«Ռոլան» կինոփառատոն

Փառատոն, որը 0-100 տարեկանների համար է. «Ռոլանը» տոնեց 15-րդ հոբելյանը

126
(Թարմացված է 09:47 10.11.2019)
Փառատոնի մրցութային անվանակարգերում աշխատում էին պրոֆեսիոնալ և մանկապատանեկան ժյուրիները, նրանց կազմում ընդգրկված էին նաև մանկատներում ապրող երեխաներ:

ԵՐԵՎԱՆ, 9 նոյեմբերի - Sputnik. Հայաստանում անցկացված «Ռոլան» մանկապատանեկան ֆիլմերի հոբելյանական 15-րդ միջազգային փառատոնի հաղթողների անուններն արդեն հայտնի են. «Գրան պրի» մրցանակին արժանացավ 2019 թվականին նկարահանված ռուսական «Դա հավերժ չէ» ֆիլմը, «Հանդիսատեսի համակրանք» անվանակարգում հաղթեցին «Գեյմերի կանոնները» (Բելառուս) և «Ոչխարներն և գայլերը. Խոզուկի պատմությունը» (Ռուսաստան) ֆիլմերը։ Հատուկ մրցանակի արժանացան ռեժիսոր Աննա Հարությունյանի «Անիկո» և ուկրաինացի ռեժիսոր Ելենա Կարետնիկի «Միայն հրաշքը» ֆիլմերը։

68 երկրից ստացած 1020 ֆիլմերի հայտերից փառատոնի ծրագրում ընդգրկվել էին 210 ֆիլմ։ Այս տարի այն անցկացվեց նոյեմբերի 5-9–ը: Փառատոնային օրերի ընթացքում ֆիլմերը ցուցադրվեցին ոչ միայն մայրաքաղաք Երևանում, այլև Արցախում և Հայաստանի 7 մարզերում:

Փառատոնի նախագահ Նունե Մանուկյանը Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում հպարտությամբ ու գոհունակությամբ պատմեց փառատոնի անցած 15-ամյա ճանապարհի մասին: Այս տարիների ընթացքում ունեցել են գրեթե 500 հազար մասնակից: «Ռոլանը» 0-100 տարեկանների համար է:

«Այսօր երջանիկ եմ, որ սա հայտնի փառատոն է, որի մասին բոլորը գիտեն»,- ասաց նա:

Президент международного детского и юношеского кинофестиваля Ролан-2019 Нунэ Манукян во время интерью агенству Sputnik Армения (9 ноября 2019). Еревaн
© Sputnik / Andranik Ghazaryan
Նունե Մանուկյան

Փառատոնի շրջանակում տարբեր միջոցառումներ են անցկացվել՝ ցուցադրություններ, կլոր սեղաններ, վարպետության դասեր, ցուցահանդեսներ, համերգներ և այլն:

«Սրա նպատակն է, որ բոլոր երեխաները, անկախ իրենց սոցիալական և ֆիզիկական կարգավիճակից, կարողանան փառատոնի մասնակիցը դառնալ: Այստեղ նաև սահմանափակ հնարավորություններ ունեցող երեխաներ են, այստեղ բոլորն են: Այս փառատոնը մատչելի ու հասանելի է բոլորի համար»,- Sputnik Արմենիային ասաց Մանուկյանը:

Այս տարի փառատոնի հյուրերի թվում Հայաստան է ժամանել նաև հայտնի ռեժիսոր, սցենարիստ, պրոդյուսեր Ռոման Բալայանը:

«Առաջին անգամ եմ այս փառատոնին մասնակցում, իսկապես տպավորված եմ, հրաշալի է: Ցավում եմ, որ ավելի շուտ չեմ իմացել: Սա միայն Հայաստանի համար չէ, սա միջազգային հարթակ է, որտեղ ամենակարևորը երեխաների մասին հոգատարությունն է»,- ասաց Բալայանը՝ նշելով, որ նման փառատոները կարևոր են երեխաների ճիշտ դաստիարակության համար:

Режиссер, сценарист, продюсер Ролан Балаян перед началом международного детского и юношеского кинофестиваля Ролан-2019 (9 ноября 2019). Еревaн
© Sputnik / Andranik Ghazaryan
Ռոման Բալայան

