Շինայութ վաճառող

Ցեմենտը նորից կթանկանա՞. ՀՀ կառավարությունը մտադիր է բարձրացնել ներկրողների տուրքերը

124
(Թարմացված է 20:38 01.04.2021)
Գործադիր մարմինն առաջարկում է Հայաստան ներկրվող ցեմենտի 1 տոննայի համար կիրառվող տուրքը 14 000 դրամից հասցնել 25 000 –ի:

ԵՐԵՎԱՆ, 1 ապրիլի – Sputnik. ՀՀ կառավարությունը մտադիր է բարձրացնել ցեմենտ և ցեմենտի հումք (կլինկեր) ներկրողների համար սահմանված տուրքերը: «Պետական տուրքի» մասին ՀՀ օրենքում համապատասխան որոշման նախագիծն ընդունվեց կառավարության այսօրվա նիստում՝ առանց զեկուցման ու քննարկման:

Կառավարության պաշտոնական կայքում հրապարակված նախագծի համաձայն` օրենսդրական այս նախաձեռնությամբ առաջարկվում է Հայաստան ներկրվող ցեմենտի 1 տոննայի համար ներկայում կիրառվող տուրքը 14 000 դրամից հասցնել 25 000–ի, իսկ ցեմենտի հումքինը՝ կլինկերինը՝ 9 000 դրամի:

Մինչ նախագիծը ներկայացնելը ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունն ուսումնասիրել է ցեմենտի տեղական շուկան և պարզել, որ հումքի թանկացումը տեղական արտադրողներին չի վնասի:

Այսպես՝ նախարարության ներկայացրած հաշվարկով` այսօր Իրանից ներկրվող 1 տոննա կլինկերի արժեքը ՀՀ սահմանին 9 000 դրամ է, ճանապարհածախսը (ներառյալ վարորդ) և բոլոր այլ ծախսերը մինչև գործարան գինը բարձրացնում են ևս 6 000 դրամով: Արդյունքում այն գործարան է հասնում 25 000 դրամով: Եվ քանի որ 1 տոննա ցեմենտի մեջ օգտագործվում է 0,8 տոննա կլինկեր, գումարած նաև արտադրական, ադմինիստրատիվ և մաշվածության ծախսերը՝ իրանական հումքից Հայաստանում արտադրված ցեմենտի ինքնարժեքը կազմում է 22 500 դրամ: Իսկ Հայաստանում արտադրված ցեմենտը վաճառվում է արդեն 38 000 դրամով:

«Նորմալ շահույթը նման պարզ արտադրության համար չպետք է գերազանցի 5%–ը, որից էլ բխում է, որ մենք կարող ենք դնել այնպիսի տուրք, որ մեկ տոննա ցեմենտի ինքնարժեքը բարձրանա մինչև 29925 դրամ, այսինքն մոտ 9281 դրամ տուրք մեկ տոննա կլինկերի վրա։ Հետևում է, որ մենք պետք է կիրառենք այս տուրքը, գուցե 9000 դրամ, որը կհավասարեցնի դիրքերը տեղական ցեմենտ արտադրող ընկերությունների հետ»,- ասված է նախագծի հիմնավորումներում։

Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում մեկնաբանելով ներկայացված օրինագիծը` ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության Արդյունաբերության զարգացման վարչության պետ Արմեն Եգանյանը նշեց, որ այսկերպ փորձ է արվում հավասար պայմաններ ստեղծել ոչ միայն ցեմենտ ներկրողների ու արտադրողների, այլև տեղական ու ներկրված հումքերով աշխատող ընկերությունների միջև:

«Ճիշտ է, նախկինում կիրառված սահմանափակումները բերել, հասցրել են մի վիճակի, երբ տեղական արտադրողների մոտ փոքր աճ կա, բայց նրանք դեռևս չեն կարողանում ամբողջական մրցակցել: Ներկրումը իրականացվում է բավականին մեծ ծավալներով»,- ասաց նա:

Պաշտոնական տվյալներով` 2018թ-ին Հայաստան ներկրված 30 400 տոննա կլինկերի դիմաց 2019-ին ներկրվել է 90 000 տոննա, այսինքն՝ 3 անգամ շատ: Հարցին, թե արդյոք սա նշանակո՞ւմ է, որ Հայաստանում ցեմենտ արտադրողները գերադասում են իրենց արտադրությունը կազմակերպել Իրանից ներկրված, ավելի էժան կլինկերով, Արմեն Եգանյանն այսպես պատասխանեց. «Այսօր, կարելի է ասել, ունենք 3 ցեմենտ արտադրող՝ «Արարատցեմենտը», «Հրազդանցեմենտը» և Արարատում գտնվող «Շինցեմենտ» ընկերությունը: Առաջին երկուսն արտադրում են ցեմենտը 0-ից, այսինքն՝ իրականացնում են արտադրական ամբողջական պրոցեսը. արտադրում են կլինկեր, կլինկերից ստանում ցեմենտ: «Շինցեմենտը» ներկրում է իրանական կլինկեր, որի վրա որոշակի աշխատանքներ անելով` ստանում է էլի ցեմենտ: Բայց ցեմենտի արտադրության հիմնական պրոցեսը հենց այդ կլինկերի արտադրությունն է: Դրա համար մենք փորձել ենք նաև այս դաշտը բերել այնպիսի իրավիճակի, որ լինեն էլի հավասար պայմաններ»:

Ինչու և ինչքան են Հայաստանում թանկացել ապրանքները վերջին մեկ տարում

Ինչ վերաբերում է 2019թ-ին գրանցված ներկրման ծավալների կտրուկ աճին, Եգանյանը դա մեկնաբանում է ցեմենտի ներկրման վրա 2019թ-ից կիրառված տուրքով, որի արդյունքում, նրա բնորոշմամբ, ով հնարավորություն ուներ կլինկեր ներկրելու, բերում էր ու տեղում ցեմենտ արտադրում:

Ահա այս իրավիճակը շտկելու ու տեղական արտադրողներին աջակցելու համար է, ըստ Եգանյանի, էկոնոմիկայի նախարարությունը մշակել «Պետական տուրքի» մասին ՀՀ օրենքի փոփոխությունները: Իսկ կառավարությունն իր այսօրվա որոշմամբ օրենքի ընդունումը համարել է անհետաձգելի, ինչը նշանակում է, որ այն առաջիկայում կներկայացվի ԱԺ–ին հրատապ ընդունելու համար:

Հիշեցնենք` 2019թ–ի հունիսի 3-ին ՀՀ Ազգային ժողովն ընդունեց Հայաստան ներկրվող ցեմենտի 1 տոննայի նկատմամբ 14 000 դրամ պետական տուրք սահմանելու մասին կառավարության առաջարկած նախագիծը: Այսօր պետական արտադրողին աջակցելու համար ներկրողների տուրքը գրեթե կրկնակի ավելացնելու կարիք է առաջացել:

Նշենք, որ պաշտոնական վիճակագրության համաձայն` Հայաստանում 2018 թվականին արտադրվել է 546 300 տոննա ցեմենտ, ներմուծվել՝ 181.000, 2019 թվականին արտադրվել է 472.600 տ. ցեմենտ, ներմուծվել՝ 138.300, 2020թ-ին արտադրվել է 623.900, ներմուծվել՝ 150.000:

Առաջ կարողանում էինք 10 000 դրամով նորմալ գնումներ անել. քաղաքացիները` թանկացումների մասին

Հայաստանյան ցեմենտի արտադրության ճակատագիրն ուղիղ կապված է իրանական ցեմենտի արտադրության հետ: Բանն այն է, որ Իրանն ընդգրկված է ցեմենտ արտադրող 10 խոշորագույն երկրների ցանկում։ Այդ երկրում գործում են ցեմենտի 70 գործարաններ՝ կլինկերի թրծման առաջադեմ ու ժամանակակից տեխնոլոգիաներով ու սարքավորումներով:

Վերջին 10 տարիներին Իրանում ցեմենտի արտադրությունը 32 մլն տոննայից աճել է մինչև 83 մլն տոննայի, որից 30 մլն-ն արտահանվում է։

Ցեմենտի և կլինկերի ցածր գները հիմնականում պայմանավորված են Իրանում գազի և էլեկտրաէներգիայի ցածր սակագներով, ինչպես նաև պետության կողմից ցեմենտի տեղական արտադրողներին տրանսպորտային ծախսերի սուբսիդավորմամբ:

124
թեգերը:
մաքսատուրք, ցեմենտ, Հայաստան
Ըստ թեմայի
Գազի հնարավոր թանկացումը Կենտրոնական բանկի կանխատեսումներում դեռ չի հաշվարկվել
Արտաքին պարտքի ավելացումը՝ գնաճի «հարուցիչ». ինչո՞վ է զբաղված կառավարությունը
Ձվի շուկայում գրանցված գնային տատանումները
ՀՀ նախագահի պատվին պաշտոնական ընթրիք է տրվել

Անչափ հաճելի է գտնվել բարեկամ Վրաստանում. ՀՀ նախագահի պատվին պաշտոնական ընթրիք է տրվել

71
(Թարմացված է 22:47 15.04.2021)
Ընթրիքի ընթացքում նախագահներ Արմեն Սարգսյանը և Սալոմե Զուրաբիշվիլին հանդես են եկել փոխադարձ բաժակաճառերով։

ԵՐԵՎԱՆ, 15 ապրիլի – Sputnik. Ի պատիվ պաշտոնական այցով Վրաստանում գտնվող Հայաստանի նախագահ Արմեն Սարգսյանի և տիկին Նունե Սարգսյանի՝ Վրաստանի նախագահի նստավայրում ապրիլի 15-ի երեկոյան նախագահ Սալոմե Զուրաբիշվիլիի անունից տրվել է պաշտոնական ընթրիք: Տեղեկությունը հայտնում է ՀՀ նախագահի մամուլի ծառայությունը։

Официальный ужин в честь президента Армении Армена Саркисяна и госпожи Нуне Саркисян от имени Президента Грузии Саломе Зурабишвили (15 апреля 2021). Тбилиси
© Photo / official site of the President of RA
ՀՀ նախագահի պատվին պաշտոնական ընթրիք է տրվել

Նախագահներ Արմեն Սարգսյանը և Սալոմե Զուրաբիշվիլին հանդես են եկել փոխադարձ բաժակաճառերով, որոնցում անդրադարձել են հայ և վրացի ժողովուրդների դարավոր բարեկամությանը, հարգանքի ու փոխվստահության վրա խարսխված հայ-վրացական միջպետական հարաբերություններին, ինչպես նաև երկկողմ կապերի ամրապնդման հեռանկարներին:

Официальный ужин в честь президента Армении Армена Саркисяна и госпожи Нуне Саркисян от имени Президента Грузии Саломе Зурабишвили (15 апреля 2021). Тбилиси
© Photo / official site of the President of RA
ՀՀ նախագահի պատվին պաշտոնական ընթրիք է տրվել

Հայաստանի նախագահն իր խոսքում նշել է, որ անչափ հաճելի է գտնվել հարևան և բարեկամ Վրաստանում: Արմեն Սարգսյանի խոսքով՝ դարերի խորքից եկող հայ-վրացական հարաբերությունները պայմանավորված են մի կողմից՝ մեր ազգերի ստեղծարար ոգով, հոգևոր ու մշակութային ընդհանրություններով, մյուս կողմից՝ տարածաշրջանում երկու քրիստոնյա ժողովուրդների՝ սեփական ինքնությունը պահպանելու և տարածաշրջանային ու համաշխարհային մարտահրավերներին համատեղ ջանքերով դիմակայելու անհրաժեշտությամբ:

«Համատեղ պատմությունն ու մշակույթը բացառիկ հարստություն են, որը պետք է գնահատել, պահպանել ու փոխանցել սերունդներին։ Այսօր էլ մեզ միավորող պատմական, մշակութային և քաղաքակրթական ընդհանրությունները և համանման արժեհամակարգով ապագայի վերաբերյալ տեսլականն ամուր հիմք են ամենատարբեր ոլորտներում գործակցությունը զարգացնելու և երկկողմ հարաբերությունները նոր նախաձեռնություններով համալրելու համար: Հայ-վրացական հարաբերությունների մասին խոսելիս անհնար է չանդրադառնալ Վրաստանում բնակվող հայ համայնքին, որը հանդիսանալով վրաց հասարակության ներդաշնակ բաղկացուցիչ մասը և իր ներդրումն ունենալով Վրաստանի զարգացման գործում, միաժամանակ ամուր կամուրջ է Հայաստանի և Վրաստանի միջև»,– ասել է ՀՀ նախագահը:

Նա ընդգծել է, որ երկկողմ հարաբերություններում առկա ձեռքբերումների պահպանումը, զարգացումն ու խորացումը ենթադրում են ամենօրյա հետևողական աշխատանք և ջանքեր բոլոր ուղղություններով: Եվ Հայաստանի և Վրաստանի նախագահները պետք է հետամուտ լինեն, որ իրենց համեստ ներդրումն ունենան այդ գործում։

Հիշեցնենք` ՀՀ նախագահ Արմեն Սարգսյանը Թբիլիսի է մեկնել երկօրյա պաշտոնական այցով։ Նրան Թբիլիսիի միջազգային օդանավակայանում դիմավորել է Դավիթ Զալկալիանին։ Սարգսյանը ՀՀ նախագահի պաշտոնը ստանձնելուց հետո երրորդ անգամ է այցելում Վրաստան։ Առաջին անգամ նա Թբիլիսի էր մեկնել 2018 թվականի մայիսի 26-ին Վրաստանի առաջին ժողովրդավարական հանրապետության հիմնադրման 100-ամյակի տոնակատարությանը: Իսկ 2018 թվականի դեկտեմբերին ՀՀ նախագահը մասնակցել էր Վրաստանի նախագահ Սալոմե Զուրաբիշվիլիի երդմնակալության արարողությանը:

71
թեգերը:
Սալոմե Զուրաբիշվիլի, Արմեն Սարգսյան, Վրաստանի Հանրապետություն, Հայաստան
Ըստ թեմայի
Ի՞նչ են քննարկել Հայաստանի ու Վրաստանի նախագահները. հանդիպման մանրամասները հայտնի են
Չի լինի տևական խաղաղություն առանց արցախյան հիմնահարցի արդար կարգավորման. Սարգսյան
Արմեն Սարգսյանը նկարել է Արարատ լեռը. Վրաստանի նախագահը լուսանկար է հրապարակել
Վրաստանի և Հայաստանի նախագահները

Արմեն Սարգսյանը նկարել է Արարատ լեռը. Վրաստանի նախագահը լուսանկար է հրապարակել

359
(Թարմացված է 22:20 15.04.2021)
ՀՀ նախագահ Արմեն Սարգսյանը յուրօրինակ ձևով է գրառում կատարել Վրաստանի հյուրերի պատվո մատյանում։

ԵՐԵՎԱՆ, 15 ապրիլի – Sputnik. Վրաստանի նախագահ Սալոմե Զուրաբիշվիլին Facebook–ի իր էջում մի լուսանկար է հրապարակել, որում երևում է ՀՀ նախագահ Արմեն Սարգսյանի գրառումը Վրաստանի հյուրերի պատվո մատյանում։

«ՀՀ նախագահ Արմեն Սարգսյանի գրառումը հյուրերի պատվո մատյանում: Ես վստահ եմ, որ այս այցի արդյունքներն ավելի կամրապնդի հայ և վրացի ժողովուրդների կապը, սերտ, բարեկամական հարաբերությունները, և դա կլինի հօգուտ մեր ապագա սերունդների»,–լուսանկարին կից գրել է Վրաստանի նախագահը:

Արմեն Սարգսյանի գրառում ամբողջությամբ չի երևում, բայց հասկացվում է, որ նա իր գոհունակությունն է հայտնում Զուրաբիշվիլիին Վրաստան հրավիրելու հրավերի համար, իսկ գրառման վերջում Արարատի պատկերն է, որի տակ գրված է. «Ջերմ բարևներ Հայաստանից»։

Հիշեցնենք` ՀՀ նախագահ Արմեն Սարգսյանը Թբիլիսի է մեկնել երկօրյա պաշտոնական այցով։ Նրան Թբիլիսիի միջազգային օդանավակայանում դիմավորել է Դավիթ Զալկալիանին։ Սարգսյանը ՀՀ նախագահի պաշտոնը ստանձնելուց հետո երրորդ անգամ է այցելում Վրաստան։ Առաջին անգամ նա Թբիլիսի էր մեկնել 2018 թվականի մայիսի 26-ին Վրաստանի առաջին ժողովրդավարական հանրապետության հիմնադրման 100-ամյակի տոնակատարությանը: Իսկ 2018 թվականի դեկտեմբերին ՀՀ նախագահը մասնակցել էր Վրաստանի նախագահ Սալոմե Զուրաբիշվիլիի երդմնակալության արարողությանը:

359
թեգերը:
Սալոմե Զուրաբիշվիլի, Վրաստանի Հանրապետություն, Արմեն Սարգսյան, Հայաստան

Ամերիկացիները պատրաստվում են ակտիվանալ Արկտիկայում

0
(Թարմացված է 00:11 16.04.2021)

ԱՄՆ-ն ձգտում է կրճատել իր հետ մնալը Ռուսաստանից Արկտիկայում։ Օրերս Ցամաքային զորքերն Անդրբևեռային տարածքի համար ռազմական տեխնիկայի մշակման պայմանագիր են կնքել Oshkosh Defense կոնցեռնի հետ՝ սինգապուրյան ST Engineering-ի և BAE Systems-ի հետ համագործակցությամբ։ Պարզվել է, որ նման տիպի ժամանակակից մեքենաներ ամերիկացիներն ուղղակի չունեն, իսկ եղածներն էլ վաղուց հնացած են։ Ավելի մանրամասն՝ ՌԻԱ Նովոստիի հոդվածում։

Կառուցել մինչև հունիս

Արկտիկան լուրջ մարտահրավեր է ցանկացած բանակի համար։ Գերցածր ջերմաստիճաններ, սառցաբեկորներ, լողացող սառցալեռներ, ենթակառուցվածքների բացակայություն, բարդ լոգիստիկա, երկարատև բևեռային գիշեր՝ այս ամենը մեծապես բարդացնում է խոշոր ռազմական խմբավորման տեղակայումը:

Սառը պատերազմի տարիներին ԱՄՆ-ն, ի տարբերություն ԽՍՀՄ-ի, բավարար ուշադրություն չի դարձրել այդ տարածաշրջանին, ուստի այսօր Պենտագոնի տրամադրության տակ միայն մի սարքին սառցահատ կա՝ Polar Star-ը։ Ռուսաստանն այդ տիպի ավելի քան 40 նավ ունի։ Բացի այդ, ամերիկացիներն այնտեղ փաստացի ռազմակայաններ չունեն։

Ցամաքային զորքերի համար ևս տեխնիկան չի բավականացնում, որն ի վիճակի կլիներ բևեռային բարդ պայմաններում բեռներ ու զինծառայողներին տեղափոխել։

Դրա համար պիտանի միակ քարշակ-ամենագնացները շվեդական երկշղթա-թրթուրավոր Bandvagn 206-ներն են, որոնք սպառազինության մեջ ներառվել են Small Unit Support Vehicle նշումով (SUSV` ստորաբաժանումների աջակցության փոքր մեքենա)։ Սակայն այս տեսակի առաջին մեքենաները հոսքագծից դուրս են եկել դեռ 40 տարի առաջ և վաղուց արդեն չեն համապատասխանում ժամանակակից պահանջներին։

Բանակը որոշել է թարմացնել արկտիկական տեխնիկան և մրցույթ է հայտարարել ColdWeather, All-Terrain Vehicle (CATV, ամենագնաց սառը կլիմայի համար) ծրագրի շրջանակում։ Պենտագոնը պատրաստ է հեռանկարային քարշակի մշակման, կառուցման և փորձարկումերի վրա 2021 ֆինանսական տարում 6,6 միլիոն դոլար ծախսել, ևս 9,25 միլիոն՝ 110 միավոր CATV-ի վրա։

Այնուհետև պարկը կմեծացնեն՝ հասցնելով 163 ամենագնացի։ Նախատիպերը սպասվում են հունիսի 14-ին։ Օգոստոսից մինչև դեկտեմբերի վերջ՝ փորձարկումներ Ալյասկայի զինափորձարանում։ Հաղթողին կընտրեն 2022 թ․-ի ֆինանսական տարում։

Չորս տարբերակ

Սպասվում է, որ CATV-ն կներկայացեն 4 տարբերակով։ Ընդհանուր նշանակության ամենագնացը պետք է տեղավորի ոչ պակաս, քան 9 զինվոր, վարորդին չհաշվաց, ինչպես նաև երեք օրվա ինքնավար գործողությունների համար սարքավորումներ և պաշարներ ունենա։

Ռուսական հրթիռակիրները 8-ժամանոց թռիչք են իրականացրել Արկտիկայի ջրերի վրայով․ տեսանյութ

Սանիտարական տարբերակը՝ բժշկական սարքավորումներով, նախատեսված է երկու բժշկի, երկու պառկած և չորս թեթև վիրավոր մարդկանց համար։ Հրամանատարական ամենագնացը կհագեցնեն կապի և զորքերի կառավարման ժամանակակից միջոցներով։ Եվ վերջապես, բեռնակիր տարբերակը՝ նախատեսված խոշոր չափերի ռազմական սարքավորումները մեծ հեռավորություններ տեղափոխելու համար։

«Այդ մեքենաները կկարողանան խնդիրների լայն շրջանակ լուծել ծայրահեղ ցածր ջերմաստիճանի պայմաններում, այլ տեխնիկայի համար անանցանելի տեղանքում»,-լրագրողներին պատմել է ԱՄՆ բանակի սպա, CATV ծրագրի պատասխանատու Թիմ Գոդդեթը։-Նրանք պետք է առանց խնդիրների տեղաշարժվեն սառույցի վրայով, հաղթահարեն ջրային պատնեշները, հեշտությամբ բարձրանան բարձունքները, լինեն հեշտ սպասարկվող և խնայողաբար ծախսեն վառելիքը»։

Մրցույթի մասնակիցները հենվում են նախորդ մշակումներ վրա։ Oshkosh-ը և ST Engineering-ը որպես հիմք են վերցրել Bronco 3 երկշղթա քարշակը։ Այդ մեքենան արդեն ավելի քան 20 տարի բրիտանական բանակի սպառազինության կազմում է, մասնակցել է Աֆղանստանի մարտական գործողություններին։

Bronco 3-ն ունի հակագնդակային զրահապատում, աշտարակ՝ գնդացրով, V-աձև հիմք, որը նվազեցնում է վնասը ականի վրա պայթելու դեպքում։ Ամենագնացը ջրային պատնեշները հաղթահարում է հինգ կմ/ժ արագությամբ։

BAE Systems-ը նորարարություն կառաջարկի Beowulf երկշղթա քարշակի հիման վրա, որը հիմնականում նույնն է, ինչ Bronco 3-ն ու SUSV-ը, բայց ավելի մեծ բեռնատարողություն ունի։

Հասնել Ռուսաստանին

Մեկ ամիս առաջ հրապարակված «Արկտիկական ռազմավարության» մեջ ամերիկացիները բացեիբաց հայտարարել են տարածաշրջանում Մոսկվային ու Պեկինին դուրս մղելու ցանկության մասին։ Պենտագոնին հատկապես մտահոգում է Ռուսաստանը, որի տրամադրության տակ է աշխարհի ամենամեծ սառցահատ նավատորմը, հյուսիսային լայնություններում ռազմակայանների ցանցը և առանց էքստրեմալ ցրտի պայմաններում աշխատելու ընդունակ տեխնիկայի մեծ զինանոցը։

Հաղթանակի շքերթներին միշտ մասնակցում են հայրենական ՀՕՊ համակարգերի արկտիկական մոդիֆիկացիաները․ փոքր հեռահարության «Тор-М2ДТ» զենիթահրթիռային համակարգը, զենիթային հրթիռահրանոթային «Панцирь-СА»-ն, ինչպես նաև ապահովման մեքենաների հատուկ տարբերակներ։

Արկտիկական տարածաշրջանի համար գրեթե ամբողջ ցամաքային տեխնիկան հավաքված է ДТ-30 «Витязь» երկշղթա թրթուրավոր ամենագնացների հիման վրա, որին չի վախեցնում անգամ ամենասարսափելի ցուրտը (մինչև -55 աստիճան)։ Որոշ մոդիֆկացիաներ կարող են կտրել-անցնել ջրային պատնեշները, ինչը Հյուսիսային բևեռում սառույցների մշտական կուտակման պայմաններում նկատելիորեն ավելացնում է շարժունակությունը։ Նոր «Панцирь»-ներն ու «Тор»-ը ծածկում են 2015թ․-ի Արկտիկայում տեղակայված հեռահար զենիթահրթիռային С-400 համակարգերի տեղակայման շրջանները։

Բացառիկ զինանոց ունի նաև Ցամաքային զորքերի առաջին լիարժեք արկտիկական միավորումը՝ 80-րդ առանձին մոտոհրաձգային բրիգադը, որը տեղակայված է Մուրմանսկի մարզի Ալակուրտտի ավանում: Ցրտադիմացկուն հետևակը յուրացնում է, մասնավորապես, ТРЭКОЛ բարձր անցանելիության ձնաճահճագնացները, որոնք տեղաշարժվում են գերցածր ճնշման հսկայական անվադողերով անիվների վրա։ Այդպիսի մեքենաներն անգամ ընդհատուն տեղանքով ընթանում են առանց արագությունը նվազեցնելու։

Արդեն փորձարկել են․ Ռուսաստանն անսովոր զենքով կպաշտպանի հյուսիսային տարածքները

Բացի այդ, 80-րդ բրիգադի մարտիկներն ունեն «Урал» և КамАЗ լիաքարշ բեռնատարներ, որոնք հարմարեցված են ծայրահեղ սառնամանիքներին, ТТМ-1901 «Беркут» ձնագնացներ՝ ջեռուցվող խցիկով, օդային բարձիկով մոտորանավակներ, ինչպես նաև շների և եղջերուների լծվացքներ:

Հայրենական մեծ պատերազմի տարիներին լծվացքները կարևոր դեր են խաղացել Անդբևեռյան հատվածի պաշտպանության գործում։ Շներով և եղջերուներով նշանակված վայր էին հասցնում զինամթերքն ու անձնակազմը։ Կենդանիներն անցնում են այնտեղով, որտեղով տեխնիկան չի կարողանում անցնել։ Բացի այդ, արկտիկական բրիգադի համար մշակում են տանկերի, ՀՄՄ-ների և ուղղաթիռների հատուկ մոդիֆիկացիաներ, մասնավորապես՝ Ми-8АМТШ-ВА՝ ուժային սարքավորումների հիմնական ագրեգատների ջեռուցման համակարգով:

0
թեգերը:
ԱՄՆ, Ռուսաստան, Արկտիկա
Ըստ թեմայի
Ուղիղ սպառնալիք Ռուսաստանին. ի՞նչ է Պենտագոնը կառուցում Ալյասկայում
Վլադիմիր Պուտինը պատվավոր կոչում է շնորհել Արթուր Չիլինգարովին
ՌԴ-ն Սուեզի ջրանցքին փոխարինող է գտել․ ի՞նչ հեռանկարներ ունի Հյուսիսային ծովային ուղին