00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:24
5 ր
Ուղիղ եթեր
12:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Նիկոլ Փաշինյան
Առաջին անգամ Հայաստանը և Ադրբեջանը սեղանի շուրջ հարց են լուծել․ Նիկոլ Փաշինյան
13:06
36 ր
Ուղիղ եթեր
14:01
6 ր
Исторический ликбез
Первая биография Ивана IV. Кто и для кого ее писал?
15:04
24 ր
Исторический ликбез
Тиран или помазанник божий? Кем был Иван Грозный?
15:33
24 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Երևանի փողոցների խցանումների հիմնական մեղավորները միշտ «ջրից չոր են դուրս գալիս»

© Sputnik / Asatur YesayantsПробки в Ереване
Пробки в Ереване - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Երևան քաղաքում երթևեկության հետ կապված իրավիճակը հեշտացնելու համար խորհրդարանը (կամ քաղաքապետարանը) պետք է ինչ-որ բան անի ապահովագրական ընկերությունների հետ: Խցանումների պատասխանատվությունն առաջին հերթին նրանց վրա է, վստահ է Sputnik Արմենիայի սյունակագիր Արման Վանեսքեհյանը:

Վերջերս ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը համապատասխան կառույցների ուշադրությունը հրավիրեց երթևեկության խնդրին, ինչը պիկ ժամերին բառացիորեն կաթվածահար է անում մայրաքաղաքը: Հասկանալի է, որ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարը, քաղաքաշինության հանձնաժողովի նախագահը, ոստիկանապետը և Երևանի քաղաքապետը պարտավոր են լուծել այս հրատապ խնդիրը:

Կրկին «շրջանցեցին» երևանյան խցանումների հիմնական մեղավորին

Սակայն մեկ այլ բան զարմացրեց:  Մասնավորապես, կառավարության նիստի ժամանակ մայրաքաղաքի երթևեկության խցանումներում առյուծի մեղքի բաժինն ունեցող կառույցները չնշվեցին: Դրանք ապահովագրական ընկերություններ են, որոնց, ասենք, «կես-իրավասու» գործողությունների պատճառով էլ հիմնականում խցանումներ են լինում մայրաքաղաքի կարևոր մայրուղիներում:

Пробки на центральных улицах Еревана, из-за перевернувшегося грузовика - Sputnik Արմենիա
Երևանյան խցանումներ. կոլապսը սարերի հետևում չէ կամ առաջ՝ դեպի ջունգլիներ

Ցանկացած երևանյան ավտոմեքենատեր (իսկ նրանք վերջին տարիներին ավելի ու ավելի են շատանում) կհաստատի, որ հիմնականում կարևոր մայրուղիների վրա հաճախակի գերբեռնվածություն է առաջացնում այն հանգամանքը, որ ավտոմեքենաները միմյանց  բախվելով, թեթև քսվելով, երբեմն ժամեր շարունակ  կանգնում են ճանապարհի մեջտեղում` սպասելով ավտոապահովագրողներին:

Սովորաբար նմանատիպ իրավիճակում, եթե աշխատավայր շտապող երևանցիների բախտը բերի, մեքենաները փակում են Մյասնիկյան պողոտայի երեք գծերից  մեկը, որը տանում է Նորքի զանգվածները: Եվ սա բավական է, որպեսզի երթևեկության հոսքի արագությունը նվազի առնվազն երեք-չորս անգամ:

Դե, իսկ եթե մեքենաները հանկարծ կանգնեն, այնպես որ փակեն  երկու գծերը, ապա համարեք, որ «քաշված» եք: Կես կամ մեկ ժամյա ուշացումը երաշխավորված է:

Նկարագրված իրավիճակը, հավատացեք, ծանոթ է բոլոր այն երևանցիներին, որոնք մայրաքաղաքի ծայրամասերում են ապրում:  Այնուամենայնիվ, դեռևս ոչ մի անգամ  քաղաքապետարանում կամ խորհրդարանում,  ապահովագրական ընկերությունների վատ որակի աշխատանքների վերաբերյալ որևէ միջոցառում ձեռնարկելու մասին հարցը երբեք առաջ չի քաշվել: Կառավարությունը  ևս չնշեց հիմնական մեղավորներին:

Մյուս կողմից, հասկանալի է, որ ապահովագրական ընկերությունների աշխատակիցներն էլ են մարդ, և նրանք գործի բերմամբ, ամենայն հավանականությամբ, ստիպված են օրվա ընթացքում վազվզել քաղաքի փողոցներով,  գրանցել, չափել, լուսանկարել և այլն:

Անհրաժեշտ է ներդնել ապահովագրողների աշխատանքի չափանիշներ և տուգանել`խախտումների դեպքում

Միայն թե երևանցիները այստեղ ի՞նչ մեղք ունեն:  Գուցե խելամիտ կլիներ պարտավորեցնել ապահովագրական ընկերություններին ավելացնել այդ «արտագնա խմբերի» քանակը: Կամ էլ օրենք կամ օրենքի փոփոխություն ընդունել, որը կպարտավորեցնի ապահովագրողներին  քաղաքի ցանկացած հատվածում եղած վթարի վայր հասնել, ասենք, 15 րոպեում: Դե, նաև տուգանել այն  ապահովագրական ընկերությանը, որը ժամանակին չհասցրեց գրանցել պատահարը և ազատել ուղեգիծը:

Пробки на центральных улицах Еревана, из-за перевернувшегося грузовика - Sputnik Արմենիա
Երևանյան երթևեկությունը կաթվածահար վիճակում է. պատճառը վթարն է

Թե չէ, ի՞նչ է ստացվում: Հերիք է ավտոմեքենայի տերը մեկ սանտիմետրով տեղափոխի մեքենան (գիծն ազատելու համար), եկած  ապահովագրողները հրաժարվում են հատուցել վնասը: Ահա և մեքենաները կոտրած  խեղճերը կանգնած երկար սպասում են ապահովագրողին: Նրանք նյարդայնորեն զանգահարում են այն հեռախոսահամարներով, որոնց այդ ժամերին ապահովագրական գրասենյակներում սովորաբար չեն պատասխանում  (ի դեպ, դա նաև միտում է): Նաև ստանում են խցանումներում կանգնած վարորդների վրդովված նկատողությունները…

Դե, ապահովագրական գրասենյակն ամեն ինչ անում է ավելի շատ գումար հավաքելու և ավելի քիչ գումար վճարելու համար, սա է նրանց աշխատանքը: Հետևաբար, նրանք բծախնդրորեն կգտնեն ամեն մի մանրուք, պատճառ, որ հաճախորդին չվճարեն:  Դե, իսկ  ինչու՞ չի կարելի այդ նույն ռազմավարությունը նրանց դեմ կիրառել:

Ասենք` ուշացրեցիք օրենքով սահմանված 15 րոպեում դեպքի վայր հասնելը, բարի եղիր տուգանք վճարել: Ճանապարհատրանսպորտային պատահարներ գրանցող խմբերը բավարա՞ր չեն (նրանք, արդեն,  այսպես ասած, «լեզուները հանած» վազվզում են ամբողջ քաղաքով): Ավելացրեք ձեր աշխատողների և մեքենաների թիվը:

Իրականում, եթե անկեղծ լինենք, ավտոապահովագրության մասին օրենքը Հայաստանում կառուցված է այնպես, որ ապահովագրողներն հենց այնպես առասպելական գումարներ են վաստակում: Ուրեմն նրանք կարող են ավելացնել աշխատողների և մեքենաների քանակը: Չեն աղքատանա:

Լրահոս
0