00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:20
2 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
30 ր
Ուղիղ եթեր
10:01
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
49 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:01
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
5 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:06
8 ր
Աբովյան time
On air
18:21
38 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:19
4 ր
Ուղիղ եթեր
12:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
5 ր
Աբովյան time
On air
18:21
37 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
5 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Երկու մանկավարժ այսօրվանից պետք է ավտոմեքենա վարել սովորեն

© Sputnik / Asatur YesayantsԱրարատ Մովսիսյան
Արարատ Մովսիսյան - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Հայաստանում այսօր մանկավարժներին շնորհավորում ու մեծարում են` մասնագիտական տոնի առիթով: Կրթության և գիտության նախարարությունն էլ տարվա լավագույն ուսուցչին ու տարվա լավագույն դաստիարակին ավտոմեքենա նվիրեց, իսկ տարվա լավագույն տնօրենին` համակարգիչ:

ԵՐԵՎԱՆ, 5 հոկտեմբերի — Sputnik. Հայաստանյան հեռավոր մարզերի երկու դաստիարակ այսօր որոշեցին ավտոմեքենա վարել սովորել: Տարվա լավագույն ուսուցիչն ու դաստիարակը, որոնք, ի դեպ, երկուսն էլ Գեղարքունիքի մարզից են, մեզ հետ զրույցում խոստովանեցին, որ ավտոմեքենա վարել չգիտեն, ուստի ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության նվիրած ավտոմեքենաներից օգտվելու համար ստիպված կլինեն իրենք էլ որոշ ժամանակ աշակերտել:

Այս տարի «Տարվա լավագույն ուսուցիչ» է ճանաչվել Գեղարքունիքի մարզի Դրախտիկ գյուղի միջնակարգ դպրոցի պատմության ուսուցիչ Արարատ Մովսիսյանը: Երիտասարդ ուսուցիչը շփոթված էր անսպասելի պարգևից, բայց նաև` ոգևորված:

«Մինչև վերջին պահն էլ չէի հավատում, որ կարող էի մրցանակի արժանանալ: Մրցանակի արժանացա, քանի որ մրցույթը կազմակերպված էր արդարության սկզբունքով, իսկ արդարությունն այն էր, որ լինելով հեռավոր տարածաշրջանի ուսուցիչ` մտքովս երբեք չէր անցել, որ կգնահատեն աշխատանքս»,- ասաց նա:

Իսկ մրցանակը, բացի հաճելի ու անսպասելի լինելուց, նաև պարտավորեցնող է: Գյուղական դպրոցի ուսուցիչը պատրաստ է այսուհետ էլ ավելի հայրենասեր սերունդ կրթել, «աշակերտին դարձնել լավագույն քաղաքացի»:

Գեղարքունիքի մարզի Սևան քաղաքի մսուր-մանկապարտեզի դաստիարակչուհի Նարինե Հարությունյանը ևս նախարարի ձեռքից հուզմունքով ընդունեց իր նոր ավտոմեքենայի բանալիները:

© Sputnik / Asatur YesayantsНарине Арутюнян
Нарине Арутюнян - Sputnik Արմենիա
Нарине Арутюнян

«Կարծում եմ` գնահատվեց իմ` երեխաների հանդեպ ունեցած անչափ սերն ու գործի հանդեպ նվիրվածությունը: 12 տարի է` աշխատում եմ մանկապարտեզում. երեխաների հետ շփումը դժվար է, բայց` հաճելի: Միշտ իմ առջև նպատակ եմ դրել` առողջ և գիտակից սերունդ դաստիարակել»,- ասաց նա:

Երևանի թիվ 20 հիմնական դպրոցի տնօրեն Անահիտ Խոսրովյանն էլ այս տարի լավագույն տնօրեն է ճանաչվել: Բայց իր վաստակից առավել տիկին Խոսրովյանը կարևորում է գործընկեր ուսուցիչների վաստակը:

«Տնօրենը տնօրեն է դառնում ուսուցիչներով: Դպրոցի դեմքն ուսուցիչն է, աշակերտը, ծնողը, իսկ տնօրենը դարձել է մենեջերի նման բան»,- իր կոչումը համեստորեն թերագնահատում է Անահիտ Խոսրովյանը:

© Sputnik / Asatur YesayantsАнаит Хосровян
Анаит Хосровян - Sputnik Արմենիա
Анаит Хосровян

Ինչ վերաբերում է պարգևին, ապա տնօրենն այն վերագրում է ներառական կրթություն իրականացնելու հանգամանքին: «Չենք տարբերվում մյուսներից, բոլոր դպրոցներն էլ լավն են: Պարզապես ներառական կրթության կազմակերպումը մի փոքր ավելի սահուն ու լավ ստացվեց մեր դպրոցում, այդպես աչքի ընկանք»:

Sputnik Արմենիայի հարցին, թե դժվար չէ արդյո՞ք աշխատել մյուսներից «տարբերվող» երեխաների հետ, Անահիտ Խոսրովյանը պատասխանեց, որ իրենք երեխաներին չեն տարբերակում, բոլորին վերաբերվում են հավասարապես:

«Իհարկե, կան դժվարություններ, մանավանդ, որ դասարանների խտությունը 35 աշակերտ է պահանջում, իսկ 35-ից 2-3-ը պետք է կրթության առանձնահատուկ կարիք ունեցող երեխաները լինեն, և պարզ է, որ դասապրոցեսը չի իրականացվի այնպես, ինչպես 25 հոգանոց դասարանում»:

Ի դեպ, «տարվա լավագույն» կոչմանն արժանացած տնօրենը վստահեցրեց, որ նվեր ստացած համակարգիչը տանելու է դպրոց, բայց` ոչ իր աշխատասենյակ:

«Այնտեղ արդեն կա, կդնենք դասարաններից մեկում»,- ասաց նա:

Պարգևներն ու նվերները մանկավարժներին հանձնելուց ու մասնագիտական տոնի առթիվ նրանց շնորհավորելուց հետո ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշեց, որ այսօր Հայաստանում ուսուցիչն ամենապահանջարկված մասնագիտությունն է, չնայած երբեմն հնչող դժգոհություններին:

© Sputnik / Asatur YesayantsЛевон Мкртчян
Левон Мкртчян - Sputnik Արմենիա
Левон Мкртчян

«Ուսուցիչները կատարում են մեր երկրի անկախության բազային հենքի ստեղծման շատ կարևոր մի գործառույթ: Ուսուցիչը նախևառաջ առաքելություն է: Այն, որ հասարակությունն ամեն տարի կարևորում է ուսուցչի աշխատանքը` նրանց պարգևատրելով, կարևոր է»,-ասաց Լևոն Մկրտչյանը` հավելելով, որ այս միջոցառման հիմքերը դրվել են շուրջ 20 տարի առաջ` վարչապետ Անդրանիկ Մարգարյանի ու Վազգեն Սարգսյանի օրոք:

Sputnik Արմենիայի հարցին, թե որքանով է այսօր ուսուցիչը գնահատված պետության կողմից` հաշվի առնելով նաև ֆինանսական գնահատականը, նախարարը պատասխանեց. «Ֆինանսապես, իհարկե, շատ ավելին կարելի էր ցանկանալ, հատկապես, որ, գիտեք, եղած դրույքներն էլ շատ հաճախ այսօր կիսվում են: Բայց ես այսօր չէի ցանկանա այդ խնդիրները քննարկել: Ուսուցչի աշխատանքը պետք է մոտիվացիա ունենա, և այդ մոտիվացիան հասարակության հարգանքի դրսևորումն է: Ցավոք, վերջին ժամանակներում մեր կյանքի ձևաչափում նաև ուսուցչի հեղինակությունն անկում ապրեց: Եվ ես, որպես ԿԳ նախարար, իմ հիմնական գործառույթներից մեկը տեսնում եմ այդ հեղինակության բարձրացումը: Եվ ուսուցիչն էլ պետք է արժանի լինի դրան»:

Նախարարի խոսքով` եթե պետությունն առայժմ ֆինանսապես չի կարողանում խրախուսել ու գնահատել ուսուցչին, ապա գոնե վերաբերմունքով, հարգանքով պետք է անի դա:

Լրահոս
0