Հսկիչ դրամարկղային մեքենա

Վրաստանում էժան են, բայց մերից չեն. ՊԵԿ նախագահը` նոր ՀԴՄ–ների մասին

195
2019 թվականի հունվարի 1-ից կիրառության մեջ դրվող նոր ՀԴՄ–ներ վաճառվում են ինքնարժեքից 2 դրամ թանկ գնով։

ԵՐԵՎԱՆ, 10 հունվարի — Sputnik. Նոր սերնդի ՀԴՄ–ն պարտադիր չէ գնել կոնկրետ ՊԵԿ–ի ՊՈԱԿ–ից։ Այս մասին այսօր լրագրողների հետ զրույցում ասաց ՊԵԿ նախագահ Դավիթ Անանյանը` պատասխանելով հարցին, թե ինչու է տնտեսվարողներին պարտադրվում գնել թանկ ՀԴՄ, եթե հարևան Վրաստանում դրանք շուրջ 3 անգամ էժան են վաճառվում։

«Հաշվիչ դրամարկղային մեքենա տերմինը պայմանական անվանում է, իրականում դա մի մեքենա է, որի հանդեպ կառավարության որոշմամբ սահմանվել են տեխնիկական պահանջներ և ցանկացած նման սարքավորում (ոչ միայն ՊԵԿ-ի ՊՈԱԿ-ի կողմից) կարող է ներմուծվել, միացվել համակարգին ու գործել։ Այսինքն՝ այստեղ ազատականացվել է, և չկա այդպիսի պահանջ, որ անպայման պետք է ձեռք բերեն կոնկրետ այդ ՊՈԱԿ-ի ներմուծած մեքենան»,– ասաց նա։

Անանյանի խոսքով` նոր ՀԴՄ-ների ինքնարժեքը 158 000 դրամ է, վաճառքի գինը` 160 000։ Ընդ որում, տնտեսվարողները կարող են դրանք ձեռք բերել տարաժամկետ վճարման պայմանագրով և վճարել 2 տարվա ժամանակահատվածում։

ՊԵԿ նախագահը նաև հայտնեց, որ արդեն 10 ընկերություն ձեռք են բերել նոր ՀԴՄ և միացվել համակարգին:

2019 թվականից բոլոր տնտեսավարող սուբյեկտները պարտադիր պետք է նոր սերնդի ՀԴՄ-ներով աշխատեն: Սա սահմանված է ՀՀ հարկային օրենսգրքի 457-րդ հոդվածի 5-րդ մասով: ՊԵԿ հայտարարության համաձայն՝ տնտեսվարողները կարող են հսկիչ դրամարկղային մեքենաների գինը վճարել ամբողջությամբ և միանվագ կամ իրենց ցանկությամբ (2 տարվա ընթացքում տարաժամկետ վճարումներով՝ ամսական համամասնությամբ): Նշված հարկ վճարողների հետ կնքվում է հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների գնի տարաժամկետ վճարման պայմանով առուվաճառքի պայմանագիր:

195
թեգերը:
Հայաստան
Բեռնատարներ. արխիվային լուսանկար

Ինչպե՞ս լուծել ԵԱՏՄ-ում բեռների փոխադրման խնդիրները․ նոր մարմին է ստեղծվել

0
Ենթադրվում է, որ օպերատիվ կոմիտեն գլխավորելու է Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի նախագահ Միխայիլ Մյասնիկովիչը։ Աշխատանքային խմբում կներառվեն հինգ նախարարները՝ Գեղամ Վարդանյանը, Տիմուր Ժակսիլիկովը, Օլեգ Պանկրատովը, Վիկտոր Նազարենկոն ու Անդրեյ Սլեպնևը։

ԵՐԵՎԱՆ, 10 հուլիսի - Sputnik. Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովն այսօր ԵԱՏՄ սահմաններով ապրանքների փոխադրման հետ կապված վիճելի հարցերի լուծման օպերատիվ կոմիտե է ստեղծել։ Միության անդամ երկրների միջև բազում տարաձայնություններ են ծագել՝ ԵԱՏՄ-ի ներսում բեռների երկարատև ստուգում, Չինաստանից «մոխրագույն» ներմուծում և այլն։ Sputnik Արմենիան փորձել է հասկանալ՝ ինչ գործիքների միջոցով կարելի է լուծել ներկայիս խնդիրներն ու ինչու են դրանք առաջացել։

Խնդիրները կապված են այն փաստի հետ, որ Միության ներսում սահմաններին բեռների փոխադրման վերահսկողության միջոցառումներ են սկսել անցկացվել։ Տեղեկությունը Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում հայտնեց Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի (ԵԱՏՀ) մաքսային համագործակցության նախարար Օլեգ Պանկրատովը։

«Բոլորս էլ հասկանում ենք, որ միասնական մաքսային ու տնտեսական տարածքը նման հսկողություն չի ենթադրում, սակայն դրա կիրառման համար օբյեկտիվ պատճառներ կան (Ռուսաստանը ստուգում է` արդյո՞ք բեռների մեջ չկան ապրանքներ, որոնք արգելված է ՌԴ ներկրել, – խմբ․), - ավելացրեց ԵԱՏՀ անդամը։

Այժմ Միության երկրները ԵԱՏՄ տարածքով բեռների փոխադրման ժամանակ ծագած հակասությունների լուծման «ճանապարհային քարտեզ» են մշակում։

«Մենք հասկանում էինք, որ ստեղծված իրավիճակը տանում է ներքին առևտրի նվազեցմանն ու որոշակի լարվածության առաջացմանը։ Այս պատճառով հանձնաժողովում որոշվեց բարձր մակարդակի խումբ (օպերատիվ կոմիտե, – խմբ․) ստեղծել։ Այն օպերատիվ կերպով վիճելի իրավիճակների լուծման «ճանապարհային քարտեզ» կձևավորի», - ասում է Պանկրատովը։

Նախարարը նշում է, որ «ճանապարհային քարտեզի» նպատակը պետությունների շահերի բալանսը գտնելն է։

«Այնպիսի քայլեր են ձեռնարկվելու, որ երկրները, որոնք սահմանափակում են մուտքն իրենց շուկա, շահագրգռված լինեն մուտքը բացելու հարցում։ Իսկ երկրները, որոնք ապրանք են մատակարարում այդ շուկա, ուզենան հնարավորինս արագ իրենց մոտ ներդնել ժամանակակից տեխնոլոգիաներ, որոնք ցույց կտան, որ ապրանքների բոլոր հոսքերը «սպիտակ» են ու լիարժեք մաքսային մաքրում են անցնում», - ասում է ԵԱՏՀ կոլեգիայի անդամը։

Նախարարի խոսքով՝ այդ տեխնոլոգիաները կապահովեն հարկերի ամբողջական վճարումը ԵԱՏՄ բյուջե ու երկրների բյուջեների առաջ հարկային պարտականությունների կատարումը։

Ենթադրվում է, որ օպերատիվ կոմիտեն գլխավորելու է Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի նախագահ Միխայիլ Մյասնիկովիչը։ Աշխատանքային խմբում կներառվեն հինգ նախարարները՝ Գեղամ Վարդանյանը, Տիմուր Ժակսիլիկովը, Օլեգ Պանկրատովը, Վիկտոր Նազարենկոն ու Անդրեյ Սլեպնևը։

Բացի այդ, կոմիտեում կընդգրկվեն յուրաքանչյուր երկրից պետական իշխանության օրգանների երեք-չորս ներկայացուցիչ, որոնք պատասխանատու են ներքին առևտրի, մաքսային ոլորտի ու ֆիսկալային մուտքերի համար։

Ռուսաստանի գիտությունների ակադեմիայի (ՌԳԱ) Պրիմակովի անվան Համաշխարհային տնտեսության և միջազգային հարաբերությունների ինստիտուտի ավագ գիտաշխատող Ստանիսլավ Պրիտչինը կարծում է, որ օպերատիվ կոմիտեի ստեղծումն «այն քայլն է, որը թույլ կտա լուծել գոյություն ունեցող հակասությունները»։

ԵԱՏՄ սահմաններին խնդիրների մի ամբողջ համալիր զարգացավ այն պատճառով, որ Միությունը չափազանց արագ էր զարգանում։

«Եթե համեմատենք այն ճանապարհը, որը Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովն անցել է ստեղծման պահից մինչև ինտեգրման ներկայիս փուլը, ապա Եվրոպական խորհրդին դրա համար մի քանի տասնյակ տարի է պետք եղել։ Մենք առաջ ենք ընկել ժամանակացույցից. բնականաբար, աճի հետ կապված ցավեր են առաջանում», - կարծում է փորձագետը։

Առկա խնդիրները հիմա է պետք լուծել, քանի որ ԵԱՏՄ զարգացման` մինչև 2025 թվականի ռազմավարություն է մշակվում։ Փաստաթուղթը պետք է կազմված լիներ մայիսի 19-ին Բարձրագույն Եվրասիական տնտեսական խորհրդի նիստում, սակայն ԵԱՏՄ երկրների նախագահները որոշել էին, որ ռազմավարության մեջ պետք է լրացումներ անել։

0
թեգերը:
բեռնատար, Եվրասիական Տնտեսական Միություն (ԵԱՏՄ), Հայաստան
թեմա:
Հայաստան և ԵԱՏՄ
Կարո Փայլան. արխիվային լուսանկար

Սուրբ Սոֆիայի մզկիթ դառնալը կբարդացնի շատերի կյանքը. Կարո Փայլան

7
(Թարմացված է 22:58 10.07.2020)
Թուրքիայի մեջլիսի հայ պատգամավորը համարում է, որ տաճարը մզկիթի վերածելու որոշումը տխրեցնում է բոլոր նրանց, ովքեր հավատում էին բազմակարծիք Թուրքիայի գոյությանը։

ԵՐԵՎԱՆ, 10 հուլիսի - Sputnik. Սուրբ Սոֆիայի տաճարին մզկիթի կարգավիճակ տալու որոշումը կբարդացնի Թուրքիայի քրիստոնյաների և Եվրոպայի մահմեդականների կյանքը: Facebook–ի իր էջում նման տեսակետ է հայտնել Թուրքիայի քրդամետ Ժողովուրդների դեմոկրատական կուսակցության անդամ, մեջլիսի հայ պատգամավոր Կարո Փայլանը։

«Տխուր օր քրիստոնյաների և բոլոր նրանց համար, ովքեր հավատում են բազմակարծիք Թուրքիային: Սուրբ Սոֆիային մզկիթի կարգավիճակ վերադարձնելը կբարդացնի այստեղի քրիստոնյաների և Եվրոպայի մահմեդականների կյանքը: Սուրբ Սոֆիան մեր հարուստ պատմության խորհրդանիշն էր: Նրա գմբեթը մեծ էր ու կբավականացներ բոլորիս», – գրել է նա:

Հուլիսի 10-ին Թուրքիայի նախագահ Ռեջեփ Թայիփ Էրդողանը հրամանագիր է ստորագրել Սուրբ Սոֆիայի տաճարը մզկիթի վերածելու մասին։ Ավելի վաղ Թուրքիայի Պետական խորհուրդը չեղարկել է Սուրբ Սոֆիայի տաճարը թանգարանի վերածելու մասին` 1934 թվականին ընդունված որոշումը։

​Դեռ 2019 թվականի մարտին Էրդողանը հայտարարել էր, որ տաճարի կարգավիճակի փոփոխությունը մուսուլմանների պատասխանն է Իսրայելում ԱՄՆ-ի գործողություններին։ Այսպիսով՝ Թուրքիան դեմ է, որ ԱՄՆ-ն սատարում է Գոլանի բարձրունքների հանդեպ Իսրայելի ինքնավարությանը։

Տաճարը կառուցվել է VI դարում Բյուզանդիայի կայսր Հուստինիանոսի օրոք։

1453 թվականին թուրքերի կողմից Բյուզանդական կայսրության մայրաքաղաքի գրավումից հետո Սուրբ Սոֆիայի տաճարը վերածվեց մզկիթի և մնաց այդ կարգավիճակում մինչև 1934 թվականը։

Այնուհետև Քեմալ Աթաթուրքի որոշմամբ՝ մզկիթը դարձավ թանգարան։ Տաճարը համարվում է համաշխարհային ճարտարապետության նշանավոր հուշարձաններից մեկը, և անկախ թանգարանի կարգավիճակից, շարունակում ընկալվել որպես քրիստոնեության մեծագույն սրբություններից մեկը։

Սուրբ Սոֆիան ուզում են մզկիթ դարձնել. հայ ճարտարապետի վերականգնած գմբեթի տակ նամազ կհնչի՞

7
թեգերը:
Սուրբ Սոֆիայի տաճար, Կարո Փայլան
Ըստ թեմայի
Թրամփին վատություն անել և սուրբ Սոֆիան վերածել մզկիթի. Էրդողանն իր ամպլուայի մեջ է
Կրեմլը մեկնաբանել է Թուրքիայում գտնվող Սուրբ  Սոֆիայի տաճարի կարգավիճակի հարցը
Վերադարձ դեպի անցյալ. ինչո՞ւ է Էրդողանը աչք դրել Սուրբ Սոֆիայի տաճարի վրա