Փառատոնի մրցութային անվանակարգերում աշխատում էին պրոֆեսիոնալ և մանկապատանեկան ժյուրիները, նրանց կազմում ընդգրկված էին նաև մանկատներում ապրող երեխաներ:

Մարգարիտ Շահջանյանն ապրում է Գավառի մանկատանը, սովորում ավագ դպրոցի 11-րդ դասարանում: Սիրում է երգել, որոշել է դառնալ թարգմանչուհի և գիդ: «Ռոլան» մանկապատանեկան ֆիլմերի փառատոնի մասին իմացել է տարիներ առաջ, արդեն որերորդ անգամն է՝ ոչ միայն մասնակցում է, այլև արդեն առաջին տարին չէ, որ ժյուրիի իրենց թիմի նախագահն է: Նշում է, որ հաճույքով է մասնակցում փառատոնի բոլոր ծրագրերին:

«Այս ամենը հետաքրքիր է ցանկացած տարիքի համար, որովհետև այս ֆիլմերում և՛ երևակայություն կա, և՛ իրականություն»,- ասում է Մարգարիտը:

Председатель одной из групп жюри международного детского и юношеского кинофестиваля Ролан-2019 Маргарит Шахджанян во время интерью агенству Sputnik Армения (9 ноября 2019). Еревaн
© Sputnik / Andranik Ghazaryan
Մարգարիտ Շահջանյան

Հիշեցնենք, որ փառատոնը կազմակերպում է Հայաստանի «Ռոլան Բիկով» հիմնադրամը ՀՀ կրթության, գիտության, սպորտի և մշակույթի նախարարության աջակցությամբ: Տարիներ շարունակ փառատոնը համագործակցում է Հունաստանի, Իտալիայի, Ուկրաինայի, Էստոնիայի, Վրաստանի, Իրանի, Բելառուսի, Ռուսաստանի, Հարավաֆրիկյան Հանրապետության, Արգենտինայի, Լատվիայի, Լիտվայի, Շվեդիայի, Ֆինլանդիայի, Թուրքիայի, Ղազախստանի, Ուզբեկստանի, Լեհաստանի, Հնդկաստանի, Կանադայի, ԱՄՆ-ի, Մեծ Բրիտանիայի, Ֆրանսիայի միջազգային կինոփառատոների և կինոկազմակերպությունների հետ: 

Փառատոնի շրջանակներում իրականացվում են մշակութային, կրթական և սոցիալական ծրագրեր, տարեկան կինոդիտումների ավելի քան 15 000 անվճար տոմս է բաժանվում Երևանի և հարակից մարզերի դպրոցների երեխաներին:

126
թեգերը:
փառատոն, կինոփառատոն, Հայաստան
Ըստ թեմայի
«Երաժշտությունը ծնվել ու համառորեն ապրում է իմ մեջ»․ Ռոբերտ Ամիրխանյան
«Ջոկեր» ֆիլմն «Օսկարի» է առաջադրվել միանգամից 16 անվանակարգում
«Ես քեզ հաղթանակ կնվիրեմ». ֆիլմ՝ անսահման սիրո ու պատերազմի մասին
Կոնստանտին Օրբելյան

Կոնստանտին Օրբելյանը կշարունակի՞ ղեկավարել օպերայի թատրոնը. մաեստրոն փակագծեր է բացել

83
(Թարմացված է 20:01 19.06.2021)
Մաեստրոն ասում է, որ Երևանի օպերային թատրոնի ստեղծագործական գործունեության համար պետք է բարենպաստ պայմաններ ստեղծվեն: Նա նախատեսում է թատրոնի ստեղծագործական կյանքում ներգրավել արտերկրում աշխատող հայ արտիստներին։

ԵՐԵՎԱՆ, 19 հունիսի – Sputnik. Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի տնօրեն և գեղարվեստական ղեկավար Կոնստանտին Օրբելյանը Հայաստան կվերադառնա հունիսի վերջին: Այդ ժամանակ էլ կորոշվի՝ նա կմնա ներկայիս պաշտոնում, թե կհեռանա պաշտոնից։

Ավելի վաղ հայտնի էր դարձել, որ Օրբելյանը նշանակվել է Նյու Յորքի քաղաքային օպերայի երաժշտական տնօրեն և գլխավոր դիրիժոր ու հիմա գտնվում է ԱՄՆ-ում:

Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում մաեստրոն նշեց, որ նոր նշանակումն իր համար մասնագիտական գործունեության ևս մեկ կարևոր փուլ է դարձել, որը պատասխանատու և ստեղծագործական ներդրում է պահանջում: Օրբելյանն ընդգծեց, որ իր համար մեծ պատիվ է ստանձնել այդ աշխատանքը։ Նա վստահ է, որ ստեղծագործական մեծ կոլեկտիվի հետ կկարողանա նոր բարձունքների հասնել։

«Հայրենիքում իմ հետագա գործունեության հետ կապված շատ հարցեր պարզ կդառնան որոշ ժամանակ անց, բայց վստահեցնում եմ ձեզ, որ ստեղծագործական գործունեության ընթացքում համատեղելիությունը շատ առումներով կարող է օգտակար լինել ավելի մեծ արդյունքների հասնելու համար»,-ասաց Օրբելյանը։

Նրա խոսքով՝ համատեղումը շատ գործնական և լայնորեն կիրառվող տարբերակ է միջազգային պրակտիկայում։ Դիրիժորը հորդորեց սպասել երկրում ընթացող իրադարձությունների զարգացմանը (ընտրությունների արդյունքներին. խմբ.), ինչպես նաև կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության արձագանքին ու առաջարկություններին՝ իր հետագա գործունեության հետ կապված:

Օրբելյանն ընդգծեց, որ Երևանի օպերային թատրոնում աշխատելու ընթացքում իրեն հաջողվել է տասնյակ լայնածավալ նախագծեր իրականացնել: Սակայն հանգամանքների բերումով շատ նախագծեր անավարտ են մնացել։

«Սկզբում մեր գործունեությանը խանգարեց բոլորին հայտնի նախարարի պաշտոնակատարը, չնայած որ նա իր առջև միանգամայն այլ նպատակներ պետք է դներ։ Հետո՝ համավարակը, պատերազմը»,-ավելացրեց նա։

Թատրոնի թատերախումբը փորձում էր փոխել իր գործունեության ձևաչափը, և պատերազմի ժամանակ նրանք փորձում էին հնարավորինս օգտակար լինել ռազմաճակատի համար։ Օրբելյանը խոստովանեց, որ մտահղացումներն ամբողջությամբ իրականացնել չի հաջողվել, միաժամանակ հույս հայտնեց, որ կկարողանա ավարտել սկսածը:

Նրա խոսքով` թատրոնը նոր ներկայացումների կարիք ունի, եղածներից մի քանիսն էլ պետք է նորից բեմադրել։ Օպերային բեմադրությունների ոլորտը ենթադրում է աշխատանքների 3-5 տարվա պլանավորում, սակայն հիմա դա գրեթե անհնար է դարձել, քանի որ շատ բան կախված է երկրում տեղի ունեցող իրադարձություններից։

Օրբելյանը պարզաբանեց, որ երկիրն առայժմ անցումային փուլում է, ուստի շատ հարցեր դեռ պարզ չեն: Չնայած դրան՝ 2020 թ․-ից թատրոնը փորձում է գործունեությունը պլանավորել այնպես, որ ժամանակին համընթաց ընթանա։

«Վերջերս մենք առաջնախաղ ունեցանք, և եթե ամեն բան լավ լինի, մենք կկարողանանք իրագործել անավարտ ծրագրերը։ Շատ պլաններ կան, իսկապես շատ աշխատանք կա, պարզապես պետք է բարենպաստ մթնոլորտ լինի, և այդ դեպքում մենք ամեն ինչ կանենք, որ հանրությունը շարունակի բարձրագույն էսթետիկ հաճույք ստանալ Երևանի օպերայի և բալետի թատրոնում»,-ասաց դիրիժորը։

Նա նախատեսում է թատրոնի ստեղծագործական աշխատանքում ներգրավել արտերկրում աշխատող հայ արտիստներին։

Մաեստրոն կարծում է, որ Երևանի օպերային թատրոնը աշխարհի միակ ստեղծագործական օջախն է, որը պարտավոր է միավորել ամբողջ աշխարհի հայերի գեղարվեստական ներուժը, հօգուտ Հայաստանի օգտագործել օպերայի, բալետի արտիստների, կոմպոզիտորների, դիրիժորների հնարավորությունները։

Ինչ վերաբերում է այն հարցին, թե երբ կվերադառնա Երևան, Օրբելյանը պարզաբանեց, որ մեծ հույս ունի Երևանում լինել հունիսի վերջին։

Հիշեցնենք՝ Օրբելյանի լիազորությունները որպես թատրոնի տնօրեն դադարեցվել էին 2019թ․-ի մարտի 29-ին՝ այն ժամանակվա մշակույթի նախարարի ժ․պ․ Նազենի Ղարիբյանի որոշմամբ, ինչն առաջացրել էր թատրոնի աշխատակիցների և շարքային քաղաքացիների դժգոհությունը։ Ընդ որում՝ Օրբելյանը շարունակում էր մնալ թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար։ 2020թ․-ի փետրվարին նրան վերականգնեցին տնօրենի պաշտոնում, սակայն դրանից հետո նա հեռացավ Հայաստանից։

Կոնստանտին Օրբելյանը շահել է դատն ընդդեմ ԿԳՄՍ նախարարության

83
թեգերը:
Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոն, Կոնստանտին Օրբելյան, Հայաստան
Ըստ թեմայի
«Կգրկեմ ու կհամբուրեմ Նազենի Ղարիբյանին». Օրբելյան
«Օրբելյանը փողը չի՞ տվել». ինչո՞ւ է Օպերային թատրոնի երգչախումբը վրդովված
Կվերադառնա «աշխարհի միակ թատրոն»․ Օրբելյանի անկեղծ պատասխանները «վատ հարցերին»
Fashion Award 2021 մրցույթի Անահիտ Գալատեան

Ծանոթացե՛ք, Անահիտ Գալատեա. հայկական բարձր նորաձևության նոր թագուհին

265
(Թարմացված է 14:58 16.06.2021)
Ասիմետրիկ գծեր, «ամորֆ ձևվածք», լատեքսի և կաշվի առատություն. այս ամենը կգտնեք ամսվա ամենաքննարկվող հայ դիզայների նոր հավաքածուում։

Վիկտորյա Պիսարենկո, Sputnik Արմենիա

Կորոնավիրուսի համավարակն ազդել է մարդկանց հոգեկան վիճակի վրա։ Ոմանց համար անցած 2020 թվականը դադարի և ստեղծագործական ճգնաժամի ժամանակաշրջան էր։ Բայց  ստեղծագործ գաղափարների հենց այդ «լճացումն» է, որ այսօր հիմք է հանդիսանում ամենաինքնատիպ գեղարվեստական աշխատանքների համար։ Այսօրվա մեր հերոսուհու պարագայում` հագուստի հավաքածուի ստեղծման։

View this post on Instagram

A post shared by GALATEA (@galateaisme)

Երիտասարդ դիզայներ Անահիտ Գալատեայի «Տեխնո հումանիզմ» անունը կրող նոր հավաքածուն պատմում է համաշխարհային լոքդաունը վերապրած մարդկանց պատմությունը։ 10 կերպարները ցույց են տալիս 3 տիպիկ վիճակներ, որոնց միջով մարտից–հունիս ստիպված եղան անցնել բոլոր  հայ «կորոնա–բանտարկյալները». դեպրեսիա, հարմարեցում և վերածնում։

Մարտի սկզբին Գալատեան իր ընկերուհու հետ միասին Ֆլորենցիայից վերադարձավ հայրենի քաղաք։

Պատճառը Իտալիայում COVID-19–ի տարածման հետ կապված վատթարացող վիճակն էր։

«Մենք տոմսեր գնեցինք առաջիկա չվերթի համար և իրերի փոքր ճամպրուկ հավաքեցինք։ Ես և Անին (Գալատեայի մոտ ընկերուհին) մտածում էինք, որ իրավիճակը կկարգավորվի երեք շաբաթից, ավել չի տևի։ Սակայն մեկ տարի անց էլ ես դեռ այստեղ եմ», – Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում ասաց Անահիտ Գալատեան։

Տոսկանայի կենտրոնում հագեցած կյանքից հետո դիզայները ստիպված էր «բանտարկվել» Երևանի կենտրոնում գտնվող փոքր բնակարանում։ Ամբողջ կյանքը պտտվում էր հեռուստաէկրանի, լափթոփի և հեռախոսի շուրջ։ Երբեմն դադար էր վերցնում «մի բան ծամելու» համար։ Polimoda մասնավոր ինստիտուտի դիզայնի ֆակուլտետում ուսումը հաճույքից վերածվեց ծանր պարտականության։

Победительница премии Fashion Award 2021 Анаит Галатеа в своей студии
© Sputnik / Viktoria Pisarenko
Fashion Award 2021 մրցույթի Անահիտ Գալատեան

«Փոքր էկրանի միջոցով ձևելու և ասեղնագործելու տեխնիկան յուրացնելը լավագույն տարբերակը չէ։ Սխալ թույլ տալու դեպքում, կողքիդ մարդ չկա, որը ցույց տա սխալդ։ Դու այն կնկատես միայն որոշ ժամանակ անց, ոչ միանգամից։ Իսկ վերաձևումը երբեմն կարող է տանջանք դառնալ, այսինքն` ստիպված կլինես զրոյից սկսել», – պատմում է Անահիտը։

Երիտասարդ դիզայները երկար ժամանակ փորձում էր հաղթահարել առցանց ուսուցման դժվարությունները, բայց ինչ–որ պահի, իսկ ավելի կոնկրետ սեպտեմբերին, համբերությունը հատվեց։ Նա որոշեց ակադեմիական արձակուրդ վերցնել։ Ազատ ժամանակ աշխատում էր վերականգնման, ինչպես նաև համանուն ապրանքանիշի նոր հավաքածուի վրա։

View this post on Instagram

A post shared by GALATEA (@galateaisme)

Դեկտեմբերին էսքիզները սկսեցին վերջնական տեսք ստանալ, իսկ հունվարին արդեն առաջին աշխատանքը պատրաստ էր` կապտագույն ֆուտուրիստական սվիտեր` գոտկատեղի վրա շեշտադրումով։ Լավագույն ավանդույթների համաձայն` հագուստը կրում էր «Պատրաստված է Հայաստանում» պիտակը։  Ի դեպ, Գալատեան հագուստի կտորը առանձնակի ուշադրությամբ էր ընտրում։ Նա ամեն կերպ խուսափում էր թուրքական տեքստիլ վաճառող խանութներից։

Ամսեամիս աղջկա սանրվածքն էլ ավելի էր կարճանում, մազերի գույնը բացվում էր, զգեստապահարան էլ` ավելի խիստ դառնում, իսկ երաժշտությունը, որի ներքո աշխատում էր` ավելի ռիթմիկ։ Դրան զուգահեռ երիտասարդ դիզայների նոր «ես»–ի խորհրդանշող հավաքածուն գնալով համալրվում էր։

View this post on Instagram

A post shared by GALATEA (@galateaisme)

Խմբագրության կողմից բոլորից շատ հավանության արժանացավ դենիմից կարված և երկու կտորից բաղկացած կոստյումը.  երկնագույն ժակետ և կաթնագույն ջինսեր` ներքին կարի բացվածքով։ Ոլորտի անվանի մարդիկ` «the girl next door» (անգլերենից թարգմանաբար` հասարակ աղջիկ – խմբ.) Արմինե Հարությունյանն ու Yeezy ընկերության նախկին փոխնախագահ Մարալ Կալինյանը գնահատեցին «ամորֆ» զգեստը, լատեքսից կարված բարձր իրանով տաբատը և մեջքին «Techno Human» (Techno Humanism–ի կրճատ տարբերակը – խմբ.) գրությամբ բազմաֆունկցիոնալ բաճկոնը։ Նշենք, որ Գալատեային «հայկական բարձր նորաձևության թագուհի» է անվանել հենց Կալինյանը։

View this post on Instagram

A post shared by GALATEA (@galateaisme)

«Տեխնո հումանիզմ» հավաքածուն Անահիտ Գալատեան ներկայացրեց Fashion Award մրցույթի շրջանակում։ Միջոցառումը կազմակերպել էր Երևանյան բիենալե գեղարվեստական հիմնադրամը (YBAF)։ Աղջիկն առաջին տեղը գրավեց։ Հիմնադրամը 1 մլն դրամ շնորհեց նրան, Վահագնի  թաղամասում ստուդիայից օգտվելու հնարավորություն ընձեռեց, ինչպես նաև մենթորություն` Արամ Նիկոլյանի կողմից։

Փառահեղ հաղթանակից հետո Անահիտը խոստովանեց, որ մտադիր է շարունակել աշխատել իր հավաքածուի վիզուալ կոնտենտի վրա։ Կոմերցիոն ուղղությամբ աղջիկը դեռ չի ցանկանում զարգանալ։ Սակայն նրա զգեստների պահանջարկն աճում է երկրաչափական պրոգրեսիայով։ Նրա էջում հետևորդների քանակը ժամ առ ժամ ավելանում է։ Իսկ փոստը լցված է Հայաստանի առաջատար տեքստիլ գործարանների կողմից ստացած համագործակցության առաջարկներով։

View this post on Instagram

A post shared by GALATEA (@galateaisme)

Հաջորդ հավաքածուն նվիրված կլինի Արցախյան 44-օրյա պատերազմին։ Գալատեան մտադիր է օգտագործել ասեղնագործության հայկական ավանդական տեխնիկան։ Այդ ամենը կներկայացվի ժամանակակից և ավելի թրենդային մեկնաբանությամբ։

265
թեգերը:
նորաձևություն, հաղթանակ, մրցույթ, դիզայներ, հայ
Ըստ թեմայի
Վայրի և անսպասելի. այս մոդելները գերել են Փարիզի նորաձևության շաբաթվա հանդիսատեսին
Գեղեցիկ ու կոկիկ. ո՞ր սանրվածքներն են նորաձև այս գարնանը
Կիսամերկ աղջիկներ, նրբագեղություն և հանդգնություն. նորաձևության շաբաթը ցնցել է շատերին

Ինչպես հրշեջները մարեցին Նուբարաշենի աղբավայրի հրդեհը. տպավորիչ լուսանկարներ

0
(Թարմացված է 22:01 19.06.2021)
  • Նուբարաշենի աղբավայր
  • Փրկարարների հերթական ջոկատը մոտենում է Նուբարաշենի աղբավայրին
  • ԱԻՆ աշխատակից
  • ԱԻՆ–ի ավտոմեքենա
  • ԱԻՆ աշխատակիցը պատրաստվում է մարել հրդեհի հերթական օջախը
  • ԱԻՆ աշխատակիցները մարում են Նուբարաշենի աղբավայրում բռնկված հրդեհը
  • Sputnik Արմենիայի թղթակիցը զրուցում է ԱԻՆ աշխատակցի հետ
  • Հրդեհի օջախներ
  • ԱԻՆ աշխատակիցները պատրաստվում են մարել հրդեհի հերթական օջախը
  • ԱԻՆ աշխատակիցը մարում է հրդեհը
  • ԱԻՆ աշխատակից
  • ԱԻՆ աշխատակիցները մարում են հրդեհի օջախը
  • ԱԻՆ աշխատակիցը մարում է հրդեհի օջախը
  • Ինչ տեսք ունի Երևանը Նուբարաշենի աղբավայրից
Հայաստանի ամենախոշոր աղբավայրում բռնկված հրդեհը մարել են, բայց հրշեջ–փրկարարները շարունակում են հերթապահել տարածքում:

ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարության հրշեջ-փրկարարները 10 օր շարունակ 24-ժամյա ռեժիմով աշխատում էին Հայաստանի ամենամեծ աղբավայրում և մարում էին հրդեհի օջախները։

Միայն 10 անց նրանց հաջողվեց վերջնականապես մարել հունիսի 8-ին բռնկված հրդեհը։ Հրշեջ–փրկարարների աշխատանքին խանգարում էին մի շարք գործոններ ՝ չոր եղանակը, քամին, ինչպես նաև տեղանքի դժվարամատչելիությունը։

Sputnik Արմենիայի նկարահանող խումբն այցելել էր աղբավայր և սեփական աչքերով տեսել, թե ինչպես են հրշեջները պայքարում կրակի դեմ։ 

Հիշեցնենք` հունիսի 8-ին՝ ժամը 10։04-ին Ճգնաժամային կառավարման ազգային կենտրոնը տեղեկություն էր ստացել, որ հրդեհ է բռնկվել Երևանի Նուբարաշենի աղբավայրում։ Դեպքի վայր էին մեկնել հրշեջ-փրկարարական ջոկատներից վեց մարտական հաշվարկ և Հրդեհաշիջման և փրկարարական աշխատանքների կազմակերպման բաժնի օպերատիվ խումբը։

Հրդեհը մեկուսացվել էր ժամը 18։40-ին։ Սահմանվել էր հերթապահություն։ Հունիսի 9-ին և 10-ին դեպքի վայրում հերթապահող հրշեջ-փրկարարական ջոկատը նկատել էր հրդեհի նոր երկու օջախ, որոնցից մեկը մարվել էր, արդյունքում այրվել էր մոտ 400 խմ շինարարական աղբ։

Հրդեհաշիջման աշխատանքներին ներգրավված էին Երևանի քաղաքապետարանի հինգ ջրատար, երկու բեռնատար մեքենա, հինգ տրակտոր, օժանդակ մեքենա (ջրատար), երկու ինժեներական տեխնիկա և ինքնաթափ մեքենա։

0
  • Նուբարաշենի աղբավայր
    © Sputnik / Aram Nersesyan

    Նուբարաշենի աղբավայր

  • Փրկարարների հերթական ջոկատը մոտենում է Նուբարաշենի աղբավայրին
    © Sputnik / Aram Nersesyan

    Փրկարարների հերթական ջոկատը մոտենում է Նուբարաշենի աղբավայրին

  • ԱԻՆ աշխատակից
    © Sputnik / Aram Nersesyan

    ԱԻՆ աշխատակից

  • ԱԻՆ–ի ավտոմեքենա
    © Sputnik / Aram Nersesyan

    ԱԻՆ–ի ավտոմեքենա

  • ԱԻՆ աշխատակիցը պատրաստվում է մարել հրդեհի հերթական օջախը
    © Sputnik / Aram Nersesyan

    ԱԻՆ աշխատակիցը պատրաստվում է մարել հրդեհի հերթական օջախը

  • ԱԻՆ աշխատակիցները մարում են Նուբարաշենի աղբավայրում բռնկված հրդեհը
    © Sputnik / Aram Nersesyan

    ԱԻՆ աշխատակիցները մարում են Նուբարաշենի աղբավայրում բռնկված հրդեհը

  • Sputnik Արմենիայի թղթակիցը զրուցում է ԱԻՆ աշխատակցի հետ
    © Sputnik / Aram Nersesyan

    Sputnik Արմենիայի թղթակիցը զրուցում է ԱԻՆ աշխատակցի հետ

  • Հրդեհի օջախներ
    © Sputnik / Aram Nersesyan

    Հրդեհի օջախներ

  • ԱԻՆ աշխատակիցները պատրաստվում են մարել հրդեհի հերթական օջախը
    © Sputnik / Aram Nersesyan

    ԱԻՆ աշխատակիցները պատրաստվում են մարել հրդեհի հերթական օջախը

  • ԱԻՆ աշխատակիցը մարում է հրդեհը
    © Sputnik / Aram Nersesyan

    ԱԻՆ աշխատակիցը մարում է հրդեհը

  • ԱԻՆ աշխատակից
    © Sputnik / Aram Nersesyan

    ԱԻՆ աշխատակից

  • ԱԻՆ աշխատակիցները մարում են հրդեհի օջախը
    © Sputnik / Aram Nersesyan

    ԱԻՆ աշխատակիցները մարում են հրդեհի օջախը

  • ԱԻՆ աշխատակիցը մարում է հրդեհի օջախը
    © Sputnik / Aram Nersesyan

    ԱԻՆ աշխատակիցը մարում է հրդեհի օջախը

  • Ինչ տեսք ունի Երևանը Նուբարաշենի աղբավայրից
    © Sputnik / Aram Nersesyan

    Ինչ տեսք ունի Երևանը Նուբարաշենի աղբավայրից

թեգերը:
Լուսանկար, հրշեջ, Նուբարաշենի աղբավայր, Հայաստան