանք գնել հնարավոր չէ։

«Բացի այդ, Պարսից ծոցի շուկաներում բավական մեծ մրցակցություն կա, հիմնականում Հնդկաստանից և Պակիստանից, ինչպես նաև Իրանից ներմուծվող ապրանքի հետ։ Այդ պատճառով Էմիրություններում նույնիսկ ձմռանը բանջարեղենը, որը ներկրվում է Հնդկաստանի հարավից, շատ էժան է,», – ասաց Բաղդասարյանը։

Այդ տարածաշրջան արտահանում է իրականացնում «Modern Logistics» ընկերությունը, որը երկու տարվա ընթացքում դուրս եկավ Արաբական Էմիրությունների, Բահրեյնի, Օմանի և Քուվեյթի շուկաներ։

«Մենք նաև մեծ քանակով բանջարեղեն ենք արտահանում։ Իսկ դրանց մեծ մասի արտահանումը ԵԱՏՄ մի քանի ամիս արգելքի տակ էր համավարակի պատճառով։ Սակայն ամռան կեսերից աշխատանքը կարգավորվեց սովորական սխեմայով. Իրանից` Պարսից ծոց, այնտեղից էլ լաստանավով Բանդար Աբբասից Ջեբել Ալի», – Sputnik Արմենիային ասաց ընկերության տնօրեն Ռոբերտ Միքայելյանը։

Արաբական շուկաների տեղը նրան «ցույց է տվել» ուկրաինական լոգիստիկ ընկերություններից մեկի գործընկերը, որի մատակարար ընկերներից մեկը թարմ միրգ ու բանջարեղենի կարիք է ունեցել` պայմանագրով նախատեսված մատակարարման բացը կոծկելու համար։

«Ու քանի որ նա հետխորհրդային երկրից է, շատ էր լսել մեր սննդի մասին, բացի այդ էլ նրա հայրը խորհրդային տարիներին այստեղ է ծառայել` Էջմիածնում... Պայմանավորվեցինք, ես ուղարկեցի առաջին խմբաքանակը, ու այդպես շարունակվեց», – հավելեց Միքայելյանը։

Սակայն արաբական շուկան բոլորովին այլ հարց է։ Այնտեղ հայկական խաղողի ու լոլիկի մասին ոչ ոք չի լսել։ Իսկ շուրջը Հնդկաստանն ու Պակիստանն են, որտեղից ուզածդ միրգն ու բանջարեղենը ցանկացած քանակով է գալիս։ Մեծածախ առևտուրը ևս հնդիկների ձեռքում է կենտրոնացած։

«Բոլորը մտածում են, որ եթե դու Էմիրությունների հետ ես առևտուր անում, ուրեմն միլիարդատեր ես կամ գոնե միլիոնատեր։ Բայց մրցակցությանը դիմանալու համար այնտեղ ստիպված ես լինում գինն ավելի քիչ բարձրացնել, քան Ռուսաստանում», – հավելեց նա։

Երբ գյուղացիներն իմանում են, որ իրենց աճեցրած մրգերն ուզում են Դուբայ արտահանել, կարող են մեկ կիլոգրամ կեռասի դիմաց 2-2.5 հազար դրամ պահանջել։ Եվ դա այն դեպքում, երբ Մեյմանդարի մեծածախ շուկայում ընտիր կեռասը 5-6 անգամ էժան է վաճառվում։

«Բայց հաջողվում է պայմանավորվել։ Ամենակարևորը այնտեղ երբեք որակի հետ կապված բողոքներ չեն եղել, թեև գնորդները պահանջկոտ են։ Առաջիկայում ուզում եմ այնտեղ մի քանի բեռնատար խաղող արտահանել և կանաչեղենի համար նմուշներ ուղարկել», – ասում է Միքայելյանը։

