00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
25 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
10:07
52 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:06
7 ր
Աբովյան time
On air
18:14
43 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:29
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
25 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
10:06
32 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
11:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1
Петербургский международный экономический форум. День первый - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ

Պիպոյան. «Հայաստանում երեխան փոքր տարիքից ձեռք է բերում սխալ սննդային սովորություններ»

© Sputnik / Asatur YesayantsРуководитель департамента оценки риска пищевых цепей Центра эколого-ноосферных исследований Национальной академии наук Армении Давид Пипоян
Руководитель департамента оценки риска пищевых цепей Центра эколого-ноосферных исследований Национальной академии наук Армении Давид Пипоян - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
ՀՀ ԳԱԱ Էկոկենտրոնի սննդի շղթայի ռիսկերի գնահատման կենտրոնի ղեկավար, պարենային իրավունքի փորձագետ Դավիթ Պիպոյանը Sputnik Արմենիայի եթերում խոսում է դպրոցական սննդի մասին։
Դավիթ Պիպոյան

Պիպոյանը վստահեցնում է` հայաստանյան դպրոցների ենթակառուցվածքներն այնպիսին են, որ երեխան սնման կազմակերպման հետ կապված խնդիրներ ունենա։

«Եթե տարբեր երկրների փորձով նայենք, մեզ մոտ ստացվում է հետևյալ պատկերը. երեխան գնում է նախադպրոցական ուսումնական հաստատություն, հետո սկսում է շատ վաղ տարիքից հաճախել դպրոց, և փաստացի ստացվում է` մենք երեխային մանկապարտեզում ապահովում ենք բալանսավորված նախաճաշ, հետճաշիկ և այլն, և ընդամենը մեկ տարի հետո այդ նույն երեխան, որը դեռ նոր ձևավորվող օրգանիզմ է, մտնում է դպրոց և ուտում է միայն այն, ինչ կա դպրոցի բուֆետում, ինչը երեխայի ֆիզիոլոգիական պահանջների համապատասխան չէ, անգամ եթե անվտանգ է»,- ասում է նա։

Պիպոյանը նշում է, որ դպրոցներում վաճառվող մթերքը (մասնավորապես` թխվածքը) ամբողջությամբ պարունակում է ալյուր, շաքարի մեծ քանակություն։

«Բոլորս գիտենք, որ դպրոցներում կարագով պատրաստված մթերք չի իրացվում, և փաստացի մենք ունենում ենք երեխայի միակողմանի սնուցում, որովհետև այսօր երեխաները բավականին երկար են մնում դպրոցում»,- ասում է նա։

Պիպոյանը նշում է նաև մեկ այլ արատավոր երևույթ, երբ երեխան դպրոց է գնում առանց նախաճաշելու։

«Երեխայի համար կարևորագույն հատվածում, երբ նա պետք է ստանա իր համար անհրաժեշտ բոլոր տարրերը, ստանում է միակողմանի սնուցում, ընդ որում` ստանում է այնպիսի մթերքներից, որոնք օրգանիզմի համար ունեն բացասական ազդեցություն»,- ասում է նա։

Փորձագետի խոսքով` երեխան փոքր տարիքից ձեռք է բերում սխալ սննդային սովորություններ, ինչը շատ բացասական ազդեցություն է ունենում երեխայի հետագա կյանքի վրա։

Լրահոս
0