00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:24
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
0 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
12:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Исторический ликбез
Первая биография Ивана IV. Кто и для кого ее писал?
15:04
24 ր
Исторический ликбез
Тиран или помазанник божий? Кем был Иван Грозный?
15:33
24 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Ռեբեց. ՀԿԵ–ն տասը անգամ նվազեցրել է շարժակազմի` գծերից դուրս գալու ցուցանիշը

© АРКАЖелезная дорога
Железная дорога - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Գնացքների շարժման անվտանգության հարցը մեզ մոտ միշտ առաջնային հարցերից է, և աշխատանքային օրը սկսվում է դրանից, ասաց ՀԿԵ գլխավոր տնօրեն Վիկտոր Ռեբեցը

ԵՐԵՎԱՆ, 8 սեպտեմբերի – Sputnik. «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ–ն նվազեցրել է Հայաստանում շարժակազմի` գծերից դուրս գալու քանակը. 2009 թվականի 96 դեպքի դիմաց, 2014 թվականին այն կազմել է 9 դեպք, լրագրողներին ասաց ՀԿԵ գլխավոր տնօրեն Վիկտոր Ռեբեցը Համագործակցության անդամ երկրների Երկաթուղային տրանսպորտի խորհրդի` երկաթուղու շարժման անվտանգության հարցերին նվիրված նիստի ժամանակ։

«Գնացքների շարժման անվտանգության հարցը մեզ մոտ միշտ առաջնային հարցերից է, և աշխատանքային օրը սկսվում է դրանից։ Հայաստանում մեր գործունեության ընթացքում` սկսած 2009 թվականից, կազմակերպված գնացքներում մենք գրանցել ենք  շարժակազմի` գծերից դուրս գալու 96 դեպք։ Անցյալ տարի մեզ մոտ այն կազմել է ընդամենը 9 դեպք, ընդ որում, մոտակա, քիչ նշանակալի ճանապարհներին։ Այսինքն, այդ ցուցանիշը նվազել է ավելի քան 10 անգամ։ Ընթացիկ տարում գծերից դուրս գալու դեպքեր չեն եղել», – ասաց Ռեբեցը։

Նրո խոսքերով` ավելի վաղ ճանապարհների երկարությունը, որոնք գնահատվում էին, որպես անբավարար, և պահանջում էին արագության նվազեցում, կազմում էր 300 կմ։

«Այսօր այդ ճանապարհների երկարությունը կազմում է ընդամենը 6 կմ։ Նորոգվել է շուրջ 400 կմ տարածություն, հաշվի առնելով ընթացիկ տարին, այդ թիվը կկազմի մոտ 450 կմ։ Ավելի քան 700 հազար չորսու է փոխվել։ Բեռնատար գնացքների արագությունը աճել է միջինը մինչև 5 կմ/ժ», – նշեց Ռեբեցը։

Ռուսական պատվիրակության ղեկավար, Երթևեկության անվտանգության դեպարտամենտի ղեկավարի տեղակալ Ալեքսանդր Կոսարյովի խոսքերով` ՌԵՈՒ անվտանգության համակարգն առաջ է անցել, սակայն նրանք մեծ հաճույքով կիսվում են իրենց փորձով և կիրառում են այն ՀԿԵ ճանապարհներին։

«Մենք բազմաթիվ աշխատանքներ ենք արել, Հայաստանում էլ են արվել, մենք կարող ենք դրանք կիրառել Ռուսաստանում։ Մենք պատրաստում ենք բարձր արագություն ունեցող ենթակառուցվածքների շահագործման կանոնները` օգտվելով այն երկաթգծերի եզակի փորձից, որոնք օգտագործում են ռելսերի բարձրացում փոքր շառավիղ ունեցող թեք տեղանքներում, այդ թվում` հայկական փորձը», – ասաց Կասարևը։

Նիստի ընթացքում մասնակցիները կքննարկեն հարցերի լայն շրջանակ։ Նիստին մասնակցում են Բելառուսի, Վրաստանի, Ղազախստանի, Ղրղըզստանի, Լատվիայի, Լիտվայի, Մոլդովայի, Ռուսաստանի, Տաջիկստանի, Թուրքմենստանի, Ուզբեկստանի, Ուկրաինայի, Էստոնիայի երկաթուղիների վարչության ներկայացուցիչներ։

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն հանդիսանում է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի 100% դուստր ընկերությունն ու իրականացնում է «Հայկական երկաթուղի» ՓԲԸ-ի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008թ.-ի փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:

Լրահոս
0