Այսօր Պարսից ծոցի երկրներում հայկական միրգն ու բանջարեղենը ներկայացված են սուպերմարկետներում, բայց «Modern Logistics»–ն ուզում է շուտով բանակցություններ սկսել հյուրանոցների և ռեստորանների հետ։

115
թեգերը:
բանջարեղեն, միրգ, «Սպայկա» ՍՊԸ, Հայաստան
Ըստ թեմայի
«Կեղտ չէ, հող է». նախկին պատգամավորը կյանքը «քաղցրացնելու» հետաքրքիր ձև է գտել
ՀՀ-ում ռուսական հրթիռների դետալներ են պատրաստում․ բացառիկ գործարանը աջակցության կարիք ունի
Ամուլսարը ռադիոակտի՞վ է․ պատասխանում են ոչ թե ակտիվիստները, այլ մասնագետները
Գինի

Այնպես, ինչպես Եվրոպայում․ առաջին անգամ հայկական գինիները «ֆիրմային» անվանում կստանան

135
(Թարմացված է 17:03 18.09.2020)
Հայկական գինիների պիտակների վրա կնշվի դրանց ծագումը։ Դա բարձրորակ լինելու տարբերակիչ նշան է։ Առայժմ այդպիսի աշխատանքներ կատարվել են Վայոց Ձորի համար։

ԵՐԵՎԱՆ, 18 սեպտեմբերի – Sputnik. Հայկական գինիներն առաջին անգամ ծագման աշխարհագրական նշումով անվանում կստանան։ Տեղեկությունը Sputnik Արմենիա միջազգային մուլտիմեդիոն կենտրոնում կայացած ասուլիսի ժամանակ հայտարարել է Հայաստանի խաղողագործության և գինեգործության հիմնադրամի տնօրեն Զարուհի Մուրադյանը։

Директор Фонда виноградарства и виноделия Армении Заруи Мурадян на онлайн пресс-конференции: Как решить конфликт интересов между виноделами и фермерами (18 сентября 2020). Еревaн
© Sputnik / Zara Mika
Զարուհի Մուրադյանը

 «Խաղողի հումքով ոգելից խմիչքների մասին» օրենքի համաձայն` Հայաստանում կարող են արտադրվել գինիներ՝ ծագման աշխարհագրական նշումով։ Ընդ որում, պետք է հստակ սահմանել խաղողագործության շրջանները։ Ծագմամբ և հատկանիշներով ճանաչելի գինիները սովորաբար գնի մեջ մի փոքր առավելություն են ստանում։

Օրենքն ընդունվել է 2008 թվականին, սակայն անցած 12 տարիների ընթացքում կառավարությունում ոչ ոք դրանով չի զբաղվել։ Այժմ Հայաստանի խաղողագործության և գինեգործության հիմնադրամը սկսել է գլուխ բերել այդ աշխատանքը և մինչև տարեվերջ բնութագրեր կպատրաստի Վայոց Ձորի մարզի համար։ Այստեղ արտադրված գինիները կստանան «Արփայի հովիտ» աշխարհագրական նշումը։ Հետագայում այդ աշխատանքը կիրականացնեն նաև հանրապետության մյուս խաղողագործական շրջանների համար։

Բայց միայն խաղողի այգիների սահմանները քարտեզի վրա անցկացնելը դեռ բավարար չէ։ Նախևառաջ մշակվել են որակի ստանդարտներ այդ տարածաշրջանում (Արենի և այլն) տարածված խաղողի տեսակների համար։ Մասնագետները համար հաստատել են շաքարի պարունակությունը, ֆենոլային հասունությունն ու այլ ցուցանիշները։ Այդպիսի խաղողից գինի արտադրող գինեգործները կարող են ստանալ հիշյալ աշխարհագրական նշումը։ Այնուհետև այն հնարավոր կլինի գրանցել Եվրասիական միության ռեեստրում։

Այգեգործը նախարարից լավ է. արմավիրցի Երեմի 100 տեսակի աղջիկ-խաղողներն ու ինքնաշեն տրակտորը

Ապագայում հիմնադրամն ուզում է նաև որակի նշան տրամադրել այն գինիների համար, որոնց պատրաստման ընթացքում պահպանվում են բոլոր պատշաճ ստանդարտները։ Դրա համար կստեղծվի փորձագիտական խորհուրդ` կազմված գինեգործական ընկերությունների ներկայացուցիչներից և անկախ մասնագետներից։

Կառավարությունը կվճարի ոչ թե կոնյակ ու գինի արտադրողներին, այլ խաղող աճեցնող գյուղացիներին

Նշենք, որ Հայաստանում խաղողի գինու արտադրության ծավալը վերջին տարիներին աճել է, սակայն այն դեռևս համեմատաբար փոքր է մնում։ Միևնույն ժամանակ ավելացել է մրգային գինիների արտադրությունը, իսկ արտահանման ծավալով դրանք նույնիսկ առաջ են անցել խաղողի գինիներից։ Այսպես, 2020 թ․-ի առաջին կիսամյակում խաղողի գինու արտահանումը կազմել է 3,2 մլն դոլար, իսկ մրգային գինիները՝ 4,5 մլն դոլար։

135
թեգերը:
Խաղող, որակ, պիտակ, հայկական, Գինի
Ըստ թեմայի
«Այս գինիներն այստեղ են, որովհետև ես բարի մարդ եմ». օրգանական գինին «խնդրում են» դրսերում
Ծորակը բացել են, գինի է թափվել. իտալական գործարանում տեխնիկական խափանում է եղել
Արևահաց, արևախաչ, գինի ու կրակ. ինչպես են հայ հեթանոսները նշել Նավասարդը
Հայ դիզայներների աշխատանքը

Հայ դիզայներները մասնակցել են London Fashion Week-ին. նրանք արդեն պատվերներ են ստացել

0
(Թարմացված է 18:35 22.09.2020)
Համավարակի պատճառով Լոնդոնի նորաձևության շաբաթն այս տարի առցանց է անցկացվել, ինչը մի փոքր դժվարացրել է պատվիրատուների ու դիզայներների շփումը։ Բայց միջոցառումը, այնուամենայնիվ, հաջողվել է։

ԵՐԵՎԱՆ, 22 սեպտեմբերի – Sputnik. Սեպտեմբերի 18-ին ու 19-ին հայ դիզայներներն առաջին անգամ իրենց աշխատանքներն են ներկայացրել Լոնդոնի նորաձևության շաբաթվա շրջանակում։ Համավարակի հետ կապված միջոցառումը թվային ձևաչափով է անցկացվել։ Միջոցառմանն ընդհանուր առմամբ հայկական 13 ապրանքանիշ է մասնակցել։ Հայաստանի նորաձևության և դիզայնի պալատի համահիմնադիր Էլեն Մանուկյանն այսօր Sputnik Արմենիա մուլտիմեդիոն մամուլի կենտրոնում կայացած ասուլիսի ժամանակ խոսեց միջոցառման մասին։

Элен Манукян на пресс-конференции на тему Итоги лондонской недели моды в digital формате (22 сентября 2020). Еревaн
© Sputnik / Mikhail Chernyakovskiy
Էլեն Մանուկյանն

Կանանց ու տղամարդկանց հագուստի հավաքածուներ են ներկայացրել Ruzane, Loom Weaving, Damink, Soncess, Ariga Torosian, Z.G.EST, Seda, Galine Galine, Nelly Serobyan ապրանքանիշները։ Իսկ Made By, Demiurge, 4TYSEVEN JEWELRY ընկերությունները աքսեսուարներ են ներկայացրել, AMORE-ն՝ պայուսակներ։ Դիզայներ Արիգա Թորոսյանը ոչ միայն հագուստ, այլև կոշիկներ է ներկայացրել։

Հայաստանի նորաձևության և դիզայնի պալատն արդեն մեկ տարի համագործակցում է բրիտանական Fashion Scout կազմակերպության հետ, որը տաղանդներ է փնտրում աշխարհում։ Հենց այդ համագործակցության շնորհիվ է, որ հայ դիզայներները կարողացել են մասնակցել London Fashion Week-ին։ Այս տարի միջոցառման ուշադրության կենտրոնում հիմնականում Հայաստան է եղել ու Քենիան։

«Մի քանի անգամ փորձագետներ ենք հրավիրել Անգլիայից, նրանք մեր դիզայներների հետ թրեյնինգներ են անցկացրել։ Բացատրել են՝ ինչպես հավաքածու պատրաստել նորաձևության շաբաթի համար, ինչպես մարքեթինգ կազմակերպել և այլն։ Դրանից հետո ընտրվել է 13 ապրանքանիշ, որոնք իրենք աշխատանքները Լոնդոնի շաբաթվա ընթացքում ներկայացնելու հնարավորություն են ստացել», - ասաց Մանուկյանը։

Վերջնական ընտրությունն արել են Fashion Scout-ի մասնագետները։ Նրանց մասնակցությունը հնարավոր է դարձել Երևանում Մեծ Բրիտանիայի դեսպանատան ֆինանսական աջակցությամբ։

Մանուկյանի խոսքով՝ հայ դիզայներները պետք է անձամբ Լոնդոն մեկնեին ու ներկայացնեին իրենց աշխատանքները, բայց համավարակի պատճառով դա չի հաջողվել։

«Առցանց ձևաչափը նորություն էր ոչ միայն մեզ համար, այլև միջոցառման կազմակերպիչների։ Բայց կարծում եմ՝ մեր դիզայներներն արժանապատվությամբ հաղթահարեցին այդ խոչընդոտը», - ասաց նա։

Մանուկյանը նշեց նաև, որ ներկայացված հավաքածուները մեծ արձագանք են գտել նաև միջազգային մամուլում։ Որոշ պատվիրատուներ արդեն կապ են հաստատում հայ դիզայներների հետ։

Հայկական ապրանքանիշների հետ հետագայում աշխատելու ցանկություն են հայտնել նաև առցանց խանութները։

Միաժամանակ Հայաստանի նորաձևության և դիզայնի պալատի համահիմնադիր Վահան Խաչատրյանը նշեց, որ իրենք մեծ պատվերներ չեն ակնկալում։

Ваган Хачатрян на пресс-конференции на тему Итоги лондонской недели моды в digital формате (22 сентября 2020). Еревaн
© Sputnik / Mikhail Chernyakovskiy
Վահան Խաչատրյան

«Նորաձևության շաբաթը բաց հարթակ է, ցանկացած մարդ կարող է մասնակցել, եթե նրա աշխատանքները համապատասխանում են որակի սահմանված չափանիշներին, ու նա համապատասխան ֆինանսական հնարավորություններ ունի․․․ Մեր դիզայներների հանդեպ հետաքրքրություն կա, բայց դեռ հայտնի չէ՝ առաջարկություններից քանիսն իրական պայմանագրերի ու պատվերների փուլ կհասնի», - ասաց նա։

Թե որքան կարդարացնեն այդ նախագծի համար ներդրված գումարները, հայտնի կլինի ավելի ուշ․ ամեն ինչ կախված է հետագա պատվերներից։

«Այս պայմաններում բավականին դժվար է, քանի որ պատվիրատուներն ուզում են շոշափել, փորձել նմուշները։ Բայց հիմա նրանք զրկված են այդ հնարավորությունից, այնպես որ այս սեզոնին մեծ պատվերներ չենք ակնկալում», - նշեց նա։

Ваган Хачатрян и Элен Манукян на пресс-конференции на тему Итоги лондонской недели моды в digital формате (22 сентября 2020). Еревaн
© Sputnik / Mikhail Chernyakovskiy
Վահան Խաչատրյանն ու Էեն Մանուկյանը

Դիզայներները Հայաստանում Մեծ Բրիտանիայի դեսպանատան ծրագրի շրջանակում կարող են Լոնդոնի նորաձևության շաբաթին մասնակցել նաև փետրվարին։ Վահանի խոսքով` դրանից հետո պատվիրատուներին արդեն ծանոթ կլինեն հայկական որոշ ապրանքանիշների անունները, ինչը շատ կարևոր է համագործակցության համար։

«Սա նրբություն է, որը շատ կարևոր է նորաձևության աշխարհում։ Որքան ավելի հաճախ է պատվիրատուն տեսնում այս կամ այն դիզայների անունը, այնքան ավելի շատ է վստահում։ Առաջին մասնակցությունից հետ որևէ բան ակնկալելը դժվար է։ Կարծում եմ՝ երկրորդ սեզոնում պատվերներն ավելի շատ կլինեն», - ասաց նա։

Դիզայների խոսքով՝ առավել հայտնի ապրանքանիշներն այլևս չեն բախվում այդ խնդրին, քանի որ պատվիրատուները ծանոթ են նրանց ապրանքի որակին, ոճին, կարի տեխնիկային, ու համավարակն ավելի քիչ է ազդում նրանց համագործակցության վրա։

Պատասխանելով Sputnik Արմենիայի թղթակցի հարցին՝ Վահանն ասաց, որ թեթև արդյունաբերությունը Հայաստանում արագ տեմպերով զարգանում է։

«Ամեն տարի երկրում ֆաբրիկաներ են բացվում, ու նոր աշխատատեղեր են ստեղծվում, իսկ դա նշանակում է, որ պահանջարկ կա։ Հիմնականում արտահանման համար են աշխատում։ Բացի այդ, վերջին տարիներին տեղական գործարանները սկսել են ավելի սերտ համագործակցել տեղացի դիզայներների հետ», - ասաց նա։

Ոլորտի ներկայացուցիչների գլխավոր խնդիրներից է տեղական տեքստիլի բացակայությունը։ Խաչատրյանը նշեց, որ բոլոր գործվածքները ստիպված ներկրում են։

Հայաստանի էկոնոմիկայի նախարարի տեղակալ Նաիրա Մարգարյանն էլ իր հերթին նշեց, որ նման միջոցառումների շնորհիվ Հայաստանն ավելի ճանաչելի է դառնում միջազգային հարթակներում։

Наира Маргарян на пресс-конференции на тему Итоги лондонской недели моды в digital формате (22 сентября 2020). Еревaн
© Sputnik / Mikhail Chernyakovskiy
Նաիրա Մարգարյանն

«Կարելի է ասել, որ մեր նորաձևությունը որոշակի մակարդակի է հասել, ու արդեն չի կարելի հետ քայլ անել», - ասաց նա։

Մարգարյանի խոսքով` «Made in Armenia»-ն ժամանակի ընթացքում հանգիստ կարող է հայկական ապրանքանիշներից մեկը դառնալ, ինչպես օրինակ` հայկական կոնյակը կամ մրգերը։

Ваган Хачатрян и Элен Манукян на пресс-конференции на тему Итоги лондонской недели моды в digital формате (22 сентября 2020). Еревaн
© Sputnik / Viktoria Pisarenko
Ասուլիսի բանախոսները
0
թեգերը:
նորաձևություն, Լոնդոն, Հայաստան
Ըստ թեմայի
«Տարբերվող գեղեցկություն». Gucci-ի մոդել Արմինե Հարությունյանը նոր լուսանկար է հրապարակել
Գեղեցիկ է և՛ ներքնազգեստով, և՛ տարազով. օգտատերերը սիրահարվել են Ռուբինա Խանզադյանին
Gucci–ի հայ մոդելը դարձել է հայրենական դիզայների նոր հավաքածուի դեմքը