00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:25
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
31 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
10:05
36 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Տեր Բագրատ արքեպիսկոպոս Գալստանյան
13:07
0 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Տեր Բագրատ արքեպիսկոպոս Գալստանյան
17:08
0 ր
Տեր Բագրատ արքեպիսկոպոս Գալստանյան
17:12
2 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
9 ր
Ուղիղ եթեր
10:10
50 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Կկառուցվի՞, թե՞ ոչ Հայաստան-Իրան երկաթուղին. կառավարության պատասխանը

© Sputnik / Karen YepremyanЖелезная дорога
Железная дорога - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Առաջիկա 5 տարում կմեկնարկի արդյո՞ք Հայաստան-Իրան երկաթուղու շինարարությունը: Խորհրդարանում այսօր այդ հարցին պատասխանեց ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը:

ԵՐԵՎԱՆ, 31 հոկտեմբերի — Sputnik. Ե՞րբ կկառուցվի տարիներ առաջ խոստացված Հայաստան-Իրան երկաթուղին, և արդյո՞ք կառավարության առաջիկա 5 տարվա ծրագրում այն ներառված է: Այսօր ԱԺ-ում ՀՀ տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանին նման հարց ուղղեց ԱԺ «Ելք» խմբակցության պատգամավոր Արամ Սարգսյանը:

Ваан Мартиросян - Sputnik Արմենիա
Իրան–Հայաստան երկաթգծի նախագիծն ավարտին չի մոտենում

«ՀՀ-ն պայմանագիր ունի ստորագրած մի ընկերության հետ, որը պարտավորություն է ստանձնել ներդրումային ծրագիր ներկայացնել Հայաստան-Իրան երկաթգիծը կառուցելու համար: Քննարկումներն այդ ընկերության հետ շարունակվում են, արդյունքների մասին տեղյակ կպահենք»,- ասաց նախարարը՝ չհստակեցնելով ո՛չ պայմանավորվածությունների ներկա մակարդակը, ո՛չ էլ ծրագրի իրականացման ժամկետները:

Հայաստան-Իրան երկաթուղու կառուցման ծրագրի մասին առաջին անգամ հայտարարվեց 2008թ-ին:

Ծրագրի բյուջեն գնահատվեց նախ 2,2 միլիարդ դոլար, ապա՝ 2017-ին այն վերահաշվարկվեց 3.2 միլիարդ դոլար:

2013 թ․-ին հայտարարվեց, որ ծրագրի կոնցեսիոն կառավարիչն է «Ռասիա ՖԶԷ» ընկերությունը, որը պարտավորվել է ոչ միայն կազմակերպել շինարարությունը, այլև ներդրումներ հայթայթել:

Իսկ ինչ վերաբերում է հայաստանյան երկաթուղին շահագործող «Հարավկովկասյան երկաթուղիներ» ընկերությանը, Վահան Մարտիրոսյանը շեշտեց, որ այդ ընկերությունը ներդրումային ծրագրերն իրականացնում է 103%-ով:

Լրահոս
0