00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:29
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
25 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
52 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
5 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:05
7 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:36
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
10:08
4 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
11:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Հայաստանում երթևեկող ավտոմեքենաների խցիկներում ռումբեր են տեղադրված. ի՞նչ անել

© Sputnik / Aram NersesyanГазозаправочная станция
Газозаправочная станция - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Հայաստանյան ավտոմեքենաների 98%-ի բեռնախցիկում ռումբ է տեղադրված, վստահեցնում են գազաբալոնային սարքավորումների ոլորտն ուսումնասիրած մասնագետները և դրանցից ազատվելու տարբերակներ ներկայացնում։

ԵՐԵՎԱՆ, 5 փետրվարի — Sputnik. Հայաստանում շահագործվող ավտոմեքենաների ավելի քան 90%-ն աշխատում են գազով, պաշտոնապես գրանցված 400 000 գազաբալոնային սարքավորումներից 2017թ-ին տեխնիկական փորձաքննություն է անցել 3400-ը, 337 սարքավորում որակվել է խոտանված։ Այս մասին այսօր լրագրողների հետ հանդիպմանը հայտնեց «Էքսպերտ թեչ» գազաբալոնային սարքավորման փորձարկման, տեղակայման և սերտիֆիկացման ընկերության տնօրեն Մկրտիչ Տիգրանյանը։

«Հիմնականում փորձաքննություն են անցնում խոշոր ընկերությունների («Գազպրոմ Արմենիա», «Վիոլիա ջուր» և այլն) ավտոմեքենաները։ Մնացած 98%-ը փորձաքննություն չեն անցնում։ Հատկապես հասարակական տրանսպորտի պարագայում, մենք նստում ենք տրանսպորտ ու չգիտենք, թե ինչ կարող է պատահել այդ ավտոմեքենային»,- ասաց Տիգրանյանը։

Նա նաև նշեց, որ պաշտոնական վիճակագրական տվյալներով, 2016թ-ին Հայաստանում հրդեհվել կամ պայթել են գազով շահագործվող 119 ավտոմեքենա, վիրավորվել է 9 մարդ, 2015-ին հրդեհվել է 92, մահացել` 9, վիրավորվել` 7, 2014-ին` հրդեհվել են 102, մահացել` 10, վիրավորվել` 19 մարդ։

Ասուլիսին ներկա «Սպառողների խորհրդատվական կենտրոն» ՀԿ-ի նախագահ Կարեն Չիլինգարյանը Հայաստանում գազով շահագործվող ավտոմեքենաների շուրջ ստեղծված իրավիճակը որակեց պայթյունավտանգ։

«Դա նույնն է, թե ամեն ավտոմեքենայի մեջ մեկական ռումբ լինի տեղադրված»,-ասաց Չիլինգարյանը։

Գազով աշխատող ավտոմեքենաների անվտանգության միակ պատասխանատուն այսօր գործող օրենսդրությամբ, Էկոնոմիկայի նախարարության Շուկայի վերահսկողության տեսչական մարմինն է։ Մկրտիչ Տիգրանյանը, սակայն, վստահեցնում է, որ 2005թ-ից ի վեր այս մարմինը գազաբալոնների ոլորտում որևէ հետազոտություն չի իրականացրել։

Авария на Тбилисском шоссе в Ереване - Sputnik Արմենիա
«Փտած» մեքենաներ կամ «փտած» վարորդական իրավունք. ո՞վ է վթարների մեծամասնության «հեղինակը»

Ստեղծված իրավիճակը շտկելու միակ ելքը բանախոսների համոզմամբ, նոր օրենսդրական կարգավորումներն են, որոնք կառավարությունն 2017թ-ից մշակել է։ Դրանցով նախատեսվում է ստեղծել նոր լիազոր մարմին և տեխնիկական փորձաքննություն անցած բալոններով ավտոմեքենաների էլեկտրոնային շտեմարան, իսկ գազալցակայաններում` քարտային սպասարկման համակարգ։ Այս ամենի արդյունքում շտեմարանում բացակայող ավտոմեքենաների տերերը կզրկվեն իրենց ավտոմեքենան լիցքավորելու իրավունքից։

Բայց օրենսդրական նոր փաթեթը, որ նախատեսվում էր անցյալ տարի դեկտեմբերին հաստատել և ներկայացնել ԱԺ։ Բայց, Մկրտիչ Տիգրանյանի խոսքով, հունվարին կառավարությունը նոր փոփոխություններ է կատարել օրինագծերի փաթեթում և մինչ օրս չի հաստատել։

Ի դեպ, Տիգրանյանը նաև տեղեկացրեց, որ գազաբալոնի փորձաքննությունն արժե 10-15 հազար դրամ, տևում է 40 րոպեից 1 ժամ։ Անվտանգ շահագործման համար գազաբալոնը պետք է փորձաքննության ենթարկվի յուրաքանչյուր 1-2 տարին մեկ անգամ։

Լրահոս
0