00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
25 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
10:07
52 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:06
7 ր
Աբովյան time
On air
18:14
43 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
10:47
5 ր
Ուղիղ եթեր
Մամուլի տեսություն
10:58
17 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
11:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Հայաստանում ավելի քան 140 000 երիտասարդ որևէ կրթական ծրագրով չի սովորում․ ԿԳՄՍ նախարար

© Sputnik / Aram Nersesyan Ժաննա Անդրեասյան
Ժաննա Անդրեասյան - Sputnik Արմենիա, 1920, 24.01.2024
Բաժանորդագրվել
Այս տվյալները պարզ են դարձել վերջին մարդահամարից հետո։
ԵՐԵՎԱՆ, 24 հունվարի – Sputnik. Հայաստանում ավելի քան 140 000 երիտասարդ որևէ կրթական ծրագրով չի սովորում։ Այս մասին ԱԺ–ում «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» օրենսդրական բարեփոխումների շուրջ քննարկման ժամանակ ասաց ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը։
«Համաձայն վերջին մարդահամարի տվյալների՝ 15-19 տարեկան երիտասարդների 20,6%-ը որևէ կրթական ծրագրով չի սովորում։ Վիճակն առավել մտահոգիչ է 20-24 տարեկան երիտասարդների մասով։ Այս տարիքային խումբը ներառյալ՝ չսովորող երիտասարդների համամասնությունը դառնում է 68,8%՝ ավելի քան 140 000 մարդ»,- նշեց Անդրեասյանը։
Նա ընդգծեց, որ նման իրավիճակն անթույլատրելի է ու մարդկային կապիտալի զարգացումն այլընտրանք չունի թե՛ հանրային, թե՛ տնտեսական զարգացման տեսանկյունից։
Նախարարի խոսքով՝ բազմաթիվ հետազոտություններ ցույց են տալիս` որակավորում չունենալու պատճառով այդ անձանց և նրանց ընտանիքների աղքատության, առողջական խնդիրների և բազմաթիվ այլ հարցերի առումով ռիսկը մեծանում է։
Եղել է 30 տարբեր բնույթի վրիպակ. ԿԳՄՍՆ–ում քննարկել են «Հայոց պատմություն 7» դասագիրքը
Ավելին, որակավորում չունեցողներից շատերն արդեն իսկ սոցիալապես խոցելի խմբերի ներկայացուցիչներ են, որոնց համար նաև հենց այդ պատճառով մասնագիտական կրթություն ստանալը դառնում է լուրջ և հաճախ անհասանելի խնդիր։
Լրահոս
0