Սերգեյ Վալկո

Ուղևորափոխադրումների աճ, նոր էլեկտրագնացքներ. է՞լ ինչ նորություններ ունի ՀԿԵ–ն

599
(Թարմացված է 18:46 06.11.2019)
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ–ի գլխավոր տնօրեն Սերգեյ Վալկոն Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում խոսել է ուղևորահոսքերի ավելացման պատճառների, վնասների փոխհատուցման և շարժակազմի նորացման մասին։

Որոշ հանգամանքներ խանգարել են «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ–ին ևս երկու նոր էլեկտրագնացք ձեռք բերել, սակայն գլխավոր տնօրեն Սերգեյ Վալկոյի խոսքով` շուտով այդ հանգամանքները կվերացվեն, և գնացքները կգան Հայաստան: Այս և այլ հարցերի մասին «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ–ի գլխավոր տնօրեն Սերգեյ Վալկոն Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում։

– Վերջին մեկ տարվա ընթացքում «Հարավկովկասյան երկաթուղին» մշտապես հայտնում է ուղևորահոսքի աճի մասին: Դա վկայում է, որ քաղաքացիները սկսել են ավելի ակտիվ օգտվել երկաթուղային տրանսպորտից: Ինչպե՞ս եք մրցակցում ավտոտրանսպորտի հետ:

– «Հարավկովկասյան երկաթուղու» գործունեության հիմնական ուղղությունը շարունակում է մնալ բեռնափոխադրումը: Ուղևորափոխադրումները պետության կողմից փոխադրողին տրվող սոցիալական պատվեր են: Կոնցեսիոն պայմանագրի պահանջների համաձայն` «Հարավկովկասյան երկաթուղու» միջազգային և ներհանրապետական  ուղևորափոխադրումների ծավալը ամեն տարի համաձայնեցվում և հաստատվում է կառավարության լիազոր մարմնի՝ Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության հետ: Վնասների փոխհատուցումը նույնպես կարգավորվում է կոնցեսիոն պայմանագրով:

Վերջին տարիներին մենք նկատում ենք ուղևորահոսքի ոչ թե կտրուկ, այլ կայուն աճ: Այս տարվա 10 ամիսների ընթացքում ուղևորների թվի աճը նախորդ տարվա նկատմամբ կազմել է 11,5%: Ընդհանուր առմամբ հունվար-հոկտեմբերին փոխադրվել է ավելի քան 370 հազար ուղևոր: Ընդ որում, միջազգային ուղևորափոխադրումներն ավելացել են 12,7%, իսկ տեղականները՝ 11,3%: 30 տոկոսով. ավելացել է նաև օտարերկրյա քաղաքացիների՝ զբոսաշրջիկների թիվը:

Հայաստանում ավտոճանապարհների զարգացած ցանցը, վառելիքի՝ գազի և անձնական տրանսպորտի մատչելիությունն ավտոտրանսպորտային փոխադրումների համար լավագույն մրցակցային պայմաններ են ձևավորում: Բացի այդ, երկաթուղին Հայաստանի 11 մարզերից գործում է միայն 7-ում:

Այնուամենայնիվ երկաթուղային ուղևորափոխադրումներն աճում են: Այսպես, պաշտոնական վիճակագրական տվյալների համաձայն`այս տարվա հունվար-օգոստոսին ավտոտրանսպորտային փոխադրումները տարվա կտրվածքով աճել են 3,8%, իսկ երկաթուղայինները՝ 11%: Դրան էապես նպաստել է նաև մեր կողմից մշտապես կատարվող հաճախորդների նախապատվությունների դիտարկումը, ներհանրապետական և միջազգային գնացքների չվացուցակների հարմարավետությունը:

– Հայտնի է, որ պետությունը մասնակիորեն փոխհատուցում է ուղևորափոխադրումների պատճառով կրած վնասները: Որքա՞ն է փոխհատուցումների ծավալը և կարգը:

– Երկաթուղային ուղևորափոխադրումները, ինչպես արդեն ասացի, պետության կողմից տրանսպորտային ընկերությանը տրվող սոցպատվերն է: Հայաստանում նույնպես գործում է նման մեխանիզմ: Անհրաժեշտ է նշել, որ բոլոր երկրներում մերձքաղաքային և միջազգային ուղևորափոխադրումներից առաջացած վնասների փոխհատուցումը տրվում է պետական բյուջեի միջոցներից: Առկա տվյալների համաձայն`2016 թվականին կառավարության կողմից երկաթուղիներին տրվող ֆինանսավորումը Գերմանիայում կազմել է 15,9 մլրդ դոլար, Ավստրիայում՝ 3,2 մլրդ, Ֆրանսիայում՝ 3 մլրդ դոլար, Չինաստանում՝ 1,5 մլրդ, Ռուսաստանում՝ 800 մլն դոլար, Իրանում՝ 700 մլն, Լեհաստանում՝ 200 մլն դոլար: Ամեն երկիր ընտրում է փոխհատուցման ինդիվիդուալ կարգ, իսկ փոխհատուցման ծավալը կազմում է վնասների 60%-ից մինչև 100%:

Հայաստանում փոխհատուցման կարգը սահմանված է կոնցեսիոն պայմանագրով և ունի որոշակի սահմանափակումներ, որոնք պայմանավորված են ՀԿԵ-ի կողմից վճարվող կոնցեսիոն վճարով: 10 տարիների ընթացքում (բացառությամբ 2019 թվականը) պետությունը փոխհատուցել է կրած վնասների 10,65%: Մնացածը փոխհատուցում է ՀԿԵ-ն՝ բեռնափոխադրումներից ստացած եկամուտների հաշվին:

– Ինչպե՞ս է ընթանում շարժակազմի նորացումը:

– Վերջին երկու տարիների ընթացքում գնվել է երկու նոր էլեկտրագնացք, որոնք էքսպրեսի ձևաչափով աշխատում են Երևան-Գյումրի երթուղով: Դրանք ռուսական արտադրության ժամանակակից գնացքներ են, որոնք «Հարավկովկասյան երկաթուղու» համար հատուկ արտադրվել են երկվագոնանի ձևաչափով: Վագոնները հագեցված են օդափոխության նորագույն համակարգերով, գործում է ինտերնետ կապ: Գնացքների թույլատրվող արագությունը կազմում է 120 կմ/ժ, իսկ ուղևորության տևողությունը՝ 2 ժամ 10 րոպե:

Մեր ծրագրերի համաձայն` մինչև տարեվերջ մենք պետք է գնեինք և սկսեինք շահագործել նմանատիպ ևս երկու նոր էլեկտրագնացք, սակայն որոշ պատճառներով դա դեռ տեղի չի ունեցել: Հուսանք, որ շուտով այդ հանգամանքները կվերացվեն:

599
թեգերը:
Սերգեյ Վալկո, Գնացք, Ռուսաստան, Հայաստան, Հարավկովկասյան երկաթուղի (ՀԿԵ)
Ըստ թեմայի
Սուրեն Պապիկյանն այցելել է ՀԿԵ ու քննարկել ուղևորափոխադրումների ծավալի հարցը
Ավտոբուսները կհասնեն մինչև Հայաստանի ամենահեռավոր գյուղեր. նախարար
Գործադուլը դադարեցրել են. գնացքների երթևեկությունը վերականգնված է. ՀԿԵ
Մայքլ Ավետիքյան

Հուսով եմ՝ Փաշինյանը կիմանա. կանադահայը ուզում է նախագիծ սկսել ՀՀ–ում, բայց չի կարողանում

143
(Թարմացված է 00:10 09.08.2020)
Կանադահայը հինգ ամիս շարունակ բնակչության ամենաաղքատ շերտերին սննդով ապահովելու բարեգործական նախագիծ է առաջարկում իշխանություններին։

Sputnik Արմենիա գործակալությանն է դիմել սփյուռքահայ Մայքլ Ավետիքյանը, որն արդեն մի քանի ամիս է` կարիքավորների համար հիմնադրամի ստեղծման նախագիծ է առաջարկում իշխանությանը։ Չնայած նախագծի բարձր գնահատականին՝ այն շարունակում են անտեսել։

Ավետիքյանը կանադահայ է, կովբոյական հրաձգության մեջ (հրաձգային սպորտի տեսակ․ խմբ) լավագույններից մեկը աշխարհում։ Հանդես է գալիս Կանադայի անունից, բայց միշտ իր մոտ է պահում հայկական եռագույնը։ 2013-2014 թվականին նույնիսկ աշխարհի չեմպիոն է դարձել։

Բացի այդ, նաև բարեգործությամբ է զբաղվում։ Վերջին 17 տարիների ընթացքում Ավետիքյանը մշտապես ընդգրկված է տարբեր նախագծերում, հիմնադրամներում, մարաթոններ է կազմակերպում։

Մարտին Մայքլը կնոջ հետ Հայաստան է եկել՝ ազգականներին այցելելու, բայց համավարակի պատճառով մնացել է այստեղ ու որոշել է ժամանակ չվատնել։

«Առաջին անգամ այսքան երկար մնալով Հայաստանում` վերլուծեցի երկրում տիրող իրավիճակն ու հասկացա, որ կարելի է օգնել բնակչությանը, որը, ցավոք, աղքատության շեմին է գտնվում։ Ելնելով իմ հարուստ փորձից՝ ցանկացա օգտակար լինել պետությանն ու կառավարությանը և «Սննդի հայկական բանկ» (Armenian Food Bank) անվճար ուտելիք բաժանելու ծրագիր իրականացնել», - Sputnik Արմենիային ասաց Ավետիքյանը։

Այդ հիմնադրամը, որը պետք է ստեղծվի պետության, հովանավորների ու սովորական մարդկանց աջակցությամբ, թույլ կտա ամեն ամիս սննդով ապահովել որոշակի մարդկանց։ Նրա խոսքով՝ ԱՄՆ-ում ու Եվրոպայում 1960 թվականից է նման համակարգ գործում։

«Ես հեծանիվ չեմ հնարել, բայց ուզում եմ, որ այն հայկական դրոշի ներքո երթևեկի։ Բաժանմունքները կբացվեն մեր երկրի հինգ քաղաքներում և կսպասարկեն նաև մոտակա բնակավայրերը», - ասաց Ավետիքյանը։

Ընդ որում՝ եթե սկզբնական փուլում նախագիծն իրականացվելու է աշխարհում նման ծրագրերով տոննաներով մթերք բաժանող ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի (WFP) աջակցությամբ ու կառավարության միջոցներով, ապա հետո բյուջեի բեռնվածությունը կնվազի կամ կվերանա։

Ավետիքյանի խոսքով՝ հասարակ սփյուռքահայերը պատրաստ են գումար տրամադրել նման նախագծի համար։ Արևմտյան երկրների բնակիչների համար դա սովորական պրակտիկա է։ Բացի այդ, եթե նախագիծը բյուջեի հաշվին է մեկնարկելու, ապա 6-8 ամիս անց հովանավորների ու արտասահմանյան ֆինանսավորման հաշվին լիովին ինքնապահովվելու է:

Ավելին, նրա կարծիքով, Հայաստանի խոշոր ընկերություններ էլ կաջակցեն նախաձեռնությանը, քանի որ այդ դեպքում հարկային արտոնություններ կստանան։

Ցավոք, Ավետիսյանի խոսքով, իշխանությունը չի ողջունել իր առաջարկությունը։ Նրան ուղարկել են մի ատյանից մյուսը, այդ թվում՝ չգիտես ինչու, նաև Արարատի մարզպետարան։

Ի վերջո նրան ընդունել են ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունում։ Պարզվել է, որ նման նախագիծ պետք է մեկնարկեր դեռ 2019 թվականի հունիսին՝ նախարար Զարուհի Բաթոյանի հրամանով։ Գերատեսչությունում ասել են, որ վարչապետն արդեն վաղուց «կանաչ լույս» է տվել այդ նախագծին։

«Պարզվեց` իմ առաջարկած ծրագիրը շատ նման է այն նախագծին, որը պետք է դեռ մեկ տարի առաջ ստեղծած լինեին։ Բայց, ցավոք, դա ոչ ոք չի արել։ Ու այստեղ տեղի ունեցավ հինգ ամսվա ընթացքում ամենատհաճ անակնկալը։ Մարդիկ հասկացան, որ կա մի մարդ, որը կարող է օգնել, կարող է ստեղծել ու աշխատեցնել ու, միևնույնն է, անտեսեցին ինձ», - ասաց Ավետիքյանը։

Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունում նա նախագիծը քննարկել է փոխնախարար Ռուբեն Սարգսյանի ու այդ ծրագրի մեկնարկի համար պատասխանատու պաշտոնյայի հետ, ներկայացրել է ֆինանսական մասի, լոգիստիկայի մանրամասներն ու բիզնես պլանը։

Ավետիքյանի խոսքով՝ ինքն ուղղել է նախարարության ծրագրի սխալներն ու իր ծրագիրը ինտեգրել իշխանության ծրագրին։

«Ես արեցի այն ամենը, ինչը նրանք մեկ տարվա մեջ չեն արել, այդ թվում՝ լոգոն։ Նույնիսկ Փաշինյանի խոսքն եմ գրել։ Նրանք ամեն ինչ վերցրին ինձանից ու ասացին, որ մի երկու օրից կսկսեն աշխատել ինձ հետ։ Մեկ ամիս է անցել, այդ ընթացքում ես կարող էի 5 գրասենյակ բացել ամբողջ երկրում, բայց ոչ ոք չի զանգել»,– նշեց Ավետիքյանը։

Նա դիմել է նաև ՀՀ նախագահի աշխատակազմին, խոստացել են աջակցել ծրագրի մեկնարկից հետո։

Այդ նախագիծը ենթադրում է պարենային պաշարի ստեղծում, այդ պատճառով ռազմավարական կարևորություն ունի։ Ավետիքյանը վստահ է, որ համավարակի պայմաններում այն պետք է հնարավորինս արագ աշխատեցնել։

«Հուսով եմ՝ Նիկոլ Փաշինյանը կիմանա դրա մասին, ու ամեն ինչ կաշխատի։ Հակառակ դեպքում կստացվի, որ բոլորին ամեն ինչ դուր է գալիս, բայց ոչ ոք ոչինչ չի ուզում անել։ Նման անփութությունն անթույլատրելի է», - ասաց Ավետիքյանը։

Sputnik Արմենիան կապ հաստատեց ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի առաջին տեղակալ Ռուբեն Սարգսյանի հետ, որը հաստատեց Ավետիքյանի հետ հանդիպելու փաստը։ Սարգսյանը նշեց, որ նախարարությունը կարևորում է նրա փորձն ու մոտեցումները։

«Մենք հանդիպեցինք, խոսեցինք, քննարկեցինք։ Պայմանավորվեցինք, որ երկու օրից կապ կհաստատենք նրա հետ։ Իմ օգնականը երկու անգամ փորձել է կապ հաստատել նրա հետ, պետք է ևս մեկ անգամ փորձի», - ասաց փոխնախարարը։

Նրա խոսքով՝ որոշ քայլեր արդեն ձեռնարկվել են։ Նման գաղափար արդեն եղել է, սակայն հաշվի առնելով Ավետիքյանի մեծ փորձը` նրա կարծիքը շատ կարևոր է։

Փոխնախարարը չկարողացավ ներկայացնել ծրագրի ընթացքի մանրամասները` նշելով, որ իր ղեկավարման ոլորտը փոխվել է։ Սակայն հավելեց, որ նախագիծը առաջնայիններից մեկն է եղել։

Ավետիքյանն էլ Sputnik Արմենիային հայտնեց, որ բոլոր կոնտակտները թողել է (հեռախոսահամար, էլեկտրոնային փոստ) նախարարությունում։ Ավելին՝ նրանք փոխնախարարի հետ ընկերներ են Facebook-ում, այդ պատճառով, ըստ նրա, այդ արդարացումը անհեթեթ է թվում։

Ավետիքյանի խոսքով՝ գործն առաջ կգնա, եթե դրա մասին իմանա վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը։ Կանադահայը կշարունակի փորձեր ձեռնարկել վարչապետի հետ հանդիպելու համար։

143
թեգերը:
սփյուռքահայ, Հայաստան
Ըստ թեմայի
Դժվար է, բայց հնարավոր. ինչպես հայ ամուսինները կարողացան չկորցնել մոսկովյան բիզնեսը
«Մենք մի քայլ առաջ կլինենք»․ հայուհիների նրբաճաշակ բիզնեսը սահմանամերձ Նոյեմբերյանում
Շունչ քաշեցի՞ր, գնացինք առաջ. ի՞նչ է առաջարկել ՀՀ իշխանությունը բիզնեսի զարգացման համար
Հայաստանից Լիբանան ուղևորվեց մարդասիրական օգնություն տանող առաջին ինքնաթիռը

Հայաստանից Լիբանան ուղևորվեց մարդասիրական օգնություն տանող առաջին ինքնաթիռը. տեսանյութ

113
(Թարմացված է 22:44 08.08.2020)
Սփյուռքի հարցերով գլխավոր հանձնակատար Զարեհ Սինանյանը լրագրողներին հայտնեց, թե ինչ է ուղարկվում առաջին ինքնաթիռով։

ԵՐԵՎԱՆ, 8 օգոստոսի – Sputnik. Հայաստանից Բեյրութ ուղարկվող մարդասիրական 3 ինքնաթիռներից առաջինը, որ քիչ առաջ Երևանի օդանավակայանից ուղղություն վերցրեց դեպի Բեյրութ, տանում է բացառապես դեղորայք ու բժշկական ապրանքներ: Այս մասին օդանավակայանում լրագրողների հետ զրույցում ասաց Սփյուռքի հարցերով գլխավոր հանձնակատար Զարեհ Սինանյանը:

  • Հայաստանից Լիբանան ուղևորվեց մարդասիրական օգնություն տանող առաջին ինքնաթիռը
    Հայաստանից Լիբանան ուղևորվեց մարդասիրական օգնություն տանող առաջին ինքնաթիռը
    © Sputnik / Asatur Yesayants.
  • Հայաստանից Լիբանան ուղևորվեց մարդասիրական օգնություն տանող առաջին ինքնաթիռը
    Հայաստանից Լիբանան ուղևորվեց մարդասիրական օգնություն տանող առաջին ինքնաթիռը
    © Sputnik / Asatur Yesayants.
  • Հայաստանից Լիբանան ուղևորվեց մարդասիրական օգնություն տանող առաջին ինքնաթիռը
    Հայաստանից Լիբանան ուղևորվեց մարդասիրական օգնություն տանող առաջին ինքնաթիռը
    © Sputnik / Asatur Yesayants.
  • Հայաստանից Լիբանան ուղևորվեց մարդասիրական օգնություն տանող առաջին ինքնաթիռը
    Հայաստանից Լիբանան ուղևորվեց մարդասիրական օգնություն տանող առաջին ինքնաթիռը
    © Sputnik / Petros Lagesyan
1 / 4
© Sputnik / Asatur Yesayants.
Հայաստանից Լիբանան ուղևորվեց մարդասիրական օգնություն տանող առաջին ինքնաթիռը

«Սա այն է, ինչ մեզանից ուզել է Լիբանանի կառավարությունը,- ասաց նա,- մենք շատ նրբանկատ գտնվելով, հենց մեր համայնքի շահերից ելնելով՝ բեռը տանում ենք հենց Լիբանանի ժողովրդի, Լիբանանի պետության համար, որպեսզի հարց չծագի, թե ինչու են առանձին մոտեցում ցույց տալիս առանձին հայ համայնքին և ոչ թե Լիբանանին»:

Սինանյանը նաև տեղեկացրեց, որ Բեյրութ ուղևորվող երկրորդ և երրորդ ինքնաթիռներում արդեն կլինի առանձին հայ համայնքի համար նախատեսված օգնություն՝ գույք, պարենամթերք՝ այն, ինչ Հայաստանից խնդրել է լիբանանահայ համայնքը:

Երկրորդ ինքնաթիռը Լիբանան կուղևորվի օգոստոսի 9-ին, երրորդը՝ օգոստոսի 11-ին:

«Շատ կարևոր ենք համարում, որ լիբանանյան ժողովուրդը հասկանա, թե մենք որքան ենք գնահատում այն կարևոր դերը, որ նրանք ունեցել են մեր հայրենակիցների համար՝ Հայոց ցեղասպանությունից հետո թույլատրելով բնակություն հաստատել ու բարգավաճել այնտեղ»,- ասաց Սինանյանը:

Հիշեցնենք` օգոստոսի 4-ին Բեյրութի նավահանգստի շրջանում հզոր պայթյուն է որոտացել ամոնիումի նիտրատի պատճառով։ Լիբանանի վարչապետ Հասան Դիաբը խոստովանել է, որ նյութը պատշաճ ձևով չի պահվել։ 

Լիբանանի նախագահ Միշել Աունը հրաժարվել է միջազգային հետաքննությունից։ Հայտնի է, որ Բեյրութի նավահանգստի ու մաքսատան աշխատակազմից մոտ քսան մարդ է հարցաքննվել, այդ թվում՝ ղեկավարները։ Սարսափելի պայթյունից 13 հայ է մահացել, հայտնի է 11–ի ինքնությունը։

Պայթյունի զոհ է դարձել ընդհանուր առմամբ 154 մարդ, նրանից 25-ի ինքնությունը դեռ չի պարզվել։ Եվս 60 անհետ կորած կա։ Տուժել է ավելի քան 5000 մարդ։

ՀՀ կառավարությունը պատրաստ է վերականգնել Բեյրութում ավերված շինություններից մի քանիսը

113
թեգերը:
Բեյրութ, Լիբանան, Հայաստան
Ըստ թեմայի
Բեյրութում պայթած քիմիական նյութը քաղցկեղածին չէ. ո՞ր դեպքում այն կարող է վտանգավոր լինել
Մոմավառություն Երևանում՝ ի հիշատակ Բեյրութում տեղի ունեցած պայթյունի զոհերի
Գրիգոր Ջաբոթյանի նորաձևության տունը Բեյրութի պայթյունի հետևանքով փլատակների է վերածվել
«Օգնի՛ր մեզ». ինչպես են Մակրոնին դիմավորել Բեյրութում
Նժդեհ Հովսեփյան

Ինչ խնդիր է լուծում ՀՀ իշխանությունը` արտակարգ դրությունը երկարաձգելով

0
(Թարմացված է 23:53 08.08.2020)
«Օրբելի» կենտրոնի վերլուծաբան Նժդեհ Հովսեփյանը Sputnik Արմենիայի եթերում անդրադարձել է Հայաստանում համավարակով պայմանավորված արտակարգ դրության ռեժիմի հերթական անգամ երկարաձգելուն և այն հանգամանքին, որ մեղմացվելու են մի շարք արգելքներ։
Հովսեփյան. «Հավաքների սահմանափակումն ընդամենը միտված էր վարակի տարածումը կանխելուն»

Նժդեհ Հովսեփյանի դիտարկմամբ` նախ պետք է հաշվի առնել` արդյո՞ք արտակարգ ռեժիմի անցնելու որոշում կայացնելիս իշխանությունը մտքում ուներ հենց հավաքների ազատության իրավունքի սահմանափակումը։ Ըստ նրա` ակնհայտ է, որ հայտնի շրջանակները, որոնք իշխանության նկատմամբ վերահսկողություն ստանալու խնդիր ունեն, միշտ այդ հարցը շահարկում էին, բայց միևնույն ժամանակ շատ լավ գիտեին, որ զանգվածային միջոցառումներ անցկացնելու պոտենցիալ անգամ չունեն, հետևաբար արտակարգ դրության ռեժիմի վերաբերյալ նրանց հայտարարությունները կրում էին ընդամենը սադրիչ քաղաքական շահարկումների բնույթ։

«Սահմանափակումների թուլացման հետ կապված որոշումը գալիս է փաստելու, որ արտակարգ դրության ռեժիմն ի սկզբանե չի սահմանվել լոկ հավաքների ազատության ռեժիմ դարձնելու համար։ Այդ սահմանափակումն ընդամենը միտված էր վարակի տարածումը կանխարգելելուն»,– նշում է վերլուծաբանը։

Հովսեփյանի համոզմամբ` արտակարգ դրության ռեժիմի պահպանման հիմնական խնդիրն իշխանությանն արտակարգ լիազորություններ թողնելն է, որովհետև ցանկացած պահի կարող ենք ունենալ համավարակի տարօրինակ բռնկում, հետևաբար իշխանությունը նման իրավիճակում պետք է օժտված լինի արտակարգ լիազորություններով, որպեսզի արագ արձագանքի և համապատասխան գործիքակազմը ներդնի ու կիրառի։

Վերլուծաբանի կարծիքով` սահմանափակումների մեղմացումը պայմանավորված է վերջին երկու շաբաթվա կտրվածքով հավամարակի տարածման տեմպերի զգալի թուլացմամբ, ինչպես նաև այն հանգամանքով, որ բողոքավոր զանգվածներին հնարավորություն տրվի իրենց բողոքն արտահայտել ավելի ազատ կերպով, քան նախկինում։

Կես տարվա արտակարգ կյանք Հայաստանում. դրությունը պահպանվում է, փոխվում են կանոնները

Հիշեցնենք` մարտի 16–ից Հայաստանում արտակարգ դրություն է, որն արդեն մի քանի անգամ երկարաձգվել է։ Երկարաձգված արտակարգ դրության պայմանները որոշակի փոփոխությունների են ենթարկվել։ Տնտեսական շատ գործունեություններ թույլատրվել են, բայց սահմանվել են պարտադիր պահանջներ։

Մայիսի 18–ից Հայաստանում աշխատում է նաև հասարակական տրանսպորտը, բայց ուղևորներն ու վարորդները պետք է անպայման պաշտպանիչ դիմակով ու ձեռնոցով լինեն։

Հանրային բաց տարածքներում դիմակ դնելը նույնպես պարտադիր է։ Դիմակ կարող են չդնել միայն մինչև 6 տարեկան երեխաները, հեծանիվ վարողները, ֆիզիկական վարժություններ անողները և խրոնիկ շնչառական հիվանդություններ ու սրտային անբավարարություն ունեցողները (վերջիններս պետք է իրենց մոտ ունենան համապատասխան հիվանդության փաստը հաստատող բժշկական փաստաթուղթ)։

Հուլիսի 13-ին կառավարությունը որոշեց արտակարգ դրության ռեժիմը երկարացնել մինչև օգոստոսի 12-ը։

Օգոստոսի 5–ին ՀՀ փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանը հայտնեց, որ օգոստոսի 12-ին ավարտվող արտակարգ դրությունը կերկարաձգվի ևս մեկ ամսով, բայց սա վերջին երկարաձգումը կլինի։

0
թեգերը:
Նժդեհ Հովսեփյան, Արտակարգ դրություն, Հայաստան
Ըստ թեմայի
Ներքին զբոսաշրջությունը չի փրկի. ինչն է Հայաստանում «սպանում» տուրօպերատորներին
Արման Թաթոյանը ՀԿ-ների հետ քննարկման արդյունքներն ուղարկել է պարետատուն
Արտակարգ դրության պատճառով Հայաստանում մնացած 4071 քաղաքացի Ռուսաստան են վերադարձել