00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:24
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:40
18 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:05
47 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:01
8 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
9 ր
17:48
12 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
9 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:10
8 ր
Ուղիղ եթեր
19:01
8 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
09:32
3 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
25 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
34 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Դավիթ Մարգարյան
Ոչ թե այդ մարդիկ կմնան առանց աշխատանքի, այլ մենք կմնանք առանց այդպիսի բժիշկների.Մարգարյան
11:06
4 ր
Ռաֆայել Գևորգյան
ՓՄՁ-ին ուղղված նոր ծրագրով առաջնայինը մտադիր ենք զարգացնել նրանց կարողությունները.Գևորգյան
11:11
6 ր
Ջոնի Մելիքյան
Արևմուտից ճնշումը սպասելի էր.Մելիքյան
11:19
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Նիկոլ Փաշինյան
Տեղի ունեցածը մեծ հաջողություն եմ համարում․Փաշինյան
13:06
14 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Ի՞նչ է մարքեթինգային ձագարը

Բաժանորդագրվել
Անհրաժեշտ է, որ ընկերությունը տիրապետի ձագարի թողունակության ու ժամանակի կառավարման բոլոր տեխնիկաներին ու ալգորիթմներին։

Մարքեթինգային ձագարն այն ճանապարհն է, որով անցնում է բրենդով պարզապես հետաքրքրված  հաճախորդը, մինչև դառնում է առաջարկվող պրուդուկտի կամ ծառայության գնման համար որակավորված պոտենցիալ գնորդ։

Բիզնեսը շոկի մեջ է. անհրաժեշտ է ստեղծել նոր մոդելներ

Մարքեթինգային ձագարի ամեն փուլից դեպի մյուս փուլեր հաճախորդին գրագետ ու սահուն անցկացնելու համար անհրաժեշտ է, որպեսզի ընկերությունը տիրապետի ձագարի թողունակության ու ժամանակի կառավարման բոլոր տեխնիկաներին ու ալգորիթմներին։

Մարքեթինգային ձագարը հնարավորություն է տալիս բիզնեսներին ավելի արդյունավետ կառավարել գնման որոշումների կայացման ալգորիթմը և ավելացնել ընկերության շահույթը։

Որոնք են գնորդների վարքագծային հիմնական փոփոխությունները ռեցեսիայի պայմաններում

Լրահոս